De huidige is keurig nette HTML zonder CMS zo te zien?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, maar bezig met een compleet nieuwe site die weer aan de moderne eisen voldoet...
Let’s party like it’s 1999quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:02 schreef z80 het volgende:
Ik van het best voor vandaag. Ik ga op stok.
Tnxx ben er al de hele dag meh van.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja, nog eenvoor jou en g @:Blues
![]()
Was de borrel gezellig?
En laatste hele werkjaar![]()
De nieuwe ook, ik háát Wordpress en dat soort zooiquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De huidige is keurig nette HTML zonder CMS zo te zien?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Tnxx ben er al de hele dag meh van.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Tnxx ben er al de hele dag meh van.
Beterschap!quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:02 schreef z80 het volgende:
Ik van het best voor vandaag. Ik ga op stok.
Nog even en je zoekt er een baan bij. Zoveel vrije tijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:59 schreef Candaasje het volgende:
@:Blues en g
En beterschap Z!
Amper bijgelezen hier. Goede werkdag gehad, viel eerst in op de opname/spoed en daarna bij neurologie. We waren geruimd op tijd klaar dus ik was om 17 uur thuis én daarvoor zelfs nog langs de Hornback geweestMoet niet gekker worden.
(Of nouja, ik heb nu 3 dagen weekend)
Woeiiii lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:59 schreef Candaasje het volgende:
En beterschap Z!
Amper bijgelezen hier. Goede werkdag gehad, viel eerst in op de opname/spoed en daarna bij neurologie. We waren geruimd op tijd klaar dus ik was om 17 uur thuis én daarvoor zelfs nog langs de Hornback geweestMoet niet gekker worden.
Dat het maar zo mag blijven gaan…quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:59 schreef Candaasje het volgende:
En beterschap Z!
Ik had begin vorig jaar al ruimte in mijn koffer beschikbaar gesteld, maar dat was toen niet nodig.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat het maar zo mag blijven gaan…
Hier is langzamerhand een soap gaande…
Half december bedacht ik goh leuk, dan stuur ik een pakketje naar NichtjeX op Curaçao. Een kleinigheidje.
Opsturen kostte ¤ 20,- en track en trace plus ¤ 3,- . OK.
Volgens postnl zou het tussen 5 en 11 dagen duren. Dat was na de kerstdagen.
Prima. Op tijd voor Oud & Nieuw.
Vervolgens kwam ik erachter, dat ik het naar het oude adres had gestuurd. Bummer.
Nieuwe woonadres was elders opgeslagen. En het bedrijf is verhuisd.![]()
Toen werd het leuker: Oudjaarsdag een berichtje: uw pakket is de grens over. 😂
Bovenstaande ook maar naar Nichtje geappt. Weg verrassing.
Blijkbaar doet dit soort post er weken- maanden over.als het aankomt…en dan ook nog op het foutieve adres.
Nu is het afwachten… Maandag gaat zij met het postkantoor eens overleggen…
Track en trace zal mij ook wel op de hoogte houden.
#wordt vervolgd.
Wat ben ik opgelucht, dat ik hun huwelijkscadeau aan haar vriendin heb meegegeven afgelopen Voorjaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |