quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Dit seizoen is het de eerste die gebruikmaakt van semi-automatische buitenspeltechnologie, aangezien Premier League-clubs unaniem akkoord gingen met de invoering ervan. Ergens in het najaar na een interlandbreak wordt de technologie in gebruik genomen.
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
En toch scorenquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo weinig scorend vermogen, helemaal nu Saka geblesseerd is.
Slap kutjequote:Op woensdag 1 januari 2025 19:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maakt weinig indruk inderdaad.
Collega van mij is groot Spursfan, zelfs een tattoo ervan, die zie ik elke week dieper zinken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de schaduw van United doet Spurs ook een goede poging voor een lachwekkend seizoen.
It's the history of the Spursquote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Collega van mij is groot Spursfan, zelfs een tattoo ervan, die zie ik elke week dieper zinken.
Ja maar hun coach zegt Mate en lacht soms leuk!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
In de schaduw van United doet Spurs ook een goede poging voor een lachwekkend seizoen.
Natuurlijk maar de hoop is zo herkenbaar.quote:
Staan er ook maar 2 punten boven ja.. (wel enorm verschil in doelsaldo)quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ruud zal dat moment niet meer meemaken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Ruud is hard op weg naar het Championship.
En dan? met een andere trainer gaat het ook gewoon zo en dat zullen ze zelf toch ook wel beseffen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ruud zal dat moment niet meer meemaken.
Nah want een nieuwe trainert uit wanhoop is nog altijd veel goedkoper dan de knip open voor goede spelers . Helemaal bij een club die nooit echt in iets heeft geïnvesteerd .quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:53 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan? met een andere trainer gaat het ook gewoon zo en dat zullen ze zelf toch ook wel beseffen.
Ja, die zal dan wel ontslagen worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ruud zal dat moment niet meer meemaken.
Het begint wel een onmogelijke taak te worden voor gepromoveerde clubs om te handhaven. Alhoewel Ipswich het best aardig doet, maar ik vrees dat ze niet langs Everton, Wolves of ManU komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Ruud is hard op weg naar het Championship.
Ze gaan vanavond en morgenvroeg kijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:22 schreef Szura het volgende:
Overigens gaat sneeuw er mogelijk voor zorgen dat Liv-Utd wordt afgelast
Was geen opzet maar wel een overtreding toch, al zijn dit soort momenten nooit zwart/wit, als hij er niet voor fluit is het ook goed.quote:Op zondag 5 januari 2025 03:35 schreef Bartttt het volgende:
Wat een belachelijke penalty die Arsenal tegen kreeg. Saliba kopt eerst de bal en raakt daarna pas die speler van Brighton die trouwens veel harder in kwam met zijn hoofd dan Saliba.
Ik hoop dat Arsenal Malen contracteerd deze winter dan heb je eerst voorlopig een goede vervanger van Saka en daarna een extra optie voor de spits positie.
Eem afwaachten dus @Zipportalquote:A safety meeting was held this morning to assess the weather and travel conditions for today’s fixture against Manchester United at Anfield.
At this stage the match is planned to go ahead as normal and every effort is being made to get the game on.
A further safety meeting will take place again at midday to assess the latest conditions.
We will update supporters just as soon as we can. Please take extra care out there, Reds.
Zou wel jammer zijn.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eem afwaachten dus @:zipportal
quote:Op zondag 5 januari 2025 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bijzonder wel dat in de PL meer rekening wordt gehouden met afreizende supporters dan in onze kneuzencompetitiequote:Op zondag 5 januari 2025 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Engelsen zijn gewoon ja, mietjes.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzonder wel dat in de PL meer rekening wordt gehouden met afreizende supporters dan in onze kneuzencompetitie
Zoveel sneeuw ligt er namelijk niet
Ze komen we met een korte broek naar buiten bij het eerste zonnetje en 6 graden.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Engelsen zijn gewoon ja, mietjes.
Ellie Lust kan de situatie vast wel in toom houden. Ook een behoorlijke pot.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Engelsen zijn gewoon ja, mietjes.
Ik hoop wel echt dat deze pot door gaat, verder weinig te beleven deze zondag.
Afstanden zijn dan ook iets groter. Ook al moet ik zeggen dat ik ook wel eens in een sneeuwstorm naar een stadion ben gegaan en het toen best wel afgelast had mogen worden, 50 op de snelweg genot.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzonder wel dat in de PL meer rekening wordt gehouden met afreizende supporters dan in onze kneuzencompetitie
Dat laatste ja, genoeg voorbeelden de afgelopen jaren waarbij er totaal geen rekening gehouden werd met supporters in de eredivisie.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Afstanden zijn dan ook iets groter. Ook al moet ik zeggen dat ik ook wel eens in een sneeuwstorm naar een stadion ben gegaan en het toen best wel afgelast had mogen worden, 50 op de snelweg genot.
Go Ahead - RKC ik meen 2 winters geleden, toen zat het publiek zelfs al in het stadion en werd het nog afgelast 5 minuten voor de aftrap. Lachwekkend want het sneeuwde toen gewoon ook al uren in de hele regio Deventer. Maar niemand bij de KNVB wilde verantwoording nemen.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste ja, genoeg voorbeelden de afgelopen jaren waarbij er totaal geen rekening gehouden werd met supporters in de eredivisie.
Mooi dat ze dat in een competitie die veel meer draait op televisiegeld wel gewoon doen
Utreg-Feyenoord een aantal jaren geleden hetzelfde.quote:Op zondag 5 januari 2025 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Go Ahead - RKC ik meen 2 winters geleden, toen zat het publiek zelfs al in het stadion en werd het nog afgelast 5 minuten voor de aftrap. Lachwekkend want het sneeuwde toen gewoon ook al uren in de hele regio Deventer. Maar niemand bij de KNVB wilde verantwoording nemen.
Utrecht - Feyenoord waarbij er zoveel ijzel lag dat je de snelweg niet eens op kon, om drie uur in de middag afgelast toen de bussen al stapvoets waren vertrokkenquote:Op zondag 5 januari 2025 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Go Ahead - RKC ik meen 2 winters geleden, toen zat het publiek zelfs al in het stadion en werd het nog afgelast 5 minuten voor de aftrap. Lachwekkend want het sneeuwde toen gewoon ook al uren in de hele regio Deventer. Maar niemand bij de KNVB wilde verantwoording nemen.
In onze kneuzencompetitie komen er 300 van Fortuna en 150 van Almere afgereisd. Dat is in de PL en vaak meer de lagere competities in Engeland nog wel eens anders. Goed dat ze het doen. Nederland is wat dat betreft een strontland.quote:Op zondag 5 januari 2025 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest natuurlijk, zie ook de "3pm Blackout".quote:Op zondag 5 januari 2025 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeu, weer wat geleerd, dat wist ik niet, alleen dat hier vroegâh wedstrijden pas uitgezonden mochten worden als men een bepaald aantal kaarten had verkocht maar dat was alleen voor Europese potjes dacht ik.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest natuurlijk, zie ook de "3pm Blackout".
Snow Salah is er klaar voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |