Dom geweld beste vermaakquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:11 schreef Barbusse het volgende:
Vriendinlief gaat zo aan de boemel met vriendin uit Finland, dus ik heb voor mezelf maar anderhalve kilo chicken wings in een sukiyaki marinade gegooid om me vanmiddag/vanavond gezelschap te houden met domme gewelddadige films. Maar nu eerst even plaatjes draaien
Ik ga denk ik beginnen met Dredd. Daarna Tropic Thunder of John Wick of een Mission: Impossible. Of allemaalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dom geweld beste vermaak
* Doom opstart
John Wick natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga denk ik beginnen met Dredd. Daarna Tropic Thunder of John Wick of een Mission: Impossible. Of allemaal
Blijven fenomenaal die filmsquote:
Zeker. Ook bij herhaling nog leuk.quote:
Je bent zellufquote:
John Wick chapter 4 it isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Ook bij herhaling nog leuk.
Predatorquote:
Dredd is fantastichquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga denk ik beginnen met Dredd. Daarna Tropic Thunder of John Wick of een Mission: Impossible. Of allemaal
Ik vond het jammere van seizoen 2 dat het grotendeels in het Italiaans was...quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb White Lotus maar weer eens opgestart als opwarmertje voor seizoen 3
Sallyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond het jammere van seizoen 2 dat het grotendeels in het Italiaans was...
Dan kon ik het niet even als achtergrondbehang tijdens thuiswerk opzetten
Eensquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Jong0nsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
In Clarkson's Farm zit een man die Gerald heet, maar die praat met zo'n plattelands Engels accent dat het gewoon niet ondertiteld wordt omdat niemand weet wat hij nu eigenlijk zegtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens
Altijd stom als ze dat doen. Gewoon Engels of Nederlands met ondertiteling
Ik hoop dat seizoen gewoon weer Engels is.quote:
Ik kan prima Engels verstaan, zelfs zonder ondertiteling, maar ik bedoelde met 'terwijl ik thuiswerk' dat ik niet eens per se naar het beeld hoef te kijken om het toch een beetje te volgenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens
Altijd stom als ze dat doen. Gewoon Engels of Nederlands met ondertiteling
Engels versta ik net zo goed als Nederlandsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoop dat seizoen gewoon weer Engels is.
Want:
[..]
Ik kan prima Engels verstaan, zelfs zonder ondertiteling, maar ik bedoelde met 'terwijl ik thuiswerk' dat ik niet eens per se naar het beeld hoef te kijken om het toch een beetje te volgen
Ik heb ook altijd ondertitels aan. Soms om fouten eruit te halenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Engels versta ik net zo goed als Nederlands
Nederlandse series ondertitel ik ook.
Stomme tic van mij
Dat ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd ondertitels aan. Soms om fouten eruit te halen
Vooral als je ziet dat een stagiair het gedaan heeftquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ook
Ondertitels kunnen bijzonder grappig zijn
CotSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |