Tammiequote:
Ook weer aan het werk?quote:
Wist ik toch nietquote:
Nee true. Heb alleen de 27e vrij gehad. De rest gewoon gewerkt.quote:Op maandag 6 januari 2025 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wist ik toch niet
Ik kan niet werken, ze denken dat ik uit dienst ben
Nee, niet verlengdquote:Op maandag 6 januari 2025 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee true. Heb alleen de 27e vrij gehad. De rest gewoon gewerkt.
Hoezo ben je uit dienst?ontslagen zonder dat je het weet?
Zit je nu niet gigantisch in de stress?quote:Op maandag 6 januari 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niet verlengdZe zijn nu bezig de boel op te lossen.
Welnee. Hun probleem, niet het mijne.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zit je nu niet gigantisch in de stress?
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 januari 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welnee. Hun probleem, niet het mijne.
Ik stress niet zo heel veelquote:
Oepsquote:Op maandag 6 januari 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niet verlengdZe zijn nu bezig de boel op te lossen.
En het was vorige week al bekendquote:
Zijn we tegenpolen inquote:Op maandag 6 januari 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik stress niet zo heel veel
Beetje slordig wel?quote:Op maandag 6 januari 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het was vorige week al bekend
Wat is dit? Ik krijg Milton van Office Space vibes nuquote:Op maandag 6 januari 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het was vorige week al bekend
Die trekken elkaar aanquote:Op maandag 6 januari 2025 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn we tegenpolen in
[..]
Beetje slordig wel?
Ik ken de serie niet maar ik geloof je op je woordquote:Op maandag 6 januari 2025 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik krijg Milton van Office Space vibes nu
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 6 januari 2025 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog twee uur geduld, ben slecht met geduld...
Dank uquote:Op maandag 6 januari 2025 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gefeliciteerd CotS! Geniet van je dag!
Lief liefquote:Op maandag 6 januari 2025 10:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Even binnensneaken om CotS te feliciteren!! Van Harte meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |