Gifje van het jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
OHHHH MAIKOL VAN GUUUURWINNN OOOOHHHHH MAIKOL VAN GUUURWINNN
In Australië weten ze allang wie er wereldkampioen isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ik loop voor op velen hier in dit topic
TwitchGoden
Gewoon Engelse fish & chips meisjes hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef RipCity het volgende:
Nou cheerleaders kunnen weer terug naar Polen
Barney doe altijd zijn niet werphand.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
Met slappe polsen touchen met publiek, je zou maar jezelf zo blesseren vlak voor de pot
User @Lokale_Notabele blijkt wel een punt te hebben aangaande Robin van Persiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag een reactie op het feit dat RVP een Frans Hoek adept is.
Ik ben 100% voor Littler no way dat ik voor die arrogante hollarder ga supporterenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef polderturk het volgende:
Zouden de Belgen voor MVG zijn?
Supporten wij ook de Belgische darters?
Poolse dames zijn over het algemeen veel knapper. Dit zijn alle Engelse meiden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef RipCity het volgende:
Nou cheerleaders kunnen weer terug naar Polen
Hollarderquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben 100% voor Littler no way dat ik voor die arrogante hollarder ga supporteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |