Warm bad genotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee. Mallerd.
Maaaaaar eerlijk is eerlijk. Puick volkje hier.
Ik wil een MILJOEN MILJARDquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn (muziek)artiesten met meer. En als je je best doet zoals Taylor Godin Swift wacht je gewoon nog even en heb je 2 miljard op je 25e. Of Je doet een Elon Muskje en je hebt 300 (MILJARD) op je 50e.
Daar hebben de mods van de subfora dus heul veel invloed opquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee. Mallerd.
Geen mods nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt toch wel meequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar.. die haat jegens 'dagjesvolk' hier mag minder. Geen warm bad.
We zijn The best of the Bestquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee. Mallerd.
Was wel matig ja. In eerste rondes ook wel veel 0-3 potjes waarbij favoriet eruit vloog.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, te weinig thriller-potjes in de slotfase van het toernooi.
Het aantal seeds wat er volledig onverwacht keihard vanaf ging vond ik dan wel weer zeer vermakelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
W
[..]
Was wel matig ja. In eerste rondes ook wel veel 0-3 potjes waarbij favoriet eruit vloog.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen mods nog.Een forum moet je sturen, niet leidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ik keek voor het eerst sinds 2022? Of was het 2021? weer? En ik heb genoten hoor, maar ik heb heel wat leuker gezien.quote:
Voor een kroegsport toch wel knap.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn (muziek)artiesten met meer. En als je je best doet zoals Taylor Godin Swift wacht je gewoon nog even en heb je 2 miljard op je 25e. Of Je doet een Elon Muskje en je hebt 300 (MILJARD) op je 50e.
Ja zo kan ik het ook. Tot aan de 4-1 was het 4-0.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daar heeft die een punt, na de 4-0 was het 3-3
Was wel vermakelijk maar deed niveau geen goed in volgende rondjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het aantal seeds wat er volledig onverwacht keihard vanaf ging vond ik dan wel weer zeer vermakelijk
Niks van aantrekkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar.. die haat jegens 'dagjesvolk' hier mag minder. Geen warm bad.
Jocky Wilson!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek voor het eerst sinds 2022? Of was het 2021? weer? En ik heb genoten hoor, maar ik heb heel wat leuker gezien.
Moet ik wel bij zeggen dat ik geel wat van die jongelui niet kende en ik gewend was aan de oudjes die elk jaar weer voorbij kwamen (noem een naam van voor 2020 en je weet wie ik bedoel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |