SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Back room...quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Overigens protip voor mensen met kinderen. Leer ze pas het concept roomserive in hotels als ze er zelf voor kunnen betalen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bruine slagroom, net als het gehakt van Kree.quote:I'm surrounded by morons!
Met kinderen ga je toch meestal niet naar een hotel?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef Fogel het volgende:
Overigens protip voor mensen met kinderen. Leer ze pas het concept roomserive in hotels als ze er zelf voor kunnen betalenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zelfs dan...quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef Fogel het volgende:
Overigens protip voor mensen met kinderen. Leer ze pas het concept roomserive in hotels als ze er zelf voor kunnen betalen![]()
Met heel veel kapoentjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn muurkunst
Leuk!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn muurkunstCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Waar dan heen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met kinderen ga je toch meestal niet naar een hotel?
Heb jij nog gehakt vandaag?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bruine slagroom, net als het gehakt van Kree.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gekregen van liefste vriend toen ik echt helemaal los van mijn idiote ex was. Staat voor dat ik weer baas ben over mijn eigen leven.
Nieuw begin, weg uit mijn geliefde Delft, maar sterker dan ooit.
Is mijn erfenis van hem aangezien hij dood aan het gaan is.![]()
Neen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb jij nog gehakt vandaag?Heb ik een keer gedaan, was geen succes.quote:I'm surrounded by morons!
Elke dag wel evenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb jij nog gehakt vandaag?![]()
![]()
Kamperen of in een huisje!quote:
Of ja, van die allinclusive resorts zijn vast ook kinderparadijzen.
Als het maar niet bij mij in het hotel is
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Is gemaakt door een rapper/graffiti artiest op een festival. Maar dat werd daarna op een hoop gegooid voor het afval. Maar heb hem geredquote::')![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Gekregen van liefste vriend toen ik echt helemaal los van mijn idiote ex was. Staat voor dat ik weer baas ben over mijn eigen leven.
Is mijn erfenis van hem aangezien hij dood aan het gaan is.![]()
![]()
Coolquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn muurkunst![]()
Die zou hier ook prima bijpassen![]()
![]()
Daarom geen sportschool nodig, goed voor je conditiequote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Is mijn erfenis van hem aangezien hij dood aan het gaan is.
![]()
Die van mij is wat agressieverquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Cool![]()
Die zou hier ook prima bijpassen:')![]()
Flinke workoutquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom geen sportschool nodig, goed voor je conditie![]()
![]()
Huisje ook geprobeerd, in Denemarken. Ik vond het maar niksquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kamperen of in een huisje!
Of ja, van die allinclusive resorts zijn vast ook kinderparadijzen.
Als het maar niet bij mij in het hotel is
All inclusive ook een keer gedaan, was handig met buffetten enzo, maar veelste veel gejengel overal de hele tijd.I'm surrounded by morons!
Als je daarna ook nog gaat hakken, dan ben je echt goed bezigquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net als je eigen slagroom kloppen![]()
![]()
Slagroom hakken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je daarna ook nog gaat hakken, dan ben je echt goed bezigI'm surrounded by morons!
Ik had ooit een poster van zo'n naakte priesteres die de trappen van een Inca/Azteken-tempel op klom, met loshangende kettingen om zich heen. Was van een bekende kunstenaar.
Cadeautje van m'n collega's toen ik jarig was, de secretaresse had 'm uitgezocht voor mij!![]()
![]()
Wat heb je allemaal met je secretaresse uitgespookt?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:18 schreef ToT het volgende:
Ik had ooit een poster van zo'n naakte priesteres die de trappen van een Inca/Azteken-tempel op klom, met loshangende kettingen om zich heen. Was van een bekende kunstenaar.
Cadeautje van m'n collega's toen ik jarig was, de secretaresse had 'm uitgezocht voor mij!I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer huiskamerkunst![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal met je secretaresse uitgespookt?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer huiskamerkunst![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb je geen meubelsquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is mijn muurkunst
[ afbeelding ]?
:')![]()
Das veel slagroom!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is mijn muurkunst
[ afbeelding ]![]()
Met het feessie had ik mijn Boeddhistische perkament trouwens niet aan de muur hangen, ik vond het allemaal wat te vol worden.sinterklaaskapoentje
![]()
Pics!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:22 schreef ToT het volgende:
Met het feessie had ik mijn Boeddhistische perkament trouwens niet aan de muur hangen, ik vond het allemaal wat te vol worden.:')![]()
Gebruik ik de plantenbak welquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je geen meubels?
Uw ADH vitamine Worst
Dat was toch je wc?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gebruik ik de plantenbak wel![]()
![]()
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw!
Maar wat staat er?![]()
Geen idee, en ik weet ook niet of hij zo goed hangt of op de kop.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw!
Maar wat staat er?
Ik weet wel dat het door Boeddhistische monniken handgeschept papier is met daarop 10 regels heilige tekst wat er met de hand op gerold is en steeds herhaalt.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, en ik weet ook niet of hij zo goed hangt of op de kop.
Ik weet wel dat het door Boeddhistische monniken handgeschept papier is met daarop 10 regels heilige tekst wat er met de hand op gerold is en steeds herhaalt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Cool. Hoe kom je daar aan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, en ik weet ook niet of hij zo goed hangt of op de kop.
Ik weet wel dat het door Boeddhistische monniken handgeschept papier is met daarop 10 regels heilige tekst wat er met de hand op gerold is en steeds herhaalt.:')![]()
Als het goed is, is dit een uitgestorven taal van de buur van Bangladesh. Ik heb een paar stukjes tekst gevonden her en der wat er wat op lijkt, maar toch herken ik geen enkel symbool er in.quote:![]()
Van een winkeltje in Deventer waar ik ook handgemaakte beeldjes van Thaise monniken heb gekocht die tijdens hun leven de staat van Boeddha hebben bereikt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cool. Hoe kom je daar aan?![]()
Doet me denken aan een (korte) FOK!-meme van een hond met een opgezwollen anus.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Mn cake is klaar!
Hij ziet er wel een beetje raar uit, maar het gaat natuurlijk om het innerlijk!
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een (korte) FOK!-meme van een hond met een opgezwollen anus.ToT!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik vind mooiquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Mn cake is klaar!
sinterklaaskapoentje
![]()
Was dat niet heel duur allemaal?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Van een winkeltje in Deventer waar ik ook handgemaakte beeldjes van Thaise monniken heb gekocht die tijdens hun leven de staat van Boeddha hebben bereikt.:')![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Mn cake is klaar!
![]()
Behoorlijk ja. Er was nog een 3e beeldje dit ik ongelooflijk mooi vond, maar mijn toenmalige vriendin vond die doodeng, en het werd ook allemaal te duur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was dat niet heel duur allemaal?
Tegenwoordig heb je hier exportpapieren voor nodig ter waarde van honderden euro's per beeldje.![]()
Gast, jij weer hequote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een (korte) FOK!-meme van een hond met een opgezwollen anus.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Honderden euro's!? Das ook wat overdreven...quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Er was nog een 3e beeldje dit ik ongelooflijk mooi vond, maar mijn toenmalige vriendin vond die doodeng, en het werd ook allemaal te duur.
Tegenwoordig heb je hier exportpapieren voor nodig ter waarde van honderden euro's per beeldje.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Zo lekker uit eten nog voor mijn verjaardag
Heeft hopelijk ook wat afleiding:')![]()
Geniet ervanquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft hopelijk ook wat afleiding![]()
![]()
Ja deze beeldjes waren 300 euro maar ik kreeg ze met 50% korting omdat niemand ze kocht.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Honderden euro's!? Das ook wat overdreven...
Nu zijn de exportpapieren ervan alleen al 300 euro of zo.![]()
Dit had ik niet perse hoeven zienquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
#ANONIEM in ONZ / [paint] [FEE] maak hier je anti-kerstkaarten
Hier te bewonderen!
![]()
Waar heb je ze staan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze beeldjes waren 300 euro maar ik kreeg ze met 50% korting omdat niemand ze kocht.
Nu zijn de exportpapieren ervan alleen al 300 euro of zo.:')![]()
Njoy met je zus en de kinderenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft hopelijk ook wat afleiding![]()
![]()
Heb je eetbare rode verf voor je cake?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit had ik niet perse hoeven zienI'm surrounded by morons!
Leuk, waar ga je heen? En met wie? Of ga je alleen? Dat durf ik nooit zo goedquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft hopelijk ook wat afleiding
Waarom cake je dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit had ik niet perse hoeven zien![]()
![]()
Klik dan ook niet!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit had ik niet perse hoeven zien![]()
![]()
Nee, alleen zilveren glittersquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je eetbare rode verf voor je cake?
![]()
De kinderen dus niet want twee van de drie ziek ;_; dus die blijven met papa thuisquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Njoy met je zus en de kinderen:')![]()
Van vers gestampte schildluizenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je eetbare rode verf voor je cake?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Met mijn ouders en zus alleenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk, waar ga je heen? En met wie? Of ga je alleen? Dat durf ik nooit zo goed:')![]()
Momenteel in de slaapkamer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb je ze staan?
Het zijn dit soort beeldjes:
Ik zie ze nu op eBay, maar ik vermoed dat die meer massa-productie zijn.
Dit is ook niet de kwaliteit die ik boven heb staan.
Dit is overigens wel de monnik die ik nog wil hebben, maar die ik had gezien was echt veel mooier, met blauwe aders in z'n hals enzo, veel meer detail! (Beetje zoals in de handen bij deze. Maar het hoofd van deze is vrij simpel.)![]()
Cake is klaar. Niet mooi, maar hopelijk ben jij niet zo op het uiterlijk gefixeerdquote:
Oh gezellig! Eet smakelijk!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met mijn ouders en zus alleenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Pimp your cakequote:
Het verhaal achter deze monnik vind ik zo gaaf; hij is de enige die met zijn vuisten op elkaar mediteert.
Hij is zo hoog in de staat van Boeddha verheven dat hij op deze manier zijn ziel vast houdt tijdens het mediteren, anders zou zijn ziel zijn lichaam definitief verlaten tijdens het mediteren.![]()
Zou wel zielig zijn als dat zou gebeuren ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
Het verhaal achter deze monnik vind ik zo gaaf; hij is de enige die met zijn vuisten op elkaar mediteert.
Hij is zo hoog in de staat van Boeddha verheven dat hij op deze manier zijn ziel vast houdt tijdens het mediteren, anders zou zijn ziel zijn lichaam definitief verlaten tijdens het mediteren.I'm surrounded by morons!
Ben jij niet de pimp van je eigen cake?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn cake heeft geen pimp nodig!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: