Ik ben daar opgegroeid, het is niet de beste wijk maar het was prima vertoeven de eerste 20 jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:10 schreef roos94 het volgende:
Ik zat daar 5 jaar op school in ijsselmonde, nog een wonder dat we er allemaal levend uit zijn gekomen.
#komt #dichtbij
#heel
Welke middelbare zat jij dan a neefquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben daar opgegroeid, het is niet de beste wijk maar het was prima vertoeven de eerste 20 jaar.
Een jaar Oldenbarneveld en daarna Zuidermavo.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke middelbare zat jij dan a neef
Whaaa zuidermavo squad!quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een jaar Oldenbarneveld en daarna Zuidermavo.
Maar basisschool de pit. Die zit aan de Reijerdijk (half dan).
Ik ben oud, toen reed de tram daar nog niet eens
Een jaar Oldenbarneveld en daarna Zuidermavo.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke middelbare zat jij dan a neef
Hahaa, jazeker wel, met zijn gitaar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Whaaa zuidermavo squad!
Dan ken jij vast Meneer Strijbis van godsdienst.
Die van 81 was om 10:10 in de ochtend. Dus beter gewoon niet meer naar buiten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Allemaal in Ijsselmonde, allemaal laat in de avond en allemaal op schijnbaar willekeurige oudere passanten.
Als ik in Ijsselmonde zou wonen zou ik de hond in de middag of direct na het eten uitlaten en niet meer laat in de avond.
Ja man, dat was mijn middelbare school. Maar wel dik 10-15 jaar na jou denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een jaar Oldenbarneveld en daarna Zuidermavo.
Maar basisschool de pit. Die zit aan de Reijerdijk (half dan).
Ik ben oud, toen reed de tram daar nog niet eens
[..]
Hahaa, jazeker wel, met zijn gitaar.
Had een 8 voor religie
Heerlijke rustige school was dat.
Een baken van christelijke rust vergeleken met die andere tokkie scholen.
Jij ook daar?
Echt. Zonde, dat een marokkaan die school uitkoos haha.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja man, dat was mijn middelbare school. Maar wel dik 10-15 jaar na jou denk ik.
In mijn tijd hadden de Mocros met Gucci petjes het overgenomen en dealde een jongen wiet op het schoolplein. Was echt een chaos school.
Goh.quote:Een 20-jarige Amsterdammer is maandag opgepakt als verdachte van betrokkenheid bij twee fatale schietincidenten. De politie houdt nadrukkelijk de optie open dat de verdachte niet de schutter is. Over het motief is nog niets bekend.
Oh, nou ik vermijd Ijsselmonde voorlopig. Ik moet alleen wel regelmatig over de Stadionweg en de Pascalweg fietsen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die van 81 was om 10:10 in de ochtend. Dus beter gewoon niet meer naar buiten.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja man, dat was mijn middelbare school. Maar wel dik 10-15 jaar na jou denk ik.
In mijn tijd hadden de Mocros met Gucci petjes het overgenomen en dealde een jongen wiet op het schoolplein. Was echt een chaos school.
Ik ben daarop die dijk nog eens gewapend overvallen na schooltijd.
Nee, een achterstandswijk - ook voor Rotterdamse begrippen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt. Zonde, dat een marokkaan die school uitkoos haha.
Maar ontopic
Het is eigenlijk een doodnormale buurt voor Rotterdamse begrippen.
Ze duwden me op de grond en zette een vleesmes op mijn keelquote:
Wat heftigquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze duwden me op de grond en zette een vleesmes op mijn keel
Hoop dat ze lol hebben gehad van mijn crappy telefoon en mijn tas met Sultana's en bonnetjes.
Vooral aan de andere kant van de oceaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
Kortom, schutter schiet op mannen, die alleen lopen - en wat ouder zijn. Verder lijkt het allemaal zeer random te zijn.. hebben we dit eerder gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |