Tot nooit meer ziensquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:42 schreef polderturk het volgende:
Die fucking poep Hittler is veel te goed. Ik ga morgen niet kijken.
Ik voorspel een bagagedrager-wedstrijd. Luke die sterk begint en langzaam instort.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kansen genoeg voor MvG zou je zeggen. Littler heeft genoeg mindere legs.
Wat is tussenstand bij voorspelspel?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb 1-6 voor Littler
Als ik die 40 euro krijg voor de dartwinkel ga ik Daryl Gurney pijltjes kopen voor mijzelf
joequote:Op donderdag 2 januari 2025 23:42 schreef polderturk het volgende:
Die fucking poep Hittler is veel te goed. Ik ga morgen niet kijken.
Beetje voorvocht.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is tussenstand bij voorspelspel?
Het gaat tussen ons en Janneke.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is tussenstand bij voorspelspel?
Pica dan hequote:Op donderdag 2 januari 2025 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb 1-6 voor Littler
Als ik die 40 euro krijg voor de dartwinkel ga ik Daryl Gurney pijltjes kopen voor mijzelf
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is dit m
BehoorlijkKritisch in VBL / [VBL SC #7942] CORRED
Lekker jongen!quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat tussen ons en Janneke.
Dat hoor je ‘s morgens te doen viespeukquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opmaken.
Wiequote:Op donderdag 2 januari 2025 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat tussen ons en Janneke.
Mijn vriendin doet dat, ik heb dat nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat hoor je ‘s morgens te doen viespeuk
Hee Joh Jipquote:
WeazeGenotquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
Feitje: In de hoerenbuurt van Leeuwarden is de Nauwesteeg te vinden.
Lui varkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet dat, ik heb dat nog nooit gedaan.
Taylor is snel vergeten kennelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
"De Muhammad Ali, de Messi van het darten, het godenkind" - De Belg over Littler
Wel weer typisch jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
Is dit Andre Onana?
https://www.ad.nl/binnenl(...)gouden-tip~a91f6102/
Liedje ingepikt, alles.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Taylor is snel vergeten kennelijk.
Hoewel...quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Taylor is snel vergeten kennelijk.
Klompvoet is toch contactgestoord. Dat heeft Littler ook wel door. Geen enkele tegenstander doet boksjes en onderonsje met die mongool. Alleen FatVinnie stopt hem erin.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
Als Littler morgen mvg boksjes wil geven krijgt hij een boks op zijn neus terug genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |