Kwam pas 10,5 uur geleden uit bed joh. Lekker slaapritme.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kutavond.
We hadden net als Flash naar bed moeten gaan.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Deze partijen veroorzaken geen zucht naar Kinky
quote:Vrijdagavond 8 December omstreeks 21.30 uur gekozen voor Laura, een mooie dame uit Griekenland. Leuke spontane dame die erg geïnteresseerd overkwam. Leuk gesprek gehad over van alles, ze leek oprecht geïnteresseerd. We begonnen met elkaar te tongzoenen, waarna zij mij uitnodigde om op het bed te gaan liggen. Vervolgens ging ze mij lekker pijpen, en keek ze mij regelmatig in. Toen wilde ze neuken in reverse cowgirl met een heerlijk uitzicht op haar lekker kontje. Uiteindelijk heeft ze me klaar gepijpt en heb ik het condoom aardig volgespoten. Ze vertelde dat ze 24 December terug naar Griekenland gaat en dan 6 Januari weer terug komt.
Ik denk dat deze dame mij vaker gaat zien !!
Hup Littler.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:08 schreef fetX het volgende:
Maar goed ook niet echt onverwacht. En de finale gaat wel genot worden
Als kleine lepel of als grote lepel?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:10 schreef Nober het volgende:
Bij 4-0 kruip ik lekker tegen @:mrflash aan.
Is er nog wel ruimte in dat bed?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:10 schreef Nober het volgende:
Bij 4-0 kruip ik lekker tegen @:dr_flash aan.
De kleine.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als kleine lepel of als grote lepel?
Lepeltje-Lepeltje-genotquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:10 schreef Nober het volgende:
Bij 4-0 kruip ik lekker tegen @:dr_flash aan.
Littler speelt ook beter.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grotere walk-over dan MvG - Dobey
quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
Ja laat alle kansjes anders liggen Bunt
Zit weer 2 jaar save, lekker man.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:12 schreef Degoudgekleurdecavia het volgende:
Bunting neemt toch ook even 100.000 mee naar huis. Lekker man
Fles Jeremy.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:13 schreef Kopiko het volgende:
@:nober richting de harige rug van Fles!
Gatverdamme. Ik ben toch geen Peter Klashorst!quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
Maar even Xzaramx aanslingeren op Chaturbate.
De concentratie is bij mij ook wel weg, ik verwacht niets meer.quote:
FIRE AWAY FIRE AWAYquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:13 schreef Kopiko het volgende:
@:nober richting de harige rug van Fles!
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Jaja na lange tijd droog te hebben gestaan heb ik ‘m binnen, de like van @:ikgeefenkellikes god
Klasse reactie weer dit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik ben toch geen Peter Klashorst!
Gay.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je krijgt een boksje van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |