SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Back room...quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Overigens protip voor mensen met kinderen. Leer ze pas het concept roomserive in hotels als ze er zelf voor kunnen betalen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bruine slagroom, net als het gehakt van Kree.quote:I'm surrounded by morons!
Met kinderen ga je toch meestal niet naar een hotel?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef Fogel het volgende:
Overigens protip voor mensen met kinderen. Leer ze pas het concept roomserive in hotels als ze er zelf voor kunnen betalenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zelfs dan...quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef Fogel het volgende:
Overigens protip voor mensen met kinderen. Leer ze pas het concept roomserive in hotels als ze er zelf voor kunnen betalen![]()
Met heel veel kapoentjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn muurkunst
Leuk!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn muurkunstCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Waar dan heen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met kinderen ga je toch meestal niet naar een hotel?
Heb jij nog gehakt vandaag?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bruine slagroom, net als het gehakt van Kree.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gekregen van liefste vriend toen ik echt helemaal los van mijn idiote ex was. Staat voor dat ik weer baas ben over mijn eigen leven.
Nieuw begin, weg uit mijn geliefde Delft, maar sterker dan ooit.
Is mijn erfenis van hem aangezien hij dood aan het gaan is.![]()
Neen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb jij nog gehakt vandaag?Heb ik een keer gedaan, was geen succes.quote:I'm surrounded by morons!
Elke dag wel evenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb jij nog gehakt vandaag?![]()
![]()
Kamperen of in een huisje!quote:
Of ja, van die allinclusive resorts zijn vast ook kinderparadijzen.
Als het maar niet bij mij in het hotel is
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Is gemaakt door een rapper/graffiti artiest op een festival. Maar dat werd daarna op een hoop gegooid voor het afval. Maar heb hem geredquote::')![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Gekregen van liefste vriend toen ik echt helemaal los van mijn idiote ex was. Staat voor dat ik weer baas ben over mijn eigen leven.
Is mijn erfenis van hem aangezien hij dood aan het gaan is.![]()
![]()
Coolquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn muurkunst![]()
Die zou hier ook prima bijpassen![]()
![]()
Daarom geen sportschool nodig, goed voor je conditiequote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Is mijn erfenis van hem aangezien hij dood aan het gaan is.
![]()
Die van mij is wat agressieverquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Cool![]()
Die zou hier ook prima bijpassen:')![]()
Flinke workoutquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom geen sportschool nodig, goed voor je conditie![]()
![]()
Huisje ook geprobeerd, in Denemarken. Ik vond het maar niksquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kamperen of in een huisje!
Of ja, van die allinclusive resorts zijn vast ook kinderparadijzen.
Als het maar niet bij mij in het hotel is
All inclusive ook een keer gedaan, was handig met buffetten enzo, maar veelste veel gejengel overal de hele tijd.I'm surrounded by morons!
Als je daarna ook nog gaat hakken, dan ben je echt goed bezigquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net als je eigen slagroom kloppen![]()
![]()
Slagroom hakken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je daarna ook nog gaat hakken, dan ben je echt goed bezigI'm surrounded by morons!
Ik had ooit een poster van zo'n naakte priesteres die de trappen van een Inca/Azteken-tempel op klom, met loshangende kettingen om zich heen. Was van een bekende kunstenaar.
Cadeautje van m'n collega's toen ik jarig was, de secretaresse had 'm uitgezocht voor mij!![]()
![]()
Wat heb je allemaal met je secretaresse uitgespookt?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:18 schreef ToT het volgende:
Ik had ooit een poster van zo'n naakte priesteres die de trappen van een Inca/Azteken-tempel op klom, met loshangende kettingen om zich heen. Was van een bekende kunstenaar.
Cadeautje van m'n collega's toen ik jarig was, de secretaresse had 'm uitgezocht voor mij!I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer huiskamerkunst![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal met je secretaresse uitgespookt?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer huiskamerkunst![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb je geen meubelsquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is mijn muurkunst
[ afbeelding ]?
:')![]()
Das veel slagroom!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is mijn muurkunst
[ afbeelding ]![]()
Met het feessie had ik mijn Boeddhistische perkament trouwens niet aan de muur hangen, ik vond het allemaal wat te vol worden.sinterklaaskapoentje
![]()
Pics!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:22 schreef ToT het volgende:
Met het feessie had ik mijn Boeddhistische perkament trouwens niet aan de muur hangen, ik vond het allemaal wat te vol worden.:')![]()
Gebruik ik de plantenbak welquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je geen meubels?
Uw ADH vitamine Worst
Dat was toch je wc?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gebruik ik de plantenbak wel![]()
![]()
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw!
Maar wat staat er?![]()
Geen idee, en ik weet ook niet of hij zo goed hangt of op de kop.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw!
Maar wat staat er?
Ik weet wel dat het door Boeddhistische monniken handgeschept papier is met daarop 10 regels heilige tekst wat er met de hand op gerold is en steeds herhaalt.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, en ik weet ook niet of hij zo goed hangt of op de kop.
Ik weet wel dat het door Boeddhistische monniken handgeschept papier is met daarop 10 regels heilige tekst wat er met de hand op gerold is en steeds herhaalt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Cool. Hoe kom je daar aan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, en ik weet ook niet of hij zo goed hangt of op de kop.
Ik weet wel dat het door Boeddhistische monniken handgeschept papier is met daarop 10 regels heilige tekst wat er met de hand op gerold is en steeds herhaalt.:')![]()
Als het goed is, is dit een uitgestorven taal van de buur van Bangladesh. Ik heb een paar stukjes tekst gevonden her en der wat er wat op lijkt, maar toch herken ik geen enkel symbool er in.quote:![]()
Van een winkeltje in Deventer waar ik ook handgemaakte beeldjes van Thaise monniken heb gekocht die tijdens hun leven de staat van Boeddha hebben bereikt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cool. Hoe kom je daar aan?![]()
Doet me denken aan een (korte) FOK!-meme van een hond met een opgezwollen anus.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Mn cake is klaar!
Hij ziet er wel een beetje raar uit, maar het gaat natuurlijk om het innerlijk!
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een (korte) FOK!-meme van een hond met een opgezwollen anus.ToT!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik vind mooiquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Mn cake is klaar!
sinterklaaskapoentje
![]()
Was dat niet heel duur allemaal?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Van een winkeltje in Deventer waar ik ook handgemaakte beeldjes van Thaise monniken heb gekocht die tijdens hun leven de staat van Boeddha hebben bereikt.:')![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Mn cake is klaar!
![]()
Behoorlijk ja. Er was nog een 3e beeldje dit ik ongelooflijk mooi vond, maar mijn toenmalige vriendin vond die doodeng, en het werd ook allemaal te duur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was dat niet heel duur allemaal?
Tegenwoordig heb je hier exportpapieren voor nodig ter waarde van honderden euro's per beeldje.![]()
Gast, jij weer hequote:Op donderdag 2 januari 2025 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een (korte) FOK!-meme van een hond met een opgezwollen anus.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Honderden euro's!? Das ook wat overdreven...quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Er was nog een 3e beeldje dit ik ongelooflijk mooi vond, maar mijn toenmalige vriendin vond die doodeng, en het werd ook allemaal te duur.
Tegenwoordig heb je hier exportpapieren voor nodig ter waarde van honderden euro's per beeldje.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Zo lekker uit eten nog voor mijn verjaardag
Heeft hopelijk ook wat afleiding:')![]()
Geniet ervanquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft hopelijk ook wat afleiding![]()
![]()
Ja deze beeldjes waren 300 euro maar ik kreeg ze met 50% korting omdat niemand ze kocht.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Honderden euro's!? Das ook wat overdreven...
Nu zijn de exportpapieren ervan alleen al 300 euro of zo.![]()
Dit had ik niet perse hoeven zienquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
#ANONIEM in ONZ / [paint] [FEE] maak hier je anti-kerstkaarten
Hier te bewonderen!
![]()
Waar heb je ze staan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze beeldjes waren 300 euro maar ik kreeg ze met 50% korting omdat niemand ze kocht.
Nu zijn de exportpapieren ervan alleen al 300 euro of zo.:')![]()
Njoy met je zus en de kinderenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft hopelijk ook wat afleiding![]()
![]()
Heb je eetbare rode verf voor je cake?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit had ik niet perse hoeven zienI'm surrounded by morons!
Leuk, waar ga je heen? En met wie? Of ga je alleen? Dat durf ik nooit zo goedquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft hopelijk ook wat afleiding
Waarom cake je dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit had ik niet perse hoeven zien![]()
![]()
Klik dan ook niet!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit had ik niet perse hoeven zien![]()
![]()
Nee, alleen zilveren glittersquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je eetbare rode verf voor je cake?
![]()
De kinderen dus niet want twee van de drie ziek ;_; dus die blijven met papa thuisquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Njoy met je zus en de kinderen:')![]()
Van vers gestampte schildluizenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je eetbare rode verf voor je cake?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Met mijn ouders en zus alleenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk, waar ga je heen? En met wie? Of ga je alleen? Dat durf ik nooit zo goed:')![]()
Momenteel in de slaapkamer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb je ze staan?
Het zijn dit soort beeldjes:
Ik zie ze nu op eBay, maar ik vermoed dat die meer massa-productie zijn.
Dit is ook niet de kwaliteit die ik boven heb staan.
Dit is overigens wel de monnik die ik nog wil hebben, maar die ik had gezien was echt veel mooier, met blauwe aders in z'n hals enzo, veel meer detail! (Beetje zoals in de handen bij deze. Maar het hoofd van deze is vrij simpel.)![]()
Cake is klaar. Niet mooi, maar hopelijk ben jij niet zo op het uiterlijk gefixeerdquote:
Oh gezellig! Eet smakelijk!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met mijn ouders en zus alleenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Pimp your cakequote:
Het verhaal achter deze monnik vind ik zo gaaf; hij is de enige die met zijn vuisten op elkaar mediteert.
Hij is zo hoog in de staat van Boeddha verheven dat hij op deze manier zijn ziel vast houdt tijdens het mediteren, anders zou zijn ziel zijn lichaam definitief verlaten tijdens het mediteren.![]()
Zou wel zielig zijn als dat zou gebeuren ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
Het verhaal achter deze monnik vind ik zo gaaf; hij is de enige die met zijn vuisten op elkaar mediteert.
Hij is zo hoog in de staat van Boeddha verheven dat hij op deze manier zijn ziel vast houdt tijdens het mediteren, anders zou zijn ziel zijn lichaam definitief verlaten tijdens het mediteren.I'm surrounded by morons!
Ben jij niet de pimp van je eigen cake?quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn cake heeft geen pimp nodig!Uw ADH vitamine Worst
Wel glitter.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn cake heeft geen pimp nodig!I'm surrounded by morons!
Hmm ja, als je het zo bekijkt, dan misschien wel ja. Maar 1 pimp is genoeg!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben jij niet de pimp van je eigen cake?
Zal ik zometeen rendierstoofpot gaan maken, of varkenshaas met pepercremekaas vullen en met spek omwikkelen?
Rendier met spek omwikkelen gaat niet, want het zijn te kleine stukken daarvoor...I'm surrounded by morons!
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:49 schreef Fogel het volgende:
Zal ik zometeen rendierstoofpot gaan maken, of varkenshaas met pepercremekaas vullen en met spek omwikkelen?
Rendier met spek omwikkelen gaat niet, want het zijn te kleine stukken daarvoor...![]()
![]()
Rendier!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:49 schreef Fogel het volgende:
Rendier met spek omwikkelen gaat niet, want het zijn te kleine stukken daarvoor...Verdomd lekker!
![]()
Althans ik heb alleen droge worst van rendier gegeten en dat was erg bijzonder!sinterklaaskapoentje
![]()
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:49 schreef Fogel het volgende:
Rendier met spek omwikkelen gaat niet, want het zijn te kleine stukken daarvoor...:')![]()
Ah dan kunnen lekker rustig bijkletsenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De kinderen dus niet want twee van de drie ziek ;_; dus die blijven met papa thuis![]()
![]()
Kan ook voor optie 3 gaan en iets in de diepvries zoekenquote:
Varkenshaas stoofpot maken en rendier met pepercremekaas vullenquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:49 schreef Fogel het volgende:
Rendier met spek omwikkelen gaat niet, want het zijn te kleine stukken daarvoor...Uw ADH vitamine Worst
Als je lui bentquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan ook voor optie 3 gaan en iets in de diepvries zoeken![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja heeft wel wat rust iddquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah dan kunnen lekker rustig bijkletsen:')![]()
Of varkenshaastartaar maken en op een toastje uitsmeren!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Varkenshaas stoofpot maken en rendier met pepercremekaas vullen![]()
![]()
Lukt niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Varkenshaas stoofpot maken en rendier met pepercremekaas vullenI'm surrounded by morons!
Beste optiequote:Op donderdag 2 januari 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Of gewoon kapsalon maken.met rendier shoarma
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Of varkenshaastartaar maken en op een toastje uitsmeren!
Uw ADH vitamine Worst
Ok have fun!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou ik ga weer
Tot later!!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou ik ga weer
Tot later!!Hee groeten, kerel!
![]()
![]()
Stoofpotquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:54 schreef Fogel het volgende:
Maargoed;
Rendierstoofpot [ afbeelding ] Varkenshaasgedoetje![]()
![]()
Ik heb nog nooit kapsalon op...quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Of gewoon kapsalon maken.met rendier shoarma
https://www.jumbo.com/recepten/aardappelen/friet/kapsalon zoiets, maar dan met rendiervlees? Lijkt me niet eens slecht
Wat is dat voor tekentje, lijkt op een stekkerquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:54 schreef Fogel het volgende:
Maargoed;
Rendierstoofpot [ afbeelding ] VarkenshaasgedoetjeUw ADH vitamine Worst
Dacht ik ook al, ja!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat is dat voor tekentje, lijkt op een stekker![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kapsalon op...
https://www.jumbo.com/recepten/aardappelen/friet/kapsalon zoiets, maar dan met rendiervlees? Lijkt me niet eens slecht![]()
Uw ADH vitamine Worst
Is het ANSI symbool voor exclusive or.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat is dat voor tekentje, lijkt op een stekkerI'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het ANSI symbool voor exclusive or.![]()
![]()
Omdat de vleeshoeveelheid voor beide opties ongeveer voor 3 personen is en ik ben alleen. Ben misschien een vetklep, maar geen vetklep-pro.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kapsalon op...
https://www.jumbo.com/recepten/aardappelen/friet/kapsalon zoiets, maar dan met rendiervlees? Lijkt me niet eens slecht![]()
Misschien dat ik het ook eens zelf ga makenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
je bent zelfquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Misschien dat ik het ook eens zelf ga maken
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat de vleeshoeveelheid voor beide opties ongeveer voor 3 personen is en ik ben alleen. Ben misschien een vetklep, maar geen vetklep-pro.!
Maar die 3-persoonshoeveelheid rendier is dus in kleine stukjes?![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]!
Maar die 3-persoonshoeveelheid rendier is dus in kleine stukjes?
(niet mijn foto, maar zo ziet het er ongeveer uit)I'm surrounded by morons!
Ahhh meer voor in een soeppie of een goulash?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(niet mijn foto, maar zo ziet het er ongeveer uit)![]()
Stoofpot...quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh meer voor in een soeppie of een goulash?
Maargoed, rendierstoof als topping op friet, denk dat het de oplossing is voor het "probleem"I'm surrounded by morons!
JustinbolkI'm surrounded by morons!
Ik begin deze avond met een welgeplaatste LovelyBolk JussieBolk
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2025 18:10:42 ]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kan ik als de bestequote:Op donderdag 2 januari 2025 18:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kijk die Liev eens LovelyBolken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
quote:
O jee daar moet je ff wat aan doenquote:
Vroeg het ook niet aan jouquote:
Nee joh gezellig b lijven, maakt die piemelemouse van JK maar gekquote:
Uhuquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee daar moet je ff wat aan doen![]()
![]()
Ik eet eigenlijk nooit stoofvlees op frietquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stoofpot...
Maargoed, rendierstoof als topping op friet, denk dat het de oplossing is voor het "probleem"
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom vraag je hoe het met Jussie zijn pielemuis is![]()
![]()
Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom vraag je hoe het met Jussie zijn pielemuis is![]()
En ik vroeg of het kits achter de rits was, kan ook zijn jasrits bedoelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb allerlei eten liggen die ik alleen hoef op te warmen , maar besluit toch patat te halenUw ADH vitamine Worst
Ik las hetquote:
Straks gaat de pielemuis broek nog uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh gezellig b lijven, maakt die piemelemouse van JK maar gek
Uhuquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan![]()
En ik vroeg of het kits achter de rits was, kan ook zijn jasrits bedoelen![]()
![]()
Patatquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit stoofvlees op friet![]()
Dat herken ik wel, heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
Heb allerlei eten liggen die ik alleen hoef op te warmen , maar besluit toch patat te halenga ik naar de winkel, haal eten en dan ben ik buiten en denk wacht ik haal een patatje
waar ik meestal spijt van krijg want vind zelf gemaakte veel lekkerder.
Wedden dat hij met 2 minuten weer binnen isquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Straks gaat de pielemuis broek nog uit
Ja, het is ook nog maar 2 januari, je hebt nog een heel jaar voor die goede voornemens!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
Heb allerlei eten liggen die ik alleen hoef op te warmen , maar besluit toch patat te halen
Doe ik toch niet aanquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het is ook nog maar 2 januari, je hebt nog een heel jaar voor die goede voornemens!Uw ADH vitamine Worst
Nu zie ik voor hoe de pielemuis van Justie naar binnen gaat net zoals een slakquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wedden dat hij met 2 minuten weer binnen is
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu zie ik voor hoe de pielemuis van Justie naar binnen gaat net zoals een slak![]()
![]()
[..]
Nu zie ik voor hoe de pielemuis van Justie naar binnen gaat net zoals een slak![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Nou hequote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Onze onschuldige Liev he![]()
Ja, ik ben wel enigszins geschokt van al deze onthullingenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Onze onschuldige Liev he
[..]
![]()
Ik niet, mijn pielemuisquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat jij allemaal in haar los weet te maken!![]()
![]()
Hij leeft zn eigen levenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Identificeer jij je daar niet mee?![]()
![]()
Heb ik nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik gebruik ook meestal gewoon mn paspoort ja![]()
![]()
Dat idee krijg ik nu ook.quote:
Heeft hij ook z'n eigen FOK!-account?
Ja stuurt veel DM'squote:Op donderdag 2 januari 2025 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik nu ook.
Heeft hij ook z'n eigen FOK!-account?![]()
![]()
Een dickpic dus?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kan die niet versturen, bestand is te groot![]()
Dat heb ik gehoord jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kan die niet versturen, bestand is te grootCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Advocaat en Trom enzo?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb jou al meerdere dickpics gestuurd![]()
Ja, die waren inderdaad wel grootquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb jou al meerdere dickpics gestuurd
Ook nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig!
Nog slechte voornemens dan?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik weet wel waar Amie van houdt
Peter z'n kringspier?![]()
Ow!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie, Tottie, niet Arnie![]()
![]()
Oh, ik vond het al zo'n random opmerking van @ToTquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie, Tottie, niet Arnie
Politie manvrouw RenéThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Even schoon maken met die sanitizer. Facebookt een stuk fijnerquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zat een vuiltje op m'n scherm op de "m".![]()
![]()
Ik weet niet of alcohol op een scherm wel zo verstandig is!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even schoon maken met die sanitizer. Facebookt een stuk fijnerEn er zit ook glycerine in, dus heb je meteen weer een vettige laag er op!
![]()
![]()
Oh smeer dan maar gewoon op je penerquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet of alcohol op een scherm wel zo verstandig is!En er zit ook glycerine in, dus heb je meteen weer een vettige laag er op!
![]()
![]()
Yikes!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh smeer dan maar gewoon op je pener![]()
![]()
En liedje!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Glycerine is wel een goed ingrediënt
Bekijk deze YouTube-video![]()
Lekker hequote:Op donderdag 2 januari 2025 18:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 we zijn weer allemaal pubers![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Allemaal de schuld van @Lovelyquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 we zijn weer allemaal pubers
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: