SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Back room...quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Overigens protip voor mensen met kinderen. Leer ze pas het concept roomserive in hotels als ze er zelf voor kunnen betalen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bruine slagroom, net als het gehakt van Kree.quote:I'm surrounded by morons!
Met kinderen ga je toch meestal niet naar een hotel?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef Fogel het volgende:
Overigens protip voor mensen met kinderen. Leer ze pas het concept roomserive in hotels als ze er zelf voor kunnen betalenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zelfs dan...quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef Fogel het volgende:
Overigens protip voor mensen met kinderen. Leer ze pas het concept roomserive in hotels als ze er zelf voor kunnen betalen![]()
Met heel veel kapoentjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn muurkunst
Leuk!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn muurkunstCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Waar dan heen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met kinderen ga je toch meestal niet naar een hotel?
Heb jij nog gehakt vandaag?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bruine slagroom, net als het gehakt van Kree.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gekregen van liefste vriend toen ik echt helemaal los van mijn idiote ex was. Staat voor dat ik weer baas ben over mijn eigen leven.
Nieuw begin, weg uit mijn geliefde Delft, maar sterker dan ooit.
Is mijn erfenis van hem aangezien hij dood aan het gaan is.![]()
Neen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb jij nog gehakt vandaag?Heb ik een keer gedaan, was geen succes.quote:I'm surrounded by morons!
Elke dag wel evenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb jij nog gehakt vandaag?![]()
![]()
Kamperen of in een huisje!quote:
Of ja, van die allinclusive resorts zijn vast ook kinderparadijzen.
Als het maar niet bij mij in het hotel is
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Is gemaakt door een rapper/graffiti artiest op een festival. Maar dat werd daarna op een hoop gegooid voor het afval. Maar heb hem geredquote::')![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Gekregen van liefste vriend toen ik echt helemaal los van mijn idiote ex was. Staat voor dat ik weer baas ben over mijn eigen leven.
Is mijn erfenis van hem aangezien hij dood aan het gaan is.![]()
![]()
Coolquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn muurkunst![]()
Die zou hier ook prima bijpassen![]()
![]()
Daarom geen sportschool nodig, goed voor je conditiequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Is mijn erfenis van hem aangezien hij dood aan het gaan is.
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Die van mij is wat agressieverquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Cool![]()
Die zou hier ook prima bijpassen:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: