SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geen idee waar hij woont, heb ik me nooit zo in verdiept.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaan we huis van Geert bezoekenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, nu wel, maar toen nog in Terneuzen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Rustig hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zeg ook trusten
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, ik denk dat ik ook maar ga. Vast weer een beetje in het werkritme komen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik morgen al weer een beetje werken - halve dag. Net als een halve dag na de kerst.
Mag een Extra Dienst (hoger tarief) schrijven
Maar ik ga lekker laat beginnen
Ik vrijdag pas weer werken, als ik niet uitkijk ga ik pas na 3 uur slapen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oeps.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vrijdag pas weer werken, als ik niet uitkijk ga ik pas na 3 uur slapen
Dat is overigens ook wel een beetje mijn ritme geworden de afgelopen jaren... Iets met Corona en zo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Straks weer werken.
Maar ik kan de slaap niet vatten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Eerder vanavond dacht ik nog: ik kan zo pitten. Maar nu is het ook wel half-half. Mss moet ik gewoon mijn spel stoppen en de laptop wegleggenquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks weer werken.
Maar ik kan de slaap niet vatten.
Ik heb vanmiddag en vanavond een paar uur geslapen, dus ik ben nu klaarwakker. M'n slaapritme is aardig verstoord.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Eerder vanavond dacht ik nog: ik kan zo pitten. Maar nu is het ook wel half-half. Mss moet ik gewoon mijn spel stoppen en de laptop wegleggen
Maar ik kan nu wel even flink punten pakken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zou je denkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag en vanavond een paar uur geslapen, dus ik ben nu klaarwakker. M'n slaapritme is aardig verstoord.
Maar ik kan nu wel even flink punten pakken.![]()
![]()
nou aangezien jij bang bent dat het weer heel kree topic zal worden, laat ik het niet doenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Hehe verstandig kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat lief.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou aangezien jij bang bent dat het weer heel kree topic zal worden, laat ik het niet doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: