SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
zat hij er aan te sabbelen dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag net trouwens wel een oranje schoen rijden, ziet er ook wel leuk uit. De bestuurder ervan had mogelijk wel een beperking aan zijn gehoor of een lekker uitlaat
Meteen met rode inkt ook dan maarquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:44 schreef Nizno het volgende: [..] helemaal verwijderen en laten tatoeëren zo veel beter dan steeds moeten epileren
geheel expressquote:
Als we toch bezig zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meteen met rode inkt ook dan maar
Is dit dan ook een circulatie? Maar dan zonder de goorgonzola?quote:
Je denkt toch niet dat ik alles lees?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel het plan
[..]
De lichtoranje, de opvallende zeg maarquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.
Lichtoranje of donkeroranje?
Vind het niet heel erg als iemand anders het over zou nemenquote:
Ja ik denk hetquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit dan ook een circulatie? Maar dan zonder de goorgonzola?
Wat typ je?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik alles lees?
Hm.. ik weet niet of ik zo wil opvallen eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De lichtoranje, de opvallende zeg maar
Ik gun je die 4 op een rij welquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het niet heel erg als iemand anders het over zou nemen
quote:
Boeiend, zelf ziet ie het nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet precies voor WIE dat beter zou moeten zijn
In elk geval niet de mensen die er tegen aan moeten kijken.
Schaatsenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:48 schreef Haags het volgende:
Ik heb urenlang geschaatst. Ik ben kaput
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dingenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boeiend, zelf ziet ie het niet
Misschien zijn wimpers ook maar rood verven dan
Ik dacht letters, maar goed.. ik en denkenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schaatsen![]()
![]()
Yesja. Tantoe druk gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
moest je er achter aan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:48 schreef Haags het volgende:
Ik heb urenlang geschaatst. Ik ben kaput
Dingen kan ook letters omvattenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht letters, maar goed.. ik en denken![]()
![]()
Je verwacht het niet in de vakantiequote:
Ja.quote:
Ik was er al meteen om 9 uur toen was het rustig. Ging om half 2 weg en er stond een rij bij de kassa tot aan Rotterdamquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je verwacht het niet in de vakantie
Oh ja, kak.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Vakanties bijna afgelopen
Eerst allemaal studiedagen zeker.
doe dat even op de pleequote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik was er al meteen om 9 uur toen was het rustig. Ging om half 2 weg en er stond een rij bij de kassa tot aan Rotterdam
Want dan is het verboden om pauze te nemen ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil buiten gaan lopen. Maar ja de droger is nog niet klaar en op werk zijn dingen aan de hand en zo.
GeMoquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Eerste werkdag al overwerken straks![]()
Voor mij ook al jaaaaaaaaaren geleden. M'n dochter wilde erg graag.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik 2x ben wezen schaatsen in de 10 jaar dat ik in Den Haag heb gewoond
en een pedicure, epilure, permanurequote:
overwerkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Eerste werkdag al overwerken straks![]()
ga weg dan, dan komt de zon terugquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis. De zon is ook weer weg.
Hier is ook even een buitjequote:Op donderdag 2 januari 2025 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis. De zon is ook weer weg.
https://www.mlds.nl/chronische-ziekten/levercirrose/quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi US haalt zijn quota’s in het callcenter niet
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn boekje om te schrijven is zo goed als vol en heb geen ander boekje meer liggen
wcpapierquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn boekje om te schrijven is zo goed als vol en heb geen ander boekje meer liggen
Wat schrijf je erin?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
je moet er ook niet mee schrijven. Je kunt er OP schrijven.. MET een penquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet erg professioneel als je rol wc-papier meeneemt om mee te schrijven.
Oh het is een notitieboek. Dacht die is een boek of dagboek aan het schrijvenquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet erg professioneel als je rol wc-papier meeneemt om mee te schrijven.
Lief dagboek,quote:
Das de versie van USquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Vandaag was de kantoorkoffie maar een slappe 6. En ik heb een papiersnede van het printerpapier.Matige werkdag.
Lief dagboek, bij deze mijn aantekeningen van de 13:30 meeting van maandag 2 januari.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh het is een notitieboek. Dacht die is een boek of dagboek aan het schrijven
Oh kak. Zelfde grap.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Vandaag was de kantoorkoffie maar een slappe 6. En ik heb een papiersnede van het printerpapier.Matige werkdag.
Het is donderdagquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lief dagboek, bij deze mijn aantekeningen van de 13:30 meeting van maandag 2 januari.
"Willem ziet er wat moe uit. Zou z'n vrouw 'm weer de wind van voren hebben gegeven omdat hij de vaatwasser verkeerd ingeruimd had? Ga hem in de pauze vragen wat er aan de hand is. Wordt vervolgd."quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lief dagboek, bij deze mijn aantekeningen van de 13:30 meeting van maandag 2 januari.
Daar hebben we iemand voor.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie nooit belangrijke dingen te noteren op het werk?
Heb jij geen assistent die de notities maakt?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Die snapt toch in geen 10.000 jaar niet waar ik allemaal over brabbel?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij geen assistent die de notities maakt?
neequote:Op donderdag 2 januari 2025 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Misschien alle Foqueville terminologie eruit laten danquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die snapt toch in geen 10.000 jaar niet waar ik allemaal over brabbel?
Zo komen er wel weer wat woningen vrij in de buurt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
Man (81) neergeschoten, derde slachtoffer in korte tijd in zelfde Rotterdamse wijk
https://nos.nl/artikel/25(...)fde-rotterdamse-wijk
3 willekeurige slachtoffers in een korte tijd
ja.... nu de burgermeester van Rotterdam zich zo uit heeft gesproken om vuurwerk te verbieden (terwijl blijkt dat de jongeman van 14 een shell afstak die helemaal niet voor consumenten geschikt is en ook illegaal is voor gebruik in NL....) Moet ze zich ook maar hard uitspreken om vuurwapens te verbiedenquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
Man (81) neergeschoten, derde slachtoffer in korte tijd in zelfde Rotterdamse wijk
Dader gevonden @AIVDquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo komen er wel weer wat woningen vrij in de buurt.
Karzai, ben jij het?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
Met zoveel posts onder werktijd snap ik nu wel waarom hij nu al weet dat hij overuren moet maken.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bevreemdend plaatje met drie Kaukasische mensen in Rotterdam zo.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
Als mensen er maar kort wonen, is dat geen goed teken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja... das de onderliggende gedachte ook van mijn eerste post.. het illegale vuurwerk is ook al verboden dat de jongen gebruiktequote:
Zo zie je maar dat verbieden niets oplost. Gewoon alles legaliseren.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... das de onderliggende gedachte ook van mijn eerste post.. het illegale vuurwerk is ook al verboden dat de jongen gebruikte
Aaahquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... das de onderliggende gedachte ook van mijn eerste post.. het illegale vuurwerk is ook al verboden dat de jongen gebruikte
Oh nee laat maar, ik geloof je. Als je het niet echt druk hebt had je een betere comeback kunnen bedenken.quote:
burgemeester Carola Schouten van Rotterdamquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
heeft rotterdam inmiddels nu niet die vrouw als burgermeester? Ben haar naam even kwijt
Mijn werkdagboek. Schrijf best wel wat boekjes vol.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh ja zij jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
burgemeester Carola Schouten van Rotterdam
De Bossche natte droom van Buda.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
heeft rotterdam inmiddels nu niet die vrouw als burgermeester? Ben haar naam even kwijt
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Bossche natte droom van Buda.
Gelukkig niets gebrokenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor mij ook al jaaaaaaaaaren geleden. M'n dochter wilde erg graag.
Zou lezen en ja beiden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste was 81. Dus kort valt dan nog mee.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als mensen er maar kort wonen, is dat geen goed teken.
Je moet onze Joods-Christelijke achtergrond koesteren. Ze is wel single, dus misschien is dit de kans voor Buda.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft zich al wel traditiegetrouw en vroom zwanger laten hoesten in een kibboets.
*reserveert alvast een kaartjequote:Op donderdag 2 januari 2025 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In 2026 de verfilming met Jan Versteegh die mij speelt.
Dat ze zo in liefde op het eerste gezicht in slowmotion op elkaar afrennen en in elkaars armen springen en hun kleding uit beginnen te trekkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet onze Joods-Christelijke achtergrond koesteren. Ze is wel single, dus misschien is dit de kans voor Buda.
Misschien komen ze elkaar wel tegen op een of ander ministerie.
Jij krijgt er gewoon een voor de premiere.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*reserveert alvast een kaartje
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij krijgt er gewoon een voor de premiere.
Jullie kennen mij te goedquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij slaapt binnen 5 minuten in de film.
Grootste deel van de film zit ik met mijn laptop op de bank op FOK!.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij slaapt binnen 5 minuten in de film.
Misschien is Lex Uiting beter, die kan dan nog een beetje een Limburgs accent erin gooienquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grootste deel van de film zit ik met mijn laptop op de bank op FOK!.
Ik weet niet of ik dit niveau van spanning wel aankan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind die eerste man wel iets leuker om naar te kijkenquote:
Ik heb een ouderwets horloge met een secondewijzer onder mijn optische muis gelegd zodat mijn bolletje groen blijft in Teams.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je zeker een goed punt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die eerste man wel iets leuker om naar te kijken
Je kan je draadloze muis ook aan de stofzuigrobot vastknopenquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een ouderwets horloge met een secondewijzer onder mijn optische muis gelegd zodat mijn bolletje groen blijft in Teams.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan je draadloze muis ook aan de stofzuigrobot vastknopen
Vervolgens kan je veilig een dutje doen
En dan ook nog eens de lapo hebben en dan naar de reclame switchen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit niveau van spanning wel aankan.
Dum dum dumquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan ook nog eens de lapo hebben en dan naar de reclame switchen.
Ik las Hamka'squote:Op donderdag 2 januari 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
Dankjewel leuke fijne grappige moslims en Hamas fanboys
https://www.businessinsid(...)n-amsterdamse-beurs/
Hangt er vanaf wat voor thee het isquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
eigenlijk is die losse thee helemaal niet goed voor me... ik zuip me het ongans
Sind ze het recept vernieuwd hebben, is het een stuk minder lekkerquote:
valt best mee hoe vaak ik naar de plee moet. ben mezelf wel aan het aanleren dat het na half 9 nog maar 1 bakkie mag zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor thee het is
Maar wel vaak naar de wc of valt het mee?
Oeh, das wel lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt best mee hoe vaak ik naar de plee moet. ben mezelf wel aan het aanleren dat het na half 9 nog maar 1 bakkie mag zijn.
zwarte thee met bosvruchten
Ze zijn helemaal niet meer lekker. Was een tijdje mijn go-to chips maar nu al heel lang niet meer gehad door die reden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sind ze het recept vernieuwd hebben, is het een stuk minder lekker
quote:
Ja, stom hequote:Op donderdag 2 januari 2025 15:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal niet meer lekker. Was een tijdje mijn go-to chips maar nu al heel lang niet meer gehad door die reden.
laat me raden : minder vet of minder zout, oftewel minder smaak?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sind ze het recept vernieuwd hebben, is het een stuk minder lekker
Ja, zal wel zoiets zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat me raden : minder vet of minder zout, oftewel minder smaak?
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:06 schreef Ama het volgende:
Mijn voornemen dit jaar is om mijn speakers meer te gebruiken/vaker muziek luisteren. Zit zo vaak in complete stilte, waarom.
Ja, dat zei ik netquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:06 schreef Nizno het volgende:
deze waren lekker
https://www.appiehein.com(...)lings-onion-lays.jpg
[ afbeelding ]
Dit is algemene kennisquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Wat voor zwembad hebben ze bij jou ?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en tegenwoordig hebben ze dit wanproduct
[ afbeelding ]
Is Goed voor jequote:Op donderdag 2 januari 2025 15:01 schreef Nizno het volgende:
eigenlijk is die losse thee helemaal niet goed voor me... ik zuip me het ongans
Joejoequote:
Aubiose gekocht, mijn hemel die prijsverhogingquote:
ik gobbel door het hele huis heenquote:
Is dat een soort barbamama gevuld met thee?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
Let me hear you scream if you want some more
Like ah, push it, push it
Watch me work it
I'm perfect
barbapapa... ik ben roze...quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een soort barbamama gevuld met thee?
Oh, verkeerd gegokt.quote:
Yes haha. Stond bij Spotify op nummer 2 in 2024 dus klopt nog steeds aardig. Lekker liedje wel.quote:
Hedgefonden staan bekend om hun begaandheid met de lokale gemeenschap en hun sterk ethische, bijna activistische besef als beschermdnde hand boven het hoofd vab de kleine man. Dus ik geloof 100% dat één relletje in een binnenstad de reden is voor deze actie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
Dankjewel leuke fijne grappige moslims en Hamas fanboys
https://www.businessinsid(...)n-amsterdamse-beurs/
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Yes haha. Stond bij Spotify op nummer 2 in 2024 dus klopt nog steeds aardig. Lekker liedje wel.
Deze is ook wel memorabel (qua clip)quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zie ik toch weer allemaal?
Grote stoere mannen houden heel veel kleine bange mannen aan de vreet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hedgefonden staan bekend om hun begaandheid met de lokale gemeenschap en hun sterk ethische, bijna activistische besef als beschermdnde hand boven het hoofd vab de kleine man. Dus ik geloof 100% dat één relletje in een binnenstad de reden is voor deze actie.
De ruftplaat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Deze is ook wel memorabel (qua clip)![]()
Bekijk deze YouTube-video
Fucking hellquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En deze.. en nu houd ik er mee op
![]()
![]()
quote:
Meer meer meerquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En deze.. en nu houd ik er mee op
![]()
![]()
Nou soms, maar merendeel regen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie ook ineens zon vandaag?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Fles en Karzai na 23:00.
O jezus, wil ik het weten? Zo'n baal kost een tientje, hoe erg kan het zijn?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aubiose gekocht, mijn hemel die prijsverhoging
Ik was nu bijna 18 euro kwijt.. normaal ben ik 11 euro kwijt voor aubiose ergens anders.. dus helemaal vergelijken kon ik het niet... Huilend naar huis geredenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jezus, wil ik het weten? Zo'n baal kost een tientje, hoe erg kan het zijn?
Die ene heeft 2 soorten beenwarmers aanquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch teveel meegekregen van de jaren 80 en begin 90....
https://www.agrotuinendie(...)-stalstrooisel-20-kgquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was nu bijna 18 euro kwijt.. normaal ben ik 11 euro kwijt voor aubiose ergens anders.. dus helemaal vergelijken kon ik het niet... Huilend naar huis gereden
Oh dat valt echt meequote:Op donderdag 2 januari 2025 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.agrotuinendie(...)-stalstrooisel-20-kg
Hier scheelt het volgens mij een euro
Wtf is datquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aubiose gekocht, mijn hemel die prijsverhoging
voor hoeveel gram/kilo?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was nu bijna 18 euro kwijt.. normaal ben ik 11 euro kwijt voor aubiose ergens anders.. dus helemaal vergelijken kon ik het niet... Huilend naar huis gereden
* Nizno geeft schouderklopjequote:Op donderdag 2 januari 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
200e wandelactiviteit geregistreerd
Ik moet trots zijn op mijzelf van mijn horloge
20 kg.quote:
van dit jaar alquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
Nu pas echt blijquote:
Is een delicatessequote:
Deze koop ik altijd, is niet duurder geworden. Was eerst altijd gratis verzenden maar dat is nu 10,50 ofzoquote:
Jaquote:
Ik kreeg laatst een bericht van mn Fitbit dat ik rustig aan moest doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
RUSTAAAAAAGHquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een bericht van mn Fitbit dat ik rustig aan moest doen
DAT BEPAAL IK ZELF WEL JA
dan kun je voor meer dan de dubbele hoeveelheid 7.72 betalen.quote:
Mja, ik heb standaard verzenden naar de pakketkluis / pakketpunt aan, dus met een beetje ongeluk moet ik hem daar halenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.agrotuinendie(...)-stalstrooisel-20-kg
Hier scheelt het volgens mij een euro
Ik heb het ook weleens bij Welkoop gehaald maar daar was het 17 euro en moet ik zelf sjouwen, dan betaal ik wel verzendkosten.
Oh ja.quote:
Als ik een oprit had gehad, was het ook een ander verhaal geweestquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik heb standaard verzenden naar de pakketkluis / pakketpunt aan, dus met een beetje ongeluk moet ik hem daar halenHaal het zelf wel
Dan zou die oprit nu vol staan met Aubiose?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een oprit had gehad, was het ook een ander verhaal geweest
Benzine kost toch niets.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog 80 liter potgrond in de auto liggen.
Mijn Garmin zegt dagelijks dat ik te weinig energie over heb aan het einde van de dag en ik dat beter niet te vaak moet doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een bericht van mn Fitbit dat ik rustig aan moest doen
DAT BEPAAL IK ZELF WEL JA
https://www.welkoop.nl/we(...)bedekker-48l_1192697quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik heb standaard verzenden naar de pakketkluis / pakketpunt aan, dus met een beetje ongeluk moet ik hem daar halenHaal het zelf wel
Dan had ik m'n vader het zo even naar binnen kunnen tillen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou die oprit nu vol staan met Aubiose?
20 kilo per pak, onder iedere arm 2 pakken en je kunt weer een maand toe toch?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een oprit had gehad, was het ook een ander verhaal geweest
Daar heb ik geen smartwatch voor nodig.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn Garmin zegt dagelijks dat ik te weinig energie over heb aan het einde van de dag en ik dat beter niet te vaak moet doen
Ja leuk, hier doe ik anderhalve week mee ofzo.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.welkoop.nl/we(...)bedekker-48l_1192697
Ik loop altijd ver voor op mijn horloge. Ik lig uit voorzorg al gewoon de hele dag op de bankquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik geen smartwatch voor nodig.
ow.... wacht... ik zie nu 48lquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, hier doe ik anderhalve week mee ofzo.
Is het juist niet de bedoeling dat zo'n apparaatje je stimuleert om te bewegen in plaats van je doodsbang te maken voor wat inspanning?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn Garmin zegt dagelijks dat ik te weinig energie over heb aan het einde van de dag en ik dat beter niet te vaak moet doen
Lijkt me onhandig als het allemaal balle zouden zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... wacht... ik zie nu 48l
ik heb er de balle verstand van
balequote:Op donderdag 2 januari 2025 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig als het allemaal balle zouden zijn
Dat is volgens mij een kleine verpakking en kan ik nog niet eens 1x de caafs mee verschonenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.welkoop.nl/we(...)bedekker-48l_1192697
jajajajajajajajaquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een kleine verpakking en kan ik nog niet eens 1x de caafs mee verschonen![]()
20 kg is echt een grote baal.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... wacht... ik zie nu 48l
ik heb er de balle verstand van
Steekwagentje is wel handigquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik m'n vader het zo even naar binnen kunnen tillen.
Ja sinds ik dat ding om heb durf ik nauwelijks te bewegen. Zit verstijfd van angst de hele dag op se bank. Durf nog net mijn duimen te bewegen om hier te postenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het juist niet de bedoeling dat zo'n apparaatje je stimuleert om te bewegen in plaats van je doodsbang te maken voor wat inspanning?
quote:
En die baal is nog samengeperst ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een kleine verpakking en kan ik nog niet eens 1x de caafs mee verschonen![]()
20 kg is echt een grote baal.
Plateauwagentje dan. Maar er zit nog een trap tussen m'n parkeerplaats en m'n voordeur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steekwagentje is wel handig
Je hebt ook van die dingetjes die je de trap op kunt rollenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plateauwagentje dan. Maar er zit nog een trap tussen m'n parkeerplaats en m'n voordeur.
Dat is wel aubiose sjouwen met hindernissenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plateauwagentje dan. Maar er zit nog een trap tussen m'n parkeerplaats en m'n voordeur.
wrijf nog even door joh.... tssssssquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die baal is nog samengeperst ookDit spul is volgens mij veel losser.
Dus ik betaal nu 10,50 om een ander dat te laten doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel aubiose sjouwen met hindernissen
Goed bezigquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus ik betaal nu 10,50 om een ander dat te laten doen.
Wij gewone mensen noemen het gewoon hooi.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel aubiose sjouwen met hindernissen
Nou, er zit wel een verschil tussen gedroogd gras en hennepquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij gewone mensen noemen het gewoon hooi.
Liefje, dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij gewone mensen noemen het gewoon hooi.
Hooi ben hooiquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, er zit wel een verschil tussen gedroogd gras en hennep
Maar goeeee
Ja neequote:
Krul en een stickerquote:
quote:
ja nee dat sarcasme helpt...quote:
Kewpie Mayonnaise ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een recept dat om Japanse mayonaise vraagt. Ik weet niet wat dit is. Zal wel 6 euro per flesje kosten.
3 middelgrote eierenquote:
Ik heb echt maar een scheutje nodig.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
3 middelgrote eieren
1 tl theelepel fijne mosterd
1 tl theelepel zout
1 tl theelepel suiker
¼ tl theelepel vetsin
50 ml natuurazijn
370 ml arachideolie
Ik heb ook wel vetzin.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
3 middelgrote eieren
1 tl theelepel fijne mosterd
1 tl theelepel zout
1 tl theelepel suiker
¼ tl theelepel vetsin
50 ml natuurazijn
370 ml arachideolie
Zou me niks verbazen hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Alsof zo'n knaagdinges denkt, "nou ik bel even Marianne Thieme want dit is dus echt geen aubiose"
[ afbeelding ]
Sojaolie ipv raapzaad en msg. Dat is het voornaamste verschil geloof ik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een recept dat om Japanse mayonaise vraagt. Ik weet niet wat dit is. Zal wel 6 euro per flesje kosten.
Nee, zal ze voortaan op los zand gooien, graaf ik zelf wel ergens opquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Alsof zo'n knaagdinges denkt, "nou ik bel even Marianne Thieme want dit is dus echt geen aubiose"
[ afbeelding ]
Even een kraantje in m'n pens.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:41 schreef Nizno het volgende:
als ik het zo zie kun je gewone mayo gebruiken en wat vetsin er in gooien
t ging me meer om het ingredientenlijstje tov gewone mayo... alleen de vetsin lijkt het grote verschil te zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt maar een scheutje nodig.
Blijkbaar beter bekend als kewpie mayonaisequote:Op donderdag 2 januari 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik haal wel gewoon whiskysaus ofzo, is vast ook lekker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar beter bekend als kewpie mayonaise
Ik googlede en de ene site zegt dat er 2x meer eigeel in zit, de ander dat er meer umami inzit in de ander dat het pittiger is dan normale mayo
Geen idee dus
Joepiequote:Op donderdag 2 januari 2025 15:43 schreef LTVDK het volgende:
Net de laatste 3 minuten voordat ik thuis was kwam er even een wolkbreuk met hagel uit de lucht, doorweekte broek en bevroren gezicht, genieten
Voor bij wat is het?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal wel gewoon whiskysaus ofzo, is vast ook lekker.
vervelend voor jequote:Op donderdag 2 januari 2025 15:43 schreef LTVDK het volgende:
Net de laatste 3 minuten voordat ik thuis was kwam er even een wolkbreuk met hagel uit de lucht, doorweekte broek en bevroren gezicht, genieten
Ja gelijk heel mijn permanentje uitgezaktquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
nu is het korte pittige kapsel van @:ltvdk helemaal sluik langs zn gezicht gezakt
Hallo zonnestraaltjequote:Op donderdag 2 januari 2025 15:43 schreef LTVDK het volgende:
Met nog afgevende verf, overal rooie strepen zo naar beneden druipendquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
nu is het korte pittige kapsel van @:ltvdk helemaal sluik langs zn gezicht gezakt
Ja hier inmiddels ook weerquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo zonnestraaltje
Hier schijnt de zon weer
Inb4 Fijn voor je
Ze pesten jequote:
geeft wel mooie effect op de kleertjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met nog afgevende verf, overal rooie strepen zo naar beneden druipend
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.lekkerensimpel.com/poke-bowl-met-kip/
Ben je hem nou aan het pesten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ook prima met normale mayo kunnen
Speciaal voor @:ltvdk lekker veel doen
Nee dat deed het weer alquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je hem nou aan het pesten?
Ja en jij erboven opquote:
truffelmayo kan daar ook prima bijquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.lekkerensimpel.com/poke-bowl-met-kip/
Een schepje pokebowl erboven op?quote:
Als je wil wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een schepje pokebowl erboven op?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ook prima met normale mayo kunnen
Speciaal voor @:ltvdk lekker veel doen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf 04:15
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zie ik toch weer allemaal?
Nee, dat lijkt mij niet zo lekkerquote:
ja... is ook wat hartiger dan gewone mayoquote:
Kan ik beter die sarumansaus halen. Dat heet anders.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij niet zo lekker
Maar volgens mij mag je over smaak niet twisten.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf 04:15
Sriracha ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik beter die sarumansaus halen. Dat heet anders.
ow ja dat zou ik er direct bij doen als alternatief voor japanse mayoquote:
Beter dan truffelmayo.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat zou ik er direct bij doen als alternatief voor japanse mayo
Guacamolequote:Op donderdag 2 januari 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar er is geen enkele saus lekker bij die avocado eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |