Goed gevonden, maar hij is geen acteur.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:30 schreef Ferdii het volgende:
Barry batsma
Een BN’er die het best past bij alle gegeven links is:
Barry Atsma
Waarom Barry Atsma?
• Stijn → Barry Atsma speelde de hoofdrol Stijn in Komt een vrouw bij de dokter.
• Gouden Kalf → Hij won een Gouden Kalf (Beste Acteur voor Knielen op een bed violen, en nominaties voor o.a. Komt een vrouw bij de dokter).
• Baantjer → Hij speelde een gastrol in Baantjer (aflevering De Cock en de moord met rode rozen, seizoen 6).
• Vos → Hij speelde een hoofdrol in De Geheimen van Barslet, waar zijn personage Gerard de Vos heet. + zijn vrouw Noortje herlaar was de vos is masked singer
• Bobbi → Hij heeft een relatie gehad met actrice Noortje Herlaar, met wie hij dochter Bobbi heeft (geboren 2018).
➡ Dus Barry Atsma verbindt alle vijf de woorden: Bobbi – Stijn – Vos – Gouden Kalf – Baantjer.
Och ja van die familie verwacht ik ook wel 1 of meerdere dit seizoen....quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:31 schreef SiGNe het volgende:
Ik hoorde bij het antwoord het feestbeest een best plat accent hebben, amsterdams ofzo, beetje Donnie achtig.
Maar Donnie is al eens langs gewest. de Wortel geloof ik.
Maar toen dacht ik wel dat die augurkenfamilie ook best amsterdams spreken,m dan zou het feestbaast Oos Kesebeke kunnen zijn.etv.
Maar Barry is acteur.....quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Goed gevonden, maar hij is geen acteur.
Helaasquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Goed gevonden, maar hij is geen acteur.
Vanwege het pak en niet vanwege de stem.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Dit ziet eruit als de eerste afvaller
Die worden ook een beetje gepusht door RTL, Oos doet nu ook mee met Het Perfecte Plaatje bijv en zijn zoons figureerden daar ook 1 aflevering in,.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:35 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Och ja van die familie verwacht ik ook wel 1 of meerdere dit seizoen....
Of als duo
"Flink" valt wel mee eigenlijk.quote:
Klopt dat is precies wat ze altijd doen. Uitmelken....quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die worden ook een beetje gepusht door RTL, Oos doet nu ook mee met Het Perfecte Plaatje bijv en zijn zoons figureerden daar ook 1 aflevering in,.
Wendy van dijk is toch al geweest met haar man?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat liedje van haddaway is wel een directe link naar Wendy van Dijk
Denise?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Toch niet die van Winter vol liefde
Mama Monique?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Toch niet die van Winter vol liefde
UItmelken vind ik wat te negatief klinken, ik zou dan eerder zeggen dat ze wat meer bekendheid gegeven wordt waardoor RTL hoopt dat het meer kijkers trekt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:45 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Klopt dat is precies wat ze altijd doen. Uitmelken....
Ik keek in de lijst in de OP van BNers die niet geweest zijn en daar zag ik Wendy tussen staan. Kan goed dat die lijst niet up to date is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wendy van dijk is toch al geweest met haar man?
Het begint altijd leuk hoor, en het is ook gewoon een commerciële zender.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
UItmelken vind ik wat te negatief klinken, ik zou dan eerder zeggen dat ze wat meer bekendheid gegeven wordt waardoor RTL hoopt dat het meer kijkers trekt.
Deden ze ook bij Edson di graça en Leonie ter Braak.. Oos zulen we ook nog wel bij Beau in Italie of Spanje terug gaan zien.
Of ze zat in de kerst/oudjaar volgens mij telkens die niet meequote:Op vrijdag 14 november 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik keek in de lijst in de OP van BNers die niet geweest zijn en daar zag ik Wendy tussen staan. Kan goed dat die lijst niet up to date is.
Ja eens, heb de hints niet goed meegekregen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niet om de hints maar de stem lijkt erg op Why tell me why
Die zou als platte aarde of vaccin kunnen gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit klonk gewoon als Marga Bult
quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Die zou als platte aarde of vaccin kunnen gaan.
Dat zou echt de enige goede zelfspot zijn geweest....quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij Rachel Hazes had ik een gecremeerde kroket verwacht als pak.
Kijk morgenavond maar sbs6quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Is Angela Groothuizen eigenlijk nog op tv?
Op Sbs6. Tribute battle of the bandsquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Is Angela Groothuizen eigenlijk nog op tv?
IK zou er niet vanuit gaan dat RTL in de andere vijver gaat vissen, Angela Groothuizen, Wendy van Dijk, Linda de Mol, etc. kan je redelijk uitsluiten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op Sbs6. Tribute battle of the bands
Ah. Veel verhalen over gehoord maar ik heb het nog nooit gezienquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op Sbs6. Tribute battle of the bands
Op een gegeven moment zijn de rtl sterren wel op zou je zeggen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IK zou er niet vanuit gaan dat RTL in de andere vijver gaat vissen, Angela Groothuizen, Wendy van Dijk, Linda de Mol, etc. kan je redelijk uitsluiten.
Linda kan nog omdat die nu ook even een programma op RTL heeft en dat programma doet het niet echt geweldig.
Ja, Melk is de Witte Motorquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:11 schreef Nizno het volgende:
witte goud zijn toch asperges en geen melk?
ja dank voor de bevestiging.quote:
Joost Kleinquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:13 schreef NailQueen het volgende:
Welke BN'er werd in de politiek besproken? Douwe Bob is al geweest
Dat dacht ik ook meteen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:17 schreef SiGNe het volgende:
Peter Pannekoek is veel kleiner in elk geval
Dit is al eerder opgenomen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:18 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen.
Denk ook niet dat hij tijd had ivm oudejaars
En Limburgse (koeie) vlaai hint!quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:18 schreef ConFoosedOne het volgende:
Lex Uiting en Douwe Bob hebben samengewerkt aan een
Limburgse versie van Douwe Bob's nummer "Sweet Sunshine".
zat ik even aan te denken maar dan was die nee nee nee niet naar huis schat wel een hele overduidelijke hintquote:
Glennis heeft toen hit gehad met de cover. En er was een catfight hint.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
nee nee neee
je hoeft niet te gaan schat
Dit hoorde ik ook, van Xander / volumia toch?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
nee nee neee
je hoeft niet te gaan schat
en glennisquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:24 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dit hoorde ik ook, van Xander / volumia toch?
Die benen waren toch vrij stevig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft eeh.. iets meer stof nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |