Geweldige plaatjes heb jequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Oude afbeelding van pijlen uit mijn jeugd:
[ afbeelding ]
Ik zie realtime notes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit toch een vertraging in. Niet meer realtime.
Volgens mij heb ik deze foto al eens gezien. Dat laat je toch beseffen wat voor waardeloze informatie je brein allemaal opslaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Oude afbeelding van pijlen uit mijn jeugd:
[ afbeelding ]
Zijn ogen stonden ook scheef.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Hij voelde zich niet 100% lekker hahahaha
Gewoon een voorronde met 64 spelers en dan dezelfde opzet als dit jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je daar een opzet voor maken? 128 deelnemers waarbij de besten starten in R2
Ik lees overal morgenmiddag.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dadelijk nog de act van Hearn die ‘live’ bij Arjan de PL-namen gaat noemen?
WK in Qatar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dadelijk nog de act van Hearn die ‘live’ bij Arjan de PL-namen gaat noemen?
Doet ie toch al paar jaar niet meer?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
Dan hebben we het over 2020/2021. Misschien deed corona wat met je.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze foto al eens gezien. Dat laat je toch beseffen wat voor waardeloze informatie je brein allemaal opslaat.
Wat een topper, katten zijn hemel op aardequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog eentje van Kareltje:
[ afbeelding ]
Maandag pas.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
TOPICRECORDGENOTquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een voorronde met 64 spelers en dan dezelfde opzet als dit jaar.
Maar sowieso 32 extra potjes, dus dat betekent 4 extra dagen.
Hij heeft opeens een ander accent?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat van Gerwen zoals hij hier nu staat 100x sympathieker is als al die vorige keren dat hij voor de camera stond.
Loting in de Kuip.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
wowquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat van Gerwen zoals hij hier nu staat 100x sympathieker is als al die vorige keren dat hij voor de camera stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |