Keukenconcurrent is zelf een wanvertoning.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:59 schreef Rnie het volgende:
Vers van de pers
Keukenconcurrent trekt sponsorcontract Michael van Gerwen in.
"Wederom een debiele wanvertoning van klompvoet kunnen wij er niet bij hebben" aldus CEO en amateurdarter Ernst Bareman.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
Ik zat nog even gezellig in m'n eentje in een gesloten topic.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
Hoezo discussieer jij over een brievenbus?!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je mag VBL morgen wel even modden, kunnen @:coco en ik straks nog even de kroeg in.
Topic volgt het tempo van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
ik had net de fipo gemist en ik werd uitgelachen, maar als ik em pak zijn ze allemaal stilquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
In de isoleer denk ik, begeleider aangerand.quote:
Zelfs je blauwe draafknaapjes hadden door dat ie dicht wasquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:00 schreef yvonne het volgende:
Net nu z'n holmaatje er met 7-0 af gaatquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de isoleer denk ik, begeleider aangerand.
T18 T20 D7quote:
Smoelensmid.quote:
Als hij zijn 60e op pensioen gaat dat heeft hij 43 jaar gedartquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
Die Littler kan nog 40-45 jaar doorgaan met darten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |