SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Hij is professor AI filmselecties op The Hubquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:14 schreef kree het volgende:
ik las van professor tihsllub, dat nou eenmaal jonger vrouwen op oudere mannen vielen. en andersom.![]()
![]()
hoewel dit min of meer wss waar is, maar hahaha kijk eens goed naar de ttquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij is professor AI filmselecties op The Hub
ik keekquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
hoewel dit min of meer wss waar is, maar hahaha kijk eens goed naar de tt![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is deze tt![]()
Ik zocht maar vind niks
Lach met een schone bips![]()
ff goed naar kijken en nadenkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is deze tt![]()
Ik zocht maar vind niks
ik hou van dit soort dingen, Komop zo moeilijk is ie niet
Wat kan ik?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O is het nu mijn schuld dat hij zich niet kan gedragen?! @:Dotteke kan dat wel gewoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey LYLTquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je niet gedragen. En hoi Dottie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als ik zeg,
soms moet je dingen eens andersom zien, geeft dat hint?Do what you love, love what you do!![]()
Ik gedraag mij altijdquote:
Oh wachtlolhahaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ff goed naar kijken en nadenken
ik hou van dit soort dingen, Komop zo moeilijk is ie nietUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik hou niet van dit soort breinbrekers als ik zit te zuipen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ff goed naar kijken en nadenken
ik hou van dit soort dingen, Komop zo moeilijk is ie niet
slechte TT dus![]()
![]()
Nou alles is een groot woord. Moet het er mee doenquote:
He ff dimmen hequote:
Dacht weer een typtyfus van jou, nu heb je me mooi tuk Haha LOL hihiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
ff kijken hioe scherp jullie nu nog zijn heUw ADH vitamine Worst
Zwarte Dino was de marmotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Blijft dus beetje kutjes, maar geen pijn meer constant?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou alles is een groot woord. Moet het er mee doenLach met een schone bips![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
Ik ken die professor niet em Google geeft ook niks![]()
Je zou hem toch aan zijn oren trekken he.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie kijkt geschoktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kijk naar de hintquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
Ik ken die professor niet em Google geeft ook niks
Hij heeft liever dat je aan iets anders trekt denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou hem toch aan zijn oren trekken he.![]()
![]()
Je moet niks!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Harrie het volgende:
je moet de koe ook niet in de kont kijkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dan vind je misschien nog een horloge terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Harrie het volgende:
je moet de koe ook niet in de kont kijken![]()
Ja dat wel. Maar wel een heel stuk minder. SI gewricht is nog kudt. Been is wel weer oke. Mits ik er over heen wrijf. Dan voel ik het nogquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijft dus beetje kutjes, maar geen pijn meer constant?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kree die een goede TT heeft?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom? Is niks raars aan.![]()
![]()
Oh nou heb daar ff geen energie enz voorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, de hint is hoe je het moet lezen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Achterstevoren!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nou heb daar ff geen energie enz voor![]()
![]()
Hij kan wel meer willenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij heeft liever dat je aan iets anders trekt denk ik
Meestal vind je de TT kut.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom? Is niks raars aan.![]()
Jammer, hoop wel echt dat het goed komt. Lekker weer ronddottelen in het wild.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar wel een heel stuk minder. SI gewricht is nog kudt. Been is wel weer oke. Mits ik er over heen wrijf. Dan voel ik het nogLach met een schone bips![]()
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, tenzij ze goed zijn![]()
O dat gaat nooit meer lukken. Maar dat was al voor de val. Ik rij rond. Ben van de luiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jammer, hoop wel echt dat het goed komt. Lekker weer ronddottelen in het wild.
Ik had Snollebollekes al eerder gepost he, maar achterstevoren lezen is sowieso het eerste wat ik doe als iets op een woord lijkt maar toch niet herkenbaar is.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
haha hehe eindelijk iemand die het snapt.![]()
Tja het is zaterdagavond, dan staan mijn hersenen uitquote:
Ach stukjes met stok ff door een veld. Dan ff niet lui. Maar als dat ook gewoon lekker kan af en toe is alquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat gaat nooit meer lukken. Maar dat was al voor de val. Ik rij rond. Ben van de luie
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
haha hehe eindelijk iemand die het snapt.Ja ik zat ff niet op te lettenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Harrie het volgende:
je moet de koe ook niet in de kont kijken![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:33 schreef kree het volgende:
hahaha. toch hou ik ervan dit soort raadseltjes enzo.![]()
![]()
Je stal mijn OP, maar wel leuk gedaan maat.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:33 schreef kree het volgende:
hahaha. toch hou ik ervan dit soort raadseltjes enzo.Lach met een schone bips![]()
haha weet, nouja voor de lol, laat de volgende aan iemand andersquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je stal mijn OP, maar wel leuk gedaan maat.
Achterstevoren is toch wel het meest basale?![]()
Maar goed, zaterdagavond he!Snap ik wel!
Bekijk deze YouTube-video![]()
en ook waarom niemand eraan dacht, maargoed ff lolletje hoor, game on met volgendequote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh, I don't care. Ik zag het meteen daarom postte ik ook met goeie TTquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
haha weet, nouja voor de lol, laat de volgende aan iemand andersDuurde wel lang voor ze het zagen. Dus good job soldier
Run baby run.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach stukjes met stok ff door een veld. Dan ff niet lui. Maar als dat ook gewoon lekker kan af en toe is alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er zit een banaan in je oor!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nopequote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen koekjes gehad he?I'm surrounded by morons!
Als je gaat lopen zeiken krijg je mij op je nek. Dotteke is mijn lieffiequote:
Lekker lekker, net ff gekookt en gegeten, nu even bolken en straks weer verder legoënquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ola skotelke, how is life?
En hoe is het met u?![]()
Niet gewoon je huis al op 21,5 graden hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:47 schreef Harrie het volgende:
Het is vandaag maar koud ik ga de verwarming opschroeven brrrrrrrr![]()
![]()
Maar ook echt ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:47 schreef Harrie het volgende:
Het is vandaag maar koud ik ga de verwarming opschroeven brrrrrrrrLach met een schone bips![]()
zie al waar het fout is gegaan, had hem maar naar 21 gedraaidquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet gewoon je huis al op 21,5 graden hebben![]()
nu maar gelijk door naar 22 voor de zekerheid![]()
![]()
Alles lekker, wel wat druk geweest met dingen maar nog 4 afleveringen from te gaan. Denk straks dat eens eindelijk afmakenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker lekker, net ff gekookt en gegeten, nu even bolken en straks weer verder legoën
En hoe is het met u?
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
zie al waar het fout is gegaan, had hem maar naar 21 gedraaid![]()
nu maar gelijk door naar 22 voor de zekerheid![]()
![]()
houden jullie nog van ouderwetse spelletjes doen trouwens, met bordspel enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:51 schreef kree het volgende:
houden jullie nog van ouderwetse spelletjes doen trouwens, met bordspel enzo?
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
strippoker is mijn favorietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:51 schreef kree het volgende:
houden jullie nog van ouderwetse spelletjes doen trouwens, met bordspel enzo?![]()
Ik moet echt zeggen, heb gevel en dak isolatie laten doen. En als ik beneden de kachel zoals nu laat uitbranden en ik morgen ochtend beneden kom is het nog steeds lekker 17 of 18 graden zonder verwarming aan.quote:Lach met een schone bips![]()
nou meerdere?quote:
Zeg maar alles waar neut iets van digitaal mee betrokken is? ik heb er wel een paar die toch leuk zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Ja,anders kan ik toch niet fokkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
handjes boven de dekentjes he!![]()
Neut!? Ok, proost!I'm surrounded by morons!
Heb het liefst lekker eten op een bordquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:51 schreef kree het volgende:
houden jullie nog van ouderwetse spelletjes doen trouwens, met bordspel enzo?Uw ADH vitamine Worst
Mens erger je niet bvquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou meerdere?
Zeg maar alles waar neut iets van digitaal mee betrokken is? ik heb er wel een paar die toch leuk zijn?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Monoplyquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:51 schreef kree het volgende:
houden jullie nog van ouderwetse spelletjes doen trouwens, met bordspel enzo?En scrabble en Yahtzee
Triviant is leuk maar niemand wil met mij dat spelen omdat ik altijd winquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:51 schreef kree het volgende:
houden jullie nog van ouderwetse spelletjes doen trouwens, met bordspel enzo?![]()
Valt meequote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oh, onderwerp is weer eens gekaapt door @:kree, fijne avond!Uw ADH vitamine Worst
Joh! Let it go.. Let it go. Kan wel tieten posten als je wil?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oh, onderwerp is weer eens gekaapt door @:kree, fijne avond!Lach met een schone bips![]()
als ik naar bed ga en het hier beneden 21 of 22 graden is en ik kom 's morgens beneden dan is het meestal nog iets van 20 graden soms 19,5 en als ik dan ga werken en ik kom thuis dan is het nooit kouder dan 18 want lager zet ik hem nooitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet echt zeggen, heb gevel en dak isolatie laten doen. En als ik beneden de kachel zoals nu laat uitbranden en ik morgen ochtend beneden kom is het nog steeds lekker 17 of 18 graden zonder verwarming aan.![]()
![]()
ja dat gedaan. en doet zijn. naam eer aan?quote:
maar ook leuk kolonisten ofzo.
of mss wel dammen en schaak.
of hoe heet dat met die schepen wereld veroveren. die is ook leuk. tijd niet meer gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
jaaaa en diequote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
MonoplyEn scrabble en Yahtzee
. wij doen het nog wel hoor.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oh, onderwerp is weer eens gekaapt door @:kree, fijne avond!quote:![]()
![]()
Ik wilde juist voorstellen dat ik dan bij jou in het team zou komenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Triviant is leuk maar niemand wil met mij dat spelen omdat ik altijd win![]()
![]()
Hij solliciteert naar een bloedpompbiscuit op z'n bakkes!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je stoppen nu of wil je echt een haul auf maul?![]()
![]()
En een beste ook, ben niet snel boos. Maar als dat moment er is.....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij solliciteert naar een bloedpompbiscuit op z'n bakkes!Lach met een schone bips![]()
Wat heb ik nu weer gemistquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij solliciteert naar een bloedpompbiscuit op z'n bakkes!![]()
![]()
hmmms ik won van ouderen met een spel van 20 jaar terug, dus zou niet zo zeker zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wilde juist voorstellen dat ik dan bij jou in het team zou komen
Dat is wel lekker ja, hier koelt het ook niet snel af in de nacht..quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet echt zeggen, heb gevel en dak isolatie laten doen. En als ik beneden de kachel zoals nu laat uitbranden en ik morgen ochtend beneden kom is het nog steeds lekker 17 of 18 graden zonder verwarming aan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
maar zij zorg davor dat man 6 maanden vakantie kregtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze is BB mod dat weet je toch![]()
Scheelt echt donders veel, en gewoon in koude kamer gaan slapen zoals ik liefst heb en daarna gewoon naar beneden lopen waar het warm is nog door de kachelquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja, hier koelt het ook niet snel af in de nacht..
Siert je nietquote:
Mario
Dotteke heeft het zo vaak voor jou opgenomen in BB en UtopiaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee dat doet hij zelfquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij zorg davor dat man 6 maanden vakantie kregtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je kunt je verlofaanvragen ook bij mij indienen dan zorg ik wel dat die in het Admin-Forum onder de aandacht wordt gebrachtquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij zorg davor dat man 6 maanden vakantie kregt![]()
![]()
Dan ga je dat daar uitvechten en niet hier maat, wij hebben daar niks mee van doen hier. Laat je fittie in het forum waar je dat hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij zorg davor dat man 6 maanden vakantie kregtLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je kunt je verlofaanvragen ook bij mij indienen dan zorg ik wel dat die in het Admin-Forum onder de aandacht wordt gebracht![]()
![]()
mijn slaapkamer is ook gewoon koel want daar staat de verwarming niet open.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Scheelt echt donders veel, en gewoon in koude kamer gaan slapen zoals ik liefst heb en daarna gewoon naar beneden lopen waar het warm is nog door de kachel![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik won van ouderen met een spel van 20 jaar terug, dus zou niet zo zeker zijnJij won het van een stel seniele bejaarden?!?
Damn, dat had ik niet verwacht, man!
![]()
![]()
ik kan hier van alles over zeggen enzo, maarre uit ervaring, uiteindelijk hebben ze een deel gelijk wss igg. enne ik had al snel in gezien om die weg te volgen met ban. en in het midden uit te komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Siert je niet
Mario
Dotteke heeft het zo vaak voor jou opgenomen in BB en Utopia
Maar lekker aan hem.. FA is niet onredelijk voor commentaar in mijn ervaring nl. en best meewillend.
Dat is hierquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan ga je dat daar uitvechten en niet hier maat, wij hebben daar niks mee van doen hier. Laat je fittie in het forum waar je dat hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij mag mij gewoon Dotteke blijven noemen hoorquote:
Je moet je gewoon niet uit laten dagen als je gebolkt wordt. Wijze les. En er vooral niets over zeggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij zorg davor dat man 6 maanden vakantie kregt![]()
Je hebt geen idee waar het over gaat maar hebt wel een meningquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan hier van alles over zeggen enzo, maarre uit ervaring, uiteindelijk hebben ze een deel gelijk wss igg. enne ik had al snel in gezien om die weg te volgen met ban. en in het midden uit te komen.
Maar lekker aan hem.. FA is niet onredelijk voor commentaar in mijn ervaring nl. en best meewillend.
KnapThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, niet als het dubbel vice versa gespeeld moet worden. Dat is gewoon kut.quote:Lach met een schone bips![]()
Ligt veel aan welke FA want ik heb met een kansloos Anonieme Kut FA (een AKFA dus) anders behoorlijk slechte ervaringenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan hier van alles over zeggen enzo, maarre uit ervaring, uiteindelijk hebben ze een deel gelijk wss igg. enne ik had al snel in gezien om die weg te volgen met ban. en in het midden uit te komen.
![]()
![]()
Ik weet niet wat je bedoelt met dubbelquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, niet als het dubbel vice versa gespeeld moet worden. Dat is gewoon kut.
Maar misschien via Messenger
Daar worden dingen besproken over een vakantie
En wiens schuld dat zou zijn
Maar een spiegel is een almachtig mooi dingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet er nog ff aan wennen Dot sorry maar ik zal mijn best doen Dottekuhquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag mij gewoon Dotteke blijven noemen hoor![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ligt veel aan welke FA want ik heb met een kansloos Anonieme Kut FA (een AKFA dus) anders behoorlijk slechte ervaringen![]()
![]()
Je kunt toch ook gewoon die nagels eruit trekken? Is dat niet makkelijker?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
De nagellak eindelijk van mijn laatste nagelgekregen
Neeheequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon die nagels eruit trekken? Is dat niet makkelijker?dan kunnen er geen leuke kleurtjes meer op.
![]()
Vooruit. Neem ik ook genoegen meequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Moet er nog ff aan wennen Dot sorry maar ik zal mijn best doen Dottekuh
Geen idee, maar sowieso:quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
welke van mijn Perm-bans bedoel je nu![]()
![]()
Bs weer
Dat iemand een ban heeft door een ander
Kijk eens in een spiegelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoveel wijsheid in deze vrouwquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
Bs weer
Dat iemand een ban heeft door een ander
Kijk eens in een spiegel![]()
Ach soms heb ik een minuutjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zoveel wijsheid in deze vrouw
toen hadden ze nog helemaal geen FA's manquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar sowieso:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
toen hadden ze nog helemaal geen FA's man![]()
![]()
![]()
klopt maar ik praat uit ervaring met meningen verschil met FAquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar het over gaat maar hebt wel een mening
Knap
en zoals policy. moet lekker met hun.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Is er nog iets anders dan Pornhub? Die heb ik uitgekeken gisteravond![]()
![]()
Netflixquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wederom je hebt geen ideequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar ik praat uit ervaring met meningen verschil met FA
en zoals policy. moet lekker met hun.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
over het algemeen ontspoort het hier niet echt he?
tis meer als een mod binnenvalt en dan er wat van denkt en etc.Do what you love, love what you do!![]()
The Hamster nog ook nogquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet? ga maar af op wat ik van een stukje lees.
Je hebt geen ideeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die heb ik, goeie wel voor de zooi weer dicht gaat om gejank om niks alles in wereldproblematiek beschouwendequote:
daarom geen mening over nu, maar denk laat het aan FA ofzo of iig die zou hij moeten contacten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Altijd weer die Bolkquote:
Nah.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bolk manifest gaande, doe je mee? Bolk alles
Zie al hoe t gaat.♡♡♡♡![]()
niet zo van aantrekken. dit gebeurt wel vaker, tis allemaal storm in glas water.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bolk manifest gaande, doe je mee? Bolk alles![]()
![]()
Welke en waarom? mss hoef ik niet de moeite te doen om te kijken dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nemesisquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Welke en waarom? mss hoef ik niet de moeite te doen om te kijken dan?♡♡♡♡![]()
Hoe heet die seriequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:18 schreef HappyCharly het volgende:
Zeker aanrader
Gewoon kut dat zoveel mensen liegenNemesis?
![]()
En zoveel mensen in die serie die de ander zand in de ogen strooien
En pas veel later komt men achter de waarheid
Kut is t
Al die achterbakse mensen overal♡♡♡♡![]()
Het is geacteerd hequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Kut is t
Al die achterbakse mensen overal![]()
![]()
mss he, en zeg maar is dat niet zo anders als het echte leven?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Kut is t
Al die achterbakse mensen overalDo what you love, love what you do!![]()
Het is een serie. Maar had prima kunen gebeuren. Misschien gebeurt t wel as we speak. Overal zijn mensen achterbaks.quote:♡♡♡♡![]()
My point exactly!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
mss he, en zeg maar is dat niet zo anders als het echte leven?♡♡♡♡![]()
quote:![]()
Ach er zijn er genoeg die dat wel van mij vinden
Boeiuh
Maar we weten dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ach er zijn er genoeg die dat wel van mij vinden
Boeiuh![]()
![]()
Okéquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:22 schreef Lovely het volgende:
Probeer eens om te denken HappyCharly..
Er zijn een paar goede mensen over
♡♡♡♡![]()
ja zie het, ik snap je ook nog wel, maar blijft het over gedramatiseerd wss. en voor serie.quote:
hmm ik zie het niet zo in het echt, hoewel soms neit het eraan, mss zie jij dat te wat negatief enzo?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké
Er zijn een paar goede mensen over![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij zorg davor dat man 6 maanden vakantie kregt
Vakanties worden niet besproken.![]()
Oepsiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Wat?
Ow ik zie hier regelmatig mooie foto's hoor!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Wat?
![]()
Een bepaald soort vakantiesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zie hier regelmatig mooie foto's hoor!![]()
Uiteraard is het fictief, ik weet natuurlijk wel dat t gespeeld is.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja zie het, ik snap je ook nog wel, maar blijft het over gedramatiseerd wss. en voor serie.
hmm ik zie het niet zo in het echt, hoewel soms neit het eraan, mss zie jij dat te wat negatief enzo?
Ik zie het niet negatief. Ik zie hoe kut veel mensen zijn in deze wereld. Kijk t nieuws. Kijk om je heen.♡♡♡♡![]()
Laat het gewoon gaan, en laat die reacties lekker lopen. Complete BS! Er is geen lievere mod dat Dot dus dikke onzin en laat gaan en geen aandacht aan besteden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Wat?
Vakanties worden niet besproken.Lach met een schone bips![]()
Ja dat mag dus niet he!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zie hier regelmatig mooie foto's hoor!![]()
![]()
![]()
vakanties zijn ook veel te saai om te besprekenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Wat?
Vakanties worden niet besproken.
Je kunt het beter over banaanvragen en verplichte eenzame opsluiting hebben dan heb je meer kans dat je mee mag![]()
![]()
Maar goed. Laten wr het niet over de ellende in de wereld hebben. Laten we iets leuks bespreken @JustinK![]()
Ik heb thee en chocola en zit klaar voor wie is de mol♡♡♡♡![]()
Dit is pure persoonlijke meningquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat het gewoon gaan, en laat die reacties lekker lopen. Complete BS! Er is geen lievere mod dat Dot dus dikke onzin en laat gaan en geen aandacht aan besteden.ik denk daar dan weer anders over maar dat maakt het geen onzin
![]()
![]()
Ah goed idee!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
Maar goed. Laten wr het niet over de ellende in de wereld hebben. Laten we iets leuks bespreken @:justink![]()
Ik heb thee en chocola en zit klaar voor wie is de molIk ga ook een bakkie zetten :p
Alleen geen mol kijken![]()
![]()
ik snap je wel, want idd niet echt positief he? enne ik kan er nog veel over doen wat bijbel zegt. maar laat ik dat er eens los van zien.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard is het fictief, ik weet natuurlijk wel dat t gespeeld is.
Ik zie het niet negatief. Ik zie hoe kut veel mensen zijn in deze wereld. Kijk t nieuws. Kijk om je heen.
punt is dat we wel eigenlijk op een punt van oorlog staan enzo, en daar is mensheid goed in. enne voora;l dat ben ik bang voor.Do what you love, love what you do!![]()
Jij mag bolkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah goed idee!Ik ga ook een bakkie zetten :p
Alleen geen mol kijken
♡♡♡♡![]()
Hey Jussiequote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Welke en waarom? mss hoef ik niet de moeite te doen om te kijken dan?![]()
![]()
Welke?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga wel een serie of film kijken♡♡♡♡![]()
Sjeez je zou er buikpijn van krijgen zeg ....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef HappyCharly het volgende:
Kut is t
Al die achterbakse mensen overal
Hopelijk is het gauw afgelopen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is een serie. Maar had prima kunen gebeuren. Misschien gebeurt t wel as we speak. Overal zijn mensen achterbaks.![]()
![]()
Jaja, die wereld toch he?
Israël die het laatste ziekenhuis van de Palestijnen sluit en de kinderarts naar een martelkamp afvoert, Rusland die terrein wint in Oekraïne, die ontploffing met de Tesla die meer en meer een false flag lijkt te zijn, Shein met zwaar chemisch afval in hun producten en ik die nu hier in het topic zit zonder de lippen van een lekker mokkel rondom m'n lul!![]()
![]()
![]()
Kennelijk zat ik nog in een oud topic maarquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Jij ja ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zie altijd commentaar. en min of meer soms om mijn christelijke inslag.
maar laten we dat er buiten houden/. Wat zouden jullie nu denken voor de wereld en wat dan het beste is?Do what you love, love what you do!![]()
Met de aan/uit knop van de tv is het zo opgelost!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Sjeez je zou er buikpijn van krijgen zeg ....
Hopelijk is het gauw afgelopen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Kennelijk zat ik nog in een oud topic maarWait whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar dan?♡♡♡♡![]()
Ik klaag er niet overquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat het gewoon gaan, en laat die reacties lekker lopen. Complete BS! Er is geen lievere mod dat Dot dus dikke onzin en laat gaan en geen aandacht aan besteden.![]()
![]()
Love is the messagequote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:29 schreef kree het volgende:
maar laten we dat er buiten houden/. Wat zouden jullie nu denken voor de wereld en wat dan het beste is?
♡♡♡♡![]()
Moet nog 1 afleveringquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Sjeez je zou er buikpijn van krijgen zeg ....
Hopelijk is het gauw afgelopen.
Maar nu eerst wie is de mol
♡♡♡♡![]()
Gratis wiet voor iedereen; dan is men te chillax om nog oorlog te kunnen voeren!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:29 schreef kree het volgende:
maar laten we dat er buiten houden/. Wat zouden jullie nu denken voor de wereld en wat dan het beste is?
En verder goede verspreiding van wetenschap; minder religie = minder oorlog, ook al is dat uiteraard niet de enige beweegreden.![]()
Ik heb mezelf nog niet gespot, maar ik spoiler als ik zeg waarquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik denk Olavquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moet nog 1 aflevering
Maar nu eerst wie is de mol![]()
Was het allemaal maar zo kut in de wereld dan was er op zijn minst nog wat te neukenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:29 schreef ToT het volgende:
Jaja, die wereld toch he?
Israël die het laatste ziekenhuis van de Palestijnen sluit en de kinderarts naar een martelkamp afvoert, Rusland die terrein wint in Oekraïne, die ontploffing met de Tesla die meer en meer een false flag lijkt te zijn, Shein met zwaar chemisch afval in hun producten en ik die nu hier in het topic zit zonder de lippen van een lekker mokkel rondom m'n lul!![]()
![]()
![]()
Echt he!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Was het allemaal maar zo kut in de wereld dan was er op zijn minst nog wat te neuken![]()
![]()
Bans worden niet besproken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij zorg davor dat man 6 maanden vakantie kregt
Lieg niet.
Laat je niet opfokken door anderen.F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: