SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja na het weekendquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zou toch gaan sneeuwen met vrieskou des doods enzo deze week?
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja na het weekendvoor donderdag en vrijdag geven ze wel kans op zon
Vast symbolisch voor het nieuwe jaar dat nog helemaal in te vullen is, nieuwe lege pagina etc.quote:
Meestal van plasticquote:
Een nieuw boek met nog onbeschreven pagina'squote:Op woensdag 1 januari 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vast symbolisch voor het nieuwe jaar dat nog helemaal in te vullen is, nieuwe lege pagina etc.
quote:
Preciesquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een nieuw boek met nog onbeschreven pagina's
quote:
potverdriedubbeltjesquote:
Dit soort trubbelige mensen mogen gerust struikelen over een boze koningscobra.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt me gaaf om zo handig te zijn.
Ja, dat is het.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt me gaaf om zo handig te zijn.
Gelukkig nieuwjaaaaaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort trubbelige mensen mogen gerust struikelen over een boze koningscobra.
Je mag mijn -13 hebben hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ging het maar eens goed vriezen, dan trekt i.i.g. die bewolking weg.
Ziet er toch een stuk prettiger uit om te doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/videos/(...)ieuw-zeeland-1020937
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |