SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Top TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verstandig!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Proost!!
Hier effe geen drank meer![]()
![]()
Nog steeds buikpijn
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
BolkjeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kusje der opquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bolkpijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Fogel, veel lieve wensen voor 2025, en dat je maar veel mag gaan reizenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Fogel, veel lieve wensen voor 2025, en dat je maar veel mag gaan reizendank u! We trappen goed af op zondag
Ben ook van plan om mijn karige reisjaar 2024 een beetje in te halen, heb slechts 71 uur en 2 minuten in een vliegtuig gezeten![]()
Aan jou ook de beste wensen
I'm surrounded by morons!
Een koffiebolk van GGquote:
Daar doe ik het meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
SLECHTS 71 uur??quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:15 schreef Fogel het volgende:
[..]dank u! We trappen goed af op zondag
Ben ook van plan om mijn karige reisjaar 2024 een beetje in te halen, heb slechts 71 uur en 2 minuten in een vliegtuig gezeten![]()
Aan jou ook de beste wensen
Ik slechts 4 uur of zo:')![]()
Thnxquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:15 schreef Fogel het volgende:
Aan jou ook de beste wensen![]()
Een goed begin is het halve werk zegt men
Inderdaad een beetje Karigdat moet je dit jaar beter doen hoor.
Ja, normaal vlieg ik iets meer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SLECHTS 71 uur??
Ik slechts 4 uur of zoI'm surrounded by morons!
Ik nog nooit, alleen een keer in een helicopterquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SLECHTS 71 uur??
Ik slechts 4 uur of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een koffiebolk van GG
Daar doe ik het mee
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nog niet opgeknaptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helicopter. Daar heb ik dan weer nog nooit ingezeten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nog nooit, alleen een keer in een helicopterAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Laatste jaren heb ik veel minder gereisd dan daarvoor. Een en ander is afgesteld wegens mijn gezondheid en coronaquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nog nooit, alleen een keer in een helicopter:')sinterklaaskapoentje
![]()
Lijkt me wel leuk voor een keertjequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helicopter. Daar heb ik dan weer nog nooit ingezeten.:')![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helicopter. Daar heb ik dan weer nog nooit ingezeten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had bij jou inderdaad wel veel meer verwacht!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:15 schreef Fogel het volgende:
Aan jou ook de beste wensen![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk voor een keertje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ben met een vriend Schwarzenegger films aan het kijken de laatste tijd. Terminator 1 en 2 o.a.quote::')![]()
Aftrappen met zo’n 32 uur in januari.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx![]()
Een goed begin is het halve werk zegt men
Inderdaad een beetje Karigdat moet je dit jaar beter doen hoor.
En voor september ook tegen de 30u al geboekt.I'm surrounded by morons!
Zo dan!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aftrappen met zo’n 32 uur in januari.
En voor september ook tegen de 30u al geboekt.![]()
![]()
Zie de text onderaan mijn post voor een greep.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar gaat dat allemaal heen?I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Gaaf man. Zelf nog niks gepland. Laatste jaren ook minder gereisd dan normaal. Misschien dat ik me aanmeld voor zo'n 22-35 single reis. Mag dan nog net. Maar eerst nog een beetje herstellen...quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zie de text onderaan mijn post voor een greep.:')![]()
Voor de Arie fans,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Jongens ik had jullie gemist en in het verkeerde topic gepost![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:22 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Gelukkig nieuwjaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:22 schreef mascara-klodder het volgende:
:')![]()
Die had ik vannacht al.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
Eerste hoop van het jaar
@:grrrrrrrr"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb een keer een rondvlucht gewonnen, scheet echt 7 kleuren stront maar toen ik er inzat was het heel mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helicopter. Daar heb ik dan weer nog nooit ingezeten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan maar hopen dat je dit jaar nog een heerlijke reis kan maken Klaasjequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Laatste jaren heb ik veel minder gereisd dan daarvoor. Een en ander is afgesteld wegens mijn gezondheid en coronaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Lijkt me heel erg tofquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je dit jaar nog een heerlijke reis kan maken Klaasje
Laatste jaren alleen voor een paar dagen op stap geweest met vrienden en een wat langere vakantie met een groot deel van de familie. Zou ook nog eens het lef willen hebben om alleen op vakantie te gaan.:')![]()
Ik heb regelmatig vakantie.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg tof
Laatste jaren alleen voor een paar dagen op stap geweest met vrienden en een wat langere vakantie met een groot deel van de familie. Zou ook nog eens het lef willen hebben om alleen op vakantie te gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En daar tussen in zitten nog heel veel maanden dus moet lukken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aftrappen met zo’n 32 uur in januari.
En voor september ook tegen de 30u al geboekt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2x naar Nederland. Hoelang vlieg je daar eigenlijk over?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zie de text onderaan mijn post voor een greep.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je staat aan het begin van je betere levenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaaf man. Zelf nog niks gepland. Laatste jaren ook minder gereisd dan normaal. Misschien dat ik me aanmeld voor zo'n 22-35 single reis. Mag dan nog net. Maar eerst nog een beetje herstellen...![]()
Of niet en dan ga je kapot![]()
![]()
Maar daar vertoef je niet ergens verderop voor meerdere dagenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O Jee, maar je hebt ons weer gevonden gelukkigquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Jongens ik had jullie gemist en in het verkeerde topic gepostWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hoop maar dat dit jaar de turning point mag worden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je staat aan het begin van je betere leven![]()
Of niet en dan ga je kapot
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoop maar dat dit jaar de turning point mag worden.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Je gaat ervoor lieverdquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoop maar dat dit jaar de turning point mag worden.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoop maar dat dit jaar de turning point mag worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow, net met m'n moeder aan de telefoon gezeten en we hadden het over de reis van mijn broer naar Dubai.
Mini-ToT zit Youtube-filmpjes op de tv te krijgen, en ineens komt er een reclame over Dubai!![]()
![]()
Zeer zeker!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Turn arouuuund
Lekker nummertje
"Turn around" zeg je zeker als je een fan van d'r Arie bent.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
They know....quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:32 schreef ToT het volgende:
Sow, net met m'n moeder aan de telefoon gezeten en we hadden het over de reis van mijn broer naar Dubai.
Mini-ToT zit Youtube-filmpjes op de tv te krijgen, en ineens komt er een reclame over Dubai!:')![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer zeker!
"Turn around" zeg je zeker als je een fan van d'r Arie bent.![]()
![]()
Wie heeft dat ook altijd op 1 jan dat je denkt, ah gelukkig kan ik vanavond gewoon lekker op tijd naar bed![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Nou ik wel hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:34 schreef roos94 het volgende:
Wie heeft dat ook altijd op 1 jan dat je denkt, ah gelukkig kan ik vanavond gewoon lekker op tijd naar bed:')![]()
Alles is met elkaar verbondenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:32 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit Youtube-filmpjes op de tv te krijgen, en ineens komt er een reclame over Dubai!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Oh en de score is gereset. Deze maand word ik de nummer 1!:')![]()
Ben allang blij dat die reclame met die kut-Eva niet meer voorbij komt zeg!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alles is met elkaar verbonden![]()
![]()
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, maar je hebt ons weer gevonden gelukkig![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo de 200 km rijden ook weer overleefd![]()
![]()
AmyGirlquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo de 200 km rijden ook weer overleefd![]()
![]()
Dat is toch wel erg zeg allemaal.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:32 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit Youtube-filmpjes op de tv te krijgen, en ineens komt er een reclame over Dubai!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik heb een youtube account met een groep vrienden. Kost maar 3 euro pp. Geen reclame is echt een verademing.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben allang blij dat die reclame met die kut-Eva niet meer voorbij komt zeg!:')![]()
Echt ja!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is toch wel erg zeg allemaal.![]()
Hee man! Plaatje al gezien die ik gepost had?
![]()
![]()
Ieder zijn mening, ik vind het fijn dat je er bent.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Amy, een heel fijn en gelukkig 2025quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo de 200 km rijden ook weer overleefd
De directe vlucht ongeveer 2 uur, als ik via Kopenhagen of Oslo vlieg ongeveer 2,5-3.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x naar Nederland. Hoelang vlieg je daar eigenlijk over?I'm surrounded by morons!
O dat valt nog wel mee. Maar al me tal ben je wel een aantal uur meer onderweg neem ik aanquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
De directe vlucht ongeveer 2 uur, als ik via Kopenhagen of Oslo vlieg ongeveer 2,5-3.
Van huis bij jou naar vliegveld dan een paar uur wachten vliegen en dan moet je van vliegveld weer naar je bestemmingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb net het eten opquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog maar een kop koffie zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ouders waren op de terugweg vorige week vrij precies 7 uur kwijt van deur tot deur.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt nog wel mee. Maar al me tal ben je wel een aantal uur meer onderweg neem ik aan
Van huis bij jou naar vliegveld dan een paar uur wachten vliegen en dan moet je van vliegveld weer naar je bestemmingI'm surrounded by morons!
Oh en dat had ook in 6 gekund, maar ze willen altijd erg vroeg op het vliegveld zijn.I'm surrounded by morons!
O wat leuk, je ouders waren er. Best wel een lange reis al met al dusquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ouders waren op de terugweg vorige week vrij precies 7 uur kwijt van deur tot deur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Korte reis bedoel jequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk, je ouders waren er. Best wel een lange reis al met al dus
Pozzaquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga voor de pizza denk ik![]()
![]()
O, geen patat meer?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga voor de pizza denk ik
Ik had alles in een wok, krieltjes, spruiten, kipfilet , bosui en gewone ui. En dan Kerrie djawa er over![]()
Hoop allleen dat mij buik niet moeilijk gaat doen die is wat vervelend vandaag, de darmenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot zit straks lekker op de potquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, geen patat meer?
Ik had alles in een wok, krieltjes, spruiten, kipfilet , bosui en gewone ui. En dan Kerrie djawa er over![]()
Hoop allleen dat mij buik niet moeilijk gaat doen die is wat vervelend vandaag, de darmen![]()
![]()
Je moet er toch altijd 2 uur van te voren al zijn?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:48 schreef Fogel het volgende:
Oh en dat had ook in 6 gekund, maar ze willen altijd erg vroeg op het vliegveld zijn.
Maar goed ze nemen het zekere voor het onzekere.
Komen ze vaak jou kant op?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja voor jou is het een korte reis hequote:
![]()
Patat had ik gister al met een vriendin.bquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, geen patat meer?
Hoop allleen dat mij buik niet moeilijk gaat doen die is wat vervelend vandaag, de darmen:')![]()
Oehquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Patat had ik gister al met een vriendin.b![]()
![]()
ALweerquote:
Niet te hopen, maar volgens mij zijn die darmen ergens boos over en laten ze het mij nu voelen.
Je vraagt je af waar het allemaal vandaan komt
A lekker,quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Patat had ik gister al met een vriendin.bSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Straks zit je wel te hopenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALweer
Niet te hopen, maar volgens mij zijn die darmen ergens boos over en laten ze het mij nu voelen.
Je vraagt je af waar het allemaal vandaan komt![]()
![]()
Klinkt lekker met die kruiden erbijquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, geen patat meer?
Hoop allleen dat mij buik niet moeilijk gaat doen die is wat vervelend vandaag, de darmen![]()
Hier net gemixte salade op. Heb nog nasi maar geen zin in nu.Smile, it's free therapy.![]()
Dat dat lekker isquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen![]()
![]()
Moet helemaal niet, je kan tot 40 minuten voor vertrek je koffers inleveren. Ben zelf vaak genoeg 20 minuten voor vertrek pas op het vliegveld aangekomen (met handbaggage).quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er toch altijd 2 uur van te voren al zijn?
Maar goed ze nemen het zekere voor het onzekere.
Komen ze vaak jou kant op?
Nu niet meer, slecht ter been, ik vlieg vaker naar NL nu.I'm surrounded by morons!
Voor jouquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet helemaal niet, je kan tot 40 minuten voor vertrek je koffers inleveren. Ben zelf vaak genoeg 20 minuten voor vertrek pas op het vliegveld aangekomen (met handbaggage).
Nu niet meer, slecht ter been, ik vlieg vaker naar NL nu.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Even adrem als altijdquote:
Maar dit keer geen hoop, zo dun als water het hoopt zich niet echt opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chillen doe ik wel aan boordquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor jou
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even adrem als altijd
Maar dit keer geen hoop, zo dun als water het hoopt zich niet echt opDot toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey Birdiequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klinkt lekker met die kruiden erbij![]()
Hier net gemixte salade op. Heb nog nasi maar geen zin in nu.Ja is een heerlijk gerecht.
No time to chill. Maar ik heb er wel tijd voor.quote:I'm surrounded by morons!
O kan je wel zien dat ik er geen verstand van heb?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet helemaal niet, je kan tot 40 minuten voor vertrek je koffers inleveren. Ben zelf vaak genoeg 20 minuten voor vertrek pas op het vliegveld aangekomen (met handbaggage).
Nu niet meer, slecht ter been, ik vlieg vaker naar NL nu.
Hoe komt het dat je slecht terbeen bent?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zucht....quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
No time to chill. Maar ik heb er wel tijd voor.
Scooter - Frequent Traveller![]()
![]()
En jij ook Dot!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Amy, een heel fijn en gelukkig 2025
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Vanavond weer stuiteren dus?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog maar een kop koffie zetten![]()
![]()
Het advies is vroeg komen, maar het moet niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan je wel zien dat ik er geen verstand van heb?
Hoe komt het dat je slecht terbeen bent?
Mijn ouders zijn slecht ter been, ik niet.Ah, die zag ik helemaal niet. Maar ja, dat ben ik.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zucht....
Scooter - Frequent TravellerI'm surrounded by morons!
Hoi Dottquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey BirdieJa is een heerlijk gerecht.
![]()
Lijken me lekkere kruiden, heb het opgeschreven. Is dit een zakje of potje?Smile, it's free therapy.![]()
Je moet tegenwoordig ook eerst het nr aanklikken voordat je dat ziet, erg irriquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het advies is vroeg komen, maar het moet niet.
Mijn ouders zijn slecht ter been, ik niet.
[..]
Ah, die zag ik helemaal niet. Maar ja, dat ben ik.![]()
![]()
Ik vlieg zondag wel naar Nederland, maar alleen om over te stappen en dan verder naar Buenos Aires.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga je weer naar ons mooie land?I'm surrounded by morons!
Dat verklaart de 30 gradenquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vlieg zondag wel naar Nederland, maar alleen om over te stappen en dan verder naar Buenos Aires.![]()
![]()
Ik gun mario een leuke mariaquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo waar gaat dit overThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Irrrrrrrrrri!quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig ook eerst het nr aanklikken voordat je dat ziet, erg irriI'm surrounded by morons!
Is zo doorschijnend plastic bakkie. Kerrie Djawa kan je tegenwoordig alleen nog bij een toko kopenquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott![]()
Lijken me lekkere kruiden, heb het opgeschreven. Is dit een zakje of potje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Irri?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Kan ook wel met gewone Kerrie hoor, maar ik vind die djawa altijd net iets lekkerderquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott![]()
Lijken me lekkere kruiden, heb het opgeschreven. Is dit een zakje of potje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon lekker zelf kruiden mixen
Nee nee, er werd gewoon te snel gepost.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit zal wel weer een veel te langzame reactie geweest zijn
Maar ok, ik ben vandaag misschien nog iets trager dan normaal
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kan dat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, er werd gewoon te snel gepost.
Maar ok, ik ben vandaag misschien nog iets trager dan normaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Irri?Ja, maar was natuurlijk niet serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ja zitten meer lekkere kruiden doorheen. Zag dit bij AH, die zakjes ken ik wel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook wel met gewone Kerrie hoor, maar ik vind die djawa altijd net iets lekkerder
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ff weer een stukje van The Madness kijken![]()
![]()
Deze is niet degene die ik gebruik hiervoor, deze is wat voller omdat er nog andere kruiden door zittenquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zitten meer lekkere kruiden doorheen. Zag dit bij AH, die zakjes ken ik wel.
[ afbeelding ]
https://kvankoken.com/201(...)lde-javaanse-kerrie/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fik erinquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben de kerstboom aan het opruimenUw ADH vitamine Worst
Vuurwerkresten ook gelijk weggespoeld, wat een stortregen was dat
Uw ADH vitamine Worst
Thnx Koekie, voor jou ook de allerliefste wensen voor 2025quote:
Hier zijn ze nog aan het knallen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Vuurwerkresten ook gelijk weggespoeld, wat een stortregen was datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier wel regen, maar niet zo heftig volgens mijquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Vuurwerkresten ook gelijk weggespoeld, wat een stortregen was dat![]()
Ja, weg ermee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben de kerstboom aan het opruimen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Patat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zal ik eens voor eten bestellen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pizzaquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zal ik eens voor eten bestellen?![]()
Was hier heel kort heel hevigquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier wel regen, maar niet zo heftig volgens mijUw ADH vitamine Worst
Gruwelijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was hier heel kort heel hevig![]()
![]()
Het regent hier de hele dag wat door, lijkt het.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
quote:Allebei een optie... Zolang het maar vet en ongezond isquote::')![]()
Hier ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Het regent hier de hele dag wat door, lijkt het.![]()
Is dat je goede voornemen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Allebei een optie... Zolang het maar vet en ongezond is![]()
![]()
Sushi?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zal ik eens voor eten bestellen?![]()
Lijkt me een prima voornemen!quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb geen goede voornemens
Ja, beter worden![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Op zijn minst een beter jaar danquote:2024
graag
Eensch!quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op zijn minst een beter jaar dan2024
graag
sinterklaaskapoentje
![]()
Gefrituurde boter? Geen wonder dat ze daar zoveel overgewicht hebben.quote::')![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gefrituurde boter? Geen wonder dat ze daar zoveel overgewicht hebben.![]()
![]()
Echt he!quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gefrituurde boter? Geen wonder dat ze daar zoveel overgewicht hebben.![]()
![]()
Daar ben je zelf bijquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op zijn minst een beter jaar dan2024
graag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onderkaak ontwrichten!quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe wil je die vierdubbele eten![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe wil je die vierdubbele eten![]()
![]()
Ik denk dat de dranken nog het minste calorieën bevattenquote:Uw ADH vitamine Worst
Daar blijft niets meer van overquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ik geen pijpbeurt van durven te krijgen!![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iedereen moet zijn ding doen![]()
![]()
Broodje shoarmaquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Allebei een optie... Zolang het maar vet en ongezond isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als de vrouwen het niet kunnen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Soms moeten mannen een klein beetje leren.sinterklaaskapoentje
![]()
* gebrokenglas schenkt verbouwereerd en hoofdschuddend een kopje koffie in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet zo eng kijken hoor![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe kunnen de mannen het dan leren als de vrouwen het hun niet voordoenquote:
![]()
Waar gaat het überhaupt overquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kunnen de mannen het dan leren als de vrouwen het hun niet voordoen
Er zijn genoeg dingen die mannen hebben geleerd die vrouwen niet kunnenquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kunnen de mannen het dan leren als de vrouwen het hun niet voordoen![]()
![]()
* gebrokenglas volgt deze discussie met belangstelling en maakt aantekeningen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is je schriftje wel groot genoeg?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas volgt deze discussie met belangstelling en maakt aantekeningen![]()
![]()
Ik ben bang van niet, ik moet een nieuwe erbij kopen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Goed ideequote:Op woensdag 1 januari 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, ik moet een nieuwe erbij kopen.![]()
![]()
Geen idee soms moet je hier gewoon dom mee lullenquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar gaat het überhaupt over
* gebrokenglas noteert in het schriftje: nieuw xxl kladblok kopen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kost me geen enkele moeite.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee soms moet je hier gewoon dom mee lullen
Oeps wat zeg ik nou?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kost me geen enkele moeite.
Oeps wat zeg ik nou?![]()
![]()
Op Netflix?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zin om een film te kijkenHeb je nog tips?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
El Hoyoquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zin om een film te kijkenHeb je nog tips?
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen die mannen hebben geleerd die vrouwen niet kunnen
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Spannende horror, interessant concept. Er is een deel 2 ookquote::')![]()
Maar ik ben niet zo van de horror...quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Spannende horror, interessant concept. Er is een deel 2 ook![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Red Right Hand (2024) - Reference View - IMDbsinterklaaskapoentje
![]()
Hmm misschien is het dan wel niks voor jequote:Op woensdag 1 januari 2025 18:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo van de horror...:')![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had precies gelijktijdig dezelfde gedachte
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
thee en even liggenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oei dat deed pijnquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: