Ik stoorde mij voornamelijk aan de manier van hoe ze zich gedragen.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Vroeger wel eens een poging gedaan om naar een show te luisteren maar hij is heel matig, net als Lebbis trouwens, ze denken zelf dat ze heel leuk zijn.
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:34 schreef schommelstoel het volgende:
Er is maar één Dolf waar ik om moest lachen.Dolf BrouwersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoveel is dat niet eens op je 60ste, zeker niet als publiek figuur.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:41 schreef halfway het volgende:
Ach 1,4 miljoen op de bill, als hoeklatje heeft hij het niet slecht gedaan.
Huis in Ierland, lekker er naar toe vliegen en ondertussen de klimaatdeugerd uithangen.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:41 schreef halfway het volgende:
Wedden van niet!quote:Op zondag 5 januari 2025 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zien alle hardlopers eruit
@:gurneyisbestoke
Net als al die andere klimaatkneuzen.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Huis in Ierland, lekker er naar toe vliegen en ondertussen de klimaatdeugerd uithangen.
Met een enorme haat aan alles wat rechtser is dan de pvda, maar wel altijd even al die partijen moeten benoemen.quote:
Dat is voor zijn Auschwitz cosplay.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:46 schreef Caland het volgende:
Is dat meteen de reden waarom hij al jaren is gestopt met eten?
als ie het in een eigen huis heeft dan hoeft ie geen belasting te betalen anders dan issie de sjaak volgend jaarquote:Op zondag 5 januari 2025 12:41 schreef halfway het volgende:
Ik stel voor om Gordon terug te halen!quote:Op zondag 5 januari 2025 13:51 schreef Sjemmert het volgende:
Dit is toch verschrikkelijk jongens wat moeten we nu ?
Snoerden ze ze mond maar, viel ie misschien af.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Net als Braddie![]()
Braadje ik mis je nog elke dag
Nu boeit die hele Dolf me niet zo en vind ik dit hele nieuwsbericht niet zo boeiend. Maar het valt me wel op dat de reacties hier vooral (volgens mij tot die van jou) bestaan uit, vuil storten over de man, of men vindt dat hij niet zo moet drammen.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:22 schreef Origami94 het volgende:
Terecht! Ook hier op FOK! zijn de reacties van een karige niveau dat een discussie met een dronkaard op straat nog meer zin heeft.
En andersom zijn het allemaal nette lieve mensen die nooit slecht praten over anderen natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nu boeit die hele Dolf me niet zo en vind ik dit hele nieuwsbericht niet zo boeiend. Maar het valt me wel op dat de reacties hier vooral (volgens mij tot die van jou) bestaan uit, vuil storten over de man, of men vindt dat hij niet zo moet drammen.
Mijn eerste gedachten zijn vooral dat X inderdaad vooral bestaat uit alle soorten modder die men maar gewoon denkt te moeten spuien. Maar dat wordt steeds normaler gevonden denk ik dan.
Musk wordt vanuit z'n ivoren toren meer uitgekotst dan Dolf Jansen, maar die steun je waarschijnlijk welquote:Op zondag 5 januari 2025 12:00 schreef Cruzinats het volgende:
De pijnlijke gewaarwording voor Dolf Janssen dat de meerderheid van de Nederlanders hem uitkotst.
Kan 'ie mooi in z'n ivoren toren zitten met de rest van de grachtengordel nichten.
De reacties onder een tweet van dolf zijn farsoenlijker dan de tweet zelfquote:Op zondag 5 januari 2025 11:45 schreef ReplaR het volgende:
Het 'grappige' is dat al die haat vooral van de figuren komt die nu weg (zeggen te) gaan.
Hardop moeten lachen.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:12 schreef opgebaarde het volgende:
...door nagenoeg altijd rechtse accounts
Zag ik aankomen. En zo zal jouw post al snel vijf tot tien duimpjes krijgen van de standaard namen die ook smadelijk om mijn post zullen lachen. Graag gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |