Wanneer heb ik gezegd dat er iets mis is met twee volwassen mensen die van elkaar houden?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel hoor en dat kan iedereen zien.
Maar nogmaals:
Wat is er precies mis met twee volwassen mensen die van elkaar houden?
Het zijn geen gotcha-vragen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wanneer heb ik gezegd dat er iets mis is met twee volwassen mensen die van elkaar houden?
Houd eens op met je gotcha-vragen en probeer een normaal gesprek te voeren.
Wat is er mis met een moeder en haar volwassen kind die van elkaar houden? Een broer en een zus? Vader en dochter? Een volwassene en een kind die van elkaar houden? Een hond en een vrouw die van elkaar houden?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel hoor en dat kan iedereen zien.
Maar nogmaals:
Wat is er precies mis met twee volwassen mensen die van elkaar houden?
Ah je bent er weer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:18 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Wat is er mis met een moeder en haar volwassen kind die van elkaar houden? Een broer en een zus? Vader en dochter? Een volwassene en een kind die van elkaar houden? Een hond en een vrouw die van elkaar houden?
Wat zegt dat dan? Ik moet geloven in je oprechte interesse?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het zijn geen gotcha-vragen.
Dat je dat denkt zegt al genoeg, eigenlijk.
Dat je zelf wel weet dat je alleen een eeuwenoud boek tot je beschikking hebt om het gedrag van andere mensen te criminaliseren.quote:
Als je dat al weet, waarom vraag je me er dan om?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je zelf wel weet dat je alleen een eeuwenoud boek tot je beschikking hebt om het gedrag van andere mensen te criminaliseren.
Omdat het fijn is dat bevestigd te zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Als je dat al weet, waarom vraag je me er dan om?
Dus je krijgt een kick van onzinnige interviews met suggestieve vragen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat het fijn is dat bevestigd te zien.
Nee, van het feit dat sommige mensen hun morele en ethische kaders laten bepalen door eeuwenoude boeken en daardoor hun eigen mentale faculteiten geheel uitschakelen, ook al leven we in 2025quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dus je krijgt een kick van onzinnige interviews met suggestieve vragen?
Welk gat in de man is bedoeld voor penetratie en het ontvangen van zaad denk je?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, van het feit dat sommige mensen hun morele en ethische kaders laten bepalen door eeuwenoude boeken en daardoor hun eigen mentale faculteiten geheel uitschakelen, ook al leven we in 2025
Je hebt geen bezwaar tegen oraal dus?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Welk gat in de man is bedoeld voor penetratie denk je?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah je bent er weer.
Misschien kun jij de vraag beantwoorden, en ik zal 'm wat specifieker maken zodat jij en je mede-ingewijde wat minder moeite hoeven te doen om te ontwijken:
Wat is er mis met twee volwassen personen van hetzelfde geslacht die van elkaar houden en die relatie ook in seksueel opzicht met elkaar willen beleven?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:18 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Wat is er mis met een moeder en haar volwassen kind die van elkaar houden? Een broer en een zus? Vader en dochter? Een volwassene en een kind die van elkaar houden? Een hond en een vrouw die van elkaar houden en die relatie ook in seksueel opzicht met elkaar willen beleven?
Welk gat Etto.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt geen bezwaar tegen oraal dus?
Haha, nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Irrelevant.
Beantwoord de vraag.
Dat hoef ik niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ik wil weten wat een man met zaad moet.
Leg dat mij eens uit.
Je springt van de hak op de tak. Dan is het weer 'homoseksuele relatie', dan weer 'twee volwassenen die van elkaar houden', dan weer 'homoseksualiteit'.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet uit te leggen.
Wat jij moet uitleggen is wat er precies mis is met een homoseksuele relatie.
Rationeel gezien.
Het is geen valstrik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je springt van de hak op de tak. Dan is het weer 'homoseksuele relatie', dan weer 'twee mensen die van elkaar houden', dan weer 'homoseksualiteit'.
Make up your mind, welke mislukte valstrik wil je gebruiken?
Binnen welk paradigma?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is geen valstrik.
Het is overduidelijk dat je zonder dat boek met lege handen staat.
Rationeel gezien: wat is er mis met homoseksuele relaties, mensen die van elkaar houden, dan wel homoseksuele praktijken.
Daar zijn ze alledrie.
Barst los.
Het rationele.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Binnen welk paradigma?
Nog steeds geen antwoord op gehad.
Rationeel is geen paradigma. Dat is wat je wilt dat het is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het rationele.
Waarom heb je zo'n moeite met het simpelweg beantwoorden van de vraag?
Is goed Ali.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Rationeel is geen paradigma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |