SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nog 2 weken en hij is presidentquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
@:elonmusk
The evil knuckleheads picked the wrong vehicle for a terrorist attack. Cybertruck actually contained the explosion and directed the blast upwards.
Dank, ik doe erg mijn bestquote:
Ja, de TT is helapika niet langer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:54 schreef DaMart het volgende:
Fijn dat Mees toch wakker is geworden van zijn wekker.
Ga huilen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat lees ik nu toch weer allemaal in een zakelijke afscheidsbrief![]()
"Met sommigen verliep het contact stroef, eigenlijk met de meeste van jullie wel"
"Daarnaast wil ik wijzen op het grote belang van inclusiviteit. Terwijl we ons steeds meer bewust worden van de behoeften van groepen zoals LHBTI, verschillende rassen, huidskleuren en culturen, moeten we niet vergeten dat ook mensen met ADHD, Asperger, autisme heel erg belangrijk zijn"
Ja dit gaat absoluut vuurwerk opleveren die twee dominante pishaantjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog 2 weken en hij is president
quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat lees ik nu toch weer allemaal in een zakelijke afscheidsbrief![]()
"Met sommigen verliep het contact stroef, eigenlijk met de meeste van jullie wel"
"Daarnaast wil ik wijzen op het grote belang van inclusiviteit. Terwijl we ons steeds meer bewust worden van de behoeften van groepen zoals LHBTI, verschillende rassen, huidskleuren en culturen, moeten we niet vergeten dat ook mensen met ADHD, Asperger, autisme heel erg belangrijk zijn"
DOE !quote:
De vuige racist.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet dat er verschillende rassen bestonden.
Peruvian, Borstel, Californian...quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist niet dat er verschillende rassen bestonden.
en dan ook nog verkiezingen in Europa in aantal landen dit jaar. Dan is hij gewoon president van de wereldquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit gaat absoluut vuurwerk opleveren die twee dominante pishaantjes
Gewoon mijn quote screenshotten en gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja hoeft alleen maar dit te typen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier niet. Ik zie zelfs iets wat ik maanden geleden voor het laatst heb gezien: blauwe lucht.
Ja, goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
Zaterdag eerste nachtvorst
Zondag gelijk 11 graden.
De kaarten vooraf waren weer eens te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
Zaterdag eerste nachtvorst
Zondag gelijk 11 graden.
Ik zie blauwe luchten, ben helemaal van slag.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Het kan ook nooit eens normaal hier.
Democratie maar afschaffen veiligheidshalve?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan ook nog verkiezingen in Europa in aantal landen dit jaar. Dan is hij gewoon president van de wereld
Dat was pas voor volgende week.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:17 schreef Haags het volgende:
[..]
De kaarten vooraf waren weer eens te mooi om waar te zijn
Ik geloof dat hier de zon wil doorkomenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie blauwe luchten, ben helemaal van slag.
Vanaf woensdag deze week dacht ik al. Maar goed, alsnog gaat het niet gebeuren.quote:
Hup zonquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier de zon wil doorkomen
Ik hoop dat het hem gaat lukken
Zijn we weer blij gemaakt met een dode mus sneeuwuil.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Vanaf woensdag deze week dacht ik al. Maar goed, alsnog gaat het niet gebeuren.
Nop, kwakkelweerquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Vanaf woensdag deze week dacht ik al. Maar goed, alsnog gaat het niet gebeuren.
De meest succesvolle landen doen dat wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Democratie maar afschaffen veiligheidshalve?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je klinkt nu beetje als een televisie-medium.
"begint het met een s?"
Trek eens een lange blauwe jurk aan anders?quote:
doe het zelfquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trek eens een lange blauwe jurk aan anders?
Heel toevallig heb ik wel een blauwe jurk, maar volgens mij valt het mee hoe lang hij isquote:
Nieuwe scheurkalenderquote:
Jeetjequote:Op donderdag 2 januari 2025 09:31 schreef kwiwi het volgende:
Heb nog nooit een scheurkalender gehad eigenlijk.
Ownoesquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:31 schreef kwiwi het volgende:
Heb nog nooit een scheurkalender gehad eigenlijk.
Nee dan had er kwekveel meer over paren en wiebeldansen tussen gestaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft UitStraling dit allemaal geschreven?
We zitten pas op 2 januariquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had er kwekveel meer over paren enwiebeldansen tussen gestaan.
Ga je die ook posten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownoes
Ik heb nu dit jaar voor het eerst een scheurkalender van Omdenken.
Dat kwam ook alleen maar omdat ik de podcasts aan het beluisteren was en er reclame voor werd gemaakt
Zou wel een scheurkalender van US kopen en aandachtig lezenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga je die ook posten?
Wordt wel een positief jaar dan in combi met die van Fles.
Oke, dat had ik dan overgeslagen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had er kwekveel meer over paren en wiebeldansen tussen gestaan.
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]Volgens mij ga ik heel veel woede voelen dit jaar. Oma was gewoon een domme gans, maar dit is echt pure ellende!
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elke dag een beetje wijzer en slimmerquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wel een scheurkalender van US kopen en aandachtig lezen
Ja, dat worden we anders ook wel van jouw dagelijkse postsquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elke dag een beetje wijzer en slimmer
Sterk effect is dat, soms als ik mezelf teruglees (per ongeluk) dan voel ik mezelf ook een tikje snuggerder wordenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat worden we anders ook wel van jouw dagelijkse posts
Nou, heel fijn USquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterk effect is dat, soms als ik mezelf teruglees (per ongeluk) dan voel ik mezelf ook een tikje snuggerder worden
Doe dat maar niet te vaak, anders loopt het helemaal uit de hand.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterk effect is dat, soms als ik mezelf teruglees (per ongeluk) dan voel ik mezelf ook een tikje snuggerder worden
Is het Fles toch gelukt een kalender te vinden die ons nog meer gaat verbindenquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]Volgens mij ga ik heel veel woede voelen dit jaar. Oma was gewoon een domme gans, maar dit is echt pure ellende!
Moet je aan CL vragen.quote:
Iedereen hier houdt van chaosquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Doe dat maar niet te vaak, anders loopt het helemaal uit de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Alsof Fles nooit dagen mistquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik ben hier niet elke dag, dus dan moet ik weer inhalen en missen jullie de scheurkalender.
Ja, maar die haalt hij altijd in en daar heb ik geen zin inquote:
Matig dit. Geen muffin voor jou vanavond.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die haalt hij altijd in en daar heb ik geen zin in![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matig dit. Geen muffin voor jou vanavond.
Nu al sjaakafhaak.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die haalt hij altijd in en daar heb ik geen zin in![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen hier houdt van chaosChaos, crisis in de zaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, hier heeft helemaal niemand (behalve Fles) zin inquote:
Wilde nacht gehad?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we weer tips over hoe je strontvlekken uit je beddengoed krijgt
quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier heeft helemaal niemand (inclusief Fles) zin in
Ewl.quote:
Ok, nizno.quote:
heel verstandigquote:
Ja, sorry.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:53 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dat trouwens voor een raar licht buiten, zo'n oranje lampje die iemand heeft opgehangen ofzo
Moet ik ook nog eens doen, ik heb alleen een graf tot nu toe, raar idee is dat trouwens als ik er lang komquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 US met: heb je je testament al opgemaakt ?
Nee nog niet, is graftakke duur trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |