SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wij werken door het hele land, dus het is een beetje kijken waar je nodig bent. Maar het is momenteel een beetje dood vervelen, want rond de kerst/oud en nieuw gebeurt er gewoon geen klote. Dus dan is het vooral thuis de tijd uitzitten (lol)quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:35 schreef Van_Poppel het volgende: Mee eens, ik woon ook op een kwartier fietsen van de zaak. Goed voor de conditie om dan lekker naar kantoor te gaan.
Met pijn en moeite derde![]()
Ik dacht iemand kaapt het topic wel...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
“En zie ik nou traantjes weer in de ogen van Peter Wright.”
– The Voice
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Je kan beter gewoon vrij nemen en her en der wat bier drinken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij werken door het hele land, dus het is een beetje kijken waar je nodig bent. Maar het is momenteel een beetje dood vervelen, want rond de kerst/oud en nieuw gebeurt er gewoon geen klote. Dus dan is het vooral thuis de tijd uitzitten (lol)![]()
Ik gooide hem zo afgelopen seizoen in de competitie allenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik ooit een 133-finish zo gegooid heb zien worden.![]()
Volgens mij heeft Michael Smith het een keer zo gedaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik ooit een 133-finish zo gegooid heb zien worden.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Moet zij wetenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Michael Smith het een keer zo gedaan.![]()
Ik heb die vrije dagen keihard nodig maat. Geen onderwijsvakanties meer en schoonfamilie in Amerika dus ieder vakantiedagje gaat op aan reizen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon vrij nemen en her en der wat bier drinken.Met pijn en moeite derde![]()
Dat kost vrije dagen...dun kun je beter deze dagen thuis 'werken'.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon vrij nemen en her en der wat bier drinken.![]()
Vrije dagen opnemen als er geen klap te doen is vind ik dan weer zonde van mijn vrije dagen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon vrij nemen en her en der wat bier drinken.![]()
5-2 voor d'n Bunt lijkt me trouwens wel een hele mooie uitslagOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Makkie met pubdartsquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn ploegmaat deed ooit een poging om een toernooi te winnen met 3xD18 op 108 (lol).Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dan ga je toch voor een shanghai.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn ploegmaat deed ooit een poging om een toernooi te winnen met 3xD18 op 108 (lol).
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Wat is deze actquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:44 schreef Gretzl het volgende:
“En zie ik nou traantjes weer in de ogen van Peter Wright.”
– The Voice
[ afbeelding ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Precies, ik wil graag mijn vrije tijd goed benutten en inplannen, vrije tijd is schaars in het leven dat ga ik niet verspillen aan ''te weinig werk''quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Vrije dagen opnemen als er geen klap te doen is vind ik dan weer zonde van mijn vrije dagen.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |