SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nog 2 weken en hij is presidentquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
@:elonmusk
The evil knuckleheads picked the wrong vehicle for a terrorist attack. Cybertruck actually contained the explosion and directed the blast upwards.
Dank, ik doe erg mijn bestquote:
Ja, de TT is helapika niet langer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:54 schreef DaMart het volgende:
Fijn dat Mees toch wakker is geworden van zijn wekker.
Ga huilen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat lees ik nu toch weer allemaal in een zakelijke afscheidsbrief![]()
"Met sommigen verliep het contact stroef, eigenlijk met de meeste van jullie wel"
"Daarnaast wil ik wijzen op het grote belang van inclusiviteit. Terwijl we ons steeds meer bewust worden van de behoeften van groepen zoals LHBTI, verschillende rassen, huidskleuren en culturen, moeten we niet vergeten dat ook mensen met ADHD, Asperger, autisme heel erg belangrijk zijn"
Ja dit gaat absoluut vuurwerk opleveren die twee dominante pishaantjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog 2 weken en hij is president
quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat lees ik nu toch weer allemaal in een zakelijke afscheidsbrief![]()
"Met sommigen verliep het contact stroef, eigenlijk met de meeste van jullie wel"
"Daarnaast wil ik wijzen op het grote belang van inclusiviteit. Terwijl we ons steeds meer bewust worden van de behoeften van groepen zoals LHBTI, verschillende rassen, huidskleuren en culturen, moeten we niet vergeten dat ook mensen met ADHD, Asperger, autisme heel erg belangrijk zijn"
DOE !quote:
De vuige racist.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet dat er verschillende rassen bestonden.
Peruvian, Borstel, Californian...quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet dat er verschillende rassen bestonden.
en dan ook nog verkiezingen in Europa in aantal landen dit jaar. Dan is hij gewoon president van de wereldquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit gaat absoluut vuurwerk opleveren die twee dominante pishaantjes
Gewoon mijn quote screenshotten en gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja hoeft alleen maar dit te typen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier niet. Ik zie zelfs iets wat ik maanden geleden voor het laatst heb gezien: blauwe lucht.
Ja, goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
Zaterdag eerste nachtvorst
Zondag gelijk 11 graden.
De kaarten vooraf waren weer eens te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
Zaterdag eerste nachtvorst
Zondag gelijk 11 graden.
Ik zie blauwe luchten, ben helemaal van slag.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Het kan ook nooit eens normaal hier.
Democratie maar afschaffen veiligheidshalve?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan ook nog verkiezingen in Europa in aantal landen dit jaar. Dan is hij gewoon president van de wereld
Dat was pas voor volgende week.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:17 schreef Haags het volgende:
[..]
De kaarten vooraf waren weer eens te mooi om waar te zijn
Ik geloof dat hier de zon wil doorkomenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie blauwe luchten, ben helemaal van slag.
Vanaf woensdag deze week dacht ik al. Maar goed, alsnog gaat het niet gebeuren.quote:
Hup zonquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier de zon wil doorkomen
Ik hoop dat het hem gaat lukken
Zijn we weer blij gemaakt met een dode mus sneeuwuil.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Vanaf woensdag deze week dacht ik al. Maar goed, alsnog gaat het niet gebeuren.
Nop, kwakkelweerquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Vanaf woensdag deze week dacht ik al. Maar goed, alsnog gaat het niet gebeuren.
De meest succesvolle landen doen dat wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Democratie maar afschaffen veiligheidshalve?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je klinkt nu beetje als een televisie-medium.
"begint het met een s?"
Trek eens een lange blauwe jurk aan anders?quote:
doe het zelfquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trek eens een lange blauwe jurk aan anders?
Heel toevallig heb ik wel een blauwe jurk, maar volgens mij valt het mee hoe lang hij isquote:
Nieuwe scheurkalenderquote:
Jeetjequote:Op donderdag 2 januari 2025 09:31 schreef kwiwi het volgende:
Heb nog nooit een scheurkalender gehad eigenlijk.
Ownoesquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:31 schreef kwiwi het volgende:
Heb nog nooit een scheurkalender gehad eigenlijk.
Nee dan had er kwekveel meer over paren en wiebeldansen tussen gestaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft UitStraling dit allemaal geschreven?
We zitten pas op 2 januariquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had er kwekveel meer over paren enwiebeldansen tussen gestaan.
Ga je die ook posten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownoes
Ik heb nu dit jaar voor het eerst een scheurkalender van Omdenken.
Dat kwam ook alleen maar omdat ik de podcasts aan het beluisteren was en er reclame voor werd gemaakt
Zou wel een scheurkalender van US kopen en aandachtig lezenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga je die ook posten?
Wordt wel een positief jaar dan in combi met die van Fles.
Oke, dat had ik dan overgeslagen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had er kwekveel meer over paren en wiebeldansen tussen gestaan.
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]Volgens mij ga ik heel veel woede voelen dit jaar. Oma was gewoon een domme gans, maar dit is echt pure ellende!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elke dag een beetje wijzer en slimmerquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wel een scheurkalender van US kopen en aandachtig lezen
Ja, dat worden we anders ook wel van jouw dagelijkse postsquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elke dag een beetje wijzer en slimmer
Sterk effect is dat, soms als ik mezelf teruglees (per ongeluk) dan voel ik mezelf ook een tikje snuggerder wordenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat worden we anders ook wel van jouw dagelijkse posts
Nou, heel fijn USquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterk effect is dat, soms als ik mezelf teruglees (per ongeluk) dan voel ik mezelf ook een tikje snuggerder worden
Doe dat maar niet te vaak, anders loopt het helemaal uit de hand.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterk effect is dat, soms als ik mezelf teruglees (per ongeluk) dan voel ik mezelf ook een tikje snuggerder worden
Is het Fles toch gelukt een kalender te vinden die ons nog meer gaat verbindenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]Volgens mij ga ik heel veel woede voelen dit jaar. Oma was gewoon een domme gans, maar dit is echt pure ellende!
Moet je aan CL vragen.quote:
Iedereen hier houdt van chaosquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Doe dat maar niet te vaak, anders loopt het helemaal uit de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Alsof Fles nooit dagen mistquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik ben hier niet elke dag, dus dan moet ik weer inhalen en missen jullie de scheurkalender.
Ja, maar die haalt hij altijd in en daar heb ik geen zin inquote:
Matig dit. Geen muffin voor jou vanavond.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die haalt hij altijd in en daar heb ik geen zin in![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matig dit. Geen muffin voor jou vanavond.
Nu al sjaakafhaak.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die haalt hij altijd in en daar heb ik geen zin in![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen hier houdt van chaosChaos, crisis in de zaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, hier heeft helemaal niemand (behalve Fles) zin inquote:
Wilde nacht gehad?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we weer tips over hoe je strontvlekken uit je beddengoed krijgt
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier heeft helemaal niemand (inclusief Fles) zin in
Ewl.quote:
Ok, nizno.quote:
heel verstandigquote:
Ja, sorry.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dat trouwens voor een raar licht buiten, zo'n oranje lampje die iemand heeft opgehangen ofzo
Moet ik ook nog eens doen, ik heb alleen een graf tot nu toe, raar idee is dat trouwens als ik er lang komquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 US met: heb je je testament al opgemaakt ?
Nee nog niet, is graftakke duur trouwens
Ik zie zo'n ding niet, maar de lucht heeft wel een rare blauwe kleur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dat trouwens voor een raar licht buiten, zo'n oranje lampje die iemand heeft opgehangen ofzo
Ik heb niet eens een grafquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens doen, ik heb alleen een graf tot nu toe, raar idee is dat trouwens als ik er lang kom
Ja ik wilde de lampen al uit gaan doen omdat het opeens zo licht is binnen, maar het komt van buiten, heel raar ditquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Doe hem wel weer uit.
Dacht dat je het mooi zou vinden.
Dit hele jaar elke dag 45 graden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon een soort van licht buiten. Wat is deze hekserij
Is die al helemaal versierd en aangekleed dan, of zijn ze gewoon nog bezig met de bouw van jouw piramide?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens doen, ik heb alleen een graf tot nu toe, raar idee is dat trouwens als ik er lang kom
Alles is hier al vol.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een graf
Misschien moet ik dat ook maar eens regelen
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die al helemaal versierd en aangekleed dan, of zijn ze gewoon nog bezig met de bouw van jouw piramide?
Austerlitz opkopen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die al helemaal versierd en aangekleed dan, of zijn ze gewoon nog bezig met de bouw van jouw piramide?
Hopen dat kat zijn buren een beetje goede airco's hebben danquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit hele jaar elke dag 45 graden.
als je niets speciaals doet kan je het redelijk goedkoop doen voor 250/300 euroquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 US met: heb je je testament al opgemaakt ?
Nee nog niet, is graftakke duur trouwens
Airco is mijn taakquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat kat zijn buren een beetje goede airco's hebben dan
Dan moet je nog toegang gaan betalen om het te bezoekenquote:
Je bent zelf heel raar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde de lampen al uit gaan doen omdat het opeens zo licht is binnen, maar het komt van buiten, heel raar dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik wil een natuurgraf(je)quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je niets speciaals doet kan je het redelijk goedkoop doen voor 250/300 euro
ik ga voor een piramide met ledlampjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je dat van plan dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je nog toegang gaan betalen om het te bezoeken
Oei, maar hopen dat die het goed doet dan, voordat je straks wordt aangeklaagd voor de genocide op je burenquote:
Ik loop als een soort mol met dichtgeknepen ogen rond. Wat is dit?!quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oei, maar hopen dat die het goed doet dan, voordat je straks wordt aangeklaagd voor de genocide op je buren
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf heel raar.Ja ik ben ook niet altijd het helderste lichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee, maar voor de mensen die er toevallig langskomen en denken ik wil dat eens van dichtbij kijken is dat wel wat jammerquote:
wij zijn niet jouw secretarissenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand de Nattekat van 24 december even inlichten dat ie niet moet vergeten notities te maken voor de nattekat van 2 januari?
Volgens mij moet je nu ook al betalen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar voor de mensen die er toevallig langskomen en denken ik wil dat eens van dichtbij kijken is dat wel wat jammer
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik loop als een soort mol met dichtgeknepen ogen rond. Wat is dit?!
Nee het is Wartaalquote:
it's drunkquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Windows heeft het over 8 centimeter sneeuw.
Ja daarom, dat is stomquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nu ook al betalen.
Ik dacht dat we vrieskou gingen krijgen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
6-10 cm sneeuw verwacht op zondag.
Het wordt 11 graden.
Hahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrieskou gingen krijgen.
it's drunkquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt 11 graden.
Rondschuivende gletsjers en lawinesquote:
Oh dat is wel knap.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt 11 graden.
Is daar nog wel plek?quote:
*Slikt opmerking in.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet altijd het helderste licht
Best een goed ideequote:
Kloptquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nu ook al betalen.
goed om te weten voor als we hem hier weer kwijt zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blauwe lucht en er hangt iets geels-oranje-achtig.
Ik krijg een raar soort FOMOquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de website staat nog niet dat het vol ligt.
Bij @kwiwi boven op haar berg zeker die sneeuw?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt 11 graden.
Klinkt gezelligquote:
Ja ik steek de hand in eigen boezem, het nieuwe jaar gewoon een beetje beschaafd beginnenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Slikt opmerking in.
Geen commentaar
Heb jij 'm ook?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed om te weten voor als we hem hier weer kwijt zijn
Ik keek net ook al vol verbazing naar buitenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blauwe lucht en er hangt iets geels-oranje-achtig.
Denk je dat je hem nu nog terug krijgtquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed om te weten voor als we hem hier weer kwijt zijn
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg een raar soort FOMO
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het moet niet gekker worden. Hier is nu ook een lichtgevende bol in de lucht
Zag je ook de regenboog?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik keek net ook al vol verbazing naar buiten
Misschien zijn het wel gewoon de Russen die de aanval hebben gestartquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Ok, het moet niet gekker worden. Hier is nu ook een lichtgevende bol in de lucht
Is niet goed hoorquote:
Kolerequote:Op donderdag 2 januari 2025 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afspraak gemaakt bij de fietsenzaak voor reperatie aan mijn fiets. 29 januari kan ik terecht.
ah de hond mocht een naam verzinnen.... awawaquote:
cosmetische ingrepen zekerquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afspraak gemaakt bij de fietsenzaak voor reperatie aan mijn fiets. 29 januari kan ik terecht.
sterktequote:
Voor- en achterbanden laten vervangen. Zowel binnen- als buiten.quote:
Gecondoleerd.quote:
Soort concertkaartjes.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is niet goed hoor![]()
"Hier moet ik bij zijn, oh wacht.."
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
quote:
Dat je in de wachtrij staat voor zoietsquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort concertkaartjes.
Als iets niet uitverkocht is, is het of heel kut of een buitenkansje.
ja precies..... en ook nog fillers er in natuurlijk.... botoxjequote:Op donderdag 2 januari 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor- en achterbanden laten vervangen. Zowel binnen- als buiten.
Oh ja, goeie. Mijn banden zien er ook niet heel fantastisch meer uit. Vanmiddag even aan kerel vragen of hij het ziet zitten met mijn fiets of dat de fietsenmaker een beter idee is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
skandequote:Op donderdag 2 januari 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
UUUUUUUUUUHHHHHGGGGG DE ZON SCHIJNT EN IK ZIT BINNEN
Hier regende het alweer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
UUUUUUUUUUHHHHHGGGGG DE ZON SCHIJNT EN IK ZIT BINNEN
KUT ER ZIJN NOG 35.000 WACHTENDEN VOOR MEquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je in de wachtrij staat voor zoiets![]()
WTFquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier regende het alweer.
Oh, en m'n autoruiten waren diepgevroren. HOEZO.
Dat kan eind januari pas? Als ik dat zou hebben dan kan ik hem vandaag nog wegbrengen en heb ik hem over paar dagen wel terug.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net hoeveel prettige fietsenmakers je in de buurt hebt natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kan eind januari pas? Als ik dat zou hebben dan kan ik hem vandaag nog wegbrengen en heb ik hem over paar dagen wel terug.
Dit was ik, toen ik die kaartjes voor Rottumeroog ging boekenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KUT ER ZIJN NOG 35.000 WACHTENDEN VOOR ME
DAT PAST TOCH NIET
*meerdere browsers open*
*meerdere apparaten*
*foutmelding*
*opnieuw aansluiten*
Mentaal ben ik nu eigenlijk al uitgechecktquote:
Ik ook.quote:
yeetquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit was ik, toen ik die kaartjes voor Rottumeroog ging boeken![]()
![]()
![]()
Bijna de laptop uit het raam gegooid.
HDPquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook.
Sterker nog, ik ben hier vandaag nog een uurtje of twee en morgen zoeken ze het maar uit.
dat scheelt... dan is het na dinsdag alweer weekendquote:
Nee dat is een DS3quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, vitamine D3 gummy binnen gekirby't
Waarom heet dat ineens D3? Alsof je het over een auto hebt.
Elk concert.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit was ik, toen ik die kaartjes voor Rottumeroog ging boeken![]()
![]()
![]()
Bijna de laptop uit het raam gegooid.
Ik heb het afgelopen uur 15 woorden vertaald geloof ik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mentaal ben ik nu eigenlijk al uitgecheckt
Is het al weekend?
JA, weet ik MAAR TOCHquote:
Omdat je een heleboel verschillende D's hebtquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is ook eigenlijk D3.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En die ga jij niet kirby'enquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, weet ik MAAR TOCH
(Taal)nazi
Vreselijkquote:
Ik ga maar niet zeggen wat ik gedaan hebquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen uur 15 woorden vertaald geloof ik.
...huehuequote:Op donderdag 2 januari 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je een heleboel verschillende D's hebt
Weer wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je een heleboel verschillende D's hebt
* Bombastic side eyequote:
Nee, die liggen wat zwaar op de maag, gok ik zoquote:
Ik heb koffie gedronken, wat facturen uitgeprint, een factuur aangepast en nog wat koffie gedronken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen uur 15 woorden vertaald geloof ik.
Wat druk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb koffie gedronken, wat facturen uitgeprint, een factuur aangepast en nog wat koffie gedronken.
Oh, en een massage geboekt voor morgen.
Welke smaak?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Ook even m'n vitamine D-pilleke knabbelen.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
"Oeps, toch wel gedaan."
quote:
Sinds ik hier zit he, dus vanaf zeg 8.30.quote:
Al is ze nu wel weer mooi schoon en glimmendquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die liggen wat zwaar op de maag, gok ik zo
Ging vanzelfquote:
Hoi @dud0rquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
"Oeps, toch wel gedaan."
Boksquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben niet vooruit te branden vandaag.
Je moet altijd rustig beginnen in het nieuwe jaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sinds ik hier zit he, dus vanaf zeg 8.30.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al is ze nu wel weer mooi schoon en glimmendWas wel echt een topidee om maandag naar de wasstraat te gaan, dat idee had echt helemaal niemand
Ik wist niet dat @4EverBlackEyed een wasstraat wasquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al is ze nu wel weer mooi schoon en glimmendWas wel echt een topidee om maandag naar de wasstraat te gaan, dat idee had echt helemaal niemand
In mijn hoofd was de Schoen altijd een rode auto. Nu weet ik beter.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Schone Godin
Ik ben ook onlangs naar de wasstraat gegaan, maar toen was het echt heel rustig.
Weet eigenlijk niet meer welke dag, want zeef.
Ik was zowat de enige en dat was wel lekker![]()
De Schoen is nu weer zwart ipv donkergrijs.
Oh ja, dat hoor ik nu ook voor het eerst.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:4everblackeyed een wasstraat was
Zo kinky ben ik nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn hoofd was de Schoen altijd een rode auto. Nu weet ik beter.
Dudjequote:
Multifruitquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke smaak?
Hier sinaasappel, niet echt mijn favoriet, maar goed.. we doen het er maar mee
Wat vroeg.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sinds ik hier zit he, dus vanaf zeg 8.30.
Rood valt teveel op.quote:
Daarom straks weer naar huis en morgen niks.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet altijd rustig beginnen in het nieuwe jaar
Dat klinkt goed.quote:
Normaal begin ik om 8, dus ik was voor mijn doen al laat.quote:
Ik leef nog?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Hoe is de uitvoering?
Hoi FBBquote:
Dat is wel een plusquote:
Ja hoor, is een heel klein pilletje, is best lekker nog.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel een plus
Maar is het ook lekker?
Ja de wasstraat in ging vrij vlotjes alleen was het daarna bij de stofzuigstraat file om een plekje te bemachtigenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Schone Godin
Ik ben ook onlangs naar de wasstraat gegaan, maar toen was het echt heel rustig.
Weet eigenlijk niet meer welke dag, want zeef.
Ik was zowat de enige en dat was wel lekker![]()
De Schoen is nu weer zwart ipv donkergrijs.
Je bent daar beruchtquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Moest even m'n afspraak bij de tandarts verzetten, maar ik was nog niet uitgesproken of ze had al een nieuwe datum ingeplandHoe werkt de nummerherkenning daar, krijgen ze dan meteen mijn dossier te zien ofzo?
Hebben ze dat in Zeeland ja?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de wasstraat in ging vrij vlotjes alleen was het daarna bij de stofzuigstraat file om een plekje te bemachtigen
In je vrije tijd auto’s schoonlikkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:4everblackeyed een wasstraat was
Speel eens niet zo met mijn privéquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In je vrije tijd auto’s schoonlikken
Daarom heb ik mignight purple, overdag glimt ze mooi en onschuldig en zodra de zon onder is is ze donkerder dan een zwarte autoquote:
Oké Jambers.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik mignight purple, overdag glimt ze mooi en onschuldig en zodra de zon onder is is ze donkerder dan een zwarte auto
Nee in Roosendaal. Zo'n hele hippe met een lopende band en LED-lampjesquote:
Ja, het is een mooie kleur en valt net niet teveel op.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik mignight purple, overdag glimt ze mooi en onschuldig en zodra de zon onder is is ze donkerder dan een zwarte auto
das toch geen argumentquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Leuke jas gezien in de sale maar heb al een jas.
/FWP
Je hebt al een boek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Leuke jas gezien in de sale maar heb al een jas.
/FWP
Laars?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is een mooie kleur en valt net niet teveel op.
Soms zie ik een lichtblauwe schoen of laars en die vind ik ook wel mooi, maar niet helemaal zeker van die kleur nog...
Blauw is vaak ook een mooie kleur voor auto'squote:Op donderdag 2 januari 2025 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is een mooie kleur en valt net niet teveel op.
Soms zie ik een lichtblauwe schoen of laars en die vind ik ook wel mooi, maar niet helemaal zeker van die kleur nog...
Met schoenen ligt dat anders, die kunnen onbeperkt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat ik zou zeggen; leuke schoenen gezien maar heb al schoenen
Goed moment om kleren te kopen zo net na een vreetdagenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Vandaag komt mijn nieuwe broek binnen. Hopelijk past die want mijn favoriete (donkergrijze) skinny jeans is kapot.
Wat voor kleur blauw? Want je hebt dan lichtblauw, donkerblauw, beetje richting groenblauwquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blauw is vaak ook een mooie kleur voor auto'sMijn Colt voor de gesneuvelde DS (die wel een blauw dak had) was ook blauw
Eens.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met schoenen ligt dat anders, die kunnen onbeperkt.
Ik hoef geen 5 jassen
Nu is het net alsof je niet meer in je skinny jeans pastquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Vandaag komt mijn nieuwe broek binnen. Hopelijk past die want mijn favoriete (donkergrijze) skinny jeans is kapot.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens.
Ok, meestal draag ik steeds dezelfde schoenen, maar details.
Ik kom toch nooit buiten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met schoenen ligt dat anders, die kunnen onbeperkt.
Ik hoef geen 5 jassen
Echt wel, voor een KSC meet.quote:
Ik had eigenlijk een blauwe feestbak uitgekozen, maar omdat dat kreng zo vertraagd was, was die kleur niet meer leverbaar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor kleur blauw? Want je hebt dan lichtblauw, donkerblauw, beetje richting groenblauw
Nieuw BTW-tariefquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt wel, voor een KSC meet.
Oh shit, moet nog aubiose halen vandaag.
Zwartquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een blauwe feestbak uitgekozen, maar omdat dat kreng zo vertraagd was, was die kleur niet meer leverbaar.
Deze:
[ afbeelding ]
DAN MAAR ZWART
Jawel maar hij is bij de bovenbenen aan de binnenkant versleten na veel dragen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu is het net alsof je niet meer in je skinny jeans past
UGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Had het liever niet gedaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed moment om kleren te kopen zo net na een vreetdagen
Ja, ik dacht "laat ik eens niet zwart kiezen".quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zwart![]()
Maar die kleur blauw is ook mooi
Dat Little One vliegt er weer doorheen hier.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik hoef voorlopig geen nieuw caafvoer te halen
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn nieuwe auto is beetje grijs-groenig. Maar gelukkig zie ik daar niets van als ik aan het rijden ben.
gewoon kopenquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook een zeer degelijke jas.
https://www.street-one.nl/p/gewatteerd-jack/B20200815848/
TADAAAAquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht "laat ik eens niet zwart kiezen".
Heb jij met of zonder platte schijfjes?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat Little One vliegt er weer doorheen hier.
Welke kleur?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook een zeer degelijke jas.
https://www.street-one.nl/p/gewatteerd-jack/B20200815848/
Foto? Of stukje van de kleur. Ben wel nieuwsgierig nu wat ik mij hierbij moet voorstellen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn nieuwe auto is beetje grijs-groenig. Maar gelukkig zie ik daar niets van als ik aan het rijden ben.
Nee, nog erger, vertraagd was 'ie sowieso al en tegen de tijd dat 'ie eindelijk van de band af kwam rollen, hadden ze die kleur niet meer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TADAAAA
U heeft de keuze uit vertraging of zwart.
* zucht...
quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nog erger, vertraagd was 'ie sowieso al en tegen de tijd dat 'ie eindelijk van de band af kwam rollen, hadden ze die kleur niet meer.
Is er meer dan één soort? Ik heb met van die platte schijfjes en stukjes gedroogde groenten en gruis enzo. Meng het nu ook met Gerty want had net drie kilo gekocht.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij met of zonder platte schijfjes?
Ze vreten het hier met lange tanden en ik mix het met Gerty
Ik vind het prima; ga niet meer betalen voor een hip kleurtje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je vindt het niet zo mooi?
Ik wil naar bed.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geniet echt van de blauwe lucht en zon
Ja, bij cavycare (hehe) hadden ze Little One met en zonder platte schijfjes, maar nu verkopen ze maar 1 soort en 1 formaat. En ze hebben het basisvoer, wat op stro/hooi en kruiden lijkt.. dat heb ik nu ook voor ze gekochtquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er meer dan één soort? Ik heb met van die platte schijfjes en stukjes gedroogde groenten en gruis enzo. Meng het nu ook met Gerty want had net drie kilo gekocht.
Ik doe de Gerty ook in zo'n bal die ze om moeten duwen maar daar doen ze niet zoveel moeite voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |