Nou als je dik in de euro's zit of een huis hebt op -1.0 NAP zou ik me ook wel zorgen maken..quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:55 schreef Jahr00n het volgende:
Onderzoek onder de wat dommere Telegraaflezers denk ik? Lijkt me erg veel namelijk.
want?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:05 schreef achtja het volgende:
[..]
Nou als je dik in de euro's zit of een huis hebt op -1.0 NAP zou ik me ook wel zorgen maken..
Het is een onderzoek van BeFrank (zo'n woekerpolis-oplichter, onderdeel van NN)quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:55 schreef Jahr00n het volgende:
Onderzoek onder de wat dommere Telegraaflezers denk ik? Lijkt me erg veel namelijk.
@gianni61 , overstromingsgevaar en de euro doet het ook niet echt goed de afgelopen 25 jaar..quote:
Onderzoek onder de mensen die tijd hebben om zo'n onderzoek in te vullen...de niet werkenden waarschijnlijk. Dan is zo'n uitkomst weinig verrassend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:55 schreef Jahr00n het volgende:
Nee, maar het komt TS natuurlijk wel goed uit he, deze 'uitkomst'.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:16 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Onderzoek onder de mensen die tijd hebben om zo'n onderzoek in te vullen...de niet werkenden waarschijnlijk. Dan is zo'n uitkomst weinig verrassend.
TS wel inderdaad. Die is uitermate bedreven in het trekken van conclusies die kant noch wal raken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:18 schreef CoolGuy het volgende:
Nee, maar het komt TS natuurlijk wel goed uit he, deze 'uitkomst'.
Wat is dit nou weer voor rare conclusie? dit niet waar is.. je bent ook nog een modje. Zet dan een slotje of blijf lekker weg met die valse beschuldigingen die je al vaker hebt gedaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar het komt TS natuurlijk wel goed uit he, deze 'uitkomst'.
Hard werken, ja voor sommige, het gaat er in iedergeval om dat er meer binnen komt dan eruit gaat! Of je daar voor werkt of niet, dat doet er niet toe.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:45 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Hard werken en niet boven je stand leven.
Zo moeilijk is het echt niet.
1) Ik geloof geen ene barst van die 8 op de 10, denk eerder (hooguit) 2 op de 10,quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:40 schreef achtja het volgende:
De telegraaf schrijft dat volgens onderzoek, 8 op de 10 mensen bang zijn dat zij dit jaar niet rond kunnen komen:
https://www.telegraaf.nl/(...)eilijk-rond-te-komen
Denk jij ook moeilijk rond te kunnen komen? Heb je een te hoge huur? Te hoge hypotheek? Of ben je bijvoorbeeld van plan dit jaar te scheiden waardoor je eigenlijk vanzelf in een financiele malaise komt?
In dit topic proberen we te onderzoeken en te helpen hoe jij dit jaar WEL financieel kunt rondkomen! En hoe je misschien de toekomst veilig kunt stellen want volgens al deze onderzoeken is 1 ding onzeker: je toekomst.. En nee, ook niet als je in een kasteel woont! Want zelfs dan, en waarschijnlijk eerder zullen mensen met hoge financiele lasten het eerste worden getroffen.
Praat mee, denk jij dat je rond kunt komen dit jaar?
Mooi blomkequote:Op donderdag 2 januari 2025 19:51 schreef blomke het volgende:
[..]
1) Ik geloof geen ene barst van die 8 op de 10, denk eerder (hooguit) 2 op de 10,
2) Ik maak me geen enkele zorgen om mijn financiële situatie.
Zeer matig.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:29 schreef Rene het volgende:
1300 vaste lasten
6300 komt er binnen
Alleen nog leuke dingen boodschappen en sparen
Denk het wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:40 schreef achtja het volgende:
Praat mee, denk jij dat je rond kunt komen dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |