SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had een andere TT, iets met Bier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nee, jij hebt een wat andere TT.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt.quote:
Maar tientallen keren aardig vragen of je kunt stoppen met onaardig doen tegen mij hielp ook niet♡♡♡♡![]()
Ik doe helemaal niet onaardig.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt.
Maar tientallen keren aardig vragen of je kunt stoppen met onaardig doen tegen mij hielp ook nietProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het is nog vroeg genoeg om het voorlopig bij koffie te houden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hahaI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
HngI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
In de wasmachine...quote:I'm surrounded by morons!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
6?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:12 schreef mario390 het volgende:
free Freshfruit
6 maanden kann echt niet![]()
![]()
De kunst Marioquote:
Hij is toch al lang weer terugquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:12 schreef mario390 het volgende:
free Freshfruit
6 maanden kann echt niet♡♡♡♡![]()
6quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
AL weer wat beter?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zo klaar met werk en boodschappen
Hoe gaat ie hier?:')![]()
Kutquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe gaat ie hier?
Met jou?♡♡♡♡![]()
Rustigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe gaat ie hier?![]()
Nee, buik doet nog moeilijk en nu ben ik mijn longen opnieuw eruit aan het hoestenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lekker gewerkt toch nog?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe gaat ie hier?![]()
Ahh beterschapquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, buik doet nog moeilijk en nu ben ik mijn longen opnieuw eruit aan het hoesten![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, buik doet nog moeilijk en nu ben ik mijn longen opnieuw eruit aan het hoestenbeterschap
![]()
Dat mag je niet vragen en niet weten dusquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Relatief goedquote:
Is er een reden dat het kut gaat?:')![]()
Hem niet watOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch niet normal, en nur om dat en vrouw hier hem niet...♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ging best lekker. Genoeg te doen in de vakantie.quote::')![]()
Dat vind ik fijn voor jouquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Relatief goed
Is er een reden dat het kut gaat?♡♡♡♡![]()
Ahhh fijn zoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ging best lekker. Genoeg te doen in de vakantie.![]()
![]()
quote:Thanksquote:
Intussen werk ik gewoon door hoor. Ben geen bed en thee hangtypeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kalm aan doen dan maar, als is dat makkelijker gezegd dan gedaan met een kindjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed, en met jou?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe gaat ie hier?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slurpt aan theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jammer dat je je dan niet goed voeltquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:14 schreef roos94 het volgende:
Wel lekker eens een weekje vrij voor het eerst in 2.5 jaar... had ik eigenlijk eerder moeten doen.
Hier nog blauwe lucht.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:17 schreef _UserName_ het volgende:
begint alweer donker te worden, jammer![]()
Mijn bed is mijn tempelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Intussen werk ik gewoon door hoor. Ben geen bed en thee hangtype![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil op bank hangenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Beterschap Drakin, het heerst ook erg, buikgriep en verkoudheidquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, buik doet nog moeilijk en nu ben ik mijn longen opnieuw eruit aan het hoestenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben liever ziek in mn vakantie dan dat ik beroerd ga werken of me ziekmeldt en gezeik krijgquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat je je dan niet goed voelt![]()
![]()
Wil liefst nu al naar bedDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
50 tinten grijs hier helaas.. al is de zon wel even geweest, dat was wel lekkerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat is gecs?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat ok vandaag. Nu koffie en 100 gecs![]()
![]()
Slurpt nog naar een keer aan de theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Let je wel goed op jezelf?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Intussen werk ik gewoon door hoor. Ben geen bed en thee hangtypeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het al vanaf november, mag wel een keer ophoudenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beterschap Drakin, het heerst ook erg, buikgriep en verkoudheid
Ik heb thee en geen moeilijk werkquote:
beterschap, mijn vrouw is ook al een maand of 3-4 aan het kwakkelen.. wil maar niet doorzetten.. Die wil even goed ziek zijn voor de kleine er is want daarna kan het niet meer volgens haarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het al vanaf november, mag wel een keer ophoudenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Er is niet eens een bank in dit huis waar ik nu werkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook
Daarom doe ik het ook
Wat is dezequote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Wat ?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch niet normal, en nur om dat en vrouw hier hem niet...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O dan is het waarschijnlijk ook geen griepje, heb je het al na laten kijken?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het al vanaf november, mag wel een keer ophoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
;_;quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is niet eens een bank in dit huis waar ik nu werk:')![]()
Wel je rust pakken hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht net dat het over was, maar dat dacht ik ook de 2 maanden hiervoor steeds.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
beterschap, mijn vrouw is ook al een maand of 3-4 aan het kwakkelen.. wil maar niet doorzetten.. Die wil even goed ziek zijn voor de kleine er is want daarna kan het niet meer volgens haarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb mijn eerste boek dit jaar al uitquote:
@gebroken_glasquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog een kop koffie nemen
Fuck the policeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
herkenbaar, lijkt even goed te gaan en daar is het weer.. voor het ect over is moet je echt ff paar dagen lam liggen ljijkt het welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht net dat het over was, maar dat dacht ik ook de 2 maanden hiervoor steeds.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey Greysquote:
Ah okquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
meer kann ik niet zeggen, om dat ik dann ook en problem kreg
Snap er niks van maar dat hoeft ook niet♡♡♡♡![]()
O kijk, dan pak je lekker je rust welquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste boek dit jaar al uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat kan ik nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
herkenbaar, lijkt even goed te gaan en daar is het weer.. voor het ect over is moet je echt ff paar dagen lam liggen ljijkt het wel
2e boek schiet ook al op.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk, dan pak je lekker je rust wel
Maar dat zijn makkelije boeken.
Ben ook in wat pittig aan het lezenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan kun je beter niks zeggenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
meer kann ik niet zeggen, om dat ik dnn ook en problem...
Ben wel benieuwd eigenlijk
Wat er dan tegen jou is gezegd waarom er een vakantie isThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik lees twee boeken over de opkomst van IS, maar beide moeilijk door te komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:25 schreef drakin het volgende:
[..]
2e boek schiet ook al op.
Ben ook in wat pittig aan het lezen:')![]()
Dat heb je vlot gedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste boek dit jaar al uit![]()
Overstapje aan het overwegen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik lees twee boeken over de opkomst van IS, maar beide moeilijk door te komen.![]()
![]()
Ik heb een boek over de kabal en vrijmetselarijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik lees twee boeken over de opkomst van IS, maar beide moeilijk door te komen.
Ook zo’n hoofdpijn dossier
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fris is het wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik las ooit heel veel, maar ik kan mij niet meer concentreren als ik aan het lezen benquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:25 schreef drakin het volgende:
[..]
2e boek schiet ook al op.
Ben ook in wat pittig aan het lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoi Dott!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las ooit heel veel, maar ik kan mij niet meer concentreren als ik aan het lezen ben![]()
Smile, it's free therapy.![]()
vroeger kon ik wel lezen , maar vroeger heb ik het over 25+ jaar terug
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Nou IS stelt nog maar weinig voor nu. Ze hadden wel ff wat grondgebied in Syrië onlangs maar snel weer verslagenquote::')![]()
Hey Birdiequote:
![]()
Enig idee hoe dat komt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las ooit heel veel, maar ik kan mij niet meer concentreren als ik aan het lezen ben:')![]()
Houtkachels branden hierquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heerlijk de voetjes tegen de verwarming. :
Iedereen kan zo een boek uithebben, als het een goed boek is. Dan ben je er zo doorheen. Helaas zijn vele boeken saai of langdradig of een lange aanloop.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:31 schreef _UserName_ het volgende:
vroeger kon ik wel lezen =, maar vroeger heb ik het over 25+ jaar terug![]()
Als ik mijn ogen dicht zou doen
Zou ik zo slapen
in spanie lopt weer en bbgran hermano duo
4 mensen van laatste bb wat op 19.dez. over was, zijn dabij![]()
Doe een danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:33 schreef greysbones het volgende:
Zou ik zo slapen![]()
![]()
Ken je datquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:33 schreef greysbones het volgende:
Zou ik zo slapen
Hele dag half in slaap pleuren
En savonds in je bed gaan liggen
En dan komt de slaap nie![]()
![]()
ik lees nu ook niks meer maar denk dat ik met een muziekje best wel een boek zou kunnen lezenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Iedereen kan zo een boek uithebben, als het een goed boek is. Dan ben je er zo doorheen. Helaas zijn vele boeken saai of langdradig of een lange aanloop.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ohja je wil niet alles in de soep laten lopenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de soep staat op
En een rollade![]()
![]()
Hou op met mequote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ken je dat
Hele dag half in slaap pleuren
En savonds in je bed gaan liggen
En dan komt de slaap nie
Ik lig standaard een uur wakker
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik lees alleen non-fictie bijna. Waaronder een biografie over Adolf Hitler van 1200 pagina's. Ben nu op pagina 800nogwatquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Iedereen kan zo een boek uithebben, als het een goed boek is. Dan ben je er zo doorheen. Helaas zijn vele boeken saai of langdradig of een lange aanloop.:')![]()
Ben ik goed inquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja je wil niet alles in de soep laten lopen
Storytel kan ookquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik lees nu ook niks meer maar denk dat ik met een muziekje best wel een boek zou kunnen lezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja heb ik wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat komt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goddamnquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik lees alleen non-fictie bijna. Waaronder een biografie over Adolf Hitler van 1200 pagina's. Ben nu op pagina 800nogwat
Heb eens geprobeerd mein kampf te lezen
Wat een gedrocht
Kwam niet doorheen![]()
Je kan ook een uur neuken, hè!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hou op met me
Ik lig standaard een uur wakkerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Staat ook zo'n 40-45 uur voorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Goddamn
Wat een gedrocht
Kwam niet doorheen![]()
En dan nog weer een uur wakker liggen zekerquote:
BB Nederland begint ook weer maandagquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:33 schreef mario390 het volgende:
in spanie lopt weer en bbgran hermano duo
4 mensen van laatste bb wat op 19.dez. over was, zijn dabij
Foto's van de bewoners staan er alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je wel een uur geneuktquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan nog weer een uur wakker liggen zeker
![]()
![]()
Maar wel met een voldaan gevoel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan nog weer een uur wakker liggen zeker
Proud member of the IDGAF+FU2 communitysinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb de eerste pagina's gelezen maar kwam ook niet ver. Het is all over the place.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Goddamn
Wat een gedrocht
Kwam niet doorheen:')![]()
Owquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar wel met een voldaan gevoel.
Ik had je altijd ingeschat als ervaren manquote:
Die zijn sowieso niet te begrijpenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik lees twee boeken over de opkomst van IS, maar beide moeilijk door te komen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Noem je mij nou een man hoer?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had je altijd ingeschat als ervaren man
Proud member of the IDGAF+FU2 communitysinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind het wel interessant om me te verdiepen in extreme personenquote::')![]()
Sowwwwwquote:
Dat is nu eens een gedachte die totaal niet in mij op is gekomen![]()
Lees een boek van een kunstenaar of politicus voor extreme personenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om me te verdiepen in extreme personen
Ik heb nog geen boek geschrevenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om me te verdiepen in extreme personen![]()
Weet niet of het heel extreem is maar paar dagen geleden Emma wil Leven gelezenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om me te verdiepen in extreme personen
Over meisje die door anorexia is overleden. Ook best extreem.![]()
Het waren ook 97 pagina'squote:
Ik deed een @HappyCharly ‘tje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sowwwww
Dat is nu eens een gedachte die totaal niet in mij op is gekomen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is daar ook een serie van geweest ? ( documentaire )quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Weet niet of het heel extreem is maar paar dagen geleden Emma wil Leven gelezen
Over meisje die door anorexia is overleden. Ook best extreem.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow okquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik deed een @:HappyCharly ‘tje.
Ditquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik deed een @:HappyCharly ‘tje.
Onnodig♡♡♡♡![]()
Ja kloptquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is daar ook een serie van geweest ? ( documentaire )![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Over meisje die door anorexia is overleden. Ook best extreem.Een dun boekquote:![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
Gr terug als je er weer komtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:41 schreef Harrie het volgende:
allemaal de groeten van mijn slager
Allahu Akbar
Welke bootquote:
Ik heb geen boot
Koop een boot
Betaal je dood
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke boot
Ik heb geen boot
Koop een boot
Betaal je dood![]()
Ik ervaar nu de beste positie van ouderschap
Kind speelt voor de deur met een groepje andere kinderen.
Ik zit op de bank bij het raam en de verwarming lekker muziek te luisteren.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wat voor boek?quote:Klinkt wel heftigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Over meisje die door anorexia is overleden. Ook best extreem.
Net als die film over een jongen met extreme psychologische problemen. Ging het hier laatst over. Skunk heet die. Ik ga die misschien vandaag eens zien.:')![]()
Spøkelsesbåtenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
De enige boot die ik leuk vind is
Elias
@:FogelI'm surrounded by morons!
Wat 25 jaar Fok! met een mens doet zou een mooi boek kunnen zijn.....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat voor boek?
[..]
Klinkt wel heftig
Net als die film over een jongen met extreme psychologische problemen. Ging het hier laatst over. Skunk heet die. Ik ga die misschien vandaag eens zien.![]()
Dit doet fok met mensen:Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat voor boek?
[..]
Klinkt wel heftig
Net als die film over een jongen met extreme psychologische problemen. Ging het hier laatst over. Skunk heet die. Ik ga die misschien vandaag eens zien.![]()
Dat is geen boek, ik zal eens kijken (volgens mij heb ik die al wel eens gezien trouwens)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit doet fok met mensen:Bekijk deze YouTube-videosinterklaaskapoentje
![]()
Wow jij was er al in 1999 bij. Toen had ik nog niet eens internet lolquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat 25 jaar Fok! met een mens doet zou een mooi boek kunnen zijn.....:')![]()
Ik ga al wel een tijdje mee ja.....quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wow jij was er al in 1999 bij. Toen had ik nog niet eens internet lol![]()
je moet altijd lief zijn voor de poes Killemquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal eens lief voor je poes zijn.![]()
Kom dan jonguhquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zal eens lief voor je poes zijn.
* greysbones verstopt zich vast
Eerst spugen en dan pas aaien?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
je moet altijd lief zijn voor de poes KillemProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb eind deze maand weer een FOK!-verjaardag.I'm surrounded by morons!
Gezelligquote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:57 schreef Fogel het volgende:
Ik heb eind deze maand weer een FOK!-verjaardag.![]()
![]()
Je bent dan ook al een oudjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook al 20 jaar inmiddels![]()
![]()
de zak van sinterklaasquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihi, omdat sinterklaas natuurlijkHihaho
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihi, omdat sinterklaas natuurlijkHihaho
Goeden grap
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Kutverdoriequote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit scoren als jij er bent![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: