Ik zie trui hier posten. Ben jij dat ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, eerst de podcast geluisterd en zo kwam ik op dit boek!
(Zie de podcasts topics)
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie trui hier posten. Ben jij dat ?
Ik dacht dat vrienden of bekenden je Trui noemen.quote:
Niemand gelukkigquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrienden of bekenden je Trui noemen.
Ik kon hier niet echt inkomen, maar het was een fantastisch boek. Ik denk dat ik veel meer van Ian mcEwan moet lezenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind dat als Geert Mak schrijft, je moet lezen. Maar dit was een tamelijk overbodige losse collectie verhalen en lezingen.
Next up:
[ afbeelding ]
Ik kon er niet echt inkomen, maar moet achteraf bekennen dat het een fantastisch boek was.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind dat als Geert Mak schrijft, je moet lezen. Maar dit was een tamelijk overbodige losse collectie verhalen en lezingen.
Next up:
[ afbeelding ]
In het dorp waar ik woon waren er, lang voor ik er kwam wonen, twee oudere dames van lichte zeden. In een cafe werden ze ooit verspot door een aangeschoten kerel. Ze namen hem mee naar buiten en sloegen hem in elkaar.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Zijn patiënten van me, pittige dames![]()
Ah tof, er zijn podcast topics (logisch ook wel!). Ik ga kijken!quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, eerst de podcast geluisterd en zo kwam ik op dit boek!
(Zie de podcasts topics)
Ik dacht dat jij wel wist wie (deze) Trui was.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrienden of bekenden je Trui noemen.
Xenia ?quote:Op maandag 24 februari 2025 07:12 schreef trui het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel wist wie (deze) Trui was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |