Dit heb ik gewoon live gezien he. (op Tv)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit waren nog eens dartsjaren. Moeten we voor die huidige meuk een abo nemen?! ()
Stel je eens voor. Deze lui tegen Littler. Of tegen Taylor in zijn beste sets...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit heb ik gewoon live gezien he. (op Tv)
Ik had de indruk dat de wegzetbeurten van Littler ook beter waren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scorend gemiddelde nagenoeg gelijk. Alleen de dubbels ach ach
quote:
Hij heeft inderdaad maar twee keer gezegd dat er elke 17 jaar een ster geboren wordt. Implicerend dat hijzelf de vorige was.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Normaal is het een vervelende blaag. Dat viel me zojuist erg mee. Zo kan het dus ook…
Is hier ook nog iets echts aan? Want haar tieten, haren, nagels, wimpers, wenkbrauwen, teint en lippen zijn dat in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:25 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Goddomme, Caitlin Littler.Daarom heeft die Luke altijd een aanhang aan "vrienden"
Ronde 1 en 2 (en misschien 3) zijn het leukste ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso vind ik vaak het begin het leukste, laatste dagen voelen vaak aan als een anticlimax.
Daar keken maar 1,5 miljoen mensen naar ja, zonder dat het verder gepromoot was.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft niemand gezien, pas een dag later kwam op het journaal dat ene Raymond van Barneveld wereldkampioen was geworden met een kroegspel waarvan niemand wist dat er een wereldkampioenschap van bestond en er zelfs meerdere bonden waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |