SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja na het weekendquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zou toch gaan sneeuwen met vrieskou des doods enzo deze week?
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja na het weekendvoor donderdag en vrijdag geven ze wel kans op zon
Vast symbolisch voor het nieuwe jaar dat nog helemaal in te vullen is, nieuwe lege pagina etc.quote:
Meestal van plasticquote:
Een nieuw boek met nog onbeschreven pagina'squote:Op woensdag 1 januari 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vast symbolisch voor het nieuwe jaar dat nog helemaal in te vullen is, nieuwe lege pagina etc.
quote:
Preciesquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een nieuw boek met nog onbeschreven pagina's
quote:
potverdriedubbeltjesquote:
Dit soort trubbelige mensen mogen gerust struikelen over een boze koningscobra.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt me gaaf om zo handig te zijn.
Ja, dat is het.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt me gaaf om zo handig te zijn.
Gelukkig nieuwjaaaaaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort trubbelige mensen mogen gerust struikelen over een boze koningscobra.
Je mag mijn -13 hebben hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ging het maar eens goed vriezen, dan trekt i.i.g. die bewolking weg.
Ziet er toch een stuk prettiger uit om te doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/videos/(...)ieuw-zeeland-1020937
*neemt aan en neemt hap.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
*geeft nog een oliebol met poedersuiker aan
Heb je dan wel zon?quote:
Je gaat toch niet beweren dat je naar zo’n land vertrekt als je niet van kou houdt.quote:
zou wel mooi zijn jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zou toch gaan sneeuwen met vrieskou des doods enzo deze week?
de kramen hier rondom zijn allemaal gisteravond vertrokken en komen niet terug aankomende week.quote:
Misschien om de vrouwen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat je naar zo’n land vertrekt als je niet van kou houdt.
Die is net onder.quote:
raar, hier staan ze tot half of eind januariquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
de kramen hier rondom zijn allemaal gisteravond vertrokken en komen niet terug aankomende week.
En van de bakker zijn niet lekker
Ik heb geen moeite met de kou.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat je naar zo’n land vertrekt als je niet van kou houdt.
Maar je hebt hem wel gezien?quote:
Misschien moet je ook een yt kanaal maken en delen wat je maakt.quote:
Bioscoop Karzai: projectie zoals je nog nooit gezien hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:08 schreef Karzai het volgende:
ik zie fles nog wel met een leuk eskimootje, hoorde vanochtend dat ze op groenland drie landingsbsnen gaan bouwen, grijp je kans
Tussen de wolken door.quote:
Niemand wil naar mij kijken op camera.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je ook een yt kanaal maken en delen wat je maakt.
Van die vrouwen die overal op terug te klagen hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nogal een fantasiebeeld sinds ik Vikings zag.
gelukkig niet... anders kregen we hier de rolletjes niet opquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
raar, hier staan ze tot half of eind januari
Ze kijken toch naar je product.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand wil naar mij kijken op camera.
die ga ik gebruiken... zonder uitlegquote:
Ik ga ook even een bioscoop gebruiken. Laters.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ga ik gebruiken... zonder uitleg
gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
Ik ben jarig vandaag de leeftijd van 53 bereikt
Kreeg twee gesigneerde stripboeken waarvan er maar 400 van gedrukt zijn en eentje van maus
Tevens een radiootje op zonne energie en licht en met usb aansluiting zodat je ook de laptop en telefoon kan opladen
[ afbeelding ]
Maus, altijd goed.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
Kreeg twee gesigneerde stripboeken waarvan er maar 400 van gedrukt zijn en eentje van maus
Tevens een radiootje op zonne energie en licht en met usb aansluiting zodat je ook de laptop en telefoon kan opladen
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Net hetzelfde gedaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah lekker even buiten alles schoongeveegd, daar knapt een mens van op.
vreselijke dag om jarig te zijn, ik vierde het ook meestal s'nachtsquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
Wel een stomme om jarig te zijn eigenlijk, de dag dat iedereen wel een beetje klaar is met de feestdagen
pfft, klaar zijn met feestdagenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
Wel een stomme om jarig te zijn eigenlijk, de dag dat iedereen wel een beetje klaar is met de feestdagen
Brussel.. dat is wel echt het afvoerputje van west europa.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:27 schreef mschol het volgende:
Vandaal gooit molotovcocktail op Brusselse politiebus
quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Karzai!quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen weer aan het werkquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
Proficiat kerelquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
Tevens een radiootje op zonne energie en met licht en met usb aansluiting zodat je ook de laptop en telefoon kan opladen
[ afbeelding ]
welke film?quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n dvd-speler aangesloten en ga even ouderwetsch een dvd kijken want deze film is niet te streamen. DVDs
Ik heb de mijne gewoon opgegetenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n oliebol een beetje gecremeerd.
Soepje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef mschol het volgende:
wat gaan we eten vanavond?
als avondeten natuurlijk
X2O badkamersquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:51 schreef Nizno het volgende:
laatst al bij het schaatsen... zie het nu ook bij het veldrijden dames...
allemaal badeendmutsen
biefstukje met champignons en een saladequote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef mschol het volgende:
als avondeten natuurlijk
gourmetquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef mschol het volgende:
als avondeten natuurlijk
lekkerquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
biefstukje met champignons en een salade
lekker simpelquote:
Pasta bolognese, de saus staat al 3u op het vuurquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:48 schreef mschol het volgende:
als avondeten natuurlijk
Goulashsoep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weetquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pasta bolognese, de saus staat al 3u op het vuur
quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goulashsoep.Lekker maar zonde dat het een zaksoep is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 uurquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pasta bolognese, de saus staat al 3u op het vuur
Lekkerrrquote:
ik heb wat filetlapjes die op moeten dus daar moet ik wat (simpels) omheen verzinnen, misschien wat ovengroente erbij ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerrrik had gisteren snacks. Was ook niet echt van plan om vandaag te gourmetten maar heb het spul ervoor in huis en met het weer buiten vond ik het wel een geschikte dag
.
Wat ga jij eten?
De inspiratie (en ruimte in de vriezer) ontbreekt vandaag om het vers te makenquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker maar zonde dat het een zaksoep is.
Dat zijn de simpele maar voedzame en lekkere maaltijden welquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wat filetlapjes die op moeten dus daar moet ik wat (simpels) omheen verzinnen, misschien wat ovengroente erbij ofzo
ow gezellig krijgen we nog maanden lang updatesquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:27 schreef Nattekat het volgende:
Ohw, ik zit helemaal niet in zo'n claustrofobische minicabine, het is gewoon de ouderwetse 4 bedden in een te kleine ruimte
hmm.... kut eendjesquote:
Proficiat Karzaiquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
Tevens een radiootje op zonne energie en met licht en met usb aansluiting zodat je ook de laptop en telefoon kan opladen
[ afbeelding ]
Vreselijke stad.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Brussel.. dat is wel echt het afvoerputje van west europa.
Gefeliciteerd @Karzaiquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
vreselijke dag om jarig te zijn, ik vierde het ook meestal s'nachts
Correct, Rudolph van Veen laat 'm altijd minimaal 6 uur sudderenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die saus hoort minimaal 3u op het vuur te staan, liefst langer
Laten zinken en een nooit meer over praten. Als een Lovecraftiaans idee.quote:
Kost me teveel geld. Gaan we niet doen!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die saus hoort minimaal 3u op het vuur te staan, liefst langer
Italiaanse nonna's ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Correct, Rudolph van Veen laat 'm altijd minimaal 6 uur sudderen
Ok Nattekat.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kost me teveel geld. Gaan we niet doen!
Gaspit van de buren gebruikenquote:
Buurman wat doet u nu?quote:
Gefeliciteerd Karzaiquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
"ja sausje maken, dat zie je toch"quote:
huehue?quote:
De eendjes die ze krijgen op het podium vind ik wel leukquote:
Ik geloof dat krenterigheid nog net onder massamoordenaar, incontinentie en een harige rug staat als qua minst aantrekkelijke eigenschap in een man.quote:
ja t ging mij ook op die mutsenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De eendjes die ze krijgen op het podium vind ik wel leuk
Kan prima in een normale pan?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:12 schreef mschol het volgende:
ik heb ook een zak stoofpeertjes staan.. maar daar kan ik beter de slowcooker voor afstoffen als ik zo recepten lees..
ik koop ze gewoon in een glazen potquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:12 schreef mschol het volgende:
ik heb ook een zak stoofpeertjes staan.. maar daar kan ik beter de slowcooker voor afstoffen als ik zo recepten lees..
Wat vind jij aantrekkelijk in een man?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof dat krenterigheid nog net onder massamoordenaar, incontinentie en een harige rug staat als qua minst aantrekkelijke eigenschap in een man.
"kreeg het helemaal koud, en mijn koelkast was ook bijna leeg, je mag ook wel weer eens boodschappen doen want hiermee kan ik toch geen fatsoenlijke saus maken"quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"En verwarming aanzetten, je had 'm weer uitgezet buurman".
ja uiteraard kan het ook gewoon een normale pan, maar als ik zo lees lijkt een slowcooker simpeler te zijnquote:
harige rugquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof dat krenterigheid nog net onder massamoordenaar, incontinentie en een harige rug staat als qua minst aantrekkelijke eigenschap in een man.
Wat vind jij eigenlijk aantrekkelijk in een man?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat vind jij aantrekkelijk in een man?
Dat geldt voor meerdere recepten wel opzich. Alles erin pleuren, ding aanzetten en wachten tot het klaar isquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja uiteraard kan het ook gewoon een normale pan, maar als ik zo lees lijkt een slowcooker simpeler te zijn
Ook alleen maar omdat je minder regelmatig hoeft te roerenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ja uiteraard kan het ook gewoon een normale pan, maar als ik zo lees lijkt een slowcooker simpeler te zijn
das makkelijker dan het gaspit van de buurman gebruikenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks Pizza eten hier. Ik weet nog niet met wat er op. Wordt verzorgd door de woonbegeleiding en kost mij dus geen enkele eurocent![]()
![]()
ben ik te lui voorquote:
minder dingen doen, dat is wat voor mijquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je minder regelmatig hoeft te roeren
Scherpe kaaklijn die zowat drupt van de muskus.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat vind jij aantrekkelijk in een man?
Hmmquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk aantrekkelijk in een man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scherpe kaaklijn die zowat drupt van de muskus.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Humor, bepaalde mate van intelligentie, lief (maar geen deurmat), leuke lach, vriendelijke ogen, en de manier van bewegen en pratenwat een eisenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe was je kerst en je nagerecht?
Baby darling doll face honey
[..]
Hmm
Humor, bepaalde mate van intelligentie, lief (maar geen deurmat), leuke lach, vriendelijke ogen, en de manier van bewegen en pratenHet Foqueville matchmaking team gaat voor je aan de slagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebrijpelijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
minder dingen doen, dat is wat voor mij
[..]
Hmm
Humor, bepaalde mate van intelligentie, lief (maar geen deurmat), leuke lach, vriendelijke ogen, en de manier van bewegen en praten@LTVDKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, je hebt wel veel mening over wat aantrekkelijk is in mannen. Weet je het zeker?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn seksualiteit, ik ben niet zo modern en hip.
GEWOON HEEL HARD ROEPEN DAT JE HET NIET BENTquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, je hebt wel veel mening over wat aantrekkelijk is in mannen. Weet je het zeker?
[..]
Hmm
Humor, bepaalde mate van intelligentie, lief (maar geen deurmat), leuke lach, vriendelijke ogen, en de manier van bewegen en pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja die andersomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zo moeilijk is het niet te gebrijpen toch?quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha
Jij vind toch ook wat van auto's, vliegtuigen en brandweerauto's?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, je hebt wel veel mening over wat aantrekkelijk is in mannen. Weet je het zeker?
altijd leuk, die wedervraag van US. Erg sterkquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij vind toch ook wat van auto's, vliegtuigen en brandweerauto's?
in 2025 gaan we gewoon normaal doen hè, kom op je kunt het, zelfs jijquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GEWOON HEEL HARD ROEPEN DAT JE HET NIET BENT
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
in 2025 gaan we gewoon normaal doen hè, kom op je kunt het, zelfs jij
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja was geslaagdquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat een eisen![]()
hoe was je kerst en je nagerecht?
Niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij vind toch ook wat van auto's, vliegtuigen en brandweerauto's?
Altijd fijn die zelfmotivatiequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was geslaagd
Zal zo nog ff fotootje opzoeken
Vind jij Angelina Jolie en Marjolein Faber even aantrekkelijk of zit er wel wat verschil tussen denk je?quote:
Ja daar kan ik zelf niet over oordelenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oefff, nu komt het neer op de manier van bewegen en praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Crack_"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wij wel, film het voor onsquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar kan ik zelf niet over oordelen
zelfgemaakt?quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
Oeeeeh essieeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:crack_![]()
![]()
Nee, maar het is niet iets waar ik continu over nadenk of oordeelquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jij Angelina Jolie en Marjolein Faber even aantrekkelijk of zit er wel wat verschil tussen denk je?
Haha, nee. Daar moeten de paar FOK!kers die mij in het echt kennen maar over oordelenquote:
Ja even het nieuwe jaar goed beginnenquote:
quote:
Wel dat ze wordt opgelicht door de kapperquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet iets waar ik continu over nadenk of oordeel
Wat ik van Faber denk heeft weinig met haar uiterlijk te maken iig
Wat hebben we hier nou aanquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, nee. Daar moeten de paar FOK!kers die mij in het echt kennen maar over oordelen
ja, maar dit plaatje van internet gejat want te lui om foto van mn eigen gemaakte rolletjes te maken te uploaden en dan in topic te knallenquote:
Ja anders ga jij zo weer miepen dat ik geen hazenlip hebquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, maar dit plaatje van internet gejat want te lui om foto van mn eigen gemaakte rolletjes te maken te uploaden en dan in topic te knallen
Ja maar.. het is toch niet voor mij maar voor essiequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders ga jij zo weer miepen dat ik geen hazenlip heb
Als je heel veel loopt dan krijg je zo'n pezige naar voren houding, net als Dolf Jansen toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, nee. Daar moeten de paar FOK!kers die mij in het echt kennen maar over oordelen
Pistachekletskop met citroensemifreddo en frambozensaus. Extra saus erbij wantquote:
yup... ben voor de verandering een keer weer wakker gebleven en heb van achter t raam vuurwerk gekijkt en toen na de boems op bed gegaanquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]jammer maar wel lekker dat je ze ook zelf had gemaakt
fijne kerst en oud en nieuw gehad verder?
Jij wilt anders heel graag die beelden hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar.. het is toch niet voor mij maar voor essie
Met hardlopen wel ja, met wandelen nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je heel veel loopt dan krijg je zo'n pezige naar voren houding, net als Dolf Jansen toch?
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pistachekletskop met citroensemifreddo en frambozensaus. Extra saus erbij want
Bosvruchtencheesecakeje
Kruidige appelmuffin met speculaaskruiden en gember, met mandarijnroom
En nog wat bramen, bosbessen en frambozen erbij
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup... ben voor de verandering een keer weer wakker gebleven en heb van achter t raam vuurwerk gekijkt en toen na de boems op bed gegaan
Dat kloptquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij wilt anders heel graag die beelden hebben
neujquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
die muffin lijkt wat buiten de boot te vallen, of paste het goed samen?
En 'van alles een beetje' is zoooo heerlijk he.
[..]En, was het het wachten waard?
Paste er heerlijk bijquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
die muffin lijkt wat buiten de boot te vallen, of paste het goed samen?
En 'van alles een beetje' is zoooo heerlijk he.
[..]En, was het het wachten waard?
dus volgend jaar weer gewoon om half 10 op bed... gezeik altijd om op te moeten blijvenquote:
Mandarijnroom?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
Vind het altijd geslaagd als de meningen verdeeld zijn over wat het lekkerste was. Smaken verschillen dus voor ieder wat wils en iig alles lekker
Spoelt wel alle bende van oudjaar lekker wegquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Oja, regen, wat een manier om het jaar te beginnen.
Gelukkig is beeldmateriaal van mij zeldzaamquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kloptik ben groot fan van beeldmateriaal
Mandarijncurd maken (werkt hetzelfde als lemoncurd maken) en laten afkoelen en opstijvenquote:
Dankie San.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mandarijncurd maken (werkt hetzelfde als lemoncurd maken) en laten afkoelen en opstijven
Slagroom en mascarpone opkloppen (geen suiker erbij doen!)
Mandarijncurd erdoor heen kloppen
Mandarijnroom
Misschien juist ook wel lekker, net even wat andersquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Paste er heerlijk bijcombinatie van mandarijnroom en die kruiden werkt heel goed.
Oma vond die het lekkerst
Dat is wel echt zoquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
Vind het altijd geslaagd als de meningen verdeeld zijn over wat het lekkerste was. Smaken verschillen dus voor ieder wat wils en iig alles lekker
Ja joh, gewoon lekker doen waar je zin in hebtquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus volgend jaar weer gewoon om half 10 op bed... gezeik altijd om op te moeten blijven
Ik denk meteen 'wat zonde!!!!' maarja, als je er nooit naar zou kijken als het er wel is dan doet het er ook niet toequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is beeldmateriaal van mij zeldzaam
Kan ook met andere curdsquote:
Zal me eens wat meer verdiepen in bakken en desserts dit jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ook met andere curds
Heel simpel en super smaakvol
De semifreddo had ik ook zo gemaakt met lemon curd, alleen dan dus in vormpjes ingevroren en half laten ontdooien voor het serveren.
watquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:48 schreef Karzai het volgende:
keb liever een vegan meisje die blijven lekker slank
Ik ben niet zo ijdel dat ik zo graag naar foto's van mezelf hoef te kijken. Heb het meestal als ik mijn paspoort pak dat ik dan die pasfoto zie en denk 'jezus wat een bolle kop had ik toen'quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk meteen 'wat zonde!!!!' maarja, als je er nooit naar zou kijken als het er wel is dan doet het er ook niet toe
Die kunnen zich ook volvreten aan chips en Oreo's hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:48 schreef Karzai het volgende:
keb liever een vegan meisje die blijven lekker slank
Hoeft toch ook niks met ijdelheid te maken te hebben? Je hebt een uiterlijk, je doet dingen in het leven. Die momenten vastleggen = herinneringen vastleggen, boeiend dat je een bolle kop hadquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ijdel dat ik zo graag naar foto's van mezelf hoef te kijken. Heb het meestal als ik mijn paspoort pak dat ik dan die pasfoto zie en denk 'jezus wat een bolle kop had ik toen'
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kunnen zich ook volvreten aan chips en Oreo's hoor
quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mandarijncurd maken (werkt hetzelfde als lemoncurd maken) en laten afkoelen en opstijven
Slagroom en mascarpone opkloppen (geen suiker erbij doen!)
Mandarijncurd erdoor heen kloppen
Mandarijnroom
Noten, chips, broodje pindakaas.. genoeg te snacken en te snaaien wat ook vegan isquote:
Sinds wanneer eten veganisten geen vettige dingen of suiker.quote:
Ja, maar als ik dan verander in een slank vegan meisje wil me Karzai me wippen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Croky is vegan, hoor net dat dat gezond is
Is denk ik meer dat ze bezig zijn met voedingquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Vegans eten in vergelijken met niet-vegans wel gezonder maar om nou te stellen dat ze allemaal gezond of gezonder eten klopt niet helemaal
Nou en. Of wacht, ben je een hoer?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dan verander in een slank vegan meisje wil me Karzai me wippen.
dan laat de Croky maar staanquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes..quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maak liever foto's van de dingen die ik zie, en niet hoe de dingen mij zienquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niks met ijdelheid te maken te hebben? Je hebt een uiterlijk, je doet dingen in het leven. Die momenten vastleggen = herinneringen vastleggen, boeiend dat je een bolle kop hadZo kijk ik er naar
Dat kloptquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is denk ik meer dat ze bezig zijn met voeding
Helemaal tegenwoordig is er zoveel vegan ongezonde zooi overal verkrijgbaar dat je prima heel erg ongezond en vegan kunt eten
hoorde ook dat er niet zo heel veel gebeurdequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor dat hij goed betaalt
Gun die jongen ook zijn verjaardagscadeautjequote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was toch gewoon op SBS?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Nizno het volgende:
ik heb het schansspringen wel gemist dit jaar op tv
sterren glijen van de schans?quote:
Ik leerde pas gister dat dit blijkbaar een traditie wasquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Nizno het volgende:
ik heb het schansspringen wel gemist dit jaar op tv
ik ook niet. maar las vanmiddag dat de NOS besloten had het niet uit te zendenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb geen tv dus ik zie het sowieso niet.
ik wist dat het er ieder jaar op was.... maar enige keer dat ik het zag was omdat er geen bal op tv wasquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik leerde pas gister dat dit blijkbaar een traditie was
verder heb je geen water gebruikt?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Wat, ik heb afgelopen jaar voor ¤ 3,08 aan water verbruikt op mn tuin. Ik heb me daar staan sproeien johwater is echt heel heel heel goedkoop
ow het was voor je losse tuintje natuurlijk...quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfelde eerst voor die tuin omdat ik de contributie van 500 euro per jaar wat veel vond. Ik snap oprecht niet meer dat ik dat dacht![]()
jawel, drink ook water en ga naar de wc enzo maar daar verwacht ik geen grote kosten van. Je tuin sproeien in de zomer welquote:
ik zei het hier boven fout... ik heb wel een tv toestel... maar geen abonnementquote:
oh, ja excusiquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow het was voor je losse tuintje natuurlijk...
nee mijn fout... ik wist t ook welquote:
ben net nog door mijn tuin gelopen. moest even iets in de container gooienquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik mis mn tuinnog twee maandjes ongeveer
ik zie dat je wel gelijk had... ff gekeken op tvgids... die zonden het blijkbaar live uitquote:
Jaloersquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben net nog door mijn tuin gelopen. moest even iets in de container gooien
ook een optie idd... Ik weet dat ik een luxe heb met mijn tuintje voor en achter het huisquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaloers
Wil voor volgend jaar voor een gaskachel of palletkacheltje kijken, kan ik in de winter in het huisje zitten
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:19 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ieder zo zijn eigen luxequote:Op woensdag 1 januari 2025 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een optie idd... Ik weet dat ik een luxe heb met mijn tuintje voor en achter het huis
Lekker van genieten inderdaadquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ieder zo zijn eigen luxeIk vind mijn tuin overigens ook echt luxe en een rijkdom hoor, ondanks niet aan huis. Het is dichtbij en groot en in de randstad
ja, ben super blij
ik zie geen spamquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan hier uren naar kijken, dit is toch prachtigoke ik stop nu met spammen
quote:
open dat tabblad maar weer voor foto'squote:Op woensdag 1 januari 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken je dat uit je hoofd? Ken je veel namen?
Deze weet ik uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken je dat uit je hoofd? Ken je veel namen?
Supercalifragilisticexpialidociousquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
open dat tabblad maar weer voor foto's
Denk dat als je een aantal weet, het al snel veel is vergeleken met de kennis van de meeste mensenquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze weet ik uit mijn hoofd.Weet eigenlijk niet of ik veel ken, zou eigenlijk gelijk zeggen dat ik dat niet doe maar denk dat ik er stiekem toch wel veel uit mijn hoofd weet zeg maar.
Ik ben met een Liesje getrouwd geweest en die speurde de hele wereld af naar zeldzame planten, dan blijft er ook wel eens wat hangen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze weet ik uit mijn hoofd.Weet eigenlijk niet of ik veel ken, zou eigenlijk gelijk zeggen dat ik dat niet doe maar denk dat ik er stiekem toch wel veel uit mijn hoofd weet zeg maar.
Dat klinkt erg vlijtig.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben met een Liesje getrouwd geweest en die speurde de hele wereld af naar zeldzame planten, dan blijft er ook wel eens wat hangen.
wie was er zwanger?quote:
Vond ik toen zonde, al die mooie vrouwen die afgeslacht worden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kende hem al. Maar hij is fijn.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Lolheb toen ik 14 was een tattoo bij mezelf gezet, een puzzelstukje. Ik vind nu het verhaal terug over waarom het een puzzelstukje moest worden.
Het stukje gaat erover dat het leven een grote puzzel is en dat ik altijd alles alleen wil doen maar dat gaat niet. Je bent afhankelijk van anderen. Je bent niet compleet zonder andere mensen. Net zoals bij een puzzel, als er een stukje ontbreekt is de puzzle niet compleet.Ik vind het heel aandoenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |