ze doen het nu met zn 4enquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij met 4 panelleden? Of is er toch iemand in de plaats van Loretta?
De jongeren tegen de ouderen..quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij met 4 panelleden? Of is er toch iemand in de plaats van Loretta?
Overzicht van oud deelnemers staat in de OPquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:10 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ben benieuwd en nu alweer vergeten wie er ooit allemaal al hebben mee gedaan.....
Ze zijn ondertussen wel redelijk door de BN-ers heen, zeker de BN-ers die aan veel programma's meedoen uit het RTL-SBS cirkeltje.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Overzicht van oud deelnemers staat in de OP
Als eerbetoon aan Loretta gaan ze nu bij elke vrouwelijke deelnemer ‘Quinty’ noemenquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe vaak Monica en Buddy Vajèn van den Bosch gaan noemen. Die hoort op de bingokaart te staan.
of o wat een schatjequote:Op vrijdag 14 november 2025 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als eerbetoon aan Loretta gaan ze nu bij elke vrouwelijke deelnemer ‘Quinty’ noemen
Als je overzicht hebt van de nieuwe deelnemers dan pas ik de OP aan.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Overzicht van oud deelnemers staat in de OP
de BNers die hebben deelgenomen staan in de link naar wiki.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je overzicht hebt van de nieuwe deelnemers dan pas ik de OP aan.
Volgens wikipedia zijn dit de pakkenquote:Op vrijdag 14 november 2025 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je overzicht hebt van de nieuwe deelnemers dan pas ik de OP aan.
Gelukkig is Soy Kroon geweest. Die werd ook irritant vaak genoemd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe vaak Monica en Buddy Vajèn van den Bosch gaan noemen. Die hoort op de bingokaart te staan.
Aran Bade is nog niet geweest toch?quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen wel redelijk door de BN-ers heen, zeker de BN-ers die aan veel programma's meedoen uit het RTL-SBS cirkeltje.
kloptquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Aran Bade is nog niet geweest toch?
Heldinquote:Op vrijdag 14 november 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
Ik zal de nieuwe pakken even met plaatje in de OP zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |