https://www.broadcastmaga(...)6-januari-van-start/quote:Nieuws van de Dag gaat 6 januari van start
SBS6 komt op alle werkdagen met het programma Nieuws van de Dag. Hierin bespreken verslaggevers en opiniemakers van dagblad De Telegraaf en het SBS6-actualiteitenprogramma Hart van Nederland het actuele nieuws in Nederland.
Nieuws van de Dag wordt afwisselend gepresenteerd door Art Rooijakkers en Malou Petter en is op maandag 6 januari om 18.00 uur voor het eerst te zien. Malou Petter stopte voor deze baan na dertien jaar bij het NOS Journaal. Zij meldt: “Deze kans kon ik niet voorbij laten gaan. Meebouwen aan een nieuw, journalistiek programma waar ik kan groeien als presentatrice en meer van mezelf kan laten zien is een avontuur dat ik graag aanga.”
Art Rooijakkers: “Na zes mooie jaren bij RTL is het tijd voor een nieuwe stap. Het journalistieke avontuur lonkt en een nieuwsprogramma met de slagkracht van Mediahuis en Talpa Network gecombineerd, daar kijk ik naar uit.” Sander de Kramer, Raymond Mens, Mick van Wely, Merel Ek en Lale Gül zullen regelmatig te zien zijn in Nieuws van de Dag.
Bron: BM
ze hebben veel concurrentie, zoals RTL Boulevard en NOS journaal + 1vandaagquote:
u bent welkom in haar fantopique B&H / Malou Petterquote:Op maandag 6 januari 2025 16:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marlou trapt de show vanavond af. Art is morgen.
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
Oh we gaan voetvolk vragen in een kroeg, leuke rubriek.
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een situatieschets. @:caland @:zipportal
Er was wel een kritisch commentaar op de PVV aan het begin.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:14 schreef Paul het volgende:
Dit is toch gewoon een soort Hart V Nederland combi met Ongehoord Nederland
Ze willen dicht bij 'de normale Nederlander' staan.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit schakelen naar voetvolk is echt heel kut.
Dan krijg je steeds van die cringe gesprekken met mensen die toch geen argumenten kunnen aanvoeren .quote:Op maandag 6 januari 2025 18:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze willen dicht bij 'de normale Nederlander' staan.
bij hart van Nederland werkt dat goed, volgens mij elke avond 1 miljoen kijkers met meestal de burgers aan het woord. Dus ik gok dat ze daar beetje op verder gaanquote:Op maandag 6 januari 2025 18:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze willen dicht bij 'de normale Nederlander' staan.
Ik kijk het NU terug allen. Benieuwd naar de Harry en Thea items.quote:Op maandag 6 januari 2025 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
Vrouwenklauwer Mick heeft CRIMENEWS.
Ik ga kijken @:zipportal
Sowieso zijn veel van die SBS6-verslaggevers van zeer bedenkelijk niveau, als het om interviewen gaat...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:06 schreef Paul het volgende:
diepte-interview met vrouw achter gokkast was hoogtepunt van de show
[ afbeelding ]
Art zijn gezag is meteen al weg.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:11 schreef ISVV het volgende:
Bijzondere dynamiek tussen Art en Wierd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |