Ik had eerst gekeken naar Über oid maar daarvoor moet je een chauffeurspas hebben, dat ga ik dus niet doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Gewoon rijden ja toch Bekijk deze YouTube-video
Oh die ringweg van Zoetermeer? Da's wel geinig ja. En dan even langs boerderij t geertje voor kaas onderweg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:22 schreef junkiesietze het volgende:
Oh jahoor, dat deed ik veel, gewoon lekker het circuit van zoetermeer rondrijden.
In zuid-holland zijn er niet echt mooie wegen om te rijden, maar je zit zo in een andere provincie waar het mooier is.
Ja heerlie hoor. Dan het liefste in een dikke cabrio of old timer, maar helaas heb ik daar het budget niet voor dus het wordt een kia of suzukiquote:
Met de parkeertarieven daar zou ik idd blijven rondrijden, dat is goedkoper.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:41 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Lekker mijn kia picanto showen op de boulevard van Noordwijk aan Zee
Aan de kust en centrum leiden parkeren is inderdaad geen doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met de parkeertarieven daar zou ik idd blijven rondrijden, dat is goedkoper.
Al die dingen ben ik nog nooit geweest en ken ik niet behalve dan de space expo die hier vlakbij is (ook nooit geweest overigens maar ken het wel).quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Een "DBO" heet dat: doelloos blokje om.
Maar je kan toch dagjes uit plannen? Een keer naar Aquazoo, Weerribben, Pantropica, ESA, Space Expo, etc.
Altijd grappig om te zien hoe de toeristen van hun fiets pleuren omdat ze niet kunnen fietsenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker in het voorjaar de moeite waard en daarna even naar het Space Expo bij Noordwijk.
De afgelopen paar keren ging het linksafslaan wel beter ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:57 schreef Thaddeus het volgende:
Kan je inmiddels al naar links afslaan? Zorg eerst maar dat je je rijbewijs haalt
Klinkt veelbelovend voor je examen. Wanneer mag je afrijden? Ik wens je succes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
De afgelopen paar keren ging het linksafslaan wel beter ja.
paar weekjes nog maarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:01 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend voor je examen. Wanneer mag je afrijden? Ik wens je succes.
Dit verbaasd me!quote:
Nou gelukkig zijn cd's tegenwoordig gratis of vrijwel gratis op marktplaats te vinden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Touren noemde ik dat vroeger, eerst een paar nieuwe cdtjes halen in de platenzaak en dan muziek luisteren en rondtourenheerlijk.
Daarna de rest van de dag huilen in hoekje vanwege de bezine en cd kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |