SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
tegen in de war zijn blijkbaarquote:
ahaquote:
bang voor spinnen of dat niet echt?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een joekel van een spin achter m'n bank. We schrokken van elkaar. Ik zit nu steeds weer te spieken of hij zich weer laat zien.
ik ben buiten geweestquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak van de bank gekomen.
Nee maar het is een dikkerd en hij schoot ineens weg.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
[..]
bang voor spinnen of dat niet echt?
[..]
ik ben buiten geweest
was het heftig?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Film af. Even verwerken op weg naar huis.
kun je gezellig bij NK op bezoekquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Hey er is tegenwoordig een rechtstreekse treinverbinding naar Leiden.
you can do ittt!!!!quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Moed verzamelen om PMD naar beneden te brengen.
Hoppakee, naar de Hortus Botanicus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Hmmm, dan is verwerken wel fijn. Lukt het een beetje?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Viel mee, maar het raakte wel wat.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu boodschappen ga doen kan ik daarna chillen. Maarja, eerst opstaan.
quote:
Ja of hij komt bij Gerrie op bezoek, zit die daar opeens binnen met de verwarming op 24 gradenquote:
Je zou geen echte Foqueviller zijn als je dat niet was vergetenquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef kwiwi het volgende:
Was vergeten dat ik vanochtend de lakens in de was gegooid had.
en hij spiekt steeds om te zien of jij nog kijktquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een joekel van een spin achter m'n bank. We schrokken van elkaar. Ik zit nu steeds weer te spieken of hij zich weer laat zien.
die zou hier vandaag. nu pas maandag. geen drama. zak is nog niet propvolquote:
en je kan ook met de trein naar Praagquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
oh..quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou geen echte Foqueviller zijn als je dat niet was vergeten
Ja dat is waarquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou geen echte Foqueviller zijn als je dat niet was vergeten
quote:
quote:
blij dat je er vandaag nog achter komtquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef kwiwi het volgende:
Was vergeten dat ik vanochtend de lakens in de was gegooid had.
De ideale bezigheid als je na een lange dag lekker in je bed wilt gaan leggen en je je bed nog moet opmakenquote:
ik wilde gisteren nog even snel vuilnis weggooien.. was ik 3 minuten te laat en hadden ze de bakken dicht gezetquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zou hier vandaag. nu pas maandag. geen drama. zak is nog niet propvol
Onder andere.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoppakee, naar de Hortus Botanicus.
hier eigen containers achter het huis.. dat scheelt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wilde gisteren nog even snel vuilnis weggooien.. was ik 3 minuten te laat en hadden ze de bakken dicht gezet
gelukkig kon het vandaag vanaf 6:00 weer
Ja en naar Parijs en naar Londen en naar Disney.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en je kan ook met de trein naar Praag
ik zou niet weten waar ik eigen containers kwijt moet in mn appartementquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier eigen containers achter het huis.. dat scheelt.
Er hingen weinig zakken maar kan op de site van de afvaltoko geen afwijkende tijden vinden dus iedereen is lui.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zou hier vandaag. nu pas maandag. geen drama. zak is nog niet propvol
kun je ook naar Lissabon?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en naar Parijs en naar Londen en naar Disney.
We hadden vroeger een grote container bij de achterdeur staan waar je gewoon alles in kon flikkeren wanneer het jou uitkwam. Ik mis het.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ik eigen containers kwijt moet in mn appartement
daarom staat in mijn post ook het wwordje.... huisquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ik eigen containers kwijt moet in mn appartement
Flexquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom staat in mijn post ook het wwordje.... huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |