quote:
Ultra Magnus is onderweg!quote:
Hoelang gaat dat duren?quote:Op zondag 5 januari 2025 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ultra Magnus is onderweg!
Verwacht een weekje.quote:
Vanuit China?quote:
Yup.quote:
Lang ritje voor een vrachtwagen.quote:
Daarom in het vliegtuigquote:Op zondag 5 januari 2025 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lang ritje voor een vrachtwagen.
Dure vlucht.quote:
Ultra duur!quote:
Lord!quote:
Stigmeister!quote:
Van het knientje?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De kinderen namen het verlies zwaar hoorde ik net
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De kinderen namen het verlies zwaar hoorde ik net
Ja. De jongste wel het meeste. Kaarsje aangestoken en tekeningen gemaakt. Toen foto's gekeken en was er weer verdriet. Heel sneuquote:
Awwww... dat maakt het nog erger.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. De jongste wel het meeste. Kaarsje aangestoken en tekeningen gemaakt. Toen foto's gekeken en was er weer verdriet. Heel sneu
Ja, nogalquote:Op maandag 6 januari 2025 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Awwww... dat maakt het nog erger.![]()
![]()
![]()
Hopelijk gauw een nieuw maatje voor dit zielige knientje.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, nogal
En het overgebleven nijntje is een beetje de kluts kwijt. Zo sneu ook voor hem, zijn maatje en vriendinnetje weg
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk gauw een nieuw maatje voor dit zielige knientje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |