SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
zat hij er aan te sabbelen dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag net trouwens wel een oranje schoen rijden, ziet er ook wel leuk uit. De bestuurder ervan had mogelijk wel een beperking aan zijn gehoor of een lekker uitlaat
Meteen met rode inkt ook dan maarquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:44 schreef Nizno het volgende: [..] helemaal verwijderen en laten tatoeëren zo veel beter dan steeds moeten epileren
geheel expressquote:
Als we toch bezig zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meteen met rode inkt ook dan maar
Is dit dan ook een circulatie? Maar dan zonder de goorgonzola?quote:
Je denkt toch niet dat ik alles lees?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel het plan
[..]
De lichtoranje, de opvallende zeg maarquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.
Lichtoranje of donkeroranje?
Vind het niet heel erg als iemand anders het over zou nemenquote:
Ja ik denk hetquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit dan ook een circulatie? Maar dan zonder de goorgonzola?
Wat typ je?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik alles lees?
Hm.. ik weet niet of ik zo wil opvallen eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De lichtoranje, de opvallende zeg maar
Ik gun je die 4 op een rij welquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het niet heel erg als iemand anders het over zou nemen
quote:
Boeiend, zelf ziet ie het nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet precies voor WIE dat beter zou moeten zijn
In elk geval niet de mensen die er tegen aan moeten kijken.
Schaatsenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:48 schreef Haags het volgende:
Ik heb urenlang geschaatst. Ik ben kaput
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dingenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boeiend, zelf ziet ie het niet
Misschien zijn wimpers ook maar rood verven dan
Ik dacht letters, maar goed.. ik en denkenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schaatsen![]()
![]()
Yesja. Tantoe druk gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
moest je er achter aan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:48 schreef Haags het volgende:
Ik heb urenlang geschaatst. Ik ben kaput
Dingen kan ook letters omvattenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht letters, maar goed.. ik en denken![]()
![]()
Je verwacht het niet in de vakantiequote:
Ja.quote:
Ik was er al meteen om 9 uur toen was het rustig. Ging om half 2 weg en er stond een rij bij de kassa tot aan Rotterdamquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je verwacht het niet in de vakantie
Oh ja, kak.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Vakanties bijna afgelopen
Eerst allemaal studiedagen zeker.
doe dat even op de pleequote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik was er al meteen om 9 uur toen was het rustig. Ging om half 2 weg en er stond een rij bij de kassa tot aan Rotterdam
Want dan is het verboden om pauze te nemen ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil buiten gaan lopen. Maar ja de droger is nog niet klaar en op werk zijn dingen aan de hand en zo.
GeMoquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Eerste werkdag al overwerken straks![]()
Voor mij ook al jaaaaaaaaaren geleden. M'n dochter wilde erg graag.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik 2x ben wezen schaatsen in de 10 jaar dat ik in Den Haag heb gewoond
en een pedicure, epilure, permanurequote:
overwerkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Eerste werkdag al overwerken straks![]()
ga weg dan, dan komt de zon terugquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis. De zon is ook weer weg.
Hier is ook even een buitjequote:Op donderdag 2 januari 2025 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis. De zon is ook weer weg.
https://www.mlds.nl/chronische-ziekten/levercirrose/quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi US haalt zijn quota’s in het callcenter niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |