SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja daarom dat is dus heel ander verhaal.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja klopt, in maart zijn we 15 jaar samen
Ik was er altijd wel voor, maar sta een beertje op punt van dat ik denk, ja kree, nu gaat het dat niet meer worden. en ben er in vrede mee ook nog wel eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Wie weet kom je een leuke 25 jarige tegen, die wil nog welquote:Op zondag 5 januari 2025 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom dat is dus heel ander verhaal.
Ik was er altijd wel voor, maar sta een beertje op punt van dat ik denk, ja kree, nu gaat het dat niet meer worden. en ben er in vrede mee ook nog wel eigenlijk.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zit ondertussen op videoland een documentaire te kijken over de Sam Raimi’s Spider-man films inmiddels al weer meer als 20 jaar geleden maar erg interessant.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wie weet wie weet, ik weet het nietquote:Op zondag 5 januari 2025 02:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wie weet kom je een leuke 25 jarige tegen, die wil nog welDo what you love, love what you do!![]()
toch zit dat mij dwars he? jullie snappen niet?
maar het is maar wat het is, als ik leeftijden kon terugdraaien dan was het anders gegaan.
Do what you love, love what you do!![]()
Weet je? ik heb al jaren een meisje waar ik van hou maar in de volksmond is dat ook niet okquote:Op zondag 5 januari 2025 02:49 schreef _UserName_ het volgende:
En als je er vrede mee hebt, net zo prima toch?
Lach met een schone bips![]()
Wat is er waardoor je je nu verdrietig voelt?quote:Op zondag 5 januari 2025 02:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zeg het een keer anders, Perfecte TT.♡♡♡♡![]()
Ik herken dat wel een beetje, vroeger was ik daar stellig in je wil toch wat van jou dat verder leeft op de aarde ofzo, inmiddels heb ik ook wel de leeftijd dat het misschien wel weer niet meer gaat gebeuren maar dan heb ik er ook wel vrede mee.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom dat is dus heel ander verhaal.
Ik was er altijd wel voor, maar sta een beertje op punt van dat ik denk, ja kree, nu gaat het dat niet meer worden. en ben er in vrede mee ook nog wel eigenlijk.
Ook wel paar keer de dans ontsprongen als ik zie wie er allemaal moeder van mijn kinderen hadden kunnen worden
R.I.P DTS.![]()
Qua leeftijd niet oké voor de volksmond?quote:Op zondag 5 januari 2025 02:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je? ik heb al jaren een meisje waar ik van hou maar in de volksmond is dat ook niet okTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het onbegrip in mensen.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is er waardoor je je nu verdrietig voelt?Lach met een schone bips![]()
Ik weet dat de moeder van mijn kind een topmoeder wordt, we hebben vaak zat de vraag gehad waarom we geen kinderen hebben want we gaan er zo goed mee om (we hebben 3 oppaskinderen)quote:Op zondag 5 januari 2025 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje, vroeger was ik daar stellig in je wil toch wat van jou dat verder leeft op de aarde ofzo, inmiddels heb ik ook wel de leeftijd dat het misschien wel weer niet meer gaat gebeuren maar dan heb ik er ook wel vrede mee.
Ook wel paar keer de dans ontsprongen als ik zie wie er allemaal moeder van mijn kinderen hadden kunnen wordenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja nou idd, eigenlijk als ik naar de wereld kijk, wil je er mensen op zetten? dat ook nog, vind t maar kut eigenlijk, was vroeger veel leuker.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje, vroeger was ik daar stellig in je wil toch wat van jou dat verder leeft op de aarde ofzo, inmiddels heb ik ook wel de leeftijd dat het misschien wel weer niet meer gaat gebeuren maar dan heb ik er ook wel vrede mee.
Ook wel paar keer de dans ontsprongen als ik zie wie er allemaal moeder van mijn kinderen hadden kunnen worden
Maar ok mss is vrede ermee hebben ook goed, hoewel soms maakt het mij iig nog wel verdrietig.Do what you love, love what you do!![]()
Neen, ze was niet geboren als vrouw maar is er praktisch gezien wel een maar technisch niet.. Ook een dingetje ja, Al maak ik er ook geen geheim van.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Qua leeftijd niet oké voor de volksmond?Lach met een schone bips![]()
Daar heb ik ook mee gezeten idd. Moet ze straks verplicht de dingen doen die we nu al door de strot gedrukt krijgen omdat een clubje of minderheid dat wil..quote:Op zondag 5 januari 2025 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou idd, eigenlijk als ik naar de wereld kijk, wil je er mensen op zetten? dat ook nog, vind t maar kut eigenlijk, was vroeger veel leuker.
Maar ok mss is vrede ermee hebben ook goed, hoewel soms maakt het mij iig nog wel verdrietig.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jeetje dat klinkt heftig. Ook voor jou in jullie fysieke relatie lijkt mequote:Op zondag 5 januari 2025 02:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, ze was niet geboren als vrouw maar is er praktisch gezien wel een maar technisch niet.. Ook een dingetje ja, Al maak ik er ook geen geheim van.♡♡♡♡![]()
En al 15 jaar samen las ik net dan kan je ook echt wel lezen en schrijven met elkaar en weet je precies wat je aan elkaar hebt dat is ook mooi.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet dat de moeder van mijn kind een topmoeder wordt, we hebben vaak zat de vraag gehad waarom we geen kinderen hebben want we gaan er zo goed mee om (we hebben 3 oppaskinderen)They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat dat na die bevalling haar aanvallen wel eens weg kunnen zijn, dat had een nicht van mij...Denk er nu pas net aan omdat we nooit veel contact hadden.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet dat de moeder van mijn kind een topmoeder wordt, we hebben vaak zat de vraag gehad waarom we geen kinderen hebben want we gaan er zo goed mee om (we hebben 3 oppaskinderen)Lach met een schone bips![]()
Ah, nou ja, liefde doorgrond alles. Mijn nichtje is ook met een vrouw die in de molen zit om een geslachtsverandering aan te gaan maar ik mag het niet, maar dat komt door het karakter, niet door de wensquote:Op zondag 5 januari 2025 02:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, ze was niet geboren als vrouw maar is er praktisch gezien wel een maar technisch niet.. Ook een dingetje ja, Al maak ik er ook geen geheim van.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
wil niet helemaal doodsday zeggen, maar uiteindelijk roeit de mensheid zichzelf uit op deze planeet.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook mee gezeten idd. Moet ze straks verplicht de dingen doen die we nu al door de strot gedrukt krijgen omdat een clubje of minderheid dat wil..
mss klinkt dat raar maar dat is wel wat alle regeringen doen enzo. en uiteindelijk neemt de natuur het over weer. zoals altijd.Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoor. Je leeft met wie je lief hebt.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeetje dat klinkt heftig. Ook voor jou in jullie fysieke relatie lijkt meLach met een schone bips![]()
Ze was hiervoor 6 jaar aanvalvrij dus kan zomaar idd. Het is nu puur de medicatie die gewoon kut is voor moeders, maar goed is voor kindje. Na de bevalling gaat ze ook weer terug naar de oude medicijnenquote:Op zondag 5 januari 2025 02:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat dat na die bevalling haar aanvallen wel eens weg kunnen zijn, dat had een nicht van mij...Denk er nu pas net aan omdat we nooit veel contact hadden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Fijnquote:Op zondag 5 januari 2025 02:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor. Je leeft met wie je lief hebt.
♡♡♡♡![]()
En dan hopelijk weer aanvalsvrijquote:Op zondag 5 januari 2025 02:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze was hiervoor 6 jaar aanvalvrij dus kan zomaar idd. Het is nu puur de medicatie die gewoon kut is voor moeders, maar goed is voor kindje. Na de bevalling gaat ze ook weer terug naar de oude medicijnen♡♡♡♡![]()
Of je laat ze los op een bepaald momentquote:Op zondag 5 januari 2025 02:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor. Je leeft met wie je lief hebt.![]()
![]()
De mens is nog maar net op de wereld die al miljoenen jaar bestaat. De aarde overleeft de mens wel. We zijn vijand van onszelf, welke soort valt zijn eigen soort aan? Dat is alleen de mens.quote:Op zondag 5 januari 2025 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
wil niet helemaal doodsday zeggen, maar uiteindelijk roeit de mensheid zichzelf uit op deze planeet.
mss klinkt dat raar maar dat is wel wat alle regeringen doen enzo. en uiteindelijk neemt de natuur het over weer. zoals altijd.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daar gaan we wel van uit jaquote:Op zondag 5 januari 2025 03:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dan hopelijk weer aanvalsvrij
Moet je mijn vriendin eens voorleggen die shit... Die schuift die boeken je reet in!!quote:Op zondag 5 januari 2025 02:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook mee gezeten idd. Moet ze straks verplicht de dingen doen die we nu al door de strot gedrukt krijgen omdat een clubje of minderheid dat wil..![]()
![]()
Wat een onzin. En je mag op bezoek komen in Thailand bij ons en begin er maar over. dan pak ik vast chips en bier, Succes!Lach met een schone bips![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ben gewoon van het doe je ding, maar leg een ander niets opquote:Op zondag 5 januari 2025 03:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet je mijn vriendin eens voorleggen die shit... Die schuift die boeken je reet in!!![]()
![]()
Wat een onzin. En je mag op bezoek komen in Thailand bij ons en begin er maar over. dan pak ik vast chips en bier, Succes!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hahahahaquote:Op zondag 5 januari 2025 03:01 schreef Harrie het volgende:
wacht even ik bedoelde hier niks mee, ik had verder niet terug gelezen
Voor je t weet is er weer n rel
♡♡♡♡![]()
Is zij ook, daarom zei ik je bent welkom om met haar erover te pratenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van het doe je ding, maar leg een ander niets op
Ik heb vragenquote:Op zondag 5 januari 2025 02:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor. Je leeft met wie je lief hebt.
Maar niet voor nu♡♡♡♡![]()
Eens er is tegenwoordig wel een stroming mensen die anderen gaan opdringen wat normaal gevonden moet worden dat trek ik slecht zeker oa op reddit.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van het doe je ding, maar leg een ander niets opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ookquote:Op zondag 5 januari 2025 03:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van het doe je ding, maar leg een ander niets op
Ook ben ik iemand die meer leert van zijn eigen ervaringen dan van wat een zogenaamde hoogopgeleide in een boek schrijft en als waarheid bestempeld want daar ga ik steeds slechter op![]()
![]()
Thailand is alleen wel een beetje ver wegquote:Op zondag 5 januari 2025 03:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is zij ook, daarom zei ik je bent welkom om met haar erover te praten
Schrijf alles op en in PM?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maybe andere keer
Vooral vragen in mijn hoofdLach met een schone bips![]()
Ja klopt maar wil die discussie wel graag zien van afstandjequote:Op zondag 5 januari 2025 03:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Thailand is alleen wel een beetje ver weg
ja waar.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De mens is nog maar net op de wereld die al miljoenen jaar bestaat. De aarde overleeft de mens wel. We zijn vijand van onszelf, welke soort valt zijn eigen soort aan? Dat is alleen de mens.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 5 januari 2025 03:09 schreef Harrie het volgende:
iedereen is op zoek naar een leuke discussie heb ik het idee
Je hebt in nieuwe seizoen Squidgames een nieuw personage een oud commando die vrouw wil worden maar meedoet aan de games om de operaties te kunnen betalen. Dus op de reddit hadden ze het daar over toch ik post dus mee dat ik hoop dat hij het volgende seizoen overleefd want best wel tof personage had ik neergezet. kreeg ik een ban omdat ik het een hij had genoemd op die subreddit en dat was bigotry ofzo volgens die mods daar. Ik moest googlen wat het was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar valt niet veel over te discussiëren toch? Stel, mijn kind wordt vegetarisch, prima, dan zorg ik dat zij dat krijgt maar zal voor mijzelf een stukje vlees bakkenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja klopt maar wil die discussie wel graag zien van afstandje
Snapte er niks van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PitstopIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
er zit zoveel mee in openbaringen wel. em weet dat valt bij heel veel niet goed. maar mss zit daar kern van waarheid in, gelovig of niet. ?Do what you love, love what you do!![]()
Een beetje doorgeslagen lijkt mij, maar goed, redditquote:Op zondag 5 januari 2025 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt in nieuwe seizoen Squidgames een nieuw personage een oud commando die vrouw wil worden maar meedoet aan de games om de operaties te kunnen betalen. Dus op de reddit hadden ze het daar over toch ik post dus mee dat ik hoop dat hij het volgende seizoen overleefd want best wel tof personage had ik neergezet. kreeg ik een ban omdat ik het een hij had genoemd op die subreddit en dat was bigotry ofzo volgens die mods daar. Ik moest googlen wat het was.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij heeft de natuur de zoogderen in 2 soorten gemaaktquote:Op zondag 5 januari 2025 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt in nieuwe seizoen Squidgames een nieuw personage een oud commando die vrouw wil worden maar meedoet aan de games om de operaties te kunnen betalen. Dus op de reddit hadden ze het daar over toch ik post dus mee dat ik hoop dat hij het volgende seizoen overleefd want best wel tof personage had ik neergezet. kreeg ik een ban omdat ik het een hij had genoemd op die subreddit en dat was bigotry ofzo volgens die mods daar. Ik moest googlen wat het was.mannelijk en vrouwelijk
Dat je je anders voelt als hoe je geboren bent lijkt mij lastig maar tegenwoordig moet je dat normaal gaan vinden en dat gaat er bij mij niet invan mij mag iedereen zich identificeren voor wat ie wil maar als ze gaan bepalen hoe ik iemand aan moet spreken dan ben ik heel snel klaar
![]()
Reddit is ook helemaal geen site voor jou.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt in nieuwe seizoen Squidgames een nieuw personage een oud commando die vrouw wil worden maar meedoet aan de games om de operaties te kunnen betalen. Dus op de reddit hadden ze het daar over toch ik post dus mee dat ik hoop dat hij het volgende seizoen overleefd want best wel tof personage had ik neergezet. kreeg ik een ban omdat ik het een hij had genoemd op die subreddit en dat was bigotry ofzo volgens die mods daar. Ik moest googlen wat het was.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killemquote:Op zondag 5 januari 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Reddit is ook helemaal geen site voor jou.![]()
![]()
Mwahhhh, er was ooit nog extra vlees. Zal voor velen wel een discussie puntje kunnen vormen, Voor jou misschien niet, Maar bij anderen wel. En dat zou ik graag vanaf afstandje aankijkenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar valt niet veel over te discussiëren toch? Stel, mijn kind wordt vegetarisch, prima, dan zorg ik dat zij dat krijgt maar zal voor mijzelf een stukje vlees bakken
Als ik het van de persoon/wezen* weet wil ik daar best rekening mee houdenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de natuur de zoogderen in 2 soorten gemaaktmannelijk en vrouwelijk
Dat je je anders voelt als hoe je geboren bent lijkt mij lastig maar tegenwoordig moet je dat normaal gaan vinden en dat gaat er bij mij niet invan mij mag iedereen zich identificeren voor wat ie wil maar als ze gaan bepalen hoe ik iemand aan moet spreken dan ben ik heel snel klaar
*er zijn wezens die zich als steelpan identificeren, die betalen bijvoorbeeld nergens voor
al met al denk ik zolang je maar goed en aardig voor elkaar bent?Do what you love, love what you do!![]()
Dan zou je een andere discussiepartner voor haar moeten vindenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mwahhhh, er was ooit nog extra vlees. Zal voor velen wel een discussie puntje kunnen vormen, Voor jou misschien niet, Maar bij anderen wel. En dat zou ik graag vanaf afstandje aankijken
Ja dat heb ik ook als anderen dat als een vrouw willen zien prima maar voor mij is het een hij dat mag schijnbaar niet daar.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de natuur de zoogderen in 2 soorten gemaaktmannelijk en vrouwelijk
Laatste tijd altijd gedoe in de x-men subreddit.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Reddit is ook helemaal geen site voor jou.
Die nieuwe fans willen dat alle personages die al meer als zoveel jaar bestaan opeens random gay worden en zien overal een gay relatie in ik ga daar tegenin downvoten ze je voor life.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als een man zich vrouw voelt wil ik die persoon best haar noemen en andersom hemquote:Op zondag 5 januari 2025 03:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ik het van de persoon/wezen* weet wil ik daar best rekening mee houden
*er zijn wezens die zich als steelpan identificeren, die betalen bijvoorbeeld nergens voor
maar als iemand vandaag als hen aangesproken wil worden, morgen als tig en volgende week als kameel dan neem ik die totaal niet serieus.![]()
jullie weten ik ben wel. christelijk. en als ik dan ff de uitleg van openbaringen testament bekijk dab is het onheil. maarja de laatste keer dat ik dat poste werd me niet in dank afgenomen, niet omdat ik het wil vertellen, maar bekijk het eens gelovig of niet.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt! en zo zie ik het ook.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hou op met al die onzin. Man is Man, Vrouw is Vrouw. Dat is gewoon biologie. En dat kan ook niet anders zijn, Ook al zit ik ergens ertussenin zoals mensen denken met mijn vriendin. Maar nee. Dit is het.Lach met een schone bips![]()
Nee, daar valt ook niet op te anticiperen. Dat is dan een last die je met je keuze meedraagt denk ik dan. Of ziekte, als dat zo wordt gezien.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als een man zich vrouw voelt wil ik die persoon best haar noemen en andersom hem
maar als iemand vandaag als hen aangesproken wil worden, morgen als tig en volgende week als kameel dan neem ik die totaal niet serieus.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
zonder het te nog een keer te posten,,,,, ik werd er bang van. en had me er nooit in verdiept.Do what you love, love what you do!![]()
Ziektequote:Op zondag 5 januari 2025 03:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, daar valt ook niet op te anticiperen. Dat is dan een last die je met je keuze meedraagt denk ik dan. Of ziekte, als dat zo wordt gezien.![]()
Jammer dit.Lach met een schone bips![]()
Ja die they them personen trek ik ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als een man zich vrouw voelt wil ik die persoon best haar noemen en andersom hem
maar als iemand vandaag als hen aangesproken wil worden, morgen als tig en volgende week als kameel dan neem ik die totaal niet serieus.
Heel vermoeiend ook allemaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik post nog liever op GoT dan op Reddit.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook als anderen dat als een vrouw willen zien prima maar voor mij is het een hij dat mag schijnbaar niet daar.
[..]
Laatste tijd altijd gedoe in de x-men subreddit.
Die nieuwe fans willen dat alle personages die al meer als zoveel jaar bestaan opeens random gay worden en zien overal een gay relatie in ik ga daar tegenin downvoten ze je voor life.
En daar ben ik het ook mee eens. Zie ik iemand als een lekker wijf is het een wijf. Waar is het probleem?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die they them personen trek ik ook niet.
Heel vermoeiend ook allemaal.Lach met een schone bips![]()
het is fout gegaan toen ze sexuele geaardheid zijn gaan mengen met mensen die zijn doorgeslagen.
Als iemand homo of bi is vind ik dat prima zowel bij mannen als vrouwen
maar als je denkt geen geslacht te hebben en je voelt je aangetrokken tot velen dan is dat totaal wat anders![]()
doe dit in een spoiler. en lees er lekker even overheen als het je niks boeit.
maar dit dus. ik als christelijk hmmms zie er erge dingen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
op GoT ja..... serieusquote:Op zondag 5 januari 2025 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik post nog liever op GoT dan op Reddit.![]()
![]()
Ik zie het niet als ziekte maar als keuze. Er zijn mensen die het wel als ziekte zien, dit was puur ter indekkingquote:
Nu snap ik er niks meer van met je vriendin...quote:Op zondag 5 januari 2025 03:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt! en zo zie ik het ook.
Hou op met al die onzin. Man is Man, Vrouw is Vrouw. Dat is gewoon biologie. En dat kan ook niet anders zijn, Ook al zit ik ergens ertussenin zoals mensen denken met mijn vriendin. Maar nee. Dit is het.♡♡♡♡![]()
Ja geen geslacht te hebben is raarquote:Op zondag 5 januari 2025 03:22 schreef Harrie het volgende:
het is fout gegaan toen ze sexuele geaardheid zijn gaan mengen met mensen die zijn doorgeslagen.
maar als je denkt geen geslacht te hebben en je voelt je aangetrokken tot velen dan is dat totaal wat anders![]()
Maar voor de rest mag iemand zich niet voelen en in seksualiteit ook? Maakt het wat uit als diegene jou er niet mee lastig valt?Lach met een schone bips![]()
Wat snap je niet dan?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu snap ik er niks meer van met je vriendin...Lach met een schone bips![]()
Ja eens ik had ook gelezen dat oudere homo’s en lesbiennes ook helemaal niet blij zijn met die transgenders en non binairen die zich nu ook scharen onder de lgbt community. Snap ik wel want het is niet voor niks dat de acceptatie ernstig aan het teruglopen is.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:22 schreef Harrie het volgende:
maar als je denkt geen geslacht te hebben en je voelt je aangetrokken tot velen dan is dat totaal wat andersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat je zegt dat er alleen mannen/ vrouwen zijn.. maar je zei toch net dat je vriendin geboren is als man en zich Vrouw voelt?quote:
Ik begrijp je verkeerd denk ik..♡♡♡♡![]()
Dat, die groep is veel te groot geworden met al die andere letters erbij. Hetero, bi, lesbisch, homo en trans is wmb breed genoeg. Al het andere mag onder + vallenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eens ik had ook gelezen dat oudere homo’s en lesbiennes ook helemaal niet blij zijn met die transgenders en non binairen die zich nu ook scharen onder de lgbt community. Snap ik wel want het is niet voor niks dat de acceptatie ernstig aan het teruglopen is.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
begrijp mij niet verkeerd, van mij mag dat allemaal gewoonquote:Op zondag 5 januari 2025 03:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja geen geslacht te hebben is raar![]()
Maar voor de rest mag iemand zich niet voelen en in seksualiteit ook? Maakt het wat uit als diegene jou er niet mee lastig valt?
Als ik zo iemand zou treffen zou ik dat gewoon accepteren no problem
maar kinderen op de basisschool al gaan vertellen dat de natuur ineens van gedachte veranders is dat gaat er bij mij niet in
Vroeger hadden we ook mensen die twijfelden of zeker wisten dat ze als verkeerd geslacht geboren waren en dan is mijn mening, steun die mensen en laat ze gelukkig worden.
Als we gaan doen of het normaal is dat je geslacht een keuze is dan flikker mij maar van een flat want dat is niet normaal in mijn ogen![]()
![]()
wat het erge is, ik zie niet in precies hoe dit relativeert. maar voor een stuk. enne. ok ik laat jullie allen in wat je zelf geloof, maar wil wel vragen kijk het gewoon ff. en dan ben ik benieuwdDo what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 januari 2025 03:29 schreef kree het volgende:
wat het erge is, ik zie niet in precies hoe dit relativeert. maar voor een stuk. enne. ok ik laat jullie allen in wat je zelf geloof, maar wil wel vragen kijk het gewoon ff. en dan ben ik benieuwdDo what you love, love what you do!![]()
Klopt wat ik zei, maar dat veranderd toch niks aan het biologisch geslacht van iemand?quote:Op zondag 5 januari 2025 03:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat je zegt dat er alleen mannen/ vrouwen zijn.. maar je zei toch net dat je vriendin geboren is als man en zich Vrouw voelt?
Ik begrijp je verkeerd denk ik..
Ik snap het gedram daarover ook slecht. Nou maakt het mijn homo omdat mijn vriendin die er beter uit ziet dan veel van de so called hetero grey backs hier? Maar geboren is als man? Denk dat als ze haar zien ze zich nog een keer op de rug krabben en denken "mee cookoo happy jumbo monkey"
mss was die gozer wel totaal aan drugs enzo. voorzover ik weet, LOL]
maar hou even open gedachte.
Effe een video die ruim 20 min duurt kijken.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:29 schreef kree het volgende:
wat het erge is, ik zie niet in precies hoe dit relativeert. maar voor een stuk. enne. ok ik laat jullie allen in wat je zelf geloof, maar wil wel vragen kijk het gewoon ff. en dan ben ik benieuwd
Beklijk het even met open gedachten dat is alles wat ik vraag.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij zijn jullie echt een leuk stel samenquote:Op zondag 5 januari 2025 03:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt wat ik zei, maar dat veranderd toch niks aan het biologisch geslacht van iemand?
Ik snap het gedram daarover ook slecht. Nou maakt het mijn homo omdat mijn vriendin die er beter uit ziet dan veel van de so called hetero grey backs hier? Maar geboren is als man? Denk dat als ze haar zien ze zich nog een keer op de rug krabben en denken "mee cookoo happy jumbo monkey"
dat doet mij deugd![]()
![]()
het is de moeite als je er geïnteresseerd in bent, zo niet. het hoeft niet hequote:Op zondag 5 januari 2025 03:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Effe een video die ruim 20 min duurt kijken.
En je zou als homoseksueel of lesbienne maar jarenlang gestreden hebben om normaal geaccepteerd te worden terwijl je gelukkig bent met je partner. En dan sluiten er opeens van die gasten in latex hondenpakken bij je aan die je acceptatie weer terug op nul zetten.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat, die groep is veel te groot geworden met al die andere letters erbij. Hetero, bi, lesbisch, homo en trans is wmb breed genoeg. Al het andere mag onder + vallenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: