SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja daarom dat is dus heel ander verhaal.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja klopt, in maart zijn we 15 jaar samen
Ik was er altijd wel voor, maar sta een beertje op punt van dat ik denk, ja kree, nu gaat het dat niet meer worden. en ben er in vrede mee ook nog wel eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Wie weet kom je een leuke 25 jarige tegen, die wil nog welquote:Op zondag 5 januari 2025 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom dat is dus heel ander verhaal.
Ik was er altijd wel voor, maar sta een beertje op punt van dat ik denk, ja kree, nu gaat het dat niet meer worden. en ben er in vrede mee ook nog wel eigenlijk.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zit ondertussen op videoland een documentaire te kijken over de Sam Raimi’s Spider-man films inmiddels al weer meer als 20 jaar geleden maar erg interessant.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wie weet wie weet, ik weet het nietquote:Op zondag 5 januari 2025 02:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wie weet kom je een leuke 25 jarige tegen, die wil nog welDo what you love, love what you do!![]()
toch zit dat mij dwars he? jullie snappen niet?
maar het is maar wat het is, als ik leeftijden kon terugdraaien dan was het anders gegaan.
Do what you love, love what you do!![]()
Weet je? ik heb al jaren een meisje waar ik van hou maar in de volksmond is dat ook niet okquote:Op zondag 5 januari 2025 02:49 schreef _UserName_ het volgende:
En als je er vrede mee hebt, net zo prima toch?
Lach met een schone bips![]()
Wat is er waardoor je je nu verdrietig voelt?quote:Op zondag 5 januari 2025 02:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zeg het een keer anders, Perfecte TT.♡♡♡♡![]()
Ik herken dat wel een beetje, vroeger was ik daar stellig in je wil toch wat van jou dat verder leeft op de aarde ofzo, inmiddels heb ik ook wel de leeftijd dat het misschien wel weer niet meer gaat gebeuren maar dan heb ik er ook wel vrede mee.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom dat is dus heel ander verhaal.
Ik was er altijd wel voor, maar sta een beertje op punt van dat ik denk, ja kree, nu gaat het dat niet meer worden. en ben er in vrede mee ook nog wel eigenlijk.
Ook wel paar keer de dans ontsprongen als ik zie wie er allemaal moeder van mijn kinderen hadden kunnen worden
R.I.P DTS.![]()
Qua leeftijd niet oké voor de volksmond?quote:Op zondag 5 januari 2025 02:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je? ik heb al jaren een meisje waar ik van hou maar in de volksmond is dat ook niet okTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het onbegrip in mensen.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is er waardoor je je nu verdrietig voelt?Lach met een schone bips![]()
Ik weet dat de moeder van mijn kind een topmoeder wordt, we hebben vaak zat de vraag gehad waarom we geen kinderen hebben want we gaan er zo goed mee om (we hebben 3 oppaskinderen)quote:Op zondag 5 januari 2025 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje, vroeger was ik daar stellig in je wil toch wat van jou dat verder leeft op de aarde ofzo, inmiddels heb ik ook wel de leeftijd dat het misschien wel weer niet meer gaat gebeuren maar dan heb ik er ook wel vrede mee.
Ook wel paar keer de dans ontsprongen als ik zie wie er allemaal moeder van mijn kinderen hadden kunnen wordenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja nou idd, eigenlijk als ik naar de wereld kijk, wil je er mensen op zetten? dat ook nog, vind t maar kut eigenlijk, was vroeger veel leuker.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje, vroeger was ik daar stellig in je wil toch wat van jou dat verder leeft op de aarde ofzo, inmiddels heb ik ook wel de leeftijd dat het misschien wel weer niet meer gaat gebeuren maar dan heb ik er ook wel vrede mee.
Ook wel paar keer de dans ontsprongen als ik zie wie er allemaal moeder van mijn kinderen hadden kunnen worden
Maar ok mss is vrede ermee hebben ook goed, hoewel soms maakt het mij iig nog wel verdrietig.Do what you love, love what you do!![]()
Neen, ze was niet geboren als vrouw maar is er praktisch gezien wel een maar technisch niet.. Ook een dingetje ja, Al maak ik er ook geen geheim van.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Qua leeftijd niet oké voor de volksmond?Lach met een schone bips![]()
Daar heb ik ook mee gezeten idd. Moet ze straks verplicht de dingen doen die we nu al door de strot gedrukt krijgen omdat een clubje of minderheid dat wil..quote:Op zondag 5 januari 2025 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou idd, eigenlijk als ik naar de wereld kijk, wil je er mensen op zetten? dat ook nog, vind t maar kut eigenlijk, was vroeger veel leuker.
Maar ok mss is vrede ermee hebben ook goed, hoewel soms maakt het mij iig nog wel verdrietig.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jeetje dat klinkt heftig. Ook voor jou in jullie fysieke relatie lijkt mequote:Op zondag 5 januari 2025 02:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, ze was niet geboren als vrouw maar is er praktisch gezien wel een maar technisch niet.. Ook een dingetje ja, Al maak ik er ook geen geheim van.♡♡♡♡![]()
En al 15 jaar samen las ik net dan kan je ook echt wel lezen en schrijven met elkaar en weet je precies wat je aan elkaar hebt dat is ook mooi.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet dat de moeder van mijn kind een topmoeder wordt, we hebben vaak zat de vraag gehad waarom we geen kinderen hebben want we gaan er zo goed mee om (we hebben 3 oppaskinderen)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat dat na die bevalling haar aanvallen wel eens weg kunnen zijn, dat had een nicht van mij...Denk er nu pas net aan omdat we nooit veel contact hadden.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet dat de moeder van mijn kind een topmoeder wordt, we hebben vaak zat de vraag gehad waarom we geen kinderen hebben want we gaan er zo goed mee om (we hebben 3 oppaskinderen)Lach met een schone bips![]()
Ah, nou ja, liefde doorgrond alles. Mijn nichtje is ook met een vrouw die in de molen zit om een geslachtsverandering aan te gaan maar ik mag het niet, maar dat komt door het karakter, niet door de wensquote:Op zondag 5 januari 2025 02:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, ze was niet geboren als vrouw maar is er praktisch gezien wel een maar technisch niet.. Ook een dingetje ja, Al maak ik er ook geen geheim van.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
wil niet helemaal doodsday zeggen, maar uiteindelijk roeit de mensheid zichzelf uit op deze planeet.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook mee gezeten idd. Moet ze straks verplicht de dingen doen die we nu al door de strot gedrukt krijgen omdat een clubje of minderheid dat wil..
mss klinkt dat raar maar dat is wel wat alle regeringen doen enzo. en uiteindelijk neemt de natuur het over weer. zoals altijd.Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoor. Je leeft met wie je lief hebt.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeetje dat klinkt heftig. Ook voor jou in jullie fysieke relatie lijkt meLach met een schone bips![]()
Ze was hiervoor 6 jaar aanvalvrij dus kan zomaar idd. Het is nu puur de medicatie die gewoon kut is voor moeders, maar goed is voor kindje. Na de bevalling gaat ze ook weer terug naar de oude medicijnenquote:Op zondag 5 januari 2025 02:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat dat na die bevalling haar aanvallen wel eens weg kunnen zijn, dat had een nicht van mij...Denk er nu pas net aan omdat we nooit veel contact hadden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Fijnquote:Op zondag 5 januari 2025 02:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor. Je leeft met wie je lief hebt.
♡♡♡♡![]()
En dan hopelijk weer aanvalsvrijquote:Op zondag 5 januari 2025 02:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze was hiervoor 6 jaar aanvalvrij dus kan zomaar idd. Het is nu puur de medicatie die gewoon kut is voor moeders, maar goed is voor kindje. Na de bevalling gaat ze ook weer terug naar de oude medicijnen♡♡♡♡![]()
Of je laat ze los op een bepaald momentquote:Op zondag 5 januari 2025 02:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor. Je leeft met wie je lief hebt.![]()
![]()
De mens is nog maar net op de wereld die al miljoenen jaar bestaat. De aarde overleeft de mens wel. We zijn vijand van onszelf, welke soort valt zijn eigen soort aan? Dat is alleen de mens.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
wil niet helemaal doodsday zeggen, maar uiteindelijk roeit de mensheid zichzelf uit op deze planeet.
mss klinkt dat raar maar dat is wel wat alle regeringen doen enzo. en uiteindelijk neemt de natuur het over weer. zoals altijd.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daar gaan we wel van uit jaquote:Op zondag 5 januari 2025 03:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dan hopelijk weer aanvalsvrij
Moet je mijn vriendin eens voorleggen die shit... Die schuift die boeken je reet in!!quote:Op zondag 5 januari 2025 02:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook mee gezeten idd. Moet ze straks verplicht de dingen doen die we nu al door de strot gedrukt krijgen omdat een clubje of minderheid dat wil..![]()
![]()
Wat een onzin. En je mag op bezoek komen in Thailand bij ons en begin er maar over. dan pak ik vast chips en bier, Succes!Lach met een schone bips![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ben gewoon van het doe je ding, maar leg een ander niets opquote:Op zondag 5 januari 2025 03:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet je mijn vriendin eens voorleggen die shit... Die schuift die boeken je reet in!!![]()
![]()
Wat een onzin. En je mag op bezoek komen in Thailand bij ons en begin er maar over. dan pak ik vast chips en bier, Succes!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hahahahaquote:Op zondag 5 januari 2025 03:01 schreef Harrie het volgende:
wacht even ik bedoelde hier niks mee, ik had verder niet terug gelezen
Voor je t weet is er weer n rel
♡♡♡♡![]()
Is zij ook, daarom zei ik je bent welkom om met haar erover te pratenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van het doe je ding, maar leg een ander niets op
Ik heb vragenquote:Op zondag 5 januari 2025 02:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor. Je leeft met wie je lief hebt.
Maar niet voor nu♡♡♡♡![]()
Eens er is tegenwoordig wel een stroming mensen die anderen gaan opdringen wat normaal gevonden moet worden dat trek ik slecht zeker oa op reddit.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van het doe je ding, maar leg een ander niets opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ookquote:Op zondag 5 januari 2025 03:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van het doe je ding, maar leg een ander niets op
Ook ben ik iemand die meer leert van zijn eigen ervaringen dan van wat een zogenaamde hoogopgeleide in een boek schrijft en als waarheid bestempeld want daar ga ik steeds slechter op![]()
![]()
Thailand is alleen wel een beetje ver wegquote:Op zondag 5 januari 2025 03:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is zij ook, daarom zei ik je bent welkom om met haar erover te praten
Schrijf alles op en in PM?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maybe andere keer
Vooral vragen in mijn hoofdLach met een schone bips![]()
Ja klopt maar wil die discussie wel graag zien van afstandjequote:Op zondag 5 januari 2025 03:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Thailand is alleen wel een beetje ver weg
ja waar.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De mens is nog maar net op de wereld die al miljoenen jaar bestaat. De aarde overleeft de mens wel. We zijn vijand van onszelf, welke soort valt zijn eigen soort aan? Dat is alleen de mens.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 03:09 schreef Harrie het volgende:
iedereen is op zoek naar een leuke discussie heb ik het idee
Je hebt in nieuwe seizoen Squidgames een nieuw personage een oud commando die vrouw wil worden maar meedoet aan de games om de operaties te kunnen betalen. Dus op de reddit hadden ze het daar over toch ik post dus mee dat ik hoop dat hij het volgende seizoen overleefd want best wel tof personage had ik neergezet. kreeg ik een ban omdat ik het een hij had genoemd op die subreddit en dat was bigotry ofzo volgens die mods daar. Ik moest googlen wat het was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar valt niet veel over te discussiëren toch? Stel, mijn kind wordt vegetarisch, prima, dan zorg ik dat zij dat krijgt maar zal voor mijzelf een stukje vlees bakkenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja klopt maar wil die discussie wel graag zien van afstandje
Snapte er niks van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PitstopIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
er zit zoveel mee in openbaringen wel. em weet dat valt bij heel veel niet goed. maar mss zit daar kern van waarheid in, gelovig of niet. ?Do what you love, love what you do!![]()
Een beetje doorgeslagen lijkt mij, maar goed, redditquote:Op zondag 5 januari 2025 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt in nieuwe seizoen Squidgames een nieuw personage een oud commando die vrouw wil worden maar meedoet aan de games om de operaties te kunnen betalen. Dus op de reddit hadden ze het daar over toch ik post dus mee dat ik hoop dat hij het volgende seizoen overleefd want best wel tof personage had ik neergezet. kreeg ik een ban omdat ik het een hij had genoemd op die subreddit en dat was bigotry ofzo volgens die mods daar. Ik moest googlen wat het was.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij heeft de natuur de zoogderen in 2 soorten gemaaktquote:Op zondag 5 januari 2025 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt in nieuwe seizoen Squidgames een nieuw personage een oud commando die vrouw wil worden maar meedoet aan de games om de operaties te kunnen betalen. Dus op de reddit hadden ze het daar over toch ik post dus mee dat ik hoop dat hij het volgende seizoen overleefd want best wel tof personage had ik neergezet. kreeg ik een ban omdat ik het een hij had genoemd op die subreddit en dat was bigotry ofzo volgens die mods daar. Ik moest googlen wat het was.mannelijk en vrouwelijk
Dat je je anders voelt als hoe je geboren bent lijkt mij lastig maar tegenwoordig moet je dat normaal gaan vinden en dat gaat er bij mij niet invan mij mag iedereen zich identificeren voor wat ie wil maar als ze gaan bepalen hoe ik iemand aan moet spreken dan ben ik heel snel klaar
![]()
Reddit is ook helemaal geen site voor jou.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt in nieuwe seizoen Squidgames een nieuw personage een oud commando die vrouw wil worden maar meedoet aan de games om de operaties te kunnen betalen. Dus op de reddit hadden ze het daar over toch ik post dus mee dat ik hoop dat hij het volgende seizoen overleefd want best wel tof personage had ik neergezet. kreeg ik een ban omdat ik het een hij had genoemd op die subreddit en dat was bigotry ofzo volgens die mods daar. Ik moest googlen wat het was.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killemquote:Op zondag 5 januari 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Reddit is ook helemaal geen site voor jou.![]()
![]()
Mwahhhh, er was ooit nog extra vlees. Zal voor velen wel een discussie puntje kunnen vormen, Voor jou misschien niet, Maar bij anderen wel. En dat zou ik graag vanaf afstandje aankijkenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar valt niet veel over te discussiëren toch? Stel, mijn kind wordt vegetarisch, prima, dan zorg ik dat zij dat krijgt maar zal voor mijzelf een stukje vlees bakken
Als ik het van de persoon/wezen* weet wil ik daar best rekening mee houdenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de natuur de zoogderen in 2 soorten gemaaktmannelijk en vrouwelijk
Dat je je anders voelt als hoe je geboren bent lijkt mij lastig maar tegenwoordig moet je dat normaal gaan vinden en dat gaat er bij mij niet invan mij mag iedereen zich identificeren voor wat ie wil maar als ze gaan bepalen hoe ik iemand aan moet spreken dan ben ik heel snel klaar
*er zijn wezens die zich als steelpan identificeren, die betalen bijvoorbeeld nergens voor
al met al denk ik zolang je maar goed en aardig voor elkaar bent?Do what you love, love what you do!![]()
Dan zou je een andere discussiepartner voor haar moeten vindenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mwahhhh, er was ooit nog extra vlees. Zal voor velen wel een discussie puntje kunnen vormen, Voor jou misschien niet, Maar bij anderen wel. En dat zou ik graag vanaf afstandje aankijken
Ja dat heb ik ook als anderen dat als een vrouw willen zien prima maar voor mij is het een hij dat mag schijnbaar niet daar.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de natuur de zoogderen in 2 soorten gemaaktmannelijk en vrouwelijk
Laatste tijd altijd gedoe in de x-men subreddit.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Reddit is ook helemaal geen site voor jou.
Die nieuwe fans willen dat alle personages die al meer als zoveel jaar bestaan opeens random gay worden en zien overal een gay relatie in ik ga daar tegenin downvoten ze je voor life.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als een man zich vrouw voelt wil ik die persoon best haar noemen en andersom hemquote:Op zondag 5 januari 2025 03:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ik het van de persoon/wezen* weet wil ik daar best rekening mee houden
*er zijn wezens die zich als steelpan identificeren, die betalen bijvoorbeeld nergens voor
maar als iemand vandaag als hen aangesproken wil worden, morgen als tig en volgende week als kameel dan neem ik die totaal niet serieus.![]()
jullie weten ik ben wel. christelijk. en als ik dan ff de uitleg van openbaringen testament bekijk dab is het onheil. maarja de laatste keer dat ik dat poste werd me niet in dank afgenomen, niet omdat ik het wil vertellen, maar bekijk het eens gelovig of niet.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt! en zo zie ik het ook.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hou op met al die onzin. Man is Man, Vrouw is Vrouw. Dat is gewoon biologie. En dat kan ook niet anders zijn, Ook al zit ik ergens ertussenin zoals mensen denken met mijn vriendin. Maar nee. Dit is het.Lach met een schone bips![]()
Nee, daar valt ook niet op te anticiperen. Dat is dan een last die je met je keuze meedraagt denk ik dan. Of ziekte, als dat zo wordt gezien.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als een man zich vrouw voelt wil ik die persoon best haar noemen en andersom hem
maar als iemand vandaag als hen aangesproken wil worden, morgen als tig en volgende week als kameel dan neem ik die totaal niet serieus.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
zonder het te nog een keer te posten,,,,, ik werd er bang van. en had me er nooit in verdiept.Do what you love, love what you do!![]()
Ziektequote:Op zondag 5 januari 2025 03:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, daar valt ook niet op te anticiperen. Dat is dan een last die je met je keuze meedraagt denk ik dan. Of ziekte, als dat zo wordt gezien.![]()
Jammer dit.Lach met een schone bips![]()
Ja die they them personen trek ik ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als een man zich vrouw voelt wil ik die persoon best haar noemen en andersom hem
maar als iemand vandaag als hen aangesproken wil worden, morgen als tig en volgende week als kameel dan neem ik die totaal niet serieus.
Heel vermoeiend ook allemaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik post nog liever op GoT dan op Reddit.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook als anderen dat als een vrouw willen zien prima maar voor mij is het een hij dat mag schijnbaar niet daar.
[..]
Laatste tijd altijd gedoe in de x-men subreddit.
Die nieuwe fans willen dat alle personages die al meer als zoveel jaar bestaan opeens random gay worden en zien overal een gay relatie in ik ga daar tegenin downvoten ze je voor life.
En daar ben ik het ook mee eens. Zie ik iemand als een lekker wijf is het een wijf. Waar is het probleem?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die they them personen trek ik ook niet.
Heel vermoeiend ook allemaal.Lach met een schone bips![]()
het is fout gegaan toen ze sexuele geaardheid zijn gaan mengen met mensen die zijn doorgeslagen.
Als iemand homo of bi is vind ik dat prima zowel bij mannen als vrouwen
maar als je denkt geen geslacht te hebben en je voelt je aangetrokken tot velen dan is dat totaal wat anders![]()
doe dit in een spoiler. en lees er lekker even overheen als het je niks boeit.
maar dit dus. ik als christelijk hmmms zie er erge dingen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
op GoT ja..... serieusquote:Op zondag 5 januari 2025 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik post nog liever op GoT dan op Reddit.![]()
![]()
Ik zie het niet als ziekte maar als keuze. Er zijn mensen die het wel als ziekte zien, dit was puur ter indekkingquote:
Nu snap ik er niks meer van met je vriendin...quote:Op zondag 5 januari 2025 03:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt! en zo zie ik het ook.
Hou op met al die onzin. Man is Man, Vrouw is Vrouw. Dat is gewoon biologie. En dat kan ook niet anders zijn, Ook al zit ik ergens ertussenin zoals mensen denken met mijn vriendin. Maar nee. Dit is het.♡♡♡♡![]()
Ja geen geslacht te hebben is raarquote:Op zondag 5 januari 2025 03:22 schreef Harrie het volgende:
het is fout gegaan toen ze sexuele geaardheid zijn gaan mengen met mensen die zijn doorgeslagen.
maar als je denkt geen geslacht te hebben en je voelt je aangetrokken tot velen dan is dat totaal wat anders![]()
Maar voor de rest mag iemand zich niet voelen en in seksualiteit ook? Maakt het wat uit als diegene jou er niet mee lastig valt?Lach met een schone bips![]()
Wat snap je niet dan?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu snap ik er niks meer van met je vriendin...Lach met een schone bips![]()
Ja eens ik had ook gelezen dat oudere homo’s en lesbiennes ook helemaal niet blij zijn met die transgenders en non binairen die zich nu ook scharen onder de lgbt community. Snap ik wel want het is niet voor niks dat de acceptatie ernstig aan het teruglopen is.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:22 schreef Harrie het volgende:
maar als je denkt geen geslacht te hebben en je voelt je aangetrokken tot velen dan is dat totaal wat andersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat je zegt dat er alleen mannen/ vrouwen zijn.. maar je zei toch net dat je vriendin geboren is als man en zich Vrouw voelt?quote:
Ik begrijp je verkeerd denk ik..♡♡♡♡![]()
Dat, die groep is veel te groot geworden met al die andere letters erbij. Hetero, bi, lesbisch, homo en trans is wmb breed genoeg. Al het andere mag onder + vallenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens ik had ook gelezen dat oudere homo’s en lesbiennes ook helemaal niet blij zijn met die transgenders en non binairen die zich nu ook scharen onder de lgbt community. Snap ik wel want het is niet voor niks dat de acceptatie ernstig aan het teruglopen is.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
begrijp mij niet verkeerd, van mij mag dat allemaal gewoonquote:Op zondag 5 januari 2025 03:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja geen geslacht te hebben is raar![]()
Maar voor de rest mag iemand zich niet voelen en in seksualiteit ook? Maakt het wat uit als diegene jou er niet mee lastig valt?
Als ik zo iemand zou treffen zou ik dat gewoon accepteren no problem
maar kinderen op de basisschool al gaan vertellen dat de natuur ineens van gedachte veranders is dat gaat er bij mij niet in
Vroeger hadden we ook mensen die twijfelden of zeker wisten dat ze als verkeerd geslacht geboren waren en dan is mijn mening, steun die mensen en laat ze gelukkig worden.
Als we gaan doen of het normaal is dat je geslacht een keuze is dan flikker mij maar van een flat want dat is niet normaal in mijn ogen![]()
![]()
wat het erge is, ik zie niet in precies hoe dit relativeert. maar voor een stuk. enne. ok ik laat jullie allen in wat je zelf geloof, maar wil wel vragen kijk het gewoon ff. en dan ben ik benieuwdDo what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 januari 2025 03:29 schreef kree het volgende:
wat het erge is, ik zie niet in precies hoe dit relativeert. maar voor een stuk. enne. ok ik laat jullie allen in wat je zelf geloof, maar wil wel vragen kijk het gewoon ff. en dan ben ik benieuwdDo what you love, love what you do!![]()
Klopt wat ik zei, maar dat veranderd toch niks aan het biologisch geslacht van iemand?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat je zegt dat er alleen mannen/ vrouwen zijn.. maar je zei toch net dat je vriendin geboren is als man en zich Vrouw voelt?
Ik begrijp je verkeerd denk ik..
Ik snap het gedram daarover ook slecht. Nou maakt het mijn homo omdat mijn vriendin die er beter uit ziet dan veel van de so called hetero grey backs hier? Maar geboren is als man? Denk dat als ze haar zien ze zich nog een keer op de rug krabben en denken "mee cookoo happy jumbo monkey"
mss was die gozer wel totaal aan drugs enzo. voorzover ik weet, LOL]
maar hou even open gedachte.
Effe een video die ruim 20 min duurt kijken.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:29 schreef kree het volgende:
wat het erge is, ik zie niet in precies hoe dit relativeert. maar voor een stuk. enne. ok ik laat jullie allen in wat je zelf geloof, maar wil wel vragen kijk het gewoon ff. en dan ben ik benieuwd
Beklijk het even met open gedachten dat is alles wat ik vraag.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij zijn jullie echt een leuk stel samenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt wat ik zei, maar dat veranderd toch niks aan het biologisch geslacht van iemand?
Ik snap het gedram daarover ook slecht. Nou maakt het mijn homo omdat mijn vriendin die er beter uit ziet dan veel van de so called hetero grey backs hier? Maar geboren is als man? Denk dat als ze haar zien ze zich nog een keer op de rug krabben en denken "mee cookoo happy jumbo monkey"
dat doet mij deugd![]()
![]()
het is de moeite als je er geïnteresseerd in bent, zo niet. het hoeft niet hequote:Op zondag 5 januari 2025 03:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Effe een video die ruim 20 min duurt kijken.
En je zou als homoseksueel of lesbienne maar jarenlang gestreden hebben om normaal geaccepteerd te worden terwijl je gelukkig bent met je partner. En dan sluiten er opeens van die gasten in latex hondenpakken bij je aan die je acceptatie weer terug op nul zetten.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat, die groep is veel te groot geworden met al die andere letters erbij. Hetero, bi, lesbisch, homo en trans is wmb breed genoeg. Al het andere mag onder + vallenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
weet je wat 25 minuten van mijn kostbare leven kostenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:32 schreef kree het volgende:
[..]
Beklijk het even met open gedachten dat is alles wat ik vraag.![]()
geloof en dat soort shit moet iedereen lekker achter zijn voordeur doen, niet mij mee lastig vallen.
Homo's mogen van mij wel gewoon op straat zoenen trouwens daar ga ik een stuk beter op![]()
![]()
Zo zie je maar, de mensheid vernietigd zichzelfquote:Op zondag 5 januari 2025 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je zou als homoseksueel of lesbienne maar jarenlang gestreden hebben om normaal geaccepteerd te worden terwijl je gelukkig bent met je partner. En dan sluiten er opeens van die gasten in latex hondenpakken bij je aan die je acceptatie weer terug op nul zetten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
het maakt me neit uit of jullie dat nu gaan kijken of niet. als ik voor mezelf kijk en heb het wel gekeken. het creeps me de fuck uit wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar hier sla je dus echt de hamer op de punt!quote:Op zondag 5 januari 2025 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je zou als homoseksueel of lesbienne maar jarenlang gestreden hebben om normaal geaccepteerd te worden terwijl je gelukkig bent met je partner. En dan sluiten er opeens van die gasten in latex hondenpakken bij je aan die je acceptatie weer terug op nul zetten.
Rot op met die onzin en laat iedereen met rust.Lach met een schone bips![]()
toen ik klein was werden homo's hier in NL globaal gezien gewoon door bijna iedereen geaccepteerd of was het op zijn minst bespreekbaar.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo zie je maar, de mensheid vernietigd zichzelf
tegenwoordig zijn we terug naar de oertijd of naar de zandbak hoe je het ook wil noemen![]()
half uurtje wel besteed, voor wie gewoon openstaat voor alles. denk ik. tis goed uitgelegd.Do what you love, love what you do!![]()
Thxquote:Op zondag 5 januari 2025 03:36 schreef kree het volgende:
half uurtje wel besteed, voor wie gewoon openstaat voor alles. denk ik. tis goed uitgelegd.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klopt, ben opgegroeid in de jaren 90 vooral maar toen ging het er anders aan toe dan nu. Ik ging toen ik in Ede woonde nog wel eens naar de homobar, gewoon om de gezelligheid. Denk dat is je er nu zou komen je niet weet wat je tegenkomt.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
toen ik klein was werden homo's hier in NL globaal gezien gewoon door bijna iedereen geaccepteerd of was het op zijn minst bespreekbaar.
tegenwoordig zijn we terug naar de oertijd of naar de zandbak hoe je het ook wil noemenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat merk ik dus ook heel erg.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
toen ik klein was werden homo's hier in NL globaal gezien gewoon door bijna iedereen geaccepteerd of was het op zijn minst bespreekbaar.
tegenwoordig zijn we terug naar de oertijd of naar de zandbak hoe je het ook wil noemen
Wij hadden vroeger een leeraar op de basisschool ging trouwen met zijn vriend stond heel de school voor ze te zingen ingestudeerd liedje kon prima deed niemand moeilijk over. Nú zouden sommige ouders de kinderen die dag thuislaten erg eigenlijk hoe dat omgeslagen is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan er ook slecht tegen dat overdreven gedoe. Rot op met je flauwekul.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je zou als homoseksueel of lesbienne maar jarenlang gestreden hebben om normaal geaccepteerd te worden terwijl je gelukkig bent met je partner. En dan sluiten er opeens van die gasten in latex hondenpakken bij je aan die je acceptatie weer terug op nul zetten.Lach met een schone bips![]()
Ik ben ook vaak zat in homobars geweest jaren terug. tegenwoordig geen idee of er nog wat leuks te beleven is.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, ben opgegroeid in de jaren 90 vooral maar toen ging het er anders aan toe dan nu. Ik ging toen ik in Ede woonde nog wel eens naar de homobar, gewoon om de gezelligheid. Denk dat is je er nu zou komen je niet weet wat je tegenkomt.![]()
En als je een uur later weer belt is de bezorger net de deur uit (lees: ze maken het ff snel want waren je bestelling vergeten)quote:Op zondag 5 januari 2025 03:39 schreef Harrie het volgende:
half uurtje 3 kwartier zegt de shoarmatent altijd als je beltTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nooit geweest en ook geen interesse...quote:Op zondag 5 januari 2025 03:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak zat in homobars geweest jaren terug. tegenwoordig geen idee of er nog wat leuks te beleven is.Lach met een schone bips![]()
Vriend van mij is vrijwilliger in een homobar ging eerder af en toe wel een drankje doen als hij moest werken in de middag prima te doen. in de avond ook wel eens geweest maar dan kijken sommige je aan van wat doe je hier vond dat geen gezellige sfeer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je moet er ook niet voor de homo's heen maar voor de sfeer. Dat grimmige tussen man en vrouw zie je daar niet en dat maakt het wel gezellig.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nooit geweest en ook geen interesse...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Niet in de tent waar ik werkte, dan zeiden we gewoon, oeps ik ben die vergeten door te geven, laat hem gelijk maken, kwartiertje max 20 minuten staan we voor de deurquote:Op zondag 5 januari 2025 03:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En als je een uur later weer belt is de bezorger net de deur uit (lees: ze maken het ff snel want waren je bestelling vergeten)
gewoon eerlijk blijven![]()
ik ook niet persee maar soms kom je wel eens spontaan ergens terecht als je op stap bentquote:Op zondag 5 januari 2025 03:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nooit geweest en ook geen interesse...![]()
![]()
hahaha alsof een half uurtje in weekend zo kostbaar is.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet je wat 25 minuten van mijn kostbare leven kosten![]()
geloof en dat soort shit moet iedereen lekker achter zijn voordeur doen, niet mij mee lastig vallen.
Homo's mogen van mij wel gewoon op straat zoenen trouwens daar ga ik een stuk beter op
bovendien ben ik het met je eens hoor, geen probleem met homo of nieuwe idee over hele bijbel?
Ik vraag alleen maar hoe denk je over dit?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb wel meer delen uit die boeken gelezen dan alleen die bijbel en ik vind daar niks meer van.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha alsof een half uurtje in weekend zo kostbaar is.
bovendien ben ik het met je eens hoor, geen probleem met homo of nieuwe idee over hele bijbel?
Ik vraag alleen maar hoe denk je over dit?![]()
vergeet ook ff niet, ik sta totaal niet achter wat uit naam van de bijbel gedaan is.
maar zoals mss halve wereld nog wel begrijpt, hoe staan jullie in dat filmpje met uitleg ervan?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is wel vaak het beste. Had tijdterug ook na 1.5 uur dat ze et onderweg waren. Nog niet eens 5 minuten afstand, duurde nog een half uur. Moest 16 contant betalen maar heb 10 gegeven en de zaak gebeld.. wees gewoon eerlijk.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet in de tent waar ik werkte, dan zeiden we gewoon, oeps ik ben die vergeten door te geven, laat hem gelijk maken, kwartiertje max 20 minuten staan we voor de deur
gewoon eerlijk blijvenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
In de Exit (Amsterdam) ook leuke hetero vrouwen ontmoet.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je moet er ook niet voor de homo's heen maar voor de sfeer. Dat grimmige tussen man en vrouw zie je daar niet en dat maakt het wel gezellig.
Een andere vriend van mij wilde dus absoluut niet mee daarnaartoe die dacht echt dat hij gelijk verkracht zou worden als hij daar binnenkwam mocht ie willenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je moet er ook niet voor de homo's heen maar voor de sfeer. Dat grimmige tussen man en vrouw zie je daar niet en dat maakt het wel gezellig.
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 03:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een andere vriend van mij wilde dus absoluut niet mee daarnaartoe die dacht echt dat hij gelijk verkracht zou worden als hij daar binnenkwam mocht ie willen
Heb je echt niet door dat niemand geïnteresseerd is?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:46 schreef kree het volgende:
vergeet ook ff niet, ik sta totaal niet achter wat uit naam van de bijbel gedaan is.
maar zoals mss halve wereld nog wel begrijpt, hoe staan jullie in dat filmpje met uitleg ervan?
en in mijn ervaring na dit gestuurd te hebben ook naar mensen dus die hele leven. helemaal christelijk waren. krijg er weinig uitleg over?
mss is dit een keer duidelijker uitgelegd ? ik denk echt. van wtf. want wist ook niet, dat vertelde ze me niet op zondagsschool.Do what you love, love what you do!![]()
Niemand heeft dat filmpje gecheckt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook voor hun is het een uitvlucht jaquote:Op zondag 5 januari 2025 03:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In de Exit (Amsterdam) ook leuke hetero vrouwen ontmoet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hmm mss niet. maar ben toch benieuwd naar wie wel er wat over wil zeggenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je echt niet door dat niemand geïnteresseerd is?
Set me free lord kreequote:Op zondag 5 januari 2025 03:48 schreef kree het volgende:
en in mijn ervaring na dit gestuurd te hebben ook naar mensen dus die hele leven. helemaal christelijk waren. krijg er weinig uitleg over?
mss is dit een keer duidelijker uitgelegd ? ik denk echt. van wtf. want wist ook niet, dat vertelde ze me niet op zondagsschool.
Ik heb een paar jaar bij mijn maat gewerkt en dan deed ik op zondag mee telefoon oppakken, bestellingen aannemen en als 3de chauffeur gewoon rondcrossen en als je dan in een uurtje of 3-4 iets van 80 bestellingen hebt weggewerkt gaat er altijd wel wat foutquote:Op zondag 5 januari 2025 03:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is wel vaak het beste. Had tijdterug ook na 1.5 uur dat ze et onderweg waren. Nog niet eens 5 minuten afstand, duurde nog een half uur. Moest 16 contant betalen maar heb 10 gegeven en de zaak gebeld.. wees gewoon eerlijk.
Altijd gewoon eerlijk blijven dan krijg je het meeste begrip.
bezorgkosten er af, paar extra saus en gemeende excuses en dan bestellen ze een week later gewoon weer![]()
![]()
weet wel en kan dit in meer topics doen zeg maar die erover gaan.quote:
maar dat helpt niet, ik ben benieuwd hoe jullie erover denken ? nou vertel me?Do what you love, love what you do!![]()
zou willen dat ik dat kon doen mijn zoon, maar dat is aan jezelfquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ligt er al sneeuw bij jou?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel en kan dit in meer topics doen zeg maar die erover gaan.
maar dat helpt niet, ik ben benieuwd hoe jullie erover denken ? nou vertel me?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben een porn loving maniac, drink ook graag wel. Als de heer mij een betere optie kan bieden dan graag.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel en kan dit in meer topics doen zeg maar die erover gaan.
maar dat helpt niet, ik ben benieuwd hoe jullie erover denken ? nou vertel me?Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 03:51 schreef kree het volgende:
[..]
zou willen dat ik dat kon doen mijn zoon, maar dat is aan jezelfquote:De Kree is een fictief buitenaards ras in het Marvel Comics-universum. De Kree kwamen voor het eerst voor in de stripverhalen van de Fantastic Four #64 en 65.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ben hier serieus over trouwens he voor jullie het vergeten. maar ok het is ook weer niet zo dat het me boeit of jullie erop reageren, hoop mss kijken paar ervan. en mss hebben er wat over te zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik stel je een serieuze vraag!quote:Op zondag 5 januari 2025 03:53 schreef kree het volgende:
ik ben hier serieus over trouwens he voor jullie het vergeten. maar ok het is ook weer niet zo dat het me boeit of jullie erop reageren, hoop mss kijken paar ervan. en mss hebben er wat over te zeggen.Lach met een schone bips![]()
Precies, fouten maken mag, maar ga er niet over liegen. Jaren terug een keer had ik ook lang gewacht, gebeld.. ja kwam er aan, was in de maak. Steenkoud bezorgd! Review geschreven en in no time telefoon: of ik de Review wilde verwijderen. Niet gedaan. Even later weer de bel, wat ik besteld had maar dan warm, Review verwijderd en de keer erop hoefde ik niet te betalen als excuus en dank. Tegenwoordig bestellen we er elke 2 weken wel wat en nooit problemenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar bij mijn maat gewerkt en dan deed ik op zondag mee telefoon oppakken, bestellingen aannemen en als 3de chauffeur gewoon rondcrossen en als je dan in een uurtje of 3-4 iets van 80 bestellingen hebt weggewerkt gaat er altijd wel wat fout
Altijd gewoon eerlijk blijven dan krijg je het meeste begrip.
bezorgkosten er af, paar extra saus en gemeende excuses en dan bestellen ze een week later gewoon weerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Politie agent Reneéquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 03:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
schiet maar op, de buldozer is onderweg
Deze man.
Ik heb een keer een bestelling meegegeven aan een chauffeur (nou ja.... prutser) en alles was gewoon volgens planning enzoquote:Op zondag 5 januari 2025 03:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies, fouten maken mag, maar ga er niet over liegen. Jaren terug een keer had ik ook lang gewacht, gebeld.. ja kwam er aan, was in de maak. Steenkoud bezorgd! Review geschreven en in no time telefoon: of ik de Review wilde verwijderen. Niet gedaan. Even later weer de bel, wat ik besteld had maar dan warm, Review verwijderd en de keer erop hoefde ik niet te betalen als excuus en dank. Tegenwoordig bestellen we er elke 2 weken wel wat en nooit problemen
belt die klant een half uur laten of we hem vergeten waren(vaste klant dus ik zeg nee, ik ga bellen er moet wat gebeurd zijn)
chauffeur bellen, niks geen reactie
staat die staatsmongool een half uur later nog gewoon op de parkeerplaats met die bestelling op het dak te bellen met zijn dochter......
nieuw eten gemaakt en zelf gaan brengen en dat verhaal verteld, heerlijk gelachen aan de deur![]()
![]()
Je kent me te goed.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Killem niet zeggen HC want die krijgt daar heel erg foute gedachte bij
![]()
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig was het tegen @kreequote:Op zondag 5 januari 2025 03:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat moet je tegen Killem niet zeggen HC want die krijgt daar heel erg foute gedachte bij♡♡♡♡![]()
En de prutser ontslagen neem ik aan?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een bestelling meegegeven aan een chauffeur (nou ja.... prutser) en alles was gewoon volgens planning enzo
belt die klant een half uur laten of we hem vergeten waren(vaste klant dus ik zeg nee, ik ga bellen er moet wat gebeurd zijn)
chauffeur bellen, niks geen reactie
staat die staatsmongool een half uur later nog gewoon op de parkeerplaats met die bestelling op het dak te bellen met zijn dochter......
nieuw eten gemaakt en zelf gaan brengen en dat verhaal verteld, heerlijk gelachen aan de deur
die durfde zelfs nog te vragen of hij die bestelling mee naar huis mocht nemen want die was toch niet meer te verkopen hahahahahahahahaha die was al weg voor ik terug was en nooit meer gezien daarnaquote:Op zondag 5 januari 2025 04:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En de prutser ontslagen neem ik aan?![]()
![]()
Mijn vrouw had laatst besteld bij de buren (oppaskinderen) en ik dus ook thuis. Komt de bezorger, ik vragen wat de kosten zijn van de buren.. ik dat ook betaald, dacht die bezorger dat ik een oogje op "de buurvrouw" had
Wat schattig!quote:Op zondag 5 januari 2025 04:02 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw had laatst besteld bij de buren (oppaskinderen) en ik dus ook thuis. Komt de bezorger, ik vragen wat de kosten zijn van de buren.. ik dat ook betaald, dacht die bezorger dat ik een oogje op "de buurvrouw" had
♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
LOL hahahahahahaha ik zou dat ook gewoon denkenquote:Op zondag 5 januari 2025 04:02 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn vrouw had laatst besteld bij de buren (oppaskinderen) en ik dus ook thuis. Komt de bezorger, ik vragen wat de kosten zijn van de buren.. ik dat ook betaald, dacht die bezorger dat ik een oogje op "de buurvrouw" had![]()
![]()
Later stond ie ook voor de deur voor een bestelling: ik de woonkamer in roepen, schat, pak jij even geld? Zij komt de gang in, dat gezicht van hem
Jullie worden geheid besproken bij die zaak..quote:Op zondag 5 januari 2025 04:05 schreef _UserName_ het volgende:
Later stond ie ook voor de deur voor een bestelling: ik de woonkamer in roepen, schat, pak jij even geld? Zij komt de gang in, dat gezicht van hem
♡♡♡♡![]()
Euhm huh. ik zeg niet dat ik dit begrijp dus ook. maar geloof in westere wereld dat we wat verder zijnquote:Op zondag 5 januari 2025 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je zou als homoseksueel of lesbienne maar jarenlang gestreden hebben om normaal geaccepteerd te worden terwijl je gelukkig bent met je partner. En dan sluiten er opeens van die gasten in latex hondenpakken bij je aan die je acceptatie weer terug op nul zetten.
tis interpretatie van ook natuurlijk ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb wel een keer gehad dat ze een bestelling doorgaven op zaterdag avond, of ik die dan zelf kwam brengen want ik was wel een goeie gast en ze wilde wat overleggen.
was geen zak te doen dus ik die bestelling daar heen gebracht, zegt die vrouw, ik heb voor jou een shoarmashotel besteld, kom eten....... Ja mijn broertje was vorige week bij jullie en die had wel gezien dat jullie nooit aan rustig eten toe komen.
ik moest lachen want wij konden altijd eten wat we wilden maar ik heb gewoon lekker mee zitten eten![]()
![]()
Dat zal vast wel ja, we bestellen er 1 of 2x in de maand, is dezelfde zaak waar het ooit een keer fout ging dus ze kennen ons wel. De eigenaar in ieder geval, bezorgers willen nog wel eens wisselenquote:Op zondag 5 januari 2025 04:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jullie worden geheid besproken bij die zaak..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Erg grappigquote:Op zondag 5 januari 2025 04:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zal vast wel ja, we bestellen er 1 of 2x in de maand, is dezelfde zaak waar het ooit een keer fout ging dus ze kennen ons wel. De eigenaar in ieder geval, bezorgers willen nog wel eens wisselen♡♡♡♡![]()
Ahhh wat liefquote:Op zondag 5 januari 2025 04:07 schreef Harrie het volgende:
Ik heb wel een keer gehad dat ze een bestelling doorgaven op zaterdag avond, of ik die dan zelf kwam brengen want ik was wel een goeie gast en ze wilde wat overleggen.
was geen zak te doen dus ik die bestelling daar heen gebracht, zegt die vrouw, ik heb voor jou een shoarmashotel besteld, kom eten....... Ja mijn broertje was vorige week bij jullie en die had wel gezien dat jullie nooit aan rustig eten toe komen.
ik moest lachen want wij konden altijd eten wat we wilden maar ik heb gewoon lekker mee zitten eten
♡♡♡♡![]()
goeie bezorgers zijn schaarsquote:Op zondag 5 januari 2025 04:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zal vast wel ja, we bestellen er 1 of 2x in de maand, is dezelfde zaak waar het ooit een keer fout ging dus ze kennen ons wel. De eigenaar in ieder geval, bezorgers willen nog wel eens wisselen![]()
![]()
Haha! Nice! Dat zijn de leuke klanten iddquote:Op zondag 5 januari 2025 04:07 schreef Harrie het volgende:
ik moest lachen want wij konden altijd eten wat we wilden maar ik heb gewoon lekker mee zitten etenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
mss is lief zijn voor elkaar de key?
ik weet het neit maar dat filmpje scaarde me de shit uit me.Do what you love, love what you do!![]()
die heb ik ook wel eens straalbezopen thuis gebracht omdat ze geen taxi konden krijgen.... hadden geeld meer hoop gedoe. Volgende dag belt ie om te bestellen, vraag ik of ie dan meteen de rest bestaald........ *STIL*quote:Op zondag 5 januari 2025 04:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Haha! Nice! Dat zijn de leuke klanten idd
Ja eeeeeeeh welke rest
Hoe ben je thuis gekomen afgelopen nacht
Eeeeeeeeh ja geen idee eigenlijk LOL![]()
We zijn teruggevallenquote:Op zondag 5 januari 2025 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm huh. ik zeg niet dat ik dit begrijp dus ook. maar geloof in westere wereld dat we wat verder zijn
tis interpretatie van ook natuurlijk ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
daarom is dat boek openbaringen ook zo vaag en zelfs die ik ken en veel meer christelijk zijn als ik hebben er geen antwoord op.
tuurlijk het Jezus red en discipelen is wel ok, maar deze blijft beetje minder uitgelegd wel in de reguliere kerk nog. zelfs voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 04:10 schreef kree het volgende:
mss is lief zijn voor elkaar de key?
ik weet het neit maar dat filmpje scaarde me de shit uit me.
Neeheeequote:Op zondag 5 januari 2025 04:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou aantal niet in dat filmpje. meer ellende enzo.
Alleen liefde
Niet dat enge filmpje♡♡♡♡![]()
Liefde wat is dan liefde.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken meer mensen die wijzer geworden zijn van coke dan mensen die lekker zijn gegaan op een bijbel![]()
![]()
Beter pepsi Maxquote:Op zondag 5 januari 2025 04:13 schreef Harrie het volgende:
Ik ken meer mensen die wijzer geworden zijn van coke dan mensen die lekker zijn gegaan op een bijbel
♡♡♡♡![]()
zou overwinnen denk? ik denk dat ook. ,maar wtf. als je er al in geloofd. en ik zie het redelijk kloppen met nu. een uiteindelijk, ziet er niet best uit.quote:Op zondag 5 januari 2025 04:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neeheee
Alleen liefde
Niet dat enge filmpjeDo what you love, love what you do!![]()
Doe maar even positiefquote:Op zondag 5 januari 2025 04:14 schreef kree het volgende:
[..]
zou overwinnen denk? ik denk dat ook. ,maar wtf. als je er al in geloofd. en ik zie het redelijk kloppen met nu. een uiteindelijk, ziet er niet best uit.♡♡♡♡![]()
hahaha ik weet t, je kunt dit relativeren over honderden jaren ook nog.quote:
dus ik zal het overleven.Do what you love, love what you do!![]()
Coke is dam ook tastbaarquote:Op zondag 5 januari 2025 04:13 schreef Harrie het volgende:
Ik ken meer mensen die wijzer geworden zijn van coke dan mensen die lekker zijn gegaan op een bijbel
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
lol ik ben hier echt serieus over he? maar begrijp ook mss is dit niet zo in korte tijd. maar al met al, mss is die hele profetie zoals omschreven niet eens raar?Do what you love, love what you do!![]()
true dus dan beter kabouterpost dan een bijbelquote:Op zondag 5 januari 2025 04:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om de inhoud![]()
Ohquote:Op zondag 5 januari 2025 04:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
true dus dan beter kabouterpost dan een bijbel
♡♡♡♡![]()
Ik ken wat mensen die net als ik al heel lang niet meer geloven in al die spookjes uit bepaalde boekenquote:Op zondag 5 januari 2025 04:16 schreef kree het volgende:
lol ik ben hier echt serieus over he? maar begrijp ook mss is dit niet zo in korte tijd. maar al met al, mss is die hele profetie zoals omschreven niet eens raar?![]()
![]()
Ik heb ooit wel eens een jointje gedraaid van bijbel papier die kregen we toen gratis op school.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar ben ik benieuwd naar, hoe rookte dat?quote:Op zondag 5 januari 2025 04:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit wel eens een jointje gedraaid van bijbel papier die kregen we toen gratis op school.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
sprookjes zijn leukquote:Op zondag 5 januari 2025 04:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen die net als ik al heel lang niet meer geloven in al die spookjes uit bepaalde boekenDo what you love, love what you do!![]()
Prima hadden wel van die eerste bladzijdes gebruikt zonder teveel inkt erop waren van die gratis pocket bijbeltjes. Perfecte formaat ook.quote:Op zondag 5 januari 2025 04:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar ben ik benieuwd naar, hoe rookte dat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hmms soort van herkenbaar dit. LOLquote:Op zondag 5 januari 2025 04:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima hadden wel van die eerste bladzijdes gebruikt zonder teveel inkt erop waren van die gratis pocket bijbeltjes. Perfecte formaat ook.
hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ja dat zal idd, ook groter papier geprobeerd nog?quote:Op zondag 5 januari 2025 04:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima hadden wel van die eerste bladzijdes gebruikt zonder teveel inkt erop waren van die gratis pocket bijbeltjes. Perfecte formaat ook.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
die blauwe kregen we, denk zelfde vast wel. precies peuk formaat.quote:Op zondag 5 januari 2025 04:22 schreef kree het volgende:
[..]
hmms soort van herkenbaar dit. LOL
hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
hou ze hier een beetje rustig als ik weg benquote:
thnxquote:Wij straks samen in een warm bed, dan heb je pas een mooi sprookjequote:![]()
Welterusten allen![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 5 januari 2025 04:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
hou ze hier een beetje rustig als ik weg ben
[..]
thnx
[..]
Wij straks samen in een warm bed, dan heb je pas een mooi sprookje![]()
Welterusten allen
♡♡♡♡![]()
Niet dat ik mij herinner had juist altijd graag de bruine small vloei.quote:Op zondag 5 januari 2025 04:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja dat zal idd, ook groter papier geprobeerd nog?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
uit ervaring kan vertellen. niks werkt heb alles geprobeerd wanneer in nood. alleen bijbelvelletjes helpen.quote:Op zondag 5 januari 2025 04:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet dat ik mij herinner had juist altijd graag de bruine small vloei.Do what you love, love what you do!![]()
Had ik ook altijd iddquote:Op zondag 5 januari 2025 04:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet dat ik mij herinner had juist altijd graag de bruine small vloei.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
je kunt wel zeggen, in de bijbel lag de oplossing (no phun).
Hmmmmmms zou ik hierover veroordeeld worden, mrjah denk niet.Do what you love, love what you do!![]()
hahaha ik denk echt dat ik naar de hell ga?
mss heb ik ook wat goeds gedaan, maar zie nog altijd in mijn tekenfilm beeld iets van een luik naar hemel of hel voor me. en denk ik ga er zo in.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 04:29 schreef kree het volgende:
hahaha ik denk echt dat ik naar de hell ga?
mss heb ik ook wat goeds gedaan, maar zie nog altijd in mijn tekenfilm beeld iets van een luik naar hemel of hel voor me. en denk ik ga er zo in.
♡♡♡♡![]()
Draaide het fijnst en ongebleekt had ik het idee toch nog iets goed te doen voor de natuur.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lol, hmm denk je neit dat ik wat goeds nog heb gedaan dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
dat denken sommige mensen met hun anus anders overquote:Op zondag 5 januari 2025 04:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Draaide het fijnst en ongebleekt had ik het idee toch nog iets goed te doen voor de natuur.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
De hel ruikt naar zweet, zaad en bilnaad?quote:Op zondag 5 januari 2025 04:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
gaat nog een gezellige bende worden daar
soort grote homo sauna hahahahahahahahahaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
dat denk ik welquote:Op zondag 5 januari 2025 04:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De hel ruikt naar zweet, zaad en bilnaad?daarom ben ik ook zo braaf
![]()
Dit jaar wel aan gedacht?quote:Op maandag 1 januari 2024 19:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Sorry helemaal vergeten U een heel zuur 2024 toe te wensen Dev, oke volgend jaar nieuwe kans
Maakt geen flikker uit, dat zou je moeten weten. Het gaat immers niet om wat je doet.quote:Op zondag 5 januari 2025 04:30 schreef kree het volgende:
[..]
lol, hmm denk je neit dat ik wat goeds nog heb gedaan dan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wat is jullie goeie voornemen dit jaar om niet in de hell te komen?Do what you love, love what you do!![]()
Gvdquote:Op zondag 5 januari 2025 04:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat denk ik weldaarom ben ik ook zo braaf
ja datquote:Op zondag 5 januari 2025 04:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maakt geen flikker uit, dat zou je moeten weten. Het gaat immers niet om wat je doet.
Gewoon alles en iedereen en zijn moeder helemaal het licht uit de ogen Bolken natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2025 04:34 schreef kree het volgende:
wat is jullie goeie voornemen dit jaar om niet in de hell te komen?![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 04:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon alles en iedereen en zijn moeder helemaal het licht uit de ogen Bolken natuurlijk
mijn planning is de komende weken:
werken en bier drinken (dagelijks)
volgende week naar de Efteling
weer een week bier drinken
en dan gezellig Bolken met ToT
en dan weer bier drinken en werken denk ik![]()
Take on me ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
fok users met voornemens zijn we niet allemaal.
iets dan echt voornemen is te banaal.
wat we kunnen doen is, liefde voor elkaar
helpen jullie ieder mee dat zeker waar.
blijf open voor wat een ander zegt
anders krijg je vaker pech.
oja dat laatste rijmde niet echt.Do what you love, love what you do!![]()
Rijmelarijquote:Op zondag 5 januari 2025 04:41 schreef kree het volgende:
fok users met voornemens zijn we niet allemaal.
iets dan echt voornemen is te banaal.
wat we kunnen doen is, liefde voor elkaar
helpen jullie ieder mee dat zeker waar.
blijf open voor wat een ander zegt
anders krijg je vaker pech.
oja dat laatste rijmde niet echt.♡♡♡♡![]()
haha ach waarom ook niet, hou er wel van, kan er alleen geen reet van.quote:
Hoofd vol muziek is een blij hoofd ?quote:Op zondag 5 januari 2025 04:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Set me free
Liefde wat is dan Liefde
Love is the message
En nu dan ook Take on me
DrukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker doenquote:Op zondag 5 januari 2025 04:43 schreef kree het volgende:
[..]
haha ach waarom ook niet, hou er wel van, kan er alleen geen reet van.♡♡♡♡![]()
Soms jaquote:Op zondag 5 januari 2025 04:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoofd vol muziek is een blij hoofd ?
♡♡♡♡![]()
Over zes uur gaat het wekkertje alweer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bij mij wel iig, maar ok het eruit krijgen in nr is lastig, zoals weet aantal fokkers hier die geholpen hebben met tekst en nr.quote:Op zondag 5 januari 2025 04:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoofd vol muziek is een blij hoofd ?. tis nog in uitwerking.
Na een hoop rijmelarijquote:Op zondag 5 januari 2025 04:44 schreef Harrie het volgende:
rijmelarij dat rijmt op......... nee laat maar ik ga wel gewoon naar de hell
Zat Harrie aan de balkenbrij.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dit lijkt op zelfpijperijquote:Op zondag 5 januari 2025 04:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Na een hoop rijmelarij
Zat Harrie aan de balkenbrij.![]()
Ne me quitte pasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Champs-ÉlyséesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Les Lacs du ConnemaraThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De hel, dat zijn de anderenquote:Op zondag 5 januari 2025 04:46 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms mijn vage frans. het zijn? rest weet ik niet♡♡♡♡![]()
en een koude pater in de morgen is straks lekker slapen zonder zorgenquote:
En HC komt nog niet naar bed dus ik pak er nog snel 1![]()
![]()
Nog geen sneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je mag helpen hoor ook met tekst? alleen ff niet met die, maar had ander idee al.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zijn liedjes titelsquote:Op zondag 5 januari 2025 04:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Roep je nou zomaar wat Franse woorden?
R.I.P DTS.![]()
Ik vertaalde even letterlijk de tekst voor je. Is van Sartre.quote:Op zondag 5 januari 2025 04:51 schreef kree het volgende:
[..]
je mag helpen hoor ook met tekst? alleen ff niet met die, maar had ander idee al.♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
toch met hulp van iemand (ik zeg maar ff geen naam want weet niet of ze wil) is er een liedje uitgekomen, zelfs nog met muziek, alleen hele tijd niet meer voor om uit te werken, maar hopelijk nu dit jaarquote:
Trusten!quote:Op zondag 5 januari 2025 04:52 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga wel ff een poging doen om te slapen, tot later♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: