SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2025 13:00:27 ]![]()
Genoat! Was ik mor trauwd mit zeemeerminThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zai was stief van reumatikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De kinder waren al lang de deur uutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En twijmoal doags een over het loantjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of t wer aaltied wel weer ligtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier ook regen, maar er komt nog wel sneeuw aan..quote:Op zondag 5 januari 2025 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hier ook heul veel regenZag net al een straat onderlopen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Want drij week loater was ze doodThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zie het, hier alleen maar regenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook regen, maar er komt nog wel sneeuw aan..![]()
![]()
Vlak bie het hoaske aochter diekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bah, ik had gehoopt op een mooi laagje sneeuw.. zag wel wat foto's van mensen en kinderen in de sneeuwquote:Op zondag 5 januari 2025 13:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zie het, hier alleen maar regen
En de sprutters vreetn all wearns upThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier was het wel heel witquote:Op zondag 5 januari 2025 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bah, ik had gehoopt op een mooi laagje sneeuw.. zag wel wat foto's van mensen en kinderen in de sneeuw![]()
![]()
Grunnigsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon in 2 topics met Liev discussiëren![]()
![]()
![]()
Mor mien toantje mien waikschilden de boanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zegt mij zo even niks de Boegiesquote:Op zondag 5 januari 2025 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh
Dat was dan weer een nummer van de Boegies
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
straks want meot morgen wel werken enzso. maar ok. neem het er nog ff van.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Daar wordt je wel druk van als je daar naar luistertquote:Op zondag 5 januari 2025 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Punkband van vroegah![]()
Bekijk deze YouTube-video
Naar linksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
woh ff kijken trouwens voor ik het vergeet, wat collega's zegt in andere forum over palmboom?Do what you love, love what you do!![]()
Kloptquote:Op zondag 5 januari 2025 13:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar wordt je wel druk van als je daar naar luistert
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De was is klaar, even strijken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
With myselfquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent gewoon jaloers dat je man niet zelf z’n kleren wast/droogt/strijkt.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen droger met antikreukfunctie bezitten anno 2025
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je man niet zelf z’n kleren wast/droogt/strijkt.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kree bouwt wel een ark voor ons.![]()
![]()
Als we dan niet allemaal ten onder gaan....quote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kree bouwt wel een ark voor ons.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als we dan niet allemaal ten onder gaan....
Er is straks nog wel even een moment dat het stopt met regenenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vanacht pas
Maar moet nog boodschappen dorn![]()
![]()
Heb gechdvk5. Vanachtquote:Op zondag 5 januari 2025 13:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is straks nog wel even een moment dat het stopt met regenen♡♡♡♡![]()
IIk heb nog nooit gestrijkt in mijn levenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je man niet zelf z’n kleren wast/droogt/strijkt.![]()
![]()
Das ist niet verkeerd!quote:Op zondag 5 januari 2025 13:40 schreef mario390 het volgende:
pariser schnitzel,reis,groenten en salat![]()
![]()
Lekker hoorrrrquote:Op zondag 5 januari 2025 13:40 schreef mario390 het volgende:
pariser schnitzel,reis,groenten en salat
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
tuinhuis,afzuigkap,feestneus en verkeerslicht.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:40 schreef mario390 het volgende:
pariser schnitzel,reis,groenten en salatF.K.A. SuperwormJim![]()
Jij wintquote:Op zondag 5 januari 2025 13:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
tuinhuis,afzuigkap,feestneus en verkeerslicht.![]()
Elke dag joggingpakdag.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:39 schreef roos94 het volgende:
I
[..]
Ik heb nog nooit gestrijkt in mijn leven
Ja iddquote:Op zondag 5 januari 2025 13:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
werd bij hem krachen op wc als hij glaslicht eet![]()
![]()
Deze vrouw hequote:Op zondag 5 januari 2025 13:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb vanochtend de wasmachine met soda aangezet op 90 graden, vond ik een hele volwassen beslissing![]()
Is het zo obvious?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar in mijn slipje vandaag![]()
Alleen als je het preventief deed. Als je het deed omdat het al stonk dan niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb vanochtend de wasmachine met soda aangezet op 90 graden, vond ik een hele volwassen beslissing
Zo even naar de winkelsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Helaas welquote:Op zondag 5 januari 2025 13:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Overhemden moet je gewoon strijken.![]()
![]()
Ha nee Footlockerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuk, ik draag geen overhemden. Ben geen kantoorpik weet je nogquote:Op zondag 5 januari 2025 13:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Overhemden moet je gewoon strijken.![]()
Ja wat een schijtweerquote:Op zondag 5 januari 2025 14:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja lekker hoor. Alleen dat prutweer he![]()
![]()
Zo, de 2e was draait. Koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is nu gaan regenen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja. Broeken strijk ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Overhemden moet je gewoon strijken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet jij weten?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:18 schreef kree het volgende:
woh ff kijken trouwens voor ik het vergeet, wat collega's zegt in andere forum over palmboom?![]()
Daar is iets op uitgevonden: 🌂quote:Op zondag 5 januari 2025 14:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Echt he, zo kan ik toch geen rondje lopenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Paraplu?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Echt he, zo kan ik toch geen rondje lopen![]()
Ik heb echt geen idee wat je doet.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Leuk, ik draag geen overhemden. Ben geen kantoorpik weet je nog
Wil je niet wetenquote:Op zondag 5 januari 2025 14:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat je doet.![]()
![]()
Preventief!quote:Op zondag 5 januari 2025 13:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alleen als je het preventief deed. Als je het deed omdat het al stonk dan niet.![]()
Geen overhemden strijkenquote:Op zondag 5 januari 2025 14:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
![]()
Vierkantjequote:Op zondag 5 januari 2025 14:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Echt he, zo kan ik toch geen rondje lopen
Smile, it's free therapy.![]()
Ik werk in de zorg . Daar zijn overhemden beetje onhandig meestal dan.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Killemquote:Op zondag 5 januari 2025 13:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alleen als je het preventief deed. Als je het deed omdat het al stonk dan niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Goedemiddag allemaal.
Geen beloofde sneeuw, wel al de hele dag aan het regenen.
KiiiiBiiiiquote:Op zondag 5 januari 2025 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag allemaal.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag allemaal.
heyhey
![]()
MAAquote:![]()
![]()
![]()
Lag er bij jou wel sneeuw vandaag?
Had me verheugd op een sneeuwwandeling
Met een temperatuur die snel zou oplopen richting de 10 graden vandaag?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MAA![]()
![]()
![]()
Had me verheugd op een sneeuwwandeling![]()
![]()
![]()
Vannacht is wel een heel klein beetje gevallen zag ik op n paar plekken in de tuin.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MAA![]()
![]()
![]()
Had me verheugd op een sneeuwwandeling
Maar is allang weer weg; inmiddels 9,9 °C hier![]()
![]()
Daar had ik dan weer niet naar gekeken.. alleen code geel.. sneeuwquote:Op zondag 5 januari 2025 14:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met een temperatuur die snel zou oplopen richting de 10 graden vandaag?![]()
11 graden hier nu idd.Smile, it's free therapy.![]()
SnowWorld is toch open?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MAA![]()
![]()
![]()
Had me verheugd op een sneeuwwandelingProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer niet naar gekeken.. alleen code geel.. sneeuw
11 graden hier nu idd.![]()
![]()
Ga je daar lekker vierkantjes lopen. Problem solved. Deze man.quote:
NEEHEE het is JsTnKK die rondjes wil llopenquote:Op zondag 5 januari 2025 14:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je daar lekker vierkantjes lopen. Problem solved. Deze man. VERGIST ZICH![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 14:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEEHEE het is JsTnKK die rondjes wil llopen![]()
![]()
Lodewijk (Louis) Bolk (Overschie, 10 december 1866 – Amsterdam, 17 juni 1930) was een Nederlandse anatoom en embryoloog die de theorie van foetalisatie formuleerde, over de menselijke vorm. Gavin de Beer en Stephen Jay Gould ontwikkelden zijn theorie, door hun soms neotenie genoemd, later verder.quote:![]()
Ja rondjes en jij wilt vierkantjes lopen in de sneeuw.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEEHEE het is JsTnKK die rondjes wil llopenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Toen Overschie nog een zelfstandige gemeente was.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lodewijk (Louis) Bolk (Overschie, 10 december 1866 – Amsterdam, 17 juni 1930) was een Nederlandse anatoom en embryoloog die de theorie van foetalisatie formuleerde, over de menselijke vorm. Gavin de Beer en Stephen Jay Gould ontwikkelden zijn theorie, door hun soms neotenie genoemd, later verder.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Foetalisatie ... prachtig woordquote:Op zondag 5 januari 2025 14:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lodewijk (Louis) Bolk (Overschie, 10 december 1866 – Amsterdam, 17 juni 1930) was een Nederlandse anatoom en embryoloog die de theorie van foetalisatie formuleerde, over de menselijke vorm. Gavin de Beer en Stephen Jay Gould ontwikkelden zijn theorie, door hun soms neotenie genoemd, later verder.![]()
![]()
NEEJ Killem!quote:Op zondag 5 januari 2025 14:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja rondjes en jij wilt vierkantjes lopen in de sneeuw.
Jus kan geen rondjes lopen in de regen
ik zei: dan vierkantjes![]()
zet je bril op!
Of koop er een
[ Bericht 8% gewijzigd door Kissingbird op 05-01-2025 14:33:45 ]Smile, it's free therapy.![]()
Flinke bird nodig?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEEJ Killem!
ik zei: dan vierkantjes
![]()
zet je bril op!
Of koop er een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chronische mydriase van de coke.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEEJ Killem!
ik zei: dan vierkantjes
![]()
zet je bril op!
Of koop er een![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 690 / +128 / +51 / 2795 / 2878
2. _UserName_ / 183 / +7 / +25 / 289 / 349
3. Harrie / 174 / +56 / +13 / 756 / 825
4. mascara-klodder / 107 / +80 / +0 / 742 / 839
5. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
6. Dr.Mikey / 70 / +13 / +30 / 297 / 345
7. KillemWieft / 66 / +15 / +18 / 289 / 346
8. roos94 / 66 / +2 / +0 / 114 / 139
9. kree / 65 / +2 / +44 / 780 / 838
10. loveyoulongtime / 60 / +13 / +9 / 487 / 517
11. MizzezAmy / 43 / +8 / +4 / 786 / 853
12. ToT / 42 / +5 / +3 / 951 / 991
13. AardappelSchotel / 39 / +1 / +4 / 315 / 358
14. hemarookworst / 36 / +10 / +1 / 302 / 342
15. HappyCharly / 32 / +19 / +4 / 430 / 474
16. sinterklaaskapoentje / 31 / +8 / +0 / 665 / 716
17. sp3c / 27 / +4 / +0 / 144 / 157
18. gebrokenglas / 25 / +8 / +2 / 480 / 522
19. drakin / 19 / +11 / +0 / 142 / 162
20. Fogel / 17 / +2 / +0 / 360 / 407SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Moest even opzoeken wat dat is. Ken het wel van de oogarts die een druppel in het oog doet om in de pupil te kijken.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Chronische mydriase van de coke.
Maar dan zie ik enorm slecht..wazig en ook een grote pupil.
Heb jij dat constant dan, dat slechte zicht?Smile, it's free therapy.![]()
Regen is fijn want dan verwacht er ook niemand dat ik naar buiten gaTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Btje kunnen slapen?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:31 schreef _UserName_ het volgende:
2e, best of the rest. Eens zien of we dat kunnen vasthouden![]()
Je kwam wel ijskoud over, dus had gekundquote:Op zondag 5 januari 2025 14:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is een ander kippetje wat erin ligt![]()
![]()
Nee. Alleen als ik jouw posts lees.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wat dat is. Ken het wel van de oogarts die een druppel in het oog doet om in de pupil te kijken.
Maar dan zie ik enorm slecht..wazig en ook een grote pupil.
Heb jij dat constant dan, dat slechte zicht?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Neuh.. vrouwlief wilde ook wat bijslapen dus gelijk ging standje opletten aan dus kan ik er net zo goed uit gaan.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ook van jouquote:Op zondag 5 januari 2025 14:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee. Alleen als ik jouw posts lees.
Liever een ander standje in bedquote:Op zondag 5 januari 2025 14:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Neuh.. vrouwlief wilde ook wat bijslapen dus gelijk ging standje opletten aan dus kan ik er net zo goed uit gaan.![]()
![]()
Man3quote:Op zondag 5 januari 2025 14:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, pijpen wordt 'm ook niet voorlopig![]()
![]()
Liever door mijn vrouw, of vrouw3, als het dan om kwartet gaatquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 14:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Liever door mijn vrouw, of vrouw3, als het dan om kwartet gaat![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 14:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee. Alleen als ik jouw posts lees.![]()
![]()
![]()
Met ananas?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst boodschappen doenheb nog wel een big american
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Na het eten vanavond nog maar een uurtje pakken, op naar de 4u44 in 4 sessies!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: