SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
tegen in de war zijn blijkbaarquote:
ahaquote:
bang voor spinnen of dat niet echt?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een joekel van een spin achter m'n bank. We schrokken van elkaar. Ik zit nu steeds weer te spieken of hij zich weer laat zien.
ik ben buiten geweestquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak van de bank gekomen.
Nee maar het is een dikkerd en hij schoot ineens weg.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
[..]
bang voor spinnen of dat niet echt?
[..]
ik ben buiten geweest
was het heftig?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Film af. Even verwerken op weg naar huis.
kun je gezellig bij NK op bezoekquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Hey er is tegenwoordig een rechtstreekse treinverbinding naar Leiden.
you can do ittt!!!!quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Moed verzamelen om PMD naar beneden te brengen.
Hoppakee, naar de Hortus Botanicus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Hmmm, dan is verwerken wel fijn. Lukt het een beetje?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Viel mee, maar het raakte wel wat.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu boodschappen ga doen kan ik daarna chillen. Maarja, eerst opstaan.
quote:
Ja of hij komt bij Gerrie op bezoek, zit die daar opeens binnen met de verwarming op 24 gradenquote:
Je zou geen echte Foqueviller zijn als je dat niet was vergetenquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef kwiwi het volgende:
Was vergeten dat ik vanochtend de lakens in de was gegooid had.
en hij spiekt steeds om te zien of jij nog kijktquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een joekel van een spin achter m'n bank. We schrokken van elkaar. Ik zit nu steeds weer te spieken of hij zich weer laat zien.
die zou hier vandaag. nu pas maandag. geen drama. zak is nog niet propvolquote:
en je kan ook met de trein naar Praagquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
oh..quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou geen echte Foqueviller zijn als je dat niet was vergeten
Ja dat is waarquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou geen echte Foqueviller zijn als je dat niet was vergeten
quote:
quote:
blij dat je er vandaag nog achter komtquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef kwiwi het volgende:
Was vergeten dat ik vanochtend de lakens in de was gegooid had.
De ideale bezigheid als je na een lange dag lekker in je bed wilt gaan leggen en je je bed nog moet opmakenquote:
ik wilde gisteren nog even snel vuilnis weggooien.. was ik 3 minuten te laat en hadden ze de bakken dicht gezetquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zou hier vandaag. nu pas maandag. geen drama. zak is nog niet propvol
Onder andere.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoppakee, naar de Hortus Botanicus.
hier eigen containers achter het huis.. dat scheelt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wilde gisteren nog even snel vuilnis weggooien.. was ik 3 minuten te laat en hadden ze de bakken dicht gezet
gelukkig kon het vandaag vanaf 6:00 weer
Ja en naar Parijs en naar Londen en naar Disney.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en je kan ook met de trein naar Praag
ik zou niet weten waar ik eigen containers kwijt moet in mn appartementquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier eigen containers achter het huis.. dat scheelt.
Er hingen weinig zakken maar kan op de site van de afvaltoko geen afwijkende tijden vinden dus iedereen is lui.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zou hier vandaag. nu pas maandag. geen drama. zak is nog niet propvol
kun je ook naar Lissabon?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en naar Parijs en naar Londen en naar Disney.
We hadden vroeger een grote container bij de achterdeur staan waar je gewoon alles in kon flikkeren wanneer het jou uitkwam. Ik mis het.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ik eigen containers kwijt moet in mn appartement
daarom staat in mijn post ook het wwordje.... huisquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ik eigen containers kwijt moet in mn appartement
Flexquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom staat in mijn post ook het wwordje.... huis
is maar huur in een durpke... niets flexigs aanquote:
snap ikquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden vroeger een grote container bij de achterdeur staan waar je gewoon alles in kon flikkeren wanneer het jou uitkwam. Ik mis het.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:12 schreef Haags het volgende:
[ x ]
We hebben er weer een@:liesje1979 @:airwin
#InDeModder#BeterEenPaalPlaatsen
is dit de vervanger van DE poller?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:12 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Hier had een bewoner die ging verhuizen z'n halve huisraad erin gemikt. Lamp, bed, bank. Werd niet meegenomen dus er heeft nog een tijd een bank op de binnenplaats gestaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik
hier zou dat een gruwelijke kostenpost worden met mensen die er dan allemaal puin in gaan gooien enzo
ik heb nadat ik over van alles gespamd ben in december besloten dat ik alle afzenders die mij spammen in een aparte gmailfilter pleur... markeren als ongelezen en ik kijk af en toe wel een keer en pleur ik alles wegquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:14 schreef kwiwi het volgende:
Krijg een email van Hallmark.nl, dat ze me missen en dat ik daarom korting krijg op m'n volgende bestelling. 50 hele centenNou dat trekt me over de streep hoor
ik heb nog wel ruimte hier in de GFTbakquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:15 schreef CherryLips het volgende:
GFT was deze week niet opgehaald dus die puilde ook een beetje uit.
Ik liep ooit altijd hard langs de Scheveningse bosjes, daar kwam lijn 1 ook langs.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:12 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Beetje ver.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog wel ruimte hier in de GFTbak
zeg niet dat niemand aangeboden heeft je te helpenquote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan is verwerken wel fijn. Lukt het een beetje?
dropvetersquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde iets opzoeken maar weet niet meer wat.
Welke film was het?quote:
Chocoladegrootverpakkingenquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde iets opzoeken maar weet niet meer wat.
Kaarten voor iedereen in Foquevillequote:Op woensdag 1 januari 2025 19:14 schreef kwiwi het volgende:
Krijg een email van Hallmark.nl, dat ze me missen en dat ik daarom korting krijg op m'n volgende bestelling. 50 hele centenNou dat trekt me over de streep hoor
volgend jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
Ik ben erg benieuwd wanner alle briefpost die aangekondigd staat in de postNL in de brievenbus zit... zit zelfs een verjaardagskaartje tussen...
ow dat duurt nog erg lang... als je dat gisteren had gezegd was het korter bijquote:
Adressen mogen in DM voor kaartjesquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kaarten voor iedereen in Foqueville![]()
[ afbeelding ]
ecardsquote:
een echte kaart is wel leukerquote:
Ik zit al weken op een pakje uit Denemarken te pakken en het is nog steeds niet verder dan "pakket is nog niet ontvangen of verwerkt"quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
Ik ben erg benieuwd wanner alle briefpost die aangekondigd staat in de postNL in de brievenbus zit... zit zelfs een verjaardagskaartje tussen...
en wel duurderquote:
+ zelfgeschrevenquote:
ja pakketpost is nog irritanterquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit al weken op een pakje uit Denemarken te pakken en het is nog steeds niet verder dan "pakket is nog niet ontvangen of verwerkt"
Bij mij staat daar alleen maar post in die we al hebben ontvangen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en deze keer zo opgeslagen dat ik het ook weer terug kan vinden
Dat niet, maar er kunnen nog wel wat kaartjes vanafquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wel duurder
voor zover ik weet woont kwiwi niet in bladel, heemskerk of balkbrug
er zit een brievenbuspakketje in van de opdrachtgever blijkbaar (die had ik nog niet eens gezien)quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij staat daar alleen maar post in die we al hebben ontvangen.
Jammerquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn liefde voor kaartjes is totaal niet in proportie met hoe goed ik er in ben om ze te versturen.
ik stuur braaf jaarlijks twee kaarten. met kerst. 1 naar voormalig schoonvader en 1 naar yvonnequote:Op woensdag 1 januari 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn liefde voor kaartjes is totaal niet in proportie met hoe goed ik er in ben om ze te versturen.
Goed voornemen voor het nieuwe jaar? Meer kaartjes sturen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Gezelliequote:Op woensdag 1 januari 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
Zo, weer thuis
Vader heeft me net weer naar huis gebracht
We reden de toeristische route door alle dorpjes heen. Nog even alle kerstversiering gluren voordat het allemaal weer weg is
zet het desnoods in je agenda als je het echt wil @DeZwabber, zoveel daadwerkelijk moeite is het niet om een kaartje te versturenquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed voornemen voor het nieuwe jaar? Meer kaartjes sturen?
herkenbaar probleemquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Echt zoveel mensen zeggen 'ik wil wel maarr *blablabla*' doe het of hou gewoon je mond denk ik danquote:
Ik heb zo'n ding aan het raam, lichtjes in de vorm van een kerstboom. Met 3 zuignapjes aan het raam.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezelliekerstversiering mag weg, lampjes mogen blijven. Dat is zo gezellig
bij mij ook... ik bedoelde meer... als daarvan iets aangekondigd staat en nog niet bezorgd is dat dat irritanter is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:43 schreef mschol het volgende:
[..]
pakketpost binnen NL ging gister gewoon als normaal
oke dan kies ik voor optie 2quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt zoveel mensen zeggen 'ik wil wel maarr *blablabla*' doe het of hou gewoon je mond denk ik danzoveel moeite is het niet hoor
De puf is opquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding aan het raam, lichtjes in de vorm van een kerstboom. Met 3 zuignapjes aan het raam.
Gistermiddag toen ik ging hing die nog, net dat we weer aan kwamen rijden zagen we dat de bovenste had losgelaten en dus in een zielig hoopje op de vensterbank lag.
Zo van: de feestdagen zijn voorbij, ik heb er geen zin meer in
prima optiequote:
Ik was voorheen die collega die kaartje sturen initieerde voor wanneer er iets was. Zo vaak dat ze mij direct een berichtje stuurden als bedankje etc.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik stuur braaf jaarlijks twee kaarten. met kerst. 1 naar voormalig schoonvader en 1 naar yvonne
verjaardagen enzo stuur ik wel appje of berichtje op socials of feliciteer ik in real life
Is de bezorging van brievenbuspakketjes bij jou nog betrouwbaar?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zit een brievenbuspakketje in van de opdrachtgever blijkbaar (die had ik nog niet eens gezien)
staatsloterij reclame envelop heb ik binnen.
er is er 1 jarig hoera hoera briefkaart van mn werkgever (staat er 2 keer in)
en de rest is post dat ik ook ontvangen heb.
dus eigenlijk maar 2 brievenbuspoststukjes
ah das wel heul laifquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was voorheen die collega die kaartje sturen initieerde voor wanneer er iets was. Zo vaak dat ze mij direct een berichtje stuurden als bedankje etc.
Met als gevolg dat toen ik ziek werd ik tientallen kaartjes heb gekregen
Zo'n collega (zoals jij die zoiets op zich neemt) is ook echt onwijs fijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was voorheen die collega die kaartje sturen initieerde voor wanneer er iets was. Zo vaak dat ze mij direct een berichtje stuurden als bedankje etc.
Met als gevolg dat toen ik ziek werd ik tientallen kaartjes heb gekregen
ja de rest van het jaar ging alles prima. soms een dag later dan de melding maar alles dat in de app kwam kwam ook in de deurquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is de bezorging van brievenbuspakketjes bij jou nog betrouwbaar?
De afgelopen maanden zijn hier zeker 3 brievenbuspakketjes nooit bezorgd, terwijl ze in de PostNL-app als bezorgd waren geregistreerd. Uiteindelijk werden de producten na contact met de webwinkels nogmaals verstuurd (en gelukkig wel ontvangen), maar het is zo zonde dat die winkels op deze manier onnodig op extra kosten worden gejaagd.
Hmm, hier speelt dat helemaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is de bezorging van brievenbuspakketjes bij jou nog betrouwbaar?
De afgelopen maanden zijn hier zeker 3 brievenbuspakketjes nooit bezorgd, terwijl ze in de PostNL-app als bezorgd waren geregistreerd. Uiteindelijk werden de producten na contact met de webwinkels nogmaals verstuurd (en gelukkig wel ontvangen), maar het is zo zonde dat die winkels op deze manier onnodig op extra kosten worden gejaagd.
Ja dat doe ik ook, of gewoon zomaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik stuur af en toe verjaardagskaartjes, niet ieder jaar. Ik stuur vaker kaartjes op momenten dat men het niet (meer) verwacht. Bij verhuizingen enzo. Binnenkort start vriendin weer met een studie, vriend krijgt een nieuwe kitten, dat soort dingen
Dit is een goede tip, gewoon elke keer een kaartje kopen als je een leuke tegenkomt en dan heb je eigenlijk altijd wel wat passends in huisquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en tip voor mensen die wel kaartjes willen sturen maar lukt niet om welke reden dan ook
Het helpt hier ook heeeeeel erg om alvast leuke (!!) kaartjes in huis te hebben zodat je daar niet last minute de deur voor uit hoeft. En ja, kaartjes zijn prijzig maar als je ze koopt vķķrdat je ze verstuurt ben je die prijs alweer vergeten bij het versturen
En ik vind vijf euro niet zo duur voor het gevoel wat je de ander geeft
Klein gebaar, groot effectquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, of gewoon zomaar.
Ja, een of twee dagen later komt hier ook regelmatig voor, omdat er niet echt een track en trace op brievenbuspakketten zit. Die melden ze gewoon als bezorgd op de dag dat het pakket aan de bezorger wordt meegegeven (aldus een van de webwinkels die een artikel nogmaals mocht versturen). Maar ik heb weinig hoop dat het pakket dat in oktober als bezorgd is geregistreerd, ooit nog echt in mijn brievenbus belandtquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de rest van het jaar ging alles prima. soms een dag later dan de melding maar alles dat in de app kwam kwam ook in de deur
nee dit gaat om brievenbuspost.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een of twee dagen later komt hier ook regelmatig voor, omdat er niet echt een track en trace op brievenbuspakketten zit. Die melden ze gewoon als bezorgd op de dag dat het pakket aan de bezorger wordt meegegeven (aldus een van de webwinkels die een artikel nogmaals mocht versturen). Maar ik heb weinig hoop dat het pakket dat in oktober als bezorgd is geregistreerd, ooit nog echt in mijn brievenbus belandt.
If you hurt me, I know where your bed sleepsquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb ook al eens een kaartje naar m'n tandarts gestuurd, omdat ik daar al m'n hele leven kom en vader en zoon tandarts altijd zo enorm vriendelijk zijn
Ik weet het. Maar je noemde ook een brievenbuspakketje, waarop ik nieuwsgierig werd of die bij anderen wel altijd aankomenquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dit gaat om brievenbuspost.
die worden niet gemeld dat ze bezorgd zijn in de app,
gewoon een foto van de kaart of envelop in de app van PostNL
Nu al iets on naar uit te kijken voor mijn verjaardag.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik stuur af en toe verjaardagskaartjes, niet ieder jaar. Ik stuur vaker kaartjes op momenten dat men het niet (meer) verwacht. Bij verhuizingen enzo. Binnenkort start vriendin weer met een studie, vriend krijgt een nieuwe kitten, dat soort dingen
ja zit in zo'n doosje maar is niet aangemeld als pakketpost.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar je noemde ook een brievenbuspakketje, waarop ik nieuwsgierig werd of die bij anderen wel altijd aankomen.
die gebruikt de rollende lopendeband dinges van postNL als kermisattractiequote:Op woensdag 1 januari 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al 2,5e week op een kaart te wachten die wel steeds in de app verschijnt dat hij bezorgd wordt. Tot in den treure.
Gewandeld, wat in de tuin gewerkt, gesmurfd, lekker gegeten. Wordt een goed jaar danquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Ex schoonmoeder (van 't heksentype) zei altijd dat het jaar zo ongeveer verloopt zoals je 1 januari doorgebracht hebt.
Hebben jullie het dan goed gedaan?
uitgeslapen, gelanterfant, lekker gegeten, lekker gedronkenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewandeld, wat in de tuin gewerkt, gesmurfd, lekker gegeten. Wordt een goed jaar dan
Nou ik wist al dat dit een zwaar jaar zou gaan worden....quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Ex schoonmoeder (van 't heksentype) zei altijd dat het jaar zo ongeveer verloopt zoals je 1 januari doorgebracht hebt.
Ruftend en etend en slapend op de bank.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Slecht geslapen, waardoor ik de hele dag moe was. Even in het bos gewandeld, wat spelletjes gespeeld met de kinderen... maar dat wordt dan dus een vermoeiend jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
beetje boodschappen, beetje eten koken en lui achter pc zitten..quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruftend en etend en slapend op de bank.
Gewoon een verlenging van 2024 dus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruftend en etend en slapend op de bank.
Best wat gewandeld, gematigd gegeten, hondje geknuffeld.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
alle ongelezen boeken:
[ afbeelding ]
je moet morgen werken, morgen is het donderdagquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan iemand mij er even aan herinneren dat ik morgen moet werken en het geen vrijdag is, want zo voelt het wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet je wekker niet te zetten, want je moet morgen werken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan iemand mij er even aan herinneren dat ik morgen moet werken en het geen vrijdag is, want zo voelt het wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goeie!quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet je wekker niet te zetten, want je moet morgen werken.
let je er op dat het morgen donderdag is dus dat je niet vrij bent?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben maandag ook al door de wekker heen geslapen. Gisteren niet, hopelijk morgen dus weer niet...
Dan heb je je slaap nodig. Dus een goed teken, door je wekker heenslapen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben maandag ook al door de wekker heen geslapen. Gisteren niet, hopelijk morgen dus weer niet...
Bij ons waarschijnlijk heel rustig. Niet zo rustig als iets van 10 jaar geleden hoop ik. Toen had ik echt maar 3 brieven voor een hele wijk..quote:
scheelt dan dat je lekker hard kan werken... ben je zo van je vermoeidheid afquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij ons waarschijnlijk heel rustig. Niet zo rustig als iets van 10 jaar geleden hoop ik. Toen had ik echt maar 3 brieven voor een hele wijk..![]()
![]()
.
@Nizno verwacht sowieso nog wat meer brieven dan drie...quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij ons waarschijnlijk heel rustig. Niet zo rustig als iets van 10 jaar geleden hoop ik. Toen had ik echt maar 3 brieven voor een hele wijk..![]()
![]()
.
ja maar zo ver gaat bossie niet wandelenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
@:Nizno verwacht sowieso nog wat meer brieven dan drie...
quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
.
Fietsen ook geen optie?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar zo ver gaat bossie niet wandelen
13u enkele reis......quote:
Morgen moet je werken. Het is geen vrijdag.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIj heet natuurlijk Da MART(elen)quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:00 schreef mschol het volgende:
jullie zijn van het departement martelen?
quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
HIj heet natuurlijk Da MART(elen)
Overovermorgen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..].
En denk eraan: morgen is het donderdag, overmorgen mag je pas weer uitslapen.
Ik zie bij Amazon uk ook steeds vaker zo'n 13 euro verzendkosten bij blurays die gewoon in een envelop door de brievenbus gegooid worden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een boek kopen bij Amazon maar blijkbaar moet je tegenwoordig verzendkosten betalen voor boeken.
Verhaal klinkt ietwat deprimerend, maar als ik de 4k trailer zie vind ik wel de sfeer fantastischquote:
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie bij Amazon uk ook steeds vaker zo'n 13 euro verzendkosten bij blurays die gewoon in een envelop door de brievenbus gegooid worden.
Dat is hard gegaan.
Amazon UK was alleen handig toen ze nog bij de EU zaten en nog geen NL website hadden. Al kon je in die tijd alsnog beter bij cd-wow/wow-hd of zavvi bestellenquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie bij Amazon uk ook steeds vaker zo'n 13 euro verzendkosten bij blurays die gewoon in een envelop door de brievenbus gegooid worden.
Dat is hard gegaan.
Steeds meer op de ereader dan maar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2025 gaat zo wel duur jaar worden
Oef cd-wow. Zoveel cd's gekocht daar. En bij Play.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Amazon UK was alleen handig toen ze nog bij de EU zaten en nog geen NL website hadden. Al kon je in die tijd alsnog beter bij cd-wow/wow-hd of zavvi bestellen
Ohja Play had je ook nog, en HMVquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oef cd-wow. Zoveel cd's gekocht daar. En bij Play.
Tot nu toe heb ik nog geen film van Wim Wenders gezien die niet uitstekend was. Nou zijn dat er niet zo heel veel. Maar toch. Zijn Perfect Days uit 2023 is ook geweldig.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verhaal klinkt ietwat deprimerend, maar als ik de 4k trailer zie vind ik wel de sfeer fantastisch
Ik zou het al nacht durven noemenquote:
Nou ja. Een hoop dingen die ik daar (nog steeds) bestel hebben ze niet op de Nederlandse of Duitse Amazon. Soms bestel ik bij labels direct, maar die vragen vaak zo mogelijk nog meer voor verzenden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Amazon UK was alleen handig toen ze nog bij de EU zaten en nog geen NL website hadden. Al kon je in die tijd alsnog beter bij cd-wow/wow-hd of zavvi bestellen
Hmm, als ik zo zijn filmografie zie heb ik daar volgens mij niks van gezienquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog geen film van Wim Wenders gezien die niet uitstekend was. Nou zijn dat er niet zo heel veel. Maar toch. Zijn Perfect Days uit 2023 is ook geweldig.
Ja voor films zijn de NL en DE amazon niet echt denderend. Bij de NL krijg je dan vaak zo'n cover waar elk woord ook nog in het Frans is vertaald en bij de Duitsers zie je heel de cover niet door alle waarschuwingen en andere ongein er opquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Een hoop dingen die ik daar (nog steeds) bestel hebben ze niet op de Nederlandse of Duitse Amazon. Soms bestel ik bij labels direct, maar die vragen vaak zo mogelijk nog meer voor verzenden.
nog duurder?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2025 gaat zo wel duur jaar worden
Oef. Ik dacht even dat je belazerd werd met die wisselkoers, maar die is hard gegaan de laatste drie maanden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:53 schreef LTVDK het volgende:
Bestellen om Amazon US is trouwens ook leuk met alle toeslagen die er pas bij het afrekenen bijkomen
[ afbeelding ]
goedkoper wordt het sowieso nietquote:
Ja die gaat weer hard richting 1:1quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef. Ik dacht even dat je belazerd werd met die wisselkoers, maar die is hard gegaan de laatste drie maanden.
Eén mega FSK label met wat randjes van de cover en een halve titel nog zichtbaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor films zijn de NL en DE amazon niet echt denderend. Bij de NL krijg je dan vaak zo'n cover waar elk woord ook nog in het Frans is vertaald en bij de Duitsers zie je heel de cover niet door alle waarschuwingen en andere ongein er op
Ieuw, dat ga je toch niet kopenquote:
Pauperprijs.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
The Original Kopi Luwak Gold-bar Edition THE BLACK GOLD BEANS BY RICH.EXCLUSIVE!!
149,-
Meest getoonde prijs 374,95
Je bespaart 60%
Op voorraad
Nu besteld, vrijdag in huis
250 gram ongemalen koffiebonen
Onze Kopi Luwak is 100% natuurlijk en Luwak-vriendelijk, ook bevat het eiwitten tegen hartziekten en kanker. Het is erg gezond!
BINNENKORT VERKRIJGBAAR BIJ RICH.EXCLUSIVE; NOG DUURDERE, LUXUEUZE EN SCHAARSER KOPI LUWAK.
Ondanks die wisselkoers scheelt het alsnog ¤50,- in vergelijk met NLquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef. Ik dacht even dat je belazerd werd met die wisselkoers, maar die is hard gegaan de laatste drie maanden.
In 20245 nog kopi luwak kopen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
The Original Kopi Luwak Gold-bar Edition THE BLACK GOLD BEANS BY RICH.EXCLUSIVE!!
149,-
Meest getoonde prijs 374,95
Je bespaart 60%
Op voorraad
Nu besteld, vrijdag in huis
250 gram ongemalen koffiebonen
Onze Kopi Luwak is 100% natuurlijk en Luwak-vriendelijk, ook bevat het eiwitten tegen hartziekten en kanker. Het is erg gezond!
BINNENKORT VERKRIJGBAAR BIJ RICH.EXCLUSIVE; NOG DUURDERE, LUXUEUZE EN SCHAARSER KOPI LUWAK.
Maar echt he, zal wel niet door een civetkat maar door een random Indo zijn uitgeschetenquote:
Oh rarewaves. Never change.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ondanks die wisselkoers scheelt het alsnog ¤50,- in vergelijk met NLhttps://www.amazon.nl/-/en/dp/B0CKYF6BCK
Maximaliseren kun je lerenquote:
Lekker voor alles wat niet meer zo goed verkrijgbaar is de verdubbelaar er opgooienquote:
tja, best normaal hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker voor alles wat niet meer zo goed verkrijgbaar is de verdubbelaar er opgooien
Nee dat is dan waarschijnlijk gewoon een niche cd in kleine oplage die niet of nauwelijks bij de grote webshops terecht komt en daar maken zulk soort shops gretig gebruik vanquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:16 schreef mschol het volgende:
ik heb meerdere malen cd's voorbij zien komen voor >200 euro per stuk, en dan hebben we het neit over een speciale editie ofzo
niet eens.. gewoon OOP cd's bv en die worden dan ook niet (meer) bij gedruktquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is dan waarschijnlijk gewoon een niche cd in kleine oplage die niet of nauwelijks bij de grote webshops terecht komt en daar maken zulk soort shops gretig gebruik van
Ja OOP krijg je natuurlijk hetzelfde, dan komt er schaarste, en schaarste betekent de prijs opschroevenquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
niet eens.. gewoon OOP cd's bv en die worden dan ook niet (meer) bij gedrukt
en ja, winstmaximalisatie is een ding
Een natte nachtquote:Op woensdag 1 januari 2025 22:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou het al nacht durven noemen
Misschien wil die met je afsprekenquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Waarom krijg ik een PM van gebruiker 'kamelenteen'
open het, dan weet je hetquote:Op woensdag 1 januari 2025 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Waarom krijg ik een PM van gebruiker 'kamelenteen'
Behoorlijk. Gelukkig alleen buitenquote:
En zelf daarna even langs de sportschool?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Developers weer aan het werk zetten.
Misschien tussen de middag even. Heb 's end van de dag nog een meeting met wat vrienden uit de VS. Die zijn ook weer uit hun winterslaap.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En zelf daarna even langs de sportschool?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
alweer meer dan 24 uur onderweg in 2025
hmm... is het alweer bijna 2026?quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Bijna 25 uur in 2025, dit wil je meemaken!!!
Bijzijn is meemakenquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Bijna 25 uur in 2025, dit wil je meemaken!!!
ditquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag iets langer blijven liggen morgen. Wel weer aan het werk.
ga je van uit je bek stinken denk dat vlinder dat niet zo leuk vindquote:
*drup drup woeiiiquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom nog niet in slaap. Ik ben naar de regen en de wind aan het luisteren.
heerlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 00:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom nog niet in slaap. Ik ben naar de regen en de wind aan het luisteren.
zachtjes tikt de regen op het zolderraamquote:
Nou ja, ik zou liever in slaap vallen.quote:
Best wishes nog voor '25!quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je daar zin in hebt en nog kan slapen, waarom niet?
Tikke takke tikke takquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
zachtjes tikt de regen op het zolderraam
Het ritme van de eenzaamheid.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
zachtjes tikt de regen op het zolderraam
Jij ook de beste wensenquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Best wishes nog voor '25!
En ok, ik ga slurpen.
Oh, ja dat kan ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ritme van de eenzaamheid.
Ik zong gewoon de volgende zin van het liedje.quote:
Hahaha ja maar die sluit helemaal niet aan. Is een ander (kinder)lied over regenquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zong gewoon de volgende zin van het liedje.
Had jij een ander liedje?
Ja sorry, kwam met mijn gesprayde Elvis-kuif te dicht in de buurt bij de waxinelichtjes.quote:
Ah, nou ja. Kan gebeuren. Ik was toch nog wakker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja sorry, kwam met mijn gesprayde Elvis-kuif te dicht in de buurt bij de waxinelichtjes.
Trustequote:Op donderdag 2 januari 2025 01:18 schreef Nizno het volgende:
ja ja.... ik ga mn ogen sluiten.
Gute Nacht Freunde
toch al 3e keer dit jaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, nou ja. Kan gebeuren. Ik was toch nog wakker.
misschien een keertje met de ksc crew naar de toppers gaan voor verse ieddeen ::quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha ja maar die sluit helemaal niet aan. Is een ander (kinder)lied over regenHeb er een medley van gemaakt
aah hmm ja. Zo toch nog maar weer proberen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en overdag te lang geslapen
Ja ga nog wel even op X scrollenquote:Op donderdag 2 januari 2025 03:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aah hmm ja. Zo toch nog maar weer proberen?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 07:14 schreef mschol het volgende:
[..]
niet echt, niet echt lekker geslapen
Hopelijk een rustig dagje vandaag.quote:Op donderdag 2 januari 2025 07:19 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, doe er niks aan, vandaag even werken, daarna weer drie dagen vrij
zal wel nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 07:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk een rustig dagje vandaag.
Kwekharde werkers ook allemaal in de onderwijs.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maandag weer werken. Sta nog niet te trappelen.
Vanaf maandag weer rust overal.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwekharde werkers ook allemaal in de onderwijs.
Ben je aan het kijken of je opa fout was?quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Nationaal archief
Een ogenblik geduld alstublieft
Op dit moment is het erg druk op de website van het Nationaal Archief.
We vragen u even te wachten, om te voorkomen dat de website onbereikbaar wordt. Wanneer er een plek vrijkomt, wordt u toegelaten.
Aantal wachtenden voor u: 27
Geschatte wachttijd: < 1 minuut
Draak van een website.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je aan het kijken of je opa fout was?
Ik zit al op het werkquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:04 schreef DaMart het volgende:
@:Bomenverzameling ben je al wakker? Het is donderdag, dus je moet werken!
Dat scheelt weer stoken, maar fijn dat ze nog leven.quote:
Fijne vakantie Wereldgozerquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Npc Russen in het vliegtuig klappen @:4everblackeyed![]()
Al is het tegenwoordig wel knap dat je een 737-800 niet de muur in rijdt
Is dat verplicht voor iedereen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |