SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Hij is professor AI filmselecties op The Hubquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:14 schreef kree het volgende:
ik las van professor tihsllub, dat nou eenmaal jonger vrouwen op oudere mannen vielen. en andersom.![]()
![]()
hoewel dit min of meer wss waar is, maar hahaha kijk eens goed naar de ttquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij is professor AI filmselecties op The Hub
ik keekquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
hoewel dit min of meer wss waar is, maar hahaha kijk eens goed naar de tt![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is deze tt![]()
Ik zocht maar vind niks
Lach met een schone bips![]()
ff goed naar kijken en nadenkenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is deze tt![]()
Ik zocht maar vind niks
ik hou van dit soort dingen, Komop zo moeilijk is ie niet
Wat kan ik?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O is het nu mijn schuld dat hij zich niet kan gedragen?! @:Dotteke kan dat wel gewoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey LYLTquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je niet gedragen. En hoi Dottie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als ik zeg,
soms moet je dingen eens andersom zien, geeft dat hint?Do what you love, love what you do!![]()
Ik gedraag mij altijdquote:
Oh wachtlolhahaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ff goed naar kijken en nadenken
ik hou van dit soort dingen, Komop zo moeilijk is ie nietUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik hou niet van dit soort breinbrekers als ik zit te zuipen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ff goed naar kijken en nadenken
ik hou van dit soort dingen, Komop zo moeilijk is ie niet
slechte TT dus![]()
![]()
Nou alles is een groot woord. Moet het er mee doenquote:
He ff dimmen hequote:
Dacht weer een typtyfus van jou, nu heb je me mooi tuk Haha LOL hihiquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
ff kijken hioe scherp jullie nu nog zijn heUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zwarte Dino was de marmotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Blijft dus beetje kutjes, maar geen pijn meer constant?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou alles is een groot woord. Moet het er mee doenLach met een schone bips![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
Ik ken die professor niet em Google geeft ook niks![]()
Je zou hem toch aan zijn oren trekken he.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie kijkt geschoktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kijk naar de hintquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
Ik ken die professor niet em Google geeft ook niks
Hij heeft liever dat je aan iets anders trekt denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou hem toch aan zijn oren trekken he.![]()
![]()
Je moet niks!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Harrie het volgende:
je moet de koe ook niet in de kont kijkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dan vind je misschien nog een horloge terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Harrie het volgende:
je moet de koe ook niet in de kont kijken![]()
Ja dat wel. Maar wel een heel stuk minder. SI gewricht is nog kudt. Been is wel weer oke. Mits ik er over heen wrijf. Dan voel ik het nogquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blijft dus beetje kutjes, maar geen pijn meer constant?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kree die een goede TT heeft?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom? Is niks raars aan.![]()
![]()
Oh nou heb daar ff geen energie enz voorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, de hint is hoe je het moet lezen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Achterstevoren!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nou heb daar ff geen energie enz voor![]()
![]()
Hij kan wel meer willenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij heeft liever dat je aan iets anders trekt denk ik
Meestal vind je de TT kut.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom? Is niks raars aan.![]()
Jammer, hoop wel echt dat het goed komt. Lekker weer ronddottelen in het wild.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar wel een heel stuk minder. SI gewricht is nog kudt. Been is wel weer oke. Mits ik er over heen wrijf. Dan voel ik het nogLach met een schone bips![]()
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, tenzij ze goed zijn![]()
O dat gaat nooit meer lukken. Maar dat was al voor de val. Ik rij rond. Ben van de luiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jammer, hoop wel echt dat het goed komt. Lekker weer ronddottelen in het wild.
Ik had Snollebollekes al eerder gepost he, maar achterstevoren lezen is sowieso het eerste wat ik doe als iets op een woord lijkt maar toch niet herkenbaar is.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
haha hehe eindelijk iemand die het snapt.![]()
Tja het is zaterdagavond, dan staan mijn hersenen uitquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ach stukjes met stok ff door een veld. Dan ff niet lui. Maar als dat ook gewoon lekker kan af en toe is alquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat gaat nooit meer lukken. Maar dat was al voor de val. Ik rij rond. Ben van de luie
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
haha hehe eindelijk iemand die het snapt.Ja ik zat ff niet op te lettenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:27 schreef Harrie het volgende:
je moet de koe ook niet in de kont kijken![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:33 schreef kree het volgende:
hahaha. toch hou ik ervan dit soort raadseltjes enzo.![]()
![]()
Je stal mijn OP, maar wel leuk gedaan maat.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:33 schreef kree het volgende:
hahaha. toch hou ik ervan dit soort raadseltjes enzo.Lach met een schone bips![]()
haha weet, nouja voor de lol, laat de volgende aan iemand andersquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je stal mijn OP, maar wel leuk gedaan maat.
Achterstevoren is toch wel het meest basale?![]()
Maar goed, zaterdagavond he!Snap ik wel!
Bekijk deze YouTube-video![]()
en ook waarom niemand eraan dacht, maargoed ff lolletje hoor, game on met volgendequote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh, I don't care. Ik zag het meteen daarom postte ik ook met goeie TTquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
haha weet, nouja voor de lol, laat de volgende aan iemand andersDuurde wel lang voor ze het zagen. Dus good job soldier
Run baby run.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach stukjes met stok ff door een veld. Dan ff niet lui. Maar als dat ook gewoon lekker kan af en toe is alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er zit een banaan in je oor!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nopequote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen koekjes gehad he?I'm surrounded by morons!
Als je gaat lopen zeiken krijg je mij op je nek. Dotteke is mijn lieffiequote:
Lekker lekker, net ff gekookt en gegeten, nu even bolken en straks weer verder legoënquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ola skotelke, how is life?
En hoe is het met u?![]()
Niet gewoon je huis al op 21,5 graden hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:47 schreef Harrie het volgende:
Het is vandaag maar koud ik ga de verwarming opschroeven brrrrrrrr![]()
![]()
Maar ook echt ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:47 schreef Harrie het volgende:
Het is vandaag maar koud ik ga de verwarming opschroeven brrrrrrrrLach met een schone bips![]()
zie al waar het fout is gegaan, had hem maar naar 21 gedraaidquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet gewoon je huis al op 21,5 graden hebben![]()
nu maar gelijk door naar 22 voor de zekerheid![]()
![]()
Alles lekker, wel wat druk geweest met dingen maar nog 4 afleveringen from te gaan. Denk straks dat eens eindelijk afmakenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker lekker, net ff gekookt en gegeten, nu even bolken en straks weer verder legoën
En hoe is het met u?
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: