Wat de anderen zeggen, het is niet echt koud, temperatuur ligt rond de 15 graden:quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:33 schreef Zwansen het volgende:
Hele domme vraag misschien, maar hoe koud is het in Thialf als je daar dit weekend gaat kijken? We gaan zondag, maar ben daar nog nooit eerder geweest. Is het daar binnen ver onder 0 of valt dat mee?
Ik wil mijn moeder een keer meenemen maar is het simpel om aan kaarten te komen of heb je dan een soort clubkaart ofzo nodig zoals bij het voetbal?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aangenaam. Met trui aan en jas open tijdens NK paar weken geleden prima te doen. Tijdens de dweil vond ik het gek genoeg kouder.
Thialf valt wel mee. Ben ooit bij een NK geweest op de Vechtsebanen in Utrecht en daar liep ik zowat bevroren tenen op, ondanks mezelf aankleden alsof ik een poolexpeditie ging doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:33 schreef Zwansen het volgende:
Hele domme vraag misschien, maar hoe koud is het in Thialf als je daar dit weekend gaat kijken? We gaan zondag, maar ben daar nog nooit eerder geweest. Is het daar binnen ver onder 0 of valt dat mee?
Je kan gewoon direct tickets kopen:quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil mijn moeder een keer meenemen maar is het simpel om aan kaarten te komen of heb je dan een soort clubkaart ofzo nodig zoals bij het voetbal?
Oh kijk dat is helemaal top. Het altijd gemoedelijke schaatsen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan gewoon direct tickets kopen:
https://www.schaatsen.nl/(...)-langebaanschaatsen/
Ik was tijdje terug voor het eerst gegaan,tijdens WK afstanden. Wel echt een aanrader,leuk om een keer naartoe te gaan! Weinig hoempapa en prima sfeer verder.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil mijn moeder een keer meenemen maar is het simpel om aan kaarten te komen of heb je dan een soort clubkaart ofzo nodig zoals bij het voetbal?
Ik vrees dat het een blijvertje is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Smeekens, dat experiment gaat ook maar door.
Soms mis ik de momenten tussen Kramer en Bert wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan ben je een echt grote schaatser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |