Ik vond het ook niet echt slechte keuzesquote:
Nee... maar mijn smaak is over het algemeen slechtquote:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... maar mijn smaak is over het algemeen slecht
("Zeur" muziek, slechte series en films, rare hobby's, rare boeken etc)
Niks mis mee. Alleen over het algemeen is iets niet goed als ik het leuk vind![]()
Goed bezig jaquote:Op zondag 5 januari 2025 17:32 schreef Sally het volgende:
Nou - I DID IT!
Inclusief wegbrengen door de regen heenEn pakketten ook meteen ophalen.
Jeujjj!![]()
Goed van mij![]()
Klopt, maar het is "the running joke" bij mijn vrienden en familie dat als ik het goed vind het niet de moeite waard is om eraan te beginnenquote:Op zondag 5 januari 2025 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
quote:Op zondag 5 januari 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... maar mijn smaak is over het algemeen slecht
("Zeur" muziek, slechte series en films, rare hobby's, rare boeken etc)
Niks mis mee. Alleen over het algemeen is iets niet goed als ik het leuk vind![]()
Nou èn.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar het is "the running joke" bij mijn vrienden en familie dat als ik het goed vind het niet de moeite waard is om eraan te beginnen
quote:Op zondag 5 januari 2025 17:53 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Nou èn.
Andermans mening hè?
Niks van aantrekken!![]()
* Sally zit op de bank met een dekentje![]()
Kacheltje er even bij aan... Laptop voor de neus, nieuws kijken zo en dan daarna weer Netflixxxxxen (en nee, niet '& chill'![]()
)
Ik heb hier pas zo'n mini-elektrische kachel gekocht. Die heeft 2 standen en gebruik alleen de laagste stand (afgezien van de functie om gewoon te 'blazen' (ventileren dan)). Zó warm, en daarna kan het weer uit.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kacheltje hier ook aan, helpt wel
Die heb ik ook eentje, van de Hornbach. Werkt prima. Op mijn werkkamer is het zo warm, de huiskamer heeft iets meer tijd nodig.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb hier pas zo'n mini-elektrische kachel gekocht. Die heeft 2 standen en gebruik alleen de laagste stand (afgezien van de functie om gewoon te 'blazen' (ventileren dan)). Zó warm, en daarna kan het weer uit.
Hemels lichaamquote:
Hoe is het ermee?quote:
En... nóg een klusje afgemaakt; vanmiddag de wasmachine aangezet met de winterjas en allerlei kleding die ik aangehad had naar gourmet-dingen... Ook maar meteen even opgefristquote:Op zondag 5 januari 2025 17:32 schreef Sally het volgende:
Nou - I DID IT!
Inclusief wegbrengen door de regen heenEn pakketten ook meteen ophalen.
Jeujjj!![]()
Goed van mij![]()
Sally on a roll!quote:Op zondag 5 januari 2025 18:58 schreef Sally het volgende:
[..]
En... nóg een klusje afgemaakt; vanmiddag de wasmachine aangezet met de winterjas en allerlei kleding die ik aangehad had naar gourmet-dingen... Ook maar meteen even opgefristEn zojuist opgehangen.
(en een nieuwe winterjas in de opruiming gekocht toen ik op winkelcentrum wasMaar dan ben ik wel weer voor een paar jaar onder de pannen!
nog wel op zoek naar een nette, sjieke jas zeg maar. Maar al online aan het kijken. Alleen paste de jassen die ik had laten komen helaas niet, dus dan maar terug....)
Yes! Nu helemaal verdiend zitten op de bankquote:
Gaan we bij jou bankhangen!quote:Op zondag 5 januari 2025 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Yes! Nu helemaal verdiend zitten op de bank
Ohw. Niet heel veel plek hoor...quote:Op zondag 5 januari 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan we bij jou bankhangen!
Je wil ons er niet bij hebbenquote:
Jaaaaaaquote:Op zondag 5 januari 2025 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Yes! Nu helemaal verdiend zitten op de bank
Hahaha herkenbaar probleemquote:
Is weer even geleden, dat ik hier gepost had..quote:
Maar je bent er weerquote:Op zondag 5 januari 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is weer even geleden, dat ik hier gepost had..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |