SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja na het weekendquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zou toch gaan sneeuwen met vrieskou des doods enzo deze week?
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja na het weekendvoor donderdag en vrijdag geven ze wel kans op zon
Vast symbolisch voor het nieuwe jaar dat nog helemaal in te vullen is, nieuwe lege pagina etc.quote:
Meestal van plasticquote:
Een nieuw boek met nog onbeschreven pagina'squote:Op woensdag 1 januari 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vast symbolisch voor het nieuwe jaar dat nog helemaal in te vullen is, nieuwe lege pagina etc.
quote:
Preciesquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een nieuw boek met nog onbeschreven pagina's
quote:
potverdriedubbeltjesquote:
Dit soort trubbelige mensen mogen gerust struikelen over een boze koningscobra.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt me gaaf om zo handig te zijn.
Ja, dat is het.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt me gaaf om zo handig te zijn.
Gelukkig nieuwjaaaaaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort trubbelige mensen mogen gerust struikelen over een boze koningscobra.
Je mag mijn -13 hebben hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ging het maar eens goed vriezen, dan trekt i.i.g. die bewolking weg.
Ziet er toch een stuk prettiger uit om te doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/videos/(...)ieuw-zeeland-1020937
*neemt aan en neemt hap.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
*geeft nog een oliebol met poedersuiker aan
Heb je dan wel zon?quote:
Je gaat toch niet beweren dat je naar zo’n land vertrekt als je niet van kou houdt.quote:
zou wel mooi zijn jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zou toch gaan sneeuwen met vrieskou des doods enzo deze week?
de kramen hier rondom zijn allemaal gisteravond vertrokken en komen niet terug aankomende week.quote:
Misschien om de vrouwen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat je naar zo’n land vertrekt als je niet van kou houdt.
Die is net onder.quote:
raar, hier staan ze tot half of eind januariquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
de kramen hier rondom zijn allemaal gisteravond vertrokken en komen niet terug aankomende week.
En van de bakker zijn niet lekker
Ik heb geen moeite met de kou.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat je naar zo’n land vertrekt als je niet van kou houdt.
Maar je hebt hem wel gezien?quote:
Misschien moet je ook een yt kanaal maken en delen wat je maakt.quote:
Bioscoop Karzai: projectie zoals je nog nooit gezien hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:08 schreef Karzai het volgende:
ik zie fles nog wel met een leuk eskimootje, hoorde vanochtend dat ze op groenland drie landingsbsnen gaan bouwen, grijp je kans
Tussen de wolken door.quote:
Niemand wil naar mij kijken op camera.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je ook een yt kanaal maken en delen wat je maakt.
Van die vrouwen die overal op terug te klagen hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nogal een fantasiebeeld sinds ik Vikings zag.
gelukkig niet... anders kregen we hier de rolletjes niet opquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
raar, hier staan ze tot half of eind januari
Ze kijken toch naar je product.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand wil naar mij kijken op camera.
die ga ik gebruiken... zonder uitlegquote:
Ik ga ook even een bioscoop gebruiken. Laters.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ga ik gebruiken... zonder uitleg
gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
Ik ben jarig vandaag de leeftijd van 53 bereikt
Kreeg twee gesigneerde stripboeken waarvan er maar 400 van gedrukt zijn en eentje van maus
Tevens een radiootje op zonne energie en licht en met usb aansluiting zodat je ook de laptop en telefoon kan opladen
[ afbeelding ]
Maus, altijd goed.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
Kreeg twee gesigneerde stripboeken waarvan er maar 400 van gedrukt zijn en eentje van maus
Tevens een radiootje op zonne energie en licht en met usb aansluiting zodat je ook de laptop en telefoon kan opladen
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Net hetzelfde gedaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah lekker even buiten alles schoongeveegd, daar knapt een mens van op.
vreselijke dag om jarig te zijn, ik vierde het ook meestal s'nachtsquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
Wel een stomme om jarig te zijn eigenlijk, de dag dat iedereen wel een beetje klaar is met de feestdagen
pfft, klaar zijn met feestdagenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
Wel een stomme om jarig te zijn eigenlijk, de dag dat iedereen wel een beetje klaar is met de feestdagen
Brussel.. dat is wel echt het afvoerputje van west europa.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:27 schreef mschol het volgende:
Vandaal gooit molotovcocktail op Brusselse politiebus
quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Karzai!quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen weer aan het werkquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
Proficiat kerelquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
Tevens een radiootje op zonne energie en met licht en met usb aansluiting zodat je ook de laptop en telefoon kan opladen
[ afbeelding ]
welke film?quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n dvd-speler aangesloten en ga even ouderwetsch een dvd kijken want deze film is niet te streamen. DVDs
Ik heb de mijne gewoon opgegetenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n oliebol een beetje gecremeerd.
Soepje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef mschol het volgende:
wat gaan we eten vanavond?
als avondeten natuurlijk
X2O badkamersquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:51 schreef Nizno het volgende:
laatst al bij het schaatsen... zie het nu ook bij het veldrijden dames...
allemaal badeendmutsen
biefstukje met champignons en een saladequote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef mschol het volgende:
als avondeten natuurlijk
gourmetquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef mschol het volgende:
als avondeten natuurlijk
lekkerquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
biefstukje met champignons en een salade
lekker simpelquote:
Pasta bolognese, de saus staat al 3u op het vuurquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef mschol het volgende:
als avondeten natuurlijk
Goulashsoep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weetquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pasta bolognese, de saus staat al 3u op het vuur
quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goulashsoep.Lekker maar zonde dat het een zaksoep is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 uurquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pasta bolognese, de saus staat al 3u op het vuur
Lekkerrrquote:
ik heb wat filetlapjes die op moeten dus daar moet ik wat (simpels) omheen verzinnen, misschien wat ovengroente erbij ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerrrik had gisteren snacks. Was ook niet echt van plan om vandaag te gourmetten maar heb het spul ervoor in huis en met het weer buiten vond ik het wel een geschikte dag
.
Wat ga jij eten?
De inspiratie (en ruimte in de vriezer) ontbreekt vandaag om het vers te makenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker maar zonde dat het een zaksoep is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |