SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
tegen in de war zijn blijkbaarquote:
ahaquote:
bang voor spinnen of dat niet echt?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een joekel van een spin achter m'n bank. We schrokken van elkaar. Ik zit nu steeds weer te spieken of hij zich weer laat zien.
ik ben buiten geweestquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak van de bank gekomen.
Nee maar het is een dikkerd en hij schoot ineens weg.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
[..]
bang voor spinnen of dat niet echt?
[..]
ik ben buiten geweest
was het heftig?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Film af. Even verwerken op weg naar huis.
kun je gezellig bij NK op bezoekquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Hey er is tegenwoordig een rechtstreekse treinverbinding naar Leiden.
you can do ittt!!!!quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Moed verzamelen om PMD naar beneden te brengen.
Hoppakee, naar de Hortus Botanicus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Hmmm, dan is verwerken wel fijn. Lukt het een beetje?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Viel mee, maar het raakte wel wat.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu boodschappen ga doen kan ik daarna chillen. Maarja, eerst opstaan.
quote:
Ja of hij komt bij Gerrie op bezoek, zit die daar opeens binnen met de verwarming op 24 gradenquote:
Je zou geen echte Foqueviller zijn als je dat niet was vergetenquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef kwiwi het volgende:
Was vergeten dat ik vanochtend de lakens in de was gegooid had.
en hij spiekt steeds om te zien of jij nog kijktquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een joekel van een spin achter m'n bank. We schrokken van elkaar. Ik zit nu steeds weer te spieken of hij zich weer laat zien.
die zou hier vandaag. nu pas maandag. geen drama. zak is nog niet propvolquote:
en je kan ook met de trein naar Praagquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:49 schreef CherryLips het volgende:
oh..quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou geen echte Foqueviller zijn als je dat niet was vergeten
Ja dat is waarquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou geen echte Foqueviller zijn als je dat niet was vergeten
quote:
quote:
blij dat je er vandaag nog achter komtquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:04 schreef kwiwi het volgende:
Was vergeten dat ik vanochtend de lakens in de was gegooid had.
De ideale bezigheid als je na een lange dag lekker in je bed wilt gaan leggen en je je bed nog moet opmakenquote:
ik wilde gisteren nog even snel vuilnis weggooien.. was ik 3 minuten te laat en hadden ze de bakken dicht gezetquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zou hier vandaag. nu pas maandag. geen drama. zak is nog niet propvol
Onder andere.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoppakee, naar de Hortus Botanicus.
hier eigen containers achter het huis.. dat scheelt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wilde gisteren nog even snel vuilnis weggooien.. was ik 3 minuten te laat en hadden ze de bakken dicht gezet
gelukkig kon het vandaag vanaf 6:00 weer
Ja en naar Parijs en naar Londen en naar Disney.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en je kan ook met de trein naar Praag
ik zou niet weten waar ik eigen containers kwijt moet in mn appartementquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier eigen containers achter het huis.. dat scheelt.
Er hingen weinig zakken maar kan op de site van de afvaltoko geen afwijkende tijden vinden dus iedereen is lui.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zou hier vandaag. nu pas maandag. geen drama. zak is nog niet propvol
kun je ook naar Lissabon?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en naar Parijs en naar Londen en naar Disney.
We hadden vroeger een grote container bij de achterdeur staan waar je gewoon alles in kon flikkeren wanneer het jou uitkwam. Ik mis het.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ik eigen containers kwijt moet in mn appartement
daarom staat in mijn post ook het wwordje.... huisquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ik eigen containers kwijt moet in mn appartement
Flexquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom staat in mijn post ook het wwordje.... huis
is maar huur in een durpke... niets flexigs aanquote:
snap ikquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden vroeger een grote container bij de achterdeur staan waar je gewoon alles in kon flikkeren wanneer het jou uitkwam. Ik mis het.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:12 schreef Haags het volgende:
[ x ]
We hebben er weer een@:liesje1979 @:airwin
#InDeModder#BeterEenPaalPlaatsen
is dit de vervanger van DE poller?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:12 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Hier had een bewoner die ging verhuizen z'n halve huisraad erin gemikt. Lamp, bed, bank. Werd niet meegenomen dus er heeft nog een tijd een bank op de binnenplaats gestaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik
hier zou dat een gruwelijke kostenpost worden met mensen die er dan allemaal puin in gaan gooien enzo
ik heb nadat ik over van alles gespamd ben in december besloten dat ik alle afzenders die mij spammen in een aparte gmailfilter pleur... markeren als ongelezen en ik kijk af en toe wel een keer en pleur ik alles wegquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:14 schreef kwiwi het volgende:
Krijg een email van Hallmark.nl, dat ze me missen en dat ik daarom korting krijg op m'n volgende bestelling. 50 hele centenNou dat trekt me over de streep hoor
ik heb nog wel ruimte hier in de GFTbakquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:15 schreef CherryLips het volgende:
GFT was deze week niet opgehaald dus die puilde ook een beetje uit.
Ik liep ooit altijd hard langs de Scheveningse bosjes, daar kwam lijn 1 ook langs.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:12 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Beetje ver.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog wel ruimte hier in de GFTbak
zeg niet dat niemand aangeboden heeft je te helpenquote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan is verwerken wel fijn. Lukt het een beetje?
dropvetersquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde iets opzoeken maar weet niet meer wat.
Welke film was het?quote:
Chocoladegrootverpakkingenquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde iets opzoeken maar weet niet meer wat.
Kaarten voor iedereen in Foquevillequote:Op woensdag 1 januari 2025 19:14 schreef kwiwi het volgende:
Krijg een email van Hallmark.nl, dat ze me missen en dat ik daarom korting krijg op m'n volgende bestelling. 50 hele centenNou dat trekt me over de streep hoor
volgend jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
Ik ben erg benieuwd wanner alle briefpost die aangekondigd staat in de postNL in de brievenbus zit... zit zelfs een verjaardagskaartje tussen...
ow dat duurt nog erg lang... als je dat gisteren had gezegd was het korter bijquote:
Adressen mogen in DM voor kaartjesquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kaarten voor iedereen in Foqueville![]()
[ afbeelding ]
ecardsquote:
een echte kaart is wel leukerquote:
Ik zit al weken op een pakje uit Denemarken te pakken en het is nog steeds niet verder dan "pakket is nog niet ontvangen of verwerkt"quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
Ik ben erg benieuwd wanner alle briefpost die aangekondigd staat in de postNL in de brievenbus zit... zit zelfs een verjaardagskaartje tussen...
en wel duurderquote:
+ zelfgeschrevenquote:
ja pakketpost is nog irritanterquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit al weken op een pakje uit Denemarken te pakken en het is nog steeds niet verder dan "pakket is nog niet ontvangen of verwerkt"
Bij mij staat daar alleen maar post in die we al hebben ontvangen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en deze keer zo opgeslagen dat ik het ook weer terug kan vinden
Dat niet, maar er kunnen nog wel wat kaartjes vanafquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wel duurder
voor zover ik weet woont kwiwi niet in bladel, heemskerk of balkbrug
er zit een brievenbuspakketje in van de opdrachtgever blijkbaar (die had ik nog niet eens gezien)quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij staat daar alleen maar post in die we al hebben ontvangen.
Jammerquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn liefde voor kaartjes is totaal niet in proportie met hoe goed ik er in ben om ze te versturen.
ik stuur braaf jaarlijks twee kaarten. met kerst. 1 naar voormalig schoonvader en 1 naar yvonnequote:Op woensdag 1 januari 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn liefde voor kaartjes is totaal niet in proportie met hoe goed ik er in ben om ze te versturen.
Goed voornemen voor het nieuwe jaar? Meer kaartjes sturen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Gezelliequote:Op woensdag 1 januari 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
Zo, weer thuis
Vader heeft me net weer naar huis gebracht
We reden de toeristische route door alle dorpjes heen. Nog even alle kerstversiering gluren voordat het allemaal weer weg is
zet het desnoods in je agenda als je het echt wil @DeZwabber, zoveel daadwerkelijk moeite is het niet om een kaartje te versturenquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed voornemen voor het nieuwe jaar? Meer kaartjes sturen?
herkenbaar probleemquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
Echt zoveel mensen zeggen 'ik wil wel maarr *blablabla*' doe het of hou gewoon je mond denk ik danquote:
Ik heb zo'n ding aan het raam, lichtjes in de vorm van een kerstboom. Met 3 zuignapjes aan het raam.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezelliekerstversiering mag weg, lampjes mogen blijven. Dat is zo gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |