abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 5 januari 2025 @ 00:44:03 #26
39237 crew  H_T
2733
pi_216178253
Was het optreden van Mans nog de moeite van het terugkijken waard?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_216180183
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 22:22 schreef SiGNe het volgende:
Hoe zouden Soy en Holly het thuis hebben geregeld?
Normaal moeten de kandidaten geheim houden dat ze in TMS zitten, de kinderen van Froukje de Both wisten het bijv niet maar Soy en Brood zaten beiden in het programma terwijl ze 1 huishouden hebben./
De kandidaten weten van elkaar wie er meedoet.
speak only if it improves the silence.
  zondag 5 januari 2025 @ 10:28:44 #28
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_216180202
Een hint naar Bowien doen, dan snap ik wel de keuze voor Charlie Luske. Wij zitten natuurlijk op de bank met Google en dit topic, maar het panel niet. Stom element in het programma om zo te misleiden. Qua stem kon het niet Charlie Luske zijn.

Ik was wel vol overtuigd dat de Kangoeroe Joshua Nolet was door hints als chef, amigo en nicotine. Allemaal vals, houd op met me.
  zondag 5 januari 2025 @ 10:36:22 #29
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_216180263
Uit de lijst uit de OP:

Alex Klaassen
Froukje de Both
Donnie
Jan Kooijman
Jandino Aspiraat
Numidia
Vivienne van den Assem
Soy Kroon

Volgend jaar eens goed aanvullen!
pi_216180408
Soy had ik totaal niet verwacht, wist wel vrij zeker dat het niet Charly was.

Bettina viel gisteravond pas binnen, die had ik nog net op tijd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_216180998
Mammoet - Holy Brood
Pegasus - Soy Kroon
Marmot - Jandino
Egel - Roxy??
Kangoeroe - Yuki
Baviaan - Alex Klaassen

Dit was mijn lijstje, toch netjes vind ik.

Vond het tof dat Anita er was maar het eerste nummer leek vooral een duet tussen haar en Richard. Alex hoorde je amper, erg jammer.

Had hem de winst wel gegund maar Pegasus was van aflevering 1 al duidelijk dat die in de finale moest komen.

Op haar volgende seizoen dan maar
  zondag 5 januari 2025 @ 14:35:22 #32
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216182720
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 22:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gelukkig had Monica een leuk truitje aan.
:Y :Y :Y

Het was een jurk, maar zeker leuk. Kim-Lian overigens ook wel, zag je op het eind toen er een shot van achteren te zien was. Lekker kontje.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 5 januari 2025 @ 16:04:22 #33
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_216183529
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 11:58 schreef Dazalbest1 het volgende:
..

Vond het tof dat Anita er was maar het eerste nummer leek vooral een duet tussen haar en Richard. Alex hoorde je amper, erg jammer.

Had hem de winst wel gegund maar Pegasus was van aflevering 1 al duidelijk dat die in de finale moest komen.

Op haar volgende seizoen dan maar
Beetje raar was dat inderdaad, had de Baviaan dan alleen met Anita op laten treden.
Doordat ze met z'n 3en zongen was de Baviaan niet goed meer te horen.
Nu was het inmiddels toch al bekend wie er in het pak zat maar toch..

Ik vind ook eigenlijk dat degene die het minst geraden is moet winnen, Klaassen was klasse maar wel door alle 5 herkend.
Pegasus had iedereen om de tuin geleid.
pi_216183890
quote:
11s.gif Op zondag 5 januari 2025 16:04 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Beetje raar was dat inderdaad, had de Baviaan dan alleen met Anita op laten treden.
Doordat ze met z'n 3en zongen was de Baviaan niet goed meer te horen.
Nu was het inmiddels toch al bekend wie er in het pak zat maar toch..

Ik vind ook eigenlijk dat degene die het minst geraden is moet winnen, Klaassen was klasse maar wel door alle 5 herkend.
Pegasus had iedereen om de tuin geleid.
Dan waren er nogal wat winnaars geweest dit seizoen
pi_216184391
Wel sneu dat we geen overzicht van de punten kregen. Snap dat het bijzaak is, maar had toch wel leuk geweest om te weten.
pi_216184496
Dat de kandidaat die het minst geraden wordt moet winnen zou mooi zijn als het een eerlijke competitie was. De jury is nu al te bepalend daarin en ik geloof er niks van dat die serieus niks weten en het raden zoals ze nu doen. Dat is altijd jammer van dit soort programma's...

Het is iets te mooi en toevallig dat ze vanaf het eerste optreden Pegasus als winnaar bestempelen, dat dan ook gebeurt en Soy die normaal regelmatig genoemd wordt, nu niet voorbij kwam....

Misschien ben ik teveel verpest door dit soort programma's :@
pi_216184696
En dan zo'n finaleduel met verschillende zangpartijen per deelnemer: hoe doen ze dat als de zang van tevoren wordt opgenomen?
Gestuurde finale of nemen ze allemaal dat nummer op??
pi_216186067
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 23:31 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Volgens mij mogen ze het echt wel tegen iemand zeggen. Jim wist het ook van Bettina zie ik op zijn instagram.... lijkt me ook wel logisch zeker ivm regelen van thuissituatie en iemand in vertrouwen nemen
Ja ze hebben samen geoefend.

https://www.ad.nl/show/ma(...)-geoefend~a55cf93d3/
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 januari 2025 @ 23:32:29 #39
862 Arcee
Look closer
pi_216187790
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 22:16 schreef Kinga het volgende:
Ik ben Soy Kroon moe.. die doet echt aan elk programma mee.
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Als jij wou dan verfde jij de wolken blauw.
pi_216189026
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 18:19 schreef Burnett het volgende:
En dan zo'n finaleduel met verschillende zangpartijen per deelnemer: hoe doen ze dat als de zang van tevoren wordt opgenomen?
Gestuurde finale of nemen ze allemaal dat nummer op??
Dat wordt allemaal opgenomen. Het is vrij overzichtelijk over het algemeen. Voordeel is dat de zang al opgenomen is en je daar dus geen zorgen over hebt, enkel je danspasjes moeten een beetje OK zijn. Maar ook dat is natuurlijk niet heel spannend, je zit in een pak en men is daar toch op gefocust. Geen kijker zal het doorhebben dat een pasje gemist wordt.

Je ziet ook duidelijk bij de uitleg van de hints dat een en ander in etappes gebeurd. Wisselende kleding en soms kapsels.

Mag je ook wel verwachten dat finalisten dat kunnen wat mij betreft. Dat zijn over het algemeen mensen die bekend zijn met zang en dans en daarmee optreden. De mensen die niet zo goed kunnen zingen (of performen) zijn meestal snel uit de show, een Jan de Hoop had echt op geen enkel moment kans om een stap verder te komen.

Las net in het artikel wat @viceversa postte dat ze ook hun eigen nummers kunnen / mogen kiezen (dat wist ik niet), dat scheelt ook al een hoop natuurlijk.
pi_216189035
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2025 23:32 schreef Arcee het volgende:

[..]
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Dat is wel opvallend, Soy is geen onbekend iemand in principe. Zou eerder verwachten dat iemand als Jan de Hoop of Arjan Ederveen voor een deel van de kijkers totaal onbekend is (met name de jongere kijkers).
  maandag 6 januari 2025 @ 11:15:42 #42
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_216189631
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 22:16 schreef Kinga het volgende:
Soy Kroon
Van Wiki _O-:

Wie is de Mol
Perfecte plaatje
Masked Singer
Make up your mind
Dance Dance Dance
The Passion

En nog een hele zooi programma's.
pi_216189875
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 09:31 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat wordt allemaal opgenomen. Het is vrij overzichtelijk over het algemeen. Voordeel is dat de zang al opgenomen is en je daar dus geen zorgen over hebt, enkel je danspasjes moeten een beetje OK zijn. Maar ook dat is natuurlijk niet heel spannend, je zit in een pak en men is daar toch op gefocust. Geen kijker zal het doorhebben dat een pasje gemist wordt.

Je ziet ook duidelijk bij de uitleg van de hints dat een en ander in etappes gebeurd. Wisselende kleding en soms kapsels.

Mag je ook wel verwachten dat finalisten dat kunnen wat mij betreft. Dat zijn over het algemeen mensen die bekend zijn met zang en dans en daarmee optreden. De mensen die niet zo goed kunnen zingen (of performen) zijn meestal snel uit de show, een Jan de Hoop had echt op geen enkel moment kans om een stap verder te komen.

Las net in het artikel wat @:viceversa postte dat ze ook hun eigen nummers kunnen / mogen kiezen (dat wist ik niet), dat scheelt ook al een hoop natuurlijk.
Het gaat om de duels binnen de show nadat er iemand is afgevallen.
Hoe doen ze dat? Hoe kunnen ze dat van tevoren opnemen?
pi_216190009
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 11:46 schreef Burnett het volgende:

[..]
Het gaat om de duels binnen de show nadat er iemand is afgevallen.
Hoe doen ze dat? Hoe kunnen ze dat van tevoren opnemen?
Alle zang is vooraf opgenomen, dus dat kan je gewoon mixen op de manier die je wil. Het enige waar ze op moeten letten bij het optreden is of ze op tijd hun neppe microfoon omhoog tillen. De danspasjes veranderen ook verder niet. En elke combinatie is natuurlijk vooraf te oefenen, het is niet dat het 20 kandidaten zijn die ineens willekeurig in een duel staan.
pi_216200983
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 12:06 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Alle zang is vooraf opgenomen, dus dat kan je gewoon mixen op de manier die je wil. Het enige waar ze op moeten letten bij het optreden is of ze op tijd hun neppe microfoon omhoog tillen. De danspasjes veranderen ook verder niet. En elke combinatie is natuurlijk vooraf te oefenen, het is niet dat het 20 kandidaten zijn die ineens willekeurig in een duel staan.
Dus ze nemen allemaal het duelnummer op?
En dat 2x want je weet niet welk deel je moet zingen...
En daar ook de choreografie 2x voor oefenen?

Ook degene die afvallen...

Of is de afvaller al bekend... oO/
pi_216201975
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 11:06 schreef Burnett het volgende:

[..]
Dus ze nemen allemaal het duelnummer op?
En dat 2x want je weet niet welk deel je moet zingen...
En daar ook de choreografie 2x voor oefenen?

Ook degene die afvallen...

Of is de afvaller al bekend... oO/
Als er een duel in een aflevering zit dan nemen ze dat ongetwijfeld met alle karakters op, in de montage bepaal je vervolgens eenvoudig welk karakter welk deel te horen is. Ze zingen niet live en je ziet hun mond niet, dus het boeit niks.

Qua choreografie stelt het geen zak voor en maakt het ook weinig uit welk deel van het nummer je zingt, je mag van dit kaliber kandidaten verwachten dat ze binnen een week wel 2 simpele choreografieën kunnen leren. Sowieso is 90% van wat ze doen gebaseerd op hoe ze het karakter neerzetten, er is weinig echte choreografie mogelijk in de meeste pakken. Daarom staan er dansers en danseressen omheen.

Op de pakken na (die over het algemeen van zeer hoge kwaliteit zijn, deels overigens uitgewisseld met andere landen) stelt de productie niet zoveel voor hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')