Had je die slak vermoord of niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:32 schreef Tjoent het volgende:
Ondergetekende zit zich te vervelen en bladerde even terug in foto's van vorig jaar.
Wat was jouw eerste foto van 2024?
Mijne was op 3 januari, een slak op m'n auto![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar jullie eerste foto's
Wat leuk..!quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
10 Januari toen mijn neefje kwam logeren, foto dat die al lag te slapen na een wandeling, voor zijn moeder.
Nee, zeker niet. Ik ben een dierenvriend.quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:55 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Had je die slak vermoord of niet?
Fijn. Ik was bang dat er nog een na foto was.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:31 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik ben een dierenvriend.
Heb 'm dit doosje laten zien en toen ging ie er vandoor.
[ afbeelding ]
Ja, Brouwerij Uiltje doet dat altijd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:06 schreef Tjoent het volgende:
Wooeeehoooeeweer een geheel spontane ahum deelname aan dit stormlooptopic
![]()
Grappig blikje wel, Melting. Kon zo uit de Donald Duck komen.
Iedereen ligt nog brak in bed denk ikquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wat leuk..!![]()
Tevens, jippieee er heeft iemand meegedaan in dit stormlooptopic
Het is een schattig kerstboompjequote:Op woensdag 1 januari 2025 17:23 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kerstboompje die er echt zin in had. Hij staat nu in de tuin en heeft het nog steeds naar zijn zin
Jakkes. Ingeblikt als een sardientjequote:Op donderdag 2 januari 2025 08:19 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
Teringdrukte bij de randstadrail
Niffo rechts is boosquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:19 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
Teringdrukte bij de randstadrail
Ja dies te laat denkquote:
Ja want haar jas kan niet meer dicht.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:02 schreef DjVero het volgende:
[..]
Blonde chimeid kijkt anders ook niet al te vrolijk.
Zou haar wel palen op stationquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:02 schreef DjVero het volgende:
[..]
Blonde chimeid kijkt anders ook niet al te vrolijk.
Pak je de eerste die je wel kunt postenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Selfie die ik door privacy redenen hier niet kan posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |