https://www.broadcastmaga(...)6-januari-van-start/quote:Nieuws van de Dag gaat 6 januari van start
SBS6 komt op alle werkdagen met het programma Nieuws van de Dag. Hierin bespreken verslaggevers en opiniemakers van dagblad De Telegraaf en het SBS6-actualiteitenprogramma Hart van Nederland het actuele nieuws in Nederland.
Nieuws van de Dag wordt afwisselend gepresenteerd door Art Rooijakkers en Malou Petter en is op maandag 6 januari om 18.00 uur voor het eerst te zien. Malou Petter stopte voor deze baan na dertien jaar bij het NOS Journaal. Zij meldt: “Deze kans kon ik niet voorbij laten gaan. Meebouwen aan een nieuw, journalistiek programma waar ik kan groeien als presentatrice en meer van mezelf kan laten zien is een avontuur dat ik graag aanga.”
Art Rooijakkers: “Na zes mooie jaren bij RTL is het tijd voor een nieuwe stap. Het journalistieke avontuur lonkt en een nieuwsprogramma met de slagkracht van Mediahuis en Talpa Network gecombineerd, daar kijk ik naar uit.” Sander de Kramer, Raymond Mens, Mick van Wely, Merel Ek en Lale Gül zullen regelmatig te zien zijn in Nieuws van de Dag.
Bron: BM
ze hebben veel concurrentie, zoals RTL Boulevard en NOS journaal + 1vandaagquote:
u bent welkom in haar fantopique B&H / Malou Petterquote:Op maandag 6 januari 2025 16:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marlou trapt de show vanavond af. Art is morgen.
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
Oh we gaan voetvolk vragen in een kroeg, leuke rubriek.
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een situatieschets. @:caland @:zipportal
Er was wel een kritisch commentaar op de PVV aan het begin.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:14 schreef Paul het volgende:
Dit is toch gewoon een soort Hart V Nederland combi met Ongehoord Nederland
Ze willen dicht bij 'de normale Nederlander' staan.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit schakelen naar voetvolk is echt heel kut.
Dan krijg je steeds van die cringe gesprekken met mensen die toch geen argumenten kunnen aanvoeren .quote:Op maandag 6 januari 2025 18:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze willen dicht bij 'de normale Nederlander' staan.
bij hart van Nederland werkt dat goed, volgens mij elke avond 1 miljoen kijkers met meestal de burgers aan het woord. Dus ik gok dat ze daar beetje op verder gaanquote:Op maandag 6 januari 2025 18:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze willen dicht bij 'de normale Nederlander' staan.
Ik kijk het NU terug allen. Benieuwd naar de Harry en Thea items.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
Vrouwenklauwer Mick heeft CRIMENEWS.
Ik ga kijken @:zipportal
Sowieso zijn veel van die SBS6-verslaggevers van zeer bedenkelijk niveau, als het om interviewen gaat...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:06 schreef Paul het volgende:
diepte-interview met vrouw achter gokkast was hoogtepunt van de show
[ afbeelding ]
Art zijn gezag is meteen al weg.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:11 schreef ISVV het volgende:
Bijzondere dynamiek tussen Art en Wierd.
Denk het wel, kijkcijfers zijn veel hoger dan verwacht elke dagquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:23 schreef Toine51 het volgende:
Dit programma is geen lang leven beschoren...
Voorspel dat eerst de tijd ingekort wordt, en als dat niet helpt zal het binnen 2 maanden van de buis zijn..
Lijkt me leuke podcast. Soort roddelpraatquote:Op zondag 12 januari 2025 12:03 schreef Nober het volgende:
KNALLENDE RUZIE BIJ NIEUWE TALKSHOW SBS
[ x ]
De Communicado's · Episode
Veel beter, het gaat ook over media maar is niet zo plat.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Lijkt me leuke podcast. Soort roddelpraat
Sjon van Zweden voor je.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Pinda Neal heeft zich naar binnen gelikt. @:zipportal
Eng, eng, eng.
Dit zou verplichte kost voor al die linkse naďeve Fokkers hier moeten zijn. En dat ze daarna nog eens hun links naďeve gedachtegoed zouden moeten verspreiden. Bah. Ik zou iedereen die wat kan serieus aanraden te denken aan emigratie, want de toekomst in Nederland is hoogst onzeker. De welvaart die we kenden is met de komende generaties echt onmogelijk te behouden.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:16 schreef Eightyone het volgende:
De Holocaust? Wat is dat?
https://www.kijk.nl/programmas/nieuws-van-de-dag/vojYVpDRfzfpgW
Raymond Mens er achteraan is net zo vreselijk.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:16 schreef Eightyone het volgende:
De Holocaust? Wat is dat?
https://www.kijk.nl/programmas/nieuws-van-de-dag/vojYVpDRfzfpgW
https://www.nu.nl/media/6(...)oeken-vervanger.htmlquote:Art Rooijakkers heeft opnieuw stemproblemen en moet een operatie ondergaan. De 48-jarige presentator kan daardoor tijdelijk niet werken voor het programma Nieuws van de Dag en radiozender BNR, schrijft hij op Instagram.
Hij kan altijd nog burgemeester worden. Zie Sjors Fröhlig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:57 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/6(...)oeken-vervanger.html
[ afbeelding ]
En hier de nieuwe duo's voor volgend seizoenquote:Nieuw seizoen, nieuwe gezichten bij Dit Was Het Nieuws. @peterpannekoek schuift het volgende seizoen niet aan op zijn vertrouwde plek aan de desk als teamcaptain. Hij richt zich dit jaar volledig op zijn oudejaarsconference.
Pfff.. de voorleesjuffrouw denkt dat ze journalist isquote:Ik kan groeien en mag samen met Art een echt journalistiek programma gaan presenteren. Dat vind ik heel belangrijk. Dat zit echt in mijn dna.”
RTL kan nog wel een vrouw gebruiken voor die 'nieuwe' talkshow.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:17 schreef Eightyone het volgende:
Dit had ze kunnen weten. Het blijft De Telegraaf.
En nu? Met hangende pootjes terug naar de NOS? Zowel daar als bij RTL4 lijkt de poel aan nieuws-presentatoren overvol.
...o.k., misschien moet er bij het RTL Nieuws weleens iemand afgevoerd worden met de ambulance.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
RTL kan nog wel een vrouw gebruiken voor die 'nieuwe' talkshow.
Handgeklokt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:27 schreef superniger het volgende:
Nu gaat het 10 seconden over Mick.
SCOOOOOOOOOOP @Zipportalquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:29 schreef the-eye het volgende:
Aah tof als Thomas van Groningen het gaat presenteren
Precies.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Thomas en Pim Sedee passen ook gewoon veel meer bij het programma dus wat dat betreft een win-win situatie voor iedereen.
Dat zie je ook wel aan hem.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Thomas pakt alles wat hij kan krijgen.
Los van eigen smaak qua presentatoren: Hij lijkt de jackpot binnen gehaald te hebben door naar SBS6 te gaan. Hij babbelt vlot over nieuws en politiek en trekt kijkers, en daar maakt John gebruik van. John hoeft zich nu wat minder zorgen te maken over de vergevorderde leeftijd van Derksen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Thomas pakt alles wat hij kan krijgen.
Tja, bovenstaande is een mooi voorbeeld.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Iedereen met een beetje menselijkheid in zijn of haar donder, heeft daar niets te zoeken.
Het schijnt dat Art weer Peking Expres gaat presenteren voor Net5.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:51 schreef spapaars het volgende:
https://www.parool.nl/kun(...)resentator~b1f84970/
Ondanks dat hij stopt bij Nieuws van de dag stopt Rooijakkers niet helemaal bij Talpa. Hij gaat zich concentreren op andere programma's.
Tja.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:14 schreef Zipportal het volgende:
8 maanden verder, 4 pagina's verder.
SAD.
En dan erover klagen dat De Wereld Draait Door een grachtenkliek was....quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lekker de hele Telegraafkliek als panel hebben. Zijn het bijna altijd met elkaar eens.
Leuke tv man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |