Was wel mooi jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:32 schreef Kopiko het volgende:
Vinnie weet niet verschil tussen mevrouw en moeder Dobey.
nsberquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Viaplay werkt hier gewoon?![]()
Al de hele tijd
Maar blijkbaar mogen er illegale streams worden gedeeld? Dat is nieuw.
Ik ben geen mod hier.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Al de hele tijd
Snel haal Danny!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Al de hele tijd
Vincent weet ook niet het verschil tussen een gezonde snack en een bitterbalquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:32 schreef Kopiko het volgende:
Vinnie weet niet verschil tussen mevrouw en moeder Dobey.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Al de hele tijd
Staat jouw familie ook in het oorlogsarchief?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Al de hele tijd
Ik ook niet, mooi niet ons probleem maat.quote:
Heerlijk, genot.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, mooi niet ons probleem maat.
Absoluut. En dat terwijl Mike niet eens heel goed speelt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
Dobey wordt van het kastje naar het dartbord gestuurd.
Geen Sarah Milkowski kijkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/dartsgararara
Heb ff op jouw naam gezocht, je achternaam stond er behoorlijk vaak tussen. Bleef maar scrollen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat jouw familie ook in het oorlogsarchief?
@heywoodu was er even in het beginquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Ik moet ook zeggen, sinds ik hier mee post dit WK heb ik hier nog geen DRT mod gezien (lol)
Ik heb de eerste paar dagen gemist.quote:
@Tagliano houdt een oogje in zeil hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Ik moet ook zeggen, sinds ik hier mee post dit WK heb ik hier nog geen DRT mod gezien (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |