Vorig jaar ook niet in ronde 1 toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Cosnefroy? Dit jaar voor het eerst niet, hij leek me wat te duur geworden.
edit; en zie nu dat hij ook geblesseerd is.
Die had wel heel erg veel excuses afgelopen jaar voor iemand die podium reed in de klassiekers. Ik geloof niet dat dit nog goed komt met hem.quote:
Vorig jaar deed ik niet mee, vandaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook niet in ronde 1 toch?
Daarmee uitstekend voor mijn rechterrijtje teamquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die had wel heel erg veel excuses afgelopen jaar voor iemand die podium reed in de klassiekers. Ik geloof niet dat dit nog goed komt met hem.
Ik hem heb daarom niet genomen dit jaar, voor een andere Fransman gegaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hoopte dat mensen laag of niet gingen bieden door zn blessure
Beetje matig knechtenwerk voor Nys en verder 1 fameuze plof achter Pogi. Nee dit kan niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daarmee uitstekend voor mijn rechterrijtje team
Weet ik niet meer, ik had hem toen in ieder geval. Was een van mijn best scorende renners.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook niet in ronde 1 toch?
Oh op de hoofdsite, vandaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/r(...)&manager=DecoAoreste
Kun je ook al zien wat er per renner geboden is?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:43 schreef Pino112 het volgende:
Ohja die pagina's tonen de teams gewoon
Anyway, volgens mij ging alles in 1x goed, ook in Teambeheer kan je nu alles zien.
Teambeheer - Overzichtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kun je ook al zien wat er per renner geboden is?
We kunnen elkaar op die beide vlakken de hand schudden danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, ik heb er zes in de eerste ronde. Dat is me nog nooit overkomen.
Wie is van de lijst van hoop?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:48 schreef Pistolero het volgende:
Jonathan Milan
Isaac del Toro
Thomas Gloag
2 kopmannen en een renner van het lijstje van de hoop. Ernstig matig.
Vorig jaar met afstand mijn best scorende renner, dan verdien je dit jaar weer een plaatsje als kopman.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:50 schreef DecoAoreste het volgende:
De tering, 30 miljoen voor Milan. Nee dat had ik van mijn levensdagen er niet voor over gehad. Veel plezier ermee @:Pistolero
Bijzonder onleuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
GotenSSJ 1 5 ULISSI Diego XDS Astana Team (WT) ¤14.050.000 Ja
@:maxi-mus 1 1 ULISSI Diego XDS Astana Team (WT) ¤14.000.000 Nee
Hier kom ik wel goed weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |